Méret és tömeg
Limuzin | Combi | |
Menetkész tömeg, kg | 615 | 650 |
Hasznos tömeg, kg | 385 | 390 |
Megengedett összes tömeg, kg | 1000 | 1040 |
Tengelyterhelés menetkész állapotban, kg | ||
elől | 363 | 365 |
hátul | 252 | 285 |
Megengedett tengelyterhelés, kg | ||
elől | 450 | 460 |
hátul | 550 | 580 |
A csomagtartó térfogata, l | 415 | 450 |
hátsó ülések ledöntésével | 1400 | |
Vonóhoroggal vontatható tömeg, kg | ||
fék nélkül | 300 | 300 |
ráfutófékes | 400 | 400 |
A tetőcsomagtartó terhelhetősége, kg | 65 | 40 |
Legkisebb fordulási kör, m | 10 | 10 |
Gyorsulás, 0...100km/h, s | 60 | 60 |
Legnagyobb sebesség, km/h | 100 | 100 |
A gyorsulási adatokat nyugodtan el lehet osztani kettovel......:-)
Motor:
Típus | P65/66 |
Munkamód | kétütemű |
Lökettérfogat (cm3) | 594,5 |
Sűrítési arány | 7,8+0,2 |
Legnagyobb teljesítmény, DIN kW (LE) | 19,1 (26) |
Legnagyobb teljesítményhez tartozó fordulatszám, 1/min | 4200 |
Legnagyobb forgatónyomaték, N*m | 53,95 |
Legnagyobb forgatónyomatékhoz tartozó fordulatszám, 1/min | 3000 |
Üresjárati fordulatszám üzemmeleg motor esetén bekapcsolt tompított fénnyel, 1/min | 600+100 |
A motor tömege, kg | 54 |
Hengerek
A hengerek száma | 2 |
A hengerek elrendezése | álló, soros (a jármű hossztengelyével keresztben) |
Furat*löket, mm | 72,0*73,0 |
Löket-furat viszony | 1,012 |
Dugattyú
A dugattyú magassága, mm | 88,6 |
Dugattyúbeszerelési hézag, mm | 0,025...0.037 |
Dugattyúcsap, mm | Ć20*Ć13*56 |
A dugattyúcsap axiális játéka, mm | 0,1...0,3 |
A dugattyú anyaga | K20(G-AlSi20NiCu) |
Forgattyús hajtás
Forgattyústengely | négyszeresen ágyazva (csapágy lendkerék felé: 6009N), darabokból összesajtolva |
Hajtórúdpersely-furat, mm | 20,020...20,029 |
Hajtórúdcsapágy | tűgörgőscsapágy |
Hajtórúd-középtávolság, mm | 153,0±0,15 |
Forgásirány | bal |
Vezérlőmű (szívó forgótolattyú)
A vezérlőtárcsa nyit | 45o alsó holtpont után |
A vezérlőtárcsa zár | 45o felső holtpont után |
A kipufogócsatorna nyit | 72o 30' alsó holtpont előtt |
A kipufogócsatorna zár | 72o 30' alsó holtpont után |
Az átömlőcsatorna nyit | 55o alsó holtpont előtt |
Az átömlőcsatorna zár | 55o alsó holtpont után |
Hengerfej
A tömítés átmérője, mm | 82 |
A sűrítőtér térfogata, cm3 | |
- összeszerelt hengerfej esetén | 43,7±1,4 |
- szétszerelt hengerfej esetén | 49,5±1,0 |
Üzemanyag
Porlasztott tüzelőanyag (legkisebb oktánszám 88) | ROZ 88 (98-as Szuper ÓLMOZOTT!) |
Kenőanyag (viszkozitása: nyáron és télen kb. 3oE 50oC-on) | MZ 22 (AROL-2T); vagy SAE20 motorolaj |
Keverési arány, tüzelőanyag:olaj | 50:1 (40:1 vagy 33:1) |
Tüzelőanyag-fogyasztás a vezetési módtül függően, l/100km | |
60 km/h állandó sebesség esetén | 5,5 |
90 km/h állandó sebesség esetén | 8,1 |
városi forgalomban | 7,7 |
Hűtés
Rendszer | levegőhűtés |
A hűtés módja | axiálventilátor |
Hajtás | forgattyústengelyről ékszíjjal |
Ékszíj | SPZ 9,7*1000 |
Ékszíjfeszesség | eredeti helyzetéből kb.15 mm-re elnyomható |
Karburátor
Típus | 28 H 1-1 vízszintes áramú porlasztó |
A levegőtorok átmérője, mm | 25 |
Főfúvóka | 113 |
Kiegyenlítő levegőfúvóka | 100 |
Keverőcső, mm | 8*Ć0,8 |
Átmeneti furat, mm | Ć1,0 |
Alapjárati fúvóka | 45 |
Alapjárati levegőfúvóka | 100 |
Alapjárati keverékfúvóka | 70 |
Tüzelőanyagszint az úszóház felső széle alatt, mm | 26±1,5 |
Kiegészítő fúvóka, mm | 45 |
Az 1983 előtt gyártott karburátor
Típus | 28 HB 2-7 |
A levegőtorok átmérője, mm | 23 |
Főfúvóka | 115 |
Kiegyenlítő levegőfúvóka | 150 |
Keverőcső, mm | 8*Ć0,8 |
Átmeneti furat, mm | Ć1,0 |
Alapjárati fúvóka | 45 |
Alapjárati levegőfúvóka | 150 |
Tüzelőanyagszint az úszóház felső széle alatt, mm | 22±1,5 |