Level 7: Palace Midas
Secretek száma: 3
Miután kimásztál a vízből, menj be a szemközti nagy terembe. Ennek a végén menj tovább a kapu elé, ami kinyílik a lépteidre. Húzd meg az itt található kart, majd menj vissza a medencéhez, és indulj jobbra. Lődd le a gorillákat. A fák között balra találsz egy kart amit, húzz meg, ennek hatására kinyílik egy ajtó, ami az első titkos helyet rejti (1/3). Vigyázz a csapódó ajtókra. Menj vissza a medencéhez, majd tovább a lépcsőkig. Menjü fel a lépcsőn, és egy érdekes helyre jutsz. Menj jobbra, és mássz fel a szürke kő legalsó részére. Innen kőoszlopról kőoszlopra ugrálva juss el az öt kar mellé. Először még ne foglalkozz a karokkal, menj le a lyukba, és húzd meg az ottani kart. Ez segíti a haladást, nem kell oszlopról oszlopra ugrálni állandóan. Menj vissza a karokhoz. Ez a játék leginkább időigényes része. Vizsgáld meg az ajtók mintázatát, rájöhetsz, hogy a mintája a karok állapotát jelzi. Kezdj az Y0000-ás ajtóval. Miután átlépted a vonalat, a tüzek elalszanak egy rövid időre. Ez alatt az idő alatt kell átugrálnod az ólomrúdhoz. Csak úgy tudod megcsinálni, ha végig rohansz, és mindig úgy ugrassz, hogy meg legyen a nekifutás a következő ugráshoz. Az ólomrúd felvétele után a vízben ússz vissza a nagyterembe. Miután bementél a következő, a 00YY0-ás ajtón, hátul menj le, és húzd ki a fatömböt a falból. Ezután menj fel a lépcsőn, és juss át a szemközti peremre. (Először a középső törött oszlopra kell felugrani oldalról.) Lődd le az összes állatkát a medencénél, majd ugorj a vízbe, és ússz át a második terembe. Kimenve láthatsz egy csúszós részt, itt átjutva találjuk meg a második titkos helyet (2/3). Menjünk teljesen vissza, a sarokban, ahol láthatjuk, hogy nem esel nagyot, ess le, és tied a harmadik titkos hely (3/3). Így juthatsz le az első emeletre. Ugorj át az épület másik szárnyába, onnan pedig a szemközti sziklapárkányra. Ennek a végében ugorj vissza a másik oldalra, majd egy csomót haladva kijutsz a medence feletti peremre. A peremen végigmenve ismét egy ismerős terembe jutsz, de ne ess le az oszlopról, hanem ugorját a másik oszlopra. Az épület tetején megtalálod a második ólomrudat. Állítsd be a 00Y0Y-es ajtót, és menj be rajta. Menj be a következő ajtón is, majd a kőtömb elhúzása után húzd meg az ott található kart. Menj fel, ugrálj körbe az oszlopokon, majd vedd fel a harmadik ólomrudat. Menj vissza a medencéhez, és menj jobbra. Újra visszaérkeztél a kertbe. A szökőkút emelvényéről ugorj fel a szemközti peremre. Bejutottál Midas király szobrához. Azért az évek vas foga a királyon is meglátszik. A letört kézbe ne ugorj bele, mert kicsit drágább leszel. Ugyanis arannyá fogsz változni. Tedd a kézbe a három ólomrudat, amik aranyrudakká változnak. Most állítsd be az Y000Y-es számot, és menj be a kinyílt ajtón. Helyezd az aranyrudakat a helyükre, és menj át a következő pályára.
Level 8: The Cistern
Secretek száma: 3
Essél le, és tolj kettőt a kőtömbön. Told be a követ a kar alá, majd mássz fel a kockára és húzd meg a kart. Ezután essél le a szabaddá vált járatba. Egy hatalmas csarnokba értél, ami tele van krokodilokkal és patkányokkal. És néhol elég hiányos az építmény. Én javaslom a csrnok teljes elárasztását, mert így egyszerűbb kivégezni az összes vízben úszkáló borzalmat. Jobbra láthatsz egy erkélyt, amelyen van egy kar. Ezzel tudod szabályozni a víz magasságát. Bármikor feltöltheted a pályát vízzel, és le is tudod engedni a vizet. De nem rizsázok tovább inkább elkezdem. A vízszintszabályozós teremben, juss teljesen fel, és ott megtalálod az első titkos hely (1/3). Essél a vízbe, és szedd fel a rozsdás kulcsot ott, ahol kimászol a vízből. Ezután ússz a csarnok közepén található nagy víztárolóba. Bent a víz alatt talál a második titkos helyet (2/3). A két kisebb járat ugyanoda vezet, egy rejtekhelyre. Indulj el a nagyobb járaton, és húzd meg a kart. (Amikor idejössz, legyen magasan a vízszint.) Itt vedd fel az ezüstkulcsot az ajtó mögött, és a csarnok legmagasabb peremén levő rozsdás kulcsot is vedd fel. A két egymás mellett levő zárt ajtó közül először a jobboldalinál használd a rozsdás kulcsot. Az itt található aranykulcsot, vedd fel, majd ereszd le a vizet. Menj be a baloldali ajtónál használd a másik rozsdás kulcsot és menj be. Juss el a túloldalra úgy, hogy az alacsonyabb peremekről ugorj a magasabbakra. A következő teremben csússz le a csúszdákon, majd mássz fel az ajtóig. Az ajtó mögötti tüskék mellett essél le, majd mássz fel a kapcsolóig a következő teremben, és nyisd ki vele az ajtót. Vedd fel az ezüstkulcsot, majd juss fel a nagy erkélyre. Itt találhatsz egy kötömböt. Told be és megtaláltad a harmadik titkos helyhez (3/3). A teremben ugrálva kell feljutnod a felső folyosóra, ahol tárgyakat találsz. Nyisd ki az ajtókat az ezüstkulcsokkal. A teremben juss fel az aranyzárhoz, és az aranykulccsal nyisd ki az ajtót. Ezek karókat rejtenek, az egyik pedig bonuszt. Itt elég kihúzni a kőtömböt, és mögötte át is mehetsz a következő pályára.
Level 9: Tomb of Tihocan
Secretek száma: 2
Itt csak egy irányba úszhatsz. Húzd meg a kart a vízalatt, majd a szárazföldön is. Menj ki az ajtón, és mássz fel a karhoz, majd húzd meg. Így már továbbmehetsz a teremből. A víz alatti húzd meg a kart, majd ússz át a hosszú járaton. Mássz ki, majd húzd odébb a kőtömböt, aminek a segítségével felmászhatsz. Menj be a bárd meletti terembe. Lődd le a krokót. Lépj rá az összes szürke négyzetre, mire kinyílik az első titkos hely (1/2). Itt is ugrálva tudsz feljutni, ugyanúgy mint az előző titoknál. Menj vissza a mozgó bárdhoz, és ugorj át, majd kaszkodj végig a peremen. Húzd meg a kart, és essél a vízbe. Mássz ki belőle, majd ismét egy víz alatti járatban kell továbbúsznod. Menj be először hátul, és húzd meg az ott levő kart. Most már felugorhatsz az emeletre, és az ajtó mögött vedd fel az aranykulcsot, meg az e.ü csomagot. Az ajtóból ugorj ki, ugyanis az ajtó alatti és melletti párkány alatt karók várnak rád. Most már továbbmehetsz a következő terembe. Helyezd a kulcsot a zárba, és ugrálj át a kőtömbökön. A következő teremben hat zárt ajtót, egy mozgatható kőtömböt és négy súlykapcsolót találsz. Egyértelmű, hogy rá kell tolnod a követ a kapcsolókra. Ennek hatására az ajtók kinyílnak. Miután kinyitottad az öt ajtót, menjü is be az ajtókon. Az óramutató járása szerint következő ajtón menj be először. (A sorrend mindeggy, csak így azért van benne valami rendszer.) Az első ajtó mögött két golyó próbál meg kilapítani. Rohanj egyenesen a terembe, majd a terem közepénél ugorj egy nagyot. A kövek elkerülnek, és te felveheted a rozsdás kulcsot, meg az e.ü csomagot. A következő ajtó mögött csak lőszer van. A magasan levő ajtó mögött ismét egy rozsdás kulcsot vehetsz magadhoz. Természetesen a kőtömb segítségével lehet feljutni. A maradék két ajtó mögött nincs semmi nehezítés, csupán tárgyak. A két rozsdás kulcs segítségével nyisd ki a zárva maradt ajtót. Ugorj valamelyik oldalra, itt ugrálva juss a csúszda bal végén található sima részhez. A padló végigugrálva találod a második titkos helyet (2/2). Egy nagy tóba pottyantál. Keresd meg a szürke talapzatot, és mássz fel rá. A mögötte levő bar-langban juss el a karig, amit húzz. Ezután keresd meg azt a víz alatti járatot, ahol kinyílt az ajtó. Ez nagyjából az épület alatt található. Húzd meg a kart, és kinyílik az épület ajtaja. Mielőtt beléphetnél, megelevenedik az egyik kentaur szobor, és tűzgolyókat kezd el dobálni. Végezz a kentaurral és lépj be az épületbe. Itt megölheted a szakállas muksót is. Vedd fel a hullájánál lévő dolgokat, többek között egy kulcsot is. Mássz fel az emeletre, majd tedd a kulcsot a zárba.
Level 10: City of Khamoon
Secretek száma: 3
ÁH!, egyiptom. A relytéjek és a halálos csapdák, és vérszomjas múmiák földje. Itt kapásból egy logikai feladattal találod szemben magad. Először húzd meg a kart, majd a kinyílt ajtó mögül húzd ki a kőtömböt a másik alá. Így a magasabban levő kőtömböt át tudod tolni a túloldalra, és továbbmehetsz. Rögtön a Szfinxel szemben találod magad. Első lépésként a Szfinx feje legyen a célod, amiben egy kulcsot találsz. Húzd ki a Szfinxből a kőtömböt, és nyisd ki a kulccsal az ott található ajtót. Menj arra amerre a folyosó halad, és hamarosan egy nagy csarnokba érkesz. Az emelkedőn egy kőgolyó támad rád, de nem nehéz kikerülni . Hátul, jobbra a sarokban találod az első titkos helyet (1/3). Folytasd az utat a víz alatt. A kar meghúzása után az ajtó mögött ismét egy rejtvény következik. Az alsó követ told be középre, majd a kő tetejéről ugorj tovább. A teremben levő kart húzd meg, majd addig huzogasd a kőtömböt, amíg fel nem tudsz jutni róla a magasabban levő kőtömb mellé. Ezen kettőt tolj, majd a kő mögötti helyen húzd meg a kart. A kő tetejéről jussát az aranyplatformra. Onnan mássz ki, és húzd meg a kart. Ugorj át a szemközti köves részhez. Juss át az épület tetejére, onnan ugorj át a kis bejáró tetejére. Itt találod a második titkos helyet (2/3). A sakálszobor mellett essél le, és húzd mega kart . Ezután essél le a gödörbe, majd mássz fel a túloldalon. Ugorj át a szobor mellé, és megvan a harmadik titkos hely (3/3). Juss vissza, és menj be a járatba. Itt csak egy irányba tudsz továbbmenni. Az oszlop tetején szedd fel a kulcsot, és másszd meg a homokdombot. A következő teremben ugrálj el a karig, amit húzz is meg. Ugrálj vissza, majd láthatod, hogy a homok lejjebb folyt. Csússz le a homokcsúszdán, majd a mellette levő homokdombon sétálj fel az új helyiségbe. Tedd a kulcsot a zárba és irány a következő pályára.
Level 11: Obelisk of Khamoon
Secretek száma: 3
Némi futás után egy olyan terembe érkezel, ahol négy kőtömb árvákodik. Húzd ki mind a négyet, és négy járat válik szabaddá mögöttük. Menj be az óramutató járása szerinti elsőbe. Az alsó járat mögött egy fura építményt találsz, melynek nagy része a víz alatt van. Ezen a részen elég sok járat van, könyyű elkeveredni. Ússz körbe párszor, és a lyukakból vedd fel a tárgyakat, meg a kulcsot. A második járatban essél le, és húzd meg a kart, majd mássz fel. Az ajtó mögött lőszert találsz. A harmadik és negyedik járatban nincs semmi, tehát nem érdemes időt pazarolni rá. A kulccsal a birtokodban menj ki a teremből, és nyisd ki az ajtót. Egyenlőre csak egy irányba mehetsz, értelemszerűen menj is arra. (Ez nincs egészen szem előtt) Egy terembe érkezel, ahol mássz fel a platformok segítségével. Ha felértél, húzd meg a kart, majd menj arra ahol a központi oszlop van. Először nézz le, hátrálj végig, majd ugorját az oszlopra, és ott találod az első titkos helyet (1/3). Innen ugorj át a szemközti figura felé, és megtaláltad a második titkos helyet is (2/3). Essél le és húzd meg a kart, majd menj a lenyílt hídhoz, és vedd fel a tárgyakat.. Ugorj a vízbe, majd mássz fel a kockán és lődd le a múmiát. Húzd meg a kart, és menj a lenyíló hídra, és megint vedd fel a tárgyakat. Ugorj át jobbra, és menj be a folyosóra, onnan tovább be az ajtón. Mássz fel a lépcsőn, és a lépcső tetejéről ugorj át a peremre, amin kapaszkodj végig, majd az aranytömb másik felén essél le. Az itteni kart húzd meg, és ismét egy csúszda vált lépcsővé, amin kapaszkodj végig, majd essél le, és húzd meg a kart. A csúszós rész átváltozik lépcsővé. Menj fel, és lődd le a múmiát. Húzd meg a két kart és juss vissza a hidakhoz, és vedd fel az újabb tárgyakat. Itt találhatsz egy szobát, ahol először balra tudsz elindulni, majd jobbra kapaszkodva tovább. Amikor fel tudsz huzóckodni, akkor egy körfolyosóra érkezel, ahol a harmadik titkos helyet találod (3/3). A cél, hogy a bejárat alatti karhoz eljuss. Ha meghúztad vigyázz, arra, hogy ne essél le, mert, akkor két múmia ront rád. Juss vissza a központi terembe és vedd fel a mardék tárgyakat, majd essél a vízbe. Ússz be a víz alatt az újonnan megnyílt ajtón. Csak egy irányba úszhatsz, és hamarosan visszaérkezel a Szfinxhez. Tedd az oszlop négy oldalába a négy tárgyat, és spuri ki a kinyílt kapun át.
Level 12 : Sanctuary of the Scion
Secretek száma: 1
Menj fel a lépcsőn, és mássz fel. A nagy Szfinx fejéből lépsz ki. Először kezdj a Szfinx jobb oldalán, ahol a kőoszlopok vannak. Juss fel egészen a karig, és húzd meg. Most jön a sziklamászás. A Szfinx bal mellső lábánál kezdj el mászni, és balra, felfele mássz az ajtó irányába. Ha mindent jól csináltál, hamarabb eljutottál a nyitott ajtóhoz, mint, hogy becsukódott volna. Menj be, és a jobb oldalról told át a követ a baloldalra. A kő segítségével mássz fel az emeletre, és a teremben vedd efl az Ankhot. Ismét menj sziklát mászni, és ezúttal is ugyanott kezdj, azonban most ne az ajtó felé haladj, hanem a kar irányába, ami a búrád felett van. Húzd meg a kart, és menj be az újonnan kinyílt ajtón. Menj egyenesen, de a lejtőn háttal csússz le, és kapd el a peremet, mielőtt a vízbe esnél. Menj fel a lépcsőn, és essél a másik tóba. A tó mélyén vedd fel a kulcsot, és mássz ki. A csúszdáról ugorj rá a tó felett, átívelő hídra, és nyisd ki az ajtót. Az ajtó mögötti teremben vedd fel az újabb Ankhot. Most m ássz fel a Szfinx hátára, onnan a fejére. Helyezd a két Ankhot a fejdíszébe, egyet elölről, egyet hátulról. Ha megfigyeled, akkor a Szfinx arcától jobbra egy láthatatlan rész a pálya egyetlen titkos helyét rejti (1/1). Menjü be a kinyílt ajtón. Ússz be a jobb oldali lény alá, és húzzuk meg a kart. Az áramlat felvisz a víz felszínére. Ugrálj fel az oszlopokon, majd a jobb oldali lény vállára csússz le, onnan pedig a bal oldali előtt levő oszlopra ugorj át. Húzd meg a kart, majd ússz be a kitárult ajtón. Mássz ki a vízből, és haladj felfele. Vedd fel a Szkarabeuszt, majd menj ki a rácson, és a másik rács melletti zárban használd is. Nem sokkal később egy fickó támad rád. Veégezz vele. Vedd fel az e.ü csomagot, és itt a pálya vége.
Level 13: Natla's Mines
Secretek száma: 3
Mint az a pálya neve is mutatja egy bányában fogunk szaladgálni. Ez egy elég szemét pálya, ugyanis nincs se fegyverünk, se e.ü csomagunk. Ez nem lessz sétagalopp, tehát kössétek fel az alsónacit. Elég a szövegből, lássuk a lényeget. Ússz be a vízesés alá, és az itt található kart húzd meg. Menj vissza a tóba, és a csónak mellett menj tovább. Húzd ki a ládát a helyéről, és húzd meg az itteni kart. Ismét a vízesés alá kell visszamenned, de most már folytathatod az utat felfelé. Ugorj át a szemközti peremre, és menj be a járatba. Egy nagy daruhoz érsz, ami egy házat tart a magasban. A darunak hiányoznak a biztosítékai, ezeket kell megkeresni. A következő helyen told a ládát a bekerített házhoz, és a láda tetejéről ugorj a ház tetejére. Az elmálló padlónál essél le, és indulj el a járatban. Húzd meg a kart, amibe útközben botlasz, és hamar visszajutsz a házakhoz. Indulj el középen a zárt ajtó fele, ami kinyílik. Ugráld át az akadályokat nagyon gyorsan, közben vigyázz , hogy a keresztbe guruló lávagolyók ne nyiffantsanak ki. A guruló lávagolyót is meg kell előznöd, (fel kell ugranod futás és ugrálás közben a peremre, amin a golyó gurul) és be kell futnod a járatba mielőtt a golyó elzárja. A járatban vedd fel a biztosítékot, és juss ki. Menj vissza a pálya legelejére, és a csónakról ugorj át a ládás részre. Mássz át a ládán, és sok betontömb között találod magunkat. A megviseltebbeket lehet mozgatni, bár egyenlőre még csak egy ilyet van. Húzd ki, és told el oldalra. Húzzál kéttőt a következő tömbön, majd húzd el a másik oldalra. Menj be a járatba, és húzd meg a kart. Ezzel kihoztad a bányagépet a bányából. Menj be a bányába, és tolj kéttőt a betontömböt. Mássz fel rá, és húzd meg az ott található kart. Menj tovább, és vedd fel az út közepén, árválkodó biztosítékot. Ezután menj vissza oda, ahol a két ház található. Menj tovább balra, arra amerre még nem voltál. Húzd meg a futószalag mögötti szobában levő kart. A futószalag iránya megfordul, és szépen elővarázsolja a harmadik biztosítékot. A biztosítékokat tedd a helyükre, és a felfüggesztett ház nagy csttenéssel földet ér. (A ház egyébként időnként magától is leereszkedik, ha ez előfordul, akkor menj ki a tóhoz, majd miután visszaj és mindent rendben lesz.) A ház tetejéről ugorj be a járatba. A járat közepénél még feljebb tudsz mászni és megtaláltad az első titkos helyet (1/3). Menj vissza a bányába a Magnummal lövöldöző figurához. Most már nem vagy fegyvertelen, ha megölted feveheted tőle a magnumot. Essél le a lávafolyó mellé a talajra, majd a peremen kapaszkodj végig jobbra, amíg egy járatba nem érsz. A járaton átmenve ismét a lávafolyónál találod magad. Ugrálj szigetről szigetre, oszlopról oszlopra. Jól nézd meg, hogy melyik oszlopon folytatod az utadat, ugyanis néhány oszlopról azonnal beleesel a lávába. Az egyik oszlopról észrevehetsz egy járatot. Ez a második titkos helyet rejti (2/3). Amint beértél a járatba, told be a faládát. Így nem lapít ki a lávagolyó. Ezután húzd el a ládát oldalra, és mássz fel az emeletre. Gyűjtsd össze a tárgyakat, majd menj vissza a lávafolyóhoz. Ugrálj végig a láva felett, és egy csomó robbanóanyaghoz érkezel. A mozgatható ládát (itt is a kopottabb a mozgatható) húzd át a másik barlangba a járat alá. Menj be a járatba, és egy idő után ismét a lávafolyó fölé érsz. Húzd meg a kart, és a dinamit ferobban. Menj vissza oda, ahol a robbanószerek voltak. Most már tovább tudsz menni a törmeléken át. A gördeszkást vadászd le és vedd vissza az Uzit, majd menj tovább. Keresd meg azt ahol víz van a láva helyén, és oda beugorva találod a harmadik titkos helyet (3/3). Csak egy irányba mehetsz. Kerülgesd, a legördülő köveket, majd juss fel a magasba. Egy kis épületben találod magad. Tol kettőt a kőtömbön. Ezután jobboldalt mássz fel, és húzd ki az itteni követ, majd és told el valamelyik oldalra. Menj tovább, és az ajtó előtt essél le. Az itt található követ húzd ki a falból, majd mássz vissza az emeletre, és essél le a túloldalon. Told beljebb a követ, és húzd meg a kart. Menj be azon az ajtón, amit most nyitottál ki. Told be a kőtömböt, és húzd meg az itt található kart. Menj vissza az előző karhoz, és menj ki a mellette levő ajtón. Mássz fel a piramisra, majd csússz le a bal szélén. (A sötétebb részekek meg tudsz állni.) Menj be a járatba, és húzd meg a kart. Menj be a harmadik épületbe, és vedd fel a piramiskulcsot. Nyisd ki a piramist, és jön a következő pálya.
Level 14: Atlantis
Secretek száma: 3
A pályára érve azonnal meghallhatod a búgó hangot. Továbbá van itt véresen lüktető fal, hatalmas tojások és néhány idegesítő apróság. Ha tojás közelébe lépsz előfordulhat, hogy egy szörny támad rád. Ezek már igazán kemény ellenfelek. Az első teremben egyből hat tojás áll. A terem végében indulj balra, és menj fel az ajtó mögötti lépcsőn. A terem másik végében húzd meg a kart, és a kinyílt ajtó mögötti kart is húzd meg. Ezzel egy újabb ajtót nyitottál ki. Menj le az ajtó mögötti lépcsőn, és az utadba akadó kart is húzd meg. Menj ki a teremből. Ahova érkeztél az egy olyan nagy csarnok, hogy nem is lehet látni a plafont. Ereszkedj le és megtaláltad az első titkos helyet (1/3). Persze még fel kell jutnod a legtetejére. Egyenlőre csak egy irányba mehetsz. Ugorj át a szomszédos peremre, és menj be a járatba. Egy szakadékhoz érsz, ahol át kell ugranunk a szemközti ajtóhoz. Ám ez még odébb van, mert az ajtón még nem tudsz bemenni. Essél le az egy szinttel lejjebb levő járatba, majd húzd meg a kart, és az ajtó kinyílik. Ezután ugorj át az ajtóhoz, és menj be. Odabent egy tavat találsz. Jobbra a csúszós résszel szembe, fent találod a második titkos helyet (2/3). Húzd meg a kart a víz alatt, ez nyitja az ajtót. Az ajtó előtti peremre azonban nem tudsz felmászni, és az ajtó egy idő után bezáródik. Miután meghúztad a kart, ússz gyorsan a terem másik végébe és mássz ki a vízből, majd a meredek falon ugrálj el az ajtóig. Néhány golyó és karó azért itt is nehezíti a továbbjutást. A következő teremben essél le, majd a karnál mássz fel, és húzd meg. Menj be a szabaddá vált ajtón, és visszajutotál az előző terembe. Ugrálj el a járathoz, menj be, és húzd meg az ott található kart. Menj vissza a másik terembe, ami időközben megtelt lávával, így kissé más lett a terem szerkezete. Ez nem túl bonyolult, két ugrás, és mehetsz is tovább. Hamarosan a víz alatt találod magadat. Húzd meg a kart, és már ki is úszhatsz az ajtón. A vízből kimászva ismét az óriáscsarnokban leszel, és ismét át kell ugranod a szomszédos peremre. A következő teremben karokat kell huzkodni, hogy a víz alatti ajtók kinyíljanak. Ha kinyíltak az ajtók, akkor haladj át rajtuk. Egy elég fura falú részhez értél. Mintha... egy horrorfilm kellős közepébe csöppentél volna. Három út, három választási lehetőség, de most a középső felé vedd az irányt. Nyisd ki az ajtót a mellette levő karral, és menj is ki rajta. A golyó elzárja a továbbvezető utat. Ezzel nem tudsz mit tenni. Tehát húzd kijjebb a mozgatható követ, és told a golyó útjába. A járaton át menj vissza a karhoz, és menj ki az ajtón ismét. A golyó elakad a bőben és továbbmehetsz. Tovább haladva, ismét a nagy csarnokba érkezel. Megint ugorj át a szomszédos peremre, és menj be a járatba. A következő helyen csússz le a csúszdán, de mielőtt a karókba esnél, ugorj át a túloldalra. Itt a véres részeken meg tudod vetni a lábad tehát a vörös részre ugorj. A következő teremben először ugorj át a bal oldali részre, majd innen ugorj tovább a tojás felé. Menj körbe, majd ugorj rá a terem közepén a lávahegy kihűlt tetejére. Innen ugorj át a másik oldalra, és húzd meg a kart. Menj végig a peremen, majd húzd el a követ a helyéről, és menj át a járaton. Itt ugorj át oda, ahonnan a két szörny előjött. Megint egy nagy csarnok, és megint a szomszédos peremre való átugrás. A következő teremben ugorj át a legközelebbi oszlopra, és a mögötte levő járatban húzd meg a kart. Ennek hatására az oszlopok átrendeződtek. Ugrálj el a következő járatig, majd az ottani karral ismét rendezd át az oszlopokat. Ugrálj ki a teremből. Miután felfutottál a lépcsőn, ne húzd meg a kart, hanem az ajtó előtt mássz fel a felsőbb szintre. Ismét a nagy csarnokba érkezel, és ismét át kell ugranod a szomszédos peremre. Ott ahol három múmia támad rád, fussunk el mellettük, és be a nyitott jobb oldali ajtón. És már meg is van a harmadik titkos hely (3/3). Cselezd kia golyót és mérgezett nyilakat. Vigyázz a vérszomjas ajtóval is. A következő helyen három kőtömb van. Told be kétszer a baloldalit. Menj be a kő után feltárult járaton, és eljutsz egy ajtóhoz, amit melett két kar ékeskedik. Ám ez csupán a látszat, a bal oldali kar, meghúzása után búcsút is vehetnénk, ezért inkább a jobb oldalit húzd meg Miután meghúztad a jobb oldali kart, és leestél, ugorj át a lávagolyó oldalára, majd rögtön vissza. A golyó legurul, és te továbbmehetsz. Menj fel, és húzd meg a kart. Ezután már bemehetsz a két kar közti ajtón. A következő teremben csak a kart kell meghúznod, és máris mehetsz tovább. Itt egy elég érdekes rész jön. Amerre te mész, arra megy egy véres, bőr nélküli alak. NE próbáld meg lelőni, ugyanis ő is lőni fog rád. Azzal a különbséggel, hogy neki kutya baja sem lesz, te viszont eléggé sérülni fogsz. Ez a lény Lara Atlantiszi másolata. Teljesen ugyanúgy mozog, mint ő. Ha körülnézel, talán nem tűnik fel elsőre, de a terem is önmagának a tükörképe. Először mássz fel az épületre, és keresd meg azt a helyet, ahol a kamera ráközelít a lényre. Ekkor a lény pont egy csapóajtó felett áll. Jegyezd meg ezt a helyet. Menj át a karhoz, és húzd meg. Ez aktiválja a csapóajtót, ami egy idő után becsukódik. Gyorsan juss fel újra a másik oldalra, és állj az előbbi helyre. (Oda ahol a kamera közelített). És ekkor a lény belepottyanik a lyukba. Menj ki az ajtón a teremből. A következő nagyteremben először menj jobbra, és húzd meg a kart, majd rohanj balra, és az ott levő kart is húzd meg. (Mindkét kar időzített) Futás át a hídon, és be az ajtón. Itt láthatod a gonosz gépezetet, továbbá egy óriási tojás is l óg a magasban. Menj oda a géphez, és nyomd meg a CTRL billentyűt. Ezzel kivégezted a pályát. Bejön a képbe Jacqueline Natla, és elkezd regélni a tojásról és a masinájáról. Amikor Lara leakarja durrantani, felbőszülve megtámadja. A végén Natla húzza a rövidebbet, és aláhull, Lara pedig szerencsésen megkapaszkodik az egy szinttel alacsonyabban levő platformon.
Level 15: The Great Pyramid
Secretek száma: 3
Kikel a tojás, és egy óriási lábnélküli izé támad rád. Miután végeztél velete, menj be az ajtón. Az első tologatható követ hagyd békén, de a másodikat told be teljesen. Visszajutottál a felső kőtömbhöz, csak ezúttal hátulról. Told ki, így kívülről már feljuthatsz róla a következő emeletre. Egy elágazáshoz érsz. Menj oldalra, és told ki az ott található kőtömböt. Juss vissza az elágazáshoz, és menj egyenesen tovább. Mássz át a kövön, és told übetközésig. Menj körbe, és a kő tetejéről húzd meg a kart. Menj be az ajtón, és a ferde falakon ugrálj át a kijáratig, de még NE menj ki. Nézz vissza, és láthatsz egy eddig lecsukódott hidat. Juss vissza oda, és a hídon átmenve találod az első titkos helyet (1/3). Menj újra vissza a lejtős részhez, és ki a kijáraton. Az itt található lávagolyókat kerüld el. Az elmállópadlónál leesve visszajutsz a gépezethez. Most már rá tudod fogni a fegyvert a gépre. Lődd addig, amíg fel nem robban. A játékban már végig földrengés és robbanások fognak kísérni. A láva szinte mindenhova befolyt, tehát vigyázz, nehogy ropogósra sűlj. Menj ki az ajtón, és állj meg a hídon. Jobbra a híd alatt már kihűlt a láva, ott essél le. Találsz egy lyukat, azon át essél még lejjebb. Kapaszkodj át a peremen, és a végén ugorj egyet. A következő teremben háttal indulj le a lejtőn a bárd felé. Amikor meglátod, hogy a lávagolyó közelít, akkor ugorj oldalra. A bárdnál ugorj át a túloldalra, majd a lyukakat és karókat kerülgetve juss el a következő járatig. Itt egy elég hiányos csúszdát találsz. Nagyjából az oszlopok közepéről ugrálj tovább, és a terem végében levő peremen kapaszkodj ki a következő járatba. A következő helyen rohanját a potyogó padlón be a bárd mögé. Fuss le az úton, és fordulj be a végén. Az e.ü csomaggal ne törődj, mert a golyónem fog kegyelmezni. Csússz le a csúszdán, és a végén ugorj át a szemközti részre. Nehezítésnek egy golyó és egy bárd. A következő terembe elkezd befolyni a láva mindkét oldalról, amint belépsz. Itt se állj meg gyűjtögeteni. Ha végigrohansz a termen az ajtó irányába, és a végén ugrassz egyet, nem lesz baj. A karral nyisd ki az ajtót, és menj át rajta. Miután bezárult az ajtó, fuss balra. A szakadékot ugord át, de ne húzd fel magad addig, amíg a lávagolyó el nem viharzott .Ne csússz le a csúszdán, hanem fordulj balra, és ugorj arra, majd kapszkodj meg a láthatatlan résben, csimpizz át a termen. Ahol leereszkedhetsz vedd fel a tárgyakat, és meg is van a második titkos hely (2/3). Essél le, és ugorj át a szemközti részre. A köavetkező teremben a mélybe lenézve a láva közt egy kis vizet látsz. Előtted egy bárd leng, és csak egy kis potyogó padlóra tudsz továbbugrani. A szemközti hely csak bonusz, de érdemes bemenni. Így megtaláltad a játék és a pálya utolsó titkos helyét (3/3). A perem széléről ugorj egyet hátra, majd lépj még egyet hátra a SHIFT gomb segítségével. Így fuss neki az ugrásnak, és a potyogó padlóról is lesz elég hely a nekifutásra és továbbugrásra. A rejtett kamra széléről egy sima ugrással ugorj bele a vízbe. Ússz át a víz alatt, és az utolsó terembe érkezel. Ekkor ismét előkerül Jacqueline Natla, aki időközben nagy átalakuláson ment át. Újra rád támad. Végezz vele. Ha a földö van, akkor már ott is marad. Mássz be a nagyobb sziklakupac mögötti járatba. Innen már egyszerű a játék, és veszélytelen annak, aki idáig eljutott. Ha kiértél a járatból, az oszlopokon ugrálj át a következő járatba. Ezt ismételgesd addig, amíg fel nem jutsz a tető alá. Ugorj át a díszes járat alatti párkányra, mássz fel, és csússz le a járatban található csúszdán.
THE END