Km/h számlap cseréje

Először a km óra hátulján található érintkezőkről húzzuk le a vezetékeket (valamire írjuk fel, hogy melyik vezeték hova való a színeik alapján). Ezután a hajlékony hajtókábelt csavarjuk le az óráról, majd a nagy anyát, ami rögzíti órát. Ha ezeket megtettük, akkor ki tudjuk szedni a km órát a műszerfalból.

Ha szét akarjuk szedni, akkor először a napi számláló tekerőjét csavarjuk le. Ha ez megvan, akkor az óra karimáját csavarhúzóval feszegessük fel. Ha lejött az üveglap, akkor az óra hátulján levő hollandianyát csavarjuk le. Ha kombináltfogóval szeretnéd leszedni, akkor vigyázz, nehogy nagyon megszorítsd, mert megrepedhet. Ezután ki tudod szedni az órát a fémburokból. A következő a mutató leszedése. Ezt úgy tudod leszedni ha az óra hátulján levő sárgás házat lecsavarod (4 csavar tartja). Ebben található egy mágnes, ami meghajtja a mutatót. Ha szétszeded vigyázz a csavarokra, és a fogaskerekekre.

Aztán fogd le az ujjaddal a kis fémtányért, amiben a mágnes volt. A mutatót kicsit tekergesd meg, hogy lejöjjön, közben fogd a fémtányért. Ha lejött a mutató, akkor a két kis csavart csavard ki, ami az alap fekete számlapot tartja. A már kész fehér számlapodat, amit erről az oldalról is le tudsz menteni, tedd a fekete számlapra, ezután csavard vissza a két csavart, hogy rögzítsd. Szerintem nem kell ráragasztani a fehér számlapot a feketére, mert a közepén a két csavar fogja, a szélén pedig a karima fogja rászorítani a fekete számlapra. Így könnyebb lesz cserélni, ha meguntad.

A visszaszerelést fordított sorrendben kell végezni!