MŰSZAKI ADATOK


 Méret és tömeg

  Limuzin Combi
Menetkész tömeg, kg 615 650
Hasznos tömeg, kg 385 390
Megengedett összes tömeg, kg 1000 1040
Tengelyterhelés menetkész állapotban, kg     
elől 363 365
hátul 252 285
Megengedett tengelyterhelés, kg    
elől 450 460
hátul 550 580
A csomagtartó térfogata, l 415 450
hátsó ülések ledöntésével   1400
Vonóhoroggal vontatható tömeg, kg    
fék nélkül 300 300
ráfutófékes 400 400
A tetőcsomagtartó terhelhetősége, kg 65 40
Legkisebb fordulási kör, m 10 10
Gyorsulás, 0...100km/h, s 60 60
Legnagyobb sebesség, km/h 100 100

  A gyorsulási adatokat nyugodtan el lehet osztani kettovel......:-)

Motor:

Típus  P65/66 
Munkamód  kétütemű 
Lökettérfogat (cm3)  594,5 
Sűrítési arány  7,8+0,2 
Legnagyobb teljesítmény, DIN kW (LE)  19,1 (26) 
Legnagyobb teljesítményhez tartozó fordulatszám, 1/min  4200 
Legnagyobb forgatónyomaték, N*m  53,95 
Legnagyobb forgatónyomatékhoz tartozó fordulatszám, 1/min  3000 
Üresjárati fordulatszám üzemmeleg motor esetén bekapcsolt tompított fénnyel, 1/min  600+100 
A motor tömege, kg  54 

 Hengerek

A hengerek száma 2
A hengerek elrendezése álló, soros (a jármű hossztengelyével keresztben)
Furat*löket, mm 72,0*73,0
Löket-furat viszony 1,012

 

Dugattyú

A dugattyú magassága, mm 88,6
Dugattyúbeszerelési hézag, mm 0,025...0.037
Dugattyúcsap, mm Ć20*Ć13*56
A dugattyúcsap axiális játéka, mm 0,1...0,3
A dugattyú anyaga K20(G-AlSi20NiCu) 

Forgattyús hajtás

Forgattyústengely négyszeresen ágyazva (csapágy lendkerék felé: 6009N), darabokból összesajtolva
Hajtórúdpersely-furat, mm 20,020...20,029
Hajtórúdcsapágy tűgörgőscsapágy
Hajtórúd-középtávolság, mm 153,0±0,15
Forgásirány bal

 

Vezérlőmű (szívó forgótolattyú)

A vezérlőtárcsa nyit 45o alsó holtpont után
A vezérlőtárcsa zár 45o felső holtpont után
A kipufogócsatorna nyit 72o 30' alsó holtpont előtt
A kipufogócsatorna zár 72o 30' alsó holtpont után
Az átömlőcsatorna nyit 55o alsó holtpont előtt
Az átömlőcsatorna zár 55o alsó holtpont után

 

Hengerfej

A tömítés átmérője, mm 82
A sűrítőtér térfogata, cm  
                        - összeszerelt hengerfej esetén 43,7±1,4
                        - szétszerelt hengerfej esetén 49,5±1,0

 

 Üzemanyag

Porlasztott tüzelőanyag (legkisebb oktánszám 88) ROZ 88 (98-as Szuper ÓLMOZOTT!)
Kenőanyag (viszkozitása: nyáron és télen kb. 3oE 50oC-on) MZ 22 (AROL-2T); vagy SAE20 motorolaj
Keverési arány, tüzelőanyag:olaj 50:1 (40:1 vagy 33:1) 
Tüzelőanyag-fogyasztás a vezetési módtül függően, l/100km  
60 km/h állandó sebesség esetén 5,5
90 km/h állandó sebesség esetén 8,1
városi forgalomban 7,7

 

Hűtés

Rendszer levegőhűtés
A hűtés módja axiálventilátor
Hajtás forgattyústengelyről ékszíjjal
Ékszíj SPZ 9,7*1000
Ékszíjfeszesség eredeti helyzetéből kb.15 mm-re elnyomható

 

Karburátor

Típus 28 H 1-1 vízszintes áramú porlasztó
A levegőtorok átmérője, mm 25
Főfúvóka 113
Kiegyenlítő levegőfúvóka 100
Keverőcső, mm 8*Ć0,8
Átmeneti furat, mm Ć1,0
Alapjárati fúvóka 45
Alapjárati levegőfúvóka 100
Alapjárati keverékfúvóka 70
Tüzelőanyagszint az úszóház felső széle alatt, mm 26±1,5
Kiegészítő fúvóka, mm 45

 

Az 1983 előtt gyártott karburátor

Típus 28 HB 2-7
A levegőtorok átmérője, mm 23
Főfúvóka 115
Kiegyenlítő levegőfúvóka 150
Keverőcső, mm 8*Ć0,8
Átmeneti furat, mm Ć1,0
Alapjárati fúvóka 45
Alapjárati levegőfúvóka 150
Tüzelőanyagszint az úszóház felső széle alatt, mm 22±1,5

Kapcsolási rajzok: 1 2 3