IFA - triál gép építés

Moderátorok: Andrea, nagysandor1980

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: kpista » 2011. január 11., kedd 19:36

Sziasztok!

Végre egy kis mozgás. A taszáriakat interneten találtam meg.A tel.sz:06 82 375068.
A fórumon említette valaki így kerestem meg őket.
A hengerfej tömítés:Kovács Zoltán Mogyoród Templom utca 25.
Telefonszám :0620 9 346 659
Medgyesegyházán lakom Békés megyében, és kertészkedem.De vannak szabadföldi növényeim is ezért vannak a traktorok. Mint írtam van egy zt 323-as es egy Japán SHIBAURA 28 LE .
ÜDV kpista
kpista
 
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011. január 3., hétfő 15:28

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2011. január 15., szombat 22:59

Sziasztok!

Üdvözöllek énis a fórumon Kpista!
Nagyszerű hogy egyből teis ilyen hasznos infókkal tudsz hozzájárulni ehez a kis felhalmozott Ifás "szakirodalomhoz" !!!

Bogaras, jó gondolat egy szgk olajhűtő a turbó elé! Nemvolt most időm visszaolvasni de talán már régebben tárgyaltunk is róla!

Közben mutatok egy ujjabb képet az én gépemről! Egy műszaki mentésen vett részt!

Kép
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: kpista » 2011. január 17., hétfő 14:13

Sziasztok !

Ma kértem pontos árajánlatot Kacsóéktól a henger fúrásra és a dugattyú átalakításról. A vezérmű tengejjel egyenlőre nem foglalkozok mert félek hogy nem birná a főtengej és a kuplung a terhelést. Megvettem a 7-es turbot nettó 48 000 -ft.A szűkítés készenvan . A zt traktorknak a 2-3-as henger közé van kihozva a kipufogótorok úgy hogy nekem a torokkal nincsen bajom. Ha meg van a pontos ár megírom.

Kpista
kpista
 
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011. január 3., hétfő 15:28

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: kpista » 2011. január 21., péntek 14:43

Sziasztok !
Megjött az árajánlat Kacsóéktól .
Gyürü készlet : 4x 2950 + áfa

Hüvej fúrás: 4x3800+áfa

Dugó átalakítás: 4 x 9500+áfa

Repedés vizsgálat a használt dugókon és hüvejen 8x800+áfa
Ez majdnem 90 000-ft és nincs még benne a henger láb köszörülés.
Úgy hogy maradok a német acélbetétes dugónál és hüvejnél.

Kpista
kpista
 
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011. január 3., hétfő 15:28

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: bogaras » 2011. február 18., péntek 12:07

Sziasztok!

Tényleg mindenki el van veszve ennyire?
Kpista mi a helyzet a traki motor felújításban?Én is beszéltem Kacsó úrrral,elég sokat telefonon ebben a témában.Kértem tőle elérhetőséget is olyan emberhez kinek már van ilyen mocija.Kaptam és beszéltem is vele.Kombánjban van benne idestova 10 éve,s azóta semmi baja nincs vele,csak sokkal erősebb lett a gép.Egyszóval nagyon dícsérte az így átalakított motort,azt is el mondta ,hogy turbó nélkül használja.A majdnem 90 rugót én is kicsit sokallom,de az novi is majdnem 80 ezer.Nekem azt mondta nem feltétlen kell a hengerlábakat köszörülni,csak a hengerláb alatti tömítés vastagságát kell csökkenteni 0,5 mm-rel ha rába dugós lessz a gép.
Én azt hiszem csak kap egy eredeti német gyűrű sort a gépem,s egykicsit még spórolok a nyagyobb átalakításra,persze ha majd szét szedjük akkor ugrik a majom avízbe.
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: kpista » 2011. február 23., szerda 10:05

Hali mindenkinek !
kpista
 
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011. január 3., hétfő 15:28

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: kpista » 2011. február 23., szerda 10:42

Hali mindenkinek !
Reméle nem azért van mindenki elveszve mert javítátok a gépeket !

Kivan szedve a motor a trakiból . Sőt össze is van fűzve motor . Lett egy kis plussz költségem is mivel a főtengej is meghalt és az utolsó köszörülésen is túl esett már igy szerezni kelett egy másikat .Szerencse találtam egy bontatlan motort egy ismerősnél aki a méhbe akarta vinni. Szétszedés után kiderült hogy 000 főtengej volt még benne, igaz hogy ezt is kelett köszörülni. De ha már a főtengejt elvitem mentek a hajtókarok is. Ezekbe is volt ovalitás bőven.Úgy hogy ez az akció a csapágy sorral együtt 74000 FT-be került .A feleségem már ki akar a műhejbe költöztetni mert szerinte jobban szeretem a "vasakat" mint őt .Elkészült turbó szükítés felkerült a hejére a turbó és ennek az olajzása.A vissza térö ág és a turbó levegőnyomó ág most készül.
Senki nem beszélt arról a szelepről ami nem engedi visza fojni a nyomóági olaja annak érdekébe hogy a turbó ne üzemeljen sokat olaj nélkül. Ennek a keresése még fojamatban van az a lényege hogy a belsö legkisebb átmárője megegyezen a nyomócső belső átmérőjével. Erre szerintem azért van szükség mert a turbó és az olaj szűrő között több mint egy méter van . Ha valaki tud ijen szelepet minnél hamarabb írja meg hogy ne keressek feleslegesen. Még egy kérdés valahol olvastam vásároltatok valahol turbónyomás mérő órát valahol olcsón. Remélem kető héten belül pöfögni fog a gép.
kpista
 
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011. január 3., hétfő 15:28

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2011. március 6., vasárnap 22:18

Üdv. Mindenkinek!

Kpista én turbonyomásmérőnek egy 1.5báros műszert vásároltam a vaterán, lehet találni kifejezett turbonyomás mérő műszert, de szerintem annak az ára a tuning "őrűltek" vastag pénztárcájuknak valo, gépekbe símán megteszi egy nyomásmérő műszer!

Mellékesen megemlíteném hogy ujjabb videót töltöttünk fel a youtubra, amiben megtekinthető egy elhagyatott harckocsiút bejárása! :)
http://www.youtube.com/watch?v=yqmUsrCwVCs
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: bogaras » 2011. március 9., szerda 16:12

Sziasztok!

Remek a videó,GRATULA!
KPista én a netről rendeltem.Be írtam a googléba,hogy turbó nyomás mérő és rengeteg találatot adott ki.Ha jól emlékszem vmi autó tuning oldalon találtam,s postával 4500 ft volt.Szépen kéken világít és vákumot is mér.Pöfög már a gép?
Én most vagyok dillemában,hogy mit csináljak az ifámal,mert találtam a neten terepes darus renault teherautót,viszonylag elfogatható áron és erős ingerenciát érzek iránta,hogy közelebről is meg nézzem,de sajnos elő itéleteim is vannak a francia autókkal kapcsolatban,no meg az ifa is a szivemhez nőt,lehet sajnálnám eladni.
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: bogaras » 2011. március 15., kedd 6:40

Sziasztok!

Voltam nézni a francia vacakot,hát mit mondjak.Nem estem hanyatt tőle,tehát marad még az ifa egy darabig.Hónap végén motor generál s húzhatja az igát még nem lesz lóvé egy terepes mergára vagy manra.Alighanem kap majd egy coolert na meg egy ki egészítő hűtőt is.
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2011. március 23., szerda 8:25

Helló Bogaras!

Nemcsodálom hogy hanyagoltad a Francia autót, 1-2 höz már volt szerencsém és tele van idióta megoldásokkal szerelés szempontjábol legalábbis!
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: bogaras » 2011. április 6., szerda 14:26

Sziasztok!

Meg kapta a gép a gyűrűsort,ami még eredeti német,illetve a síkoltatott hf-eket.Érdekesség képpen mértem Sanyi álltal írt adatokból,s meg állapítottam,hogy a felújítók nem igazán ismerik a gyári adatokat.A dugattyú és hüvely értékek csak egy minimál eltérést mutattak.1-2. hengernél minden jó volt,3-4. hengernél volt a hüvelynél + 0.03-os eltérés.13.-án irány Szekszárd műszaki és majd csak ezt követően megy rá a cooler.Ha kész van teszek fel képet róla.
Kpista mi a helyzet veled,már régen voltál itt,hogy áll a gép?
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: kpista » 2011. április 9., szombat 7:31

Sziasztok !

Össze lett rakva a gép , sőt már dolgozok is vele . Igaz az első próba nem volt teljesen zökkenő mentes ,mert egy 15 perces járatás után nyomtam neki egy kövéret és kinyomta a hengerfej tömítést . de azóta dolgozik szépen . Több kaját nem adtam neki mert eddig is oda volt neki csavarva .A teljesítménye az jelentősen megnőtt . eddig fél óra /hektárt volt a kombinátorozás most 5 ha 1óra 45 perc igy a fogyasztás is lejebb esett . Nem mértem turbónyomást sem ki pufogó nyomást , mert úgy televagyok ilyenkór munkával .hogy még a burkolatokat sem raktam fel rá. A kipufogóval nem sokat variálta 2.5"-os patentívből csináltam meg a könyököt és vékony falú csőből a kipufogót . Semmi tompítás .A hangja elég érdekes lett , nem hangosabb semmivel sem mint volt. Ráadásul most huzzuk a talajtakaró fóliákat dinnye alá és a sok eső úgy letömörítette a talajokat hogy az előző évekhez képest sokkal lassabban haladunk és több a meghibásodás is . Ráadásul ha esik akkór azért ha fúj a szél akkór meg azért nem tudunk haladni .
kpista
 
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011. január 3., hétfő 15:28

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: bogaras » 2011. április 19., kedd 9:33

Sziasztok!

Meg van a műszaki a gépen.Át lett rugdosva,mivel hátsó fékeltérés 31%-os volt,pedig tavaly lett felszabályozva,ferrodolozva mindeggyik dob.Na mindegy is majd le veszem és megnézzük mi a baja.
Turbó remekül münködött így a gyűrűzést követően.Érezhetően bátrabb lett a gép,nem is füstőlt annyira mint előtte,illetve nincs olyan szúrós szaga sem.A coolert még nem szerkesztettem rá,pedig szerintem kellene.Mértem a levegőtorok hőmérsékletét mikor odaértem a műszakira,s meg lepve láttam biz elég magas.Nem volt nagyon kergetve a gép odafelé,a nyomás nem ment fentebb 0,4-nél,s mértem 55 fokot.Hazafelé már kicsit jobban jöttem s 68 fok lett a hőmérséklett.A héten ki fogom próbálni rakottan is mennyit produkál,de szerintem elég magas hőmérsékletek már így is.Így hát mi hamarabb fel kell raknom a coolert a hidegebb levegő érdekében.
Kpista hogy szuperál a gép?Kíváncsi lennék már a nyomásadatokra,mit produkál a 7-es turbó.Nekem is van egy tarcsiba,s gondolkoztam már,hogy fel rakom ki próbálás céljából.
Sanyi érdeklődtem ifa átalakítás ügyben.Meg kell teveztetnem,eredetről papír,illetve szakival aláíratni.Kérdezném tudsz-e azzal beszélni aki felétek megcsinálta az átalakítást.Konkrétan nekem az kellene,hogy ki tervezte neki,mivel én sajna nem tudok olyat ki megcsinálná.

Kpista felétek mennyi napraforgót szoktak vetni.Érdekelne a dolog nagyon mivel amerre én járok (Székkutas)nem tudnak vetni mivel sok a víz a földeken.S ha lenne hely s terület felétek lehetséges elmennék arra a méhekkel napraforgóra.Másik kérdés tisztesfű felétek szokott e lenni a tarlón,vagy arra is letárcsázzzák?
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: kpista » 2011. április 20., szerda 13:41

Sziasztok!

Nem mértem még turbó nyomást mert a tavaszi munkákkal vagyok elveszve. Nálunk most van a dinnye ültetési szezon . Huzzuk a talaj takaró foliákat a földeken .
Felénk tudnak vetni az emberek napraforgót mert nincs belvíz.Vannak nagyobb gazdák az ismerőseim között majd érdeklődök. Mekkora terület az amiért már érdemes lejönni. Neked vannak eladó méh rajaid , mert nekem a télen szinte mind el pusztult. Engem egy 10 raj érdekelne, ami napra forgón már tud termelni.
kpista
 
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011. január 3., hétfő 15:28

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: bogaras » 2011. május 2., hétfő 10:22

Szia Kpista!

Érdekel a napra kérdés.Írtam privátot,hogy ne offoljam ezzel a fórumot.A telefonszámodat is meg írhatnád,mert élőszóban egyszerübb lenne.
Köszi
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2011. május 15., vasárnap 10:13

Készülödtünk a Pilisi Truck Trial Fesztiválra:

Kép

Készült a plató is:

Kép


Kép
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2011. május 28., szombat 11:06

A pilisi Truck Trial fesztivál után szükségessé vált az IFA javítása,karbantartása.
Az alábbi képen a cserefelépítményes trialos célokra kifejlesztett csapatszállító plató levétele láthtó:
Kép

Nagyjavításon a gép a műhelyben:
Kép

Előkészítve az összeszereléshez:
Kép

Váltó beszerelés:
Kép
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2011. június 21., kedd 12:47

Üdv Mindenkinek!

Ujjabb video:
http://www.youtube.com/watch?v=bRXsFzETxzs

Somogybabodon túráztunk az IFÁ-nkal!
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: Ifa fan » 2011. október 7., péntek 19:30

Szia Sanyi!

A segítségedet szeretném kérni! Megtudnád mondani hogy egy IFA fülke hány cm hosszú oldalról?
Ifa fan
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2011. október 2., vasárnap 14:10

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: kpista » 2011. november 11., péntek 21:47

Hali Mindenkinek.
Lehet hogy sokkal több az erő a gépekbe a turbóval , de a traktorokba ahol állandóan pörgetjük a motort és fojamatosan nyomjuk neki a kakaót melegszik az olaj .Úgy hogy vagy beépítünk egy olajhűtőt elektromos vízszivattyúval. vagy a saját hűtőjébe kötjük be.ugyancsak külön vízszivattyúval. A buszok fűtésénél elektromos vízszivattyú van ezzel gondoltam megoldani. A motor nem melegszik túl úgy hogy remélem elbírja a plussz bekötést a termosztát elé a saját hűtőjébe.Ha valaki már csinálta írja meg a tutit.
Kpista
kpista
 
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011. január 3., hétfő 15:28

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: bogaras » 2011. december 23., péntek 20:55

Sziasztok!

Rég jártam erre,s meg kell,hogy mondjam nagyobb mozgásra számítottam.
Pista van már a gépen nyomás mérőd,mennyiket mértél munka közben?Én is tapasztaltam a melegedést,ki is heréltem a termosztátot,de nem lett az igazi.A cooler meg még mindig a műhelyben pihen,mivel most terepesíteni kellene a gépet,s majd akkor gondoltam meg oldani a coolert is.Én mértem a levegő torok hőmérsékletét infrával,s biz 80fok környékén volt.Az olaj hűtésre én is gondoltam de csak mint az opelen közvetlen olajhűtő a turbó előtt,de ez csak terv,majd meglátom miként viselkedik cooler meglétét követően.

BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK és BUÉK
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2012. január 1., vasárnap 22:14

Buék mindenkinek!

Bogaras sajnos már énse tudok annyit foglalkozni az ifás témával mint szeretnék, viszont egy jó hír: Újabb turbós Ifa készült el!!
Bár a tulajjal nem egyeztettem hogy közzé teszem a képet a fórumon de remélem nem lessz belőle gond és a későbbiekben csatlakozik ide és megossza a tapasztalatait velünk!

Kép

http://s1.images.www.tvn.hu/2012/01/01/ ... 4d09e5.jpg

Kép

http://s1.images.www.tvn.hu/2012/01/01/ ... 020ee7.jpg
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: bogaras » 2012. január 3., kedd 20:28

Sziasztok!

Remek képek.Szerintem nem gond,hogy fel raktad a srácot ismerve.
Azt kérdezném,hogy mit tapasztaltál evvel a turbóval kapcsolatban,a miénkhez képest?Tud annyit a gép vagy esetleg többet is?
A tapasztalatait pedig ha ő nem is majd én közzé teszem,mivel meg beszéltünk egy találkát,s remélem lesz belőle több is.
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: kpista » 2012. január 12., csütörtök 13:17

Hali mindenkinek !
Először is boldog új évet kívánok mindenkinek . Még nem mértem meg az olaj nyomást , de már nem is fogom mert eladtam a trakit . Egy illető megnézte és meg is vette pedig nem is árultam. Eljött hogy megnézze mi a külömbség a turbós és a sima traki között és bele is szeretett. Úgy hogy egy darabig nem építek saját részre turbós trakit , de ha valaki megkér és épp időm is van most már hamarabb elkészülnék vele mint az elsővel.Vettem egy turbós IH-t ez nem melegíti az olajat. A legnagyobb baj az a turbósított motorokkal hogy ha hozzáfog az olaj melegedni és kint is van vagy 30 fok onnantól már a motornak a teljesítménye kezd romlani és a kertergáz is meg nő . Ezért kellene egy traktor interkulert a hütő elé szerelni. A case ih ezt jól oldotta meg .Nézz meg egy jx 115 le-et érdemes lemásolni.Előre berakták a kulerhűtöt mögé az olaj és a légkodi és ezek mögé a vízhütőt .Ha mégegyet csinálnék magamnak ezt másolnám le. Szrintem a 7-es turbó nagyon tuti ,kár is mással kinlódni.

Jó kisérletezést mindenkinek. Pista.
kpista
 
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2011. január 3., hétfő 15:28

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nyouc » 2012. január 27., péntek 20:10

Sziasztok!

Miért nem láthatóak a képek a fórumban ?
Lehet hogy nálam van a hiba ?
nyouc
 
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2011. február 4., péntek 17:11

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nyouc » 2012. január 29., vasárnap 15:51

A képeket továbbra sem látom szerintem nálam lesz a hiba. :o


Megtudnátok mondani a Tatabányai hengerfejtömítés gyártónak a telefonszámát mert ezek a kínaiak csak a 2mm est ismerik ami vastag .
nyouc
 
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2011. február 4., péntek 17:11

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2012. január 29., vasárnap 21:30

Helló!

Nemtudom hová lettek a képek, nállam se láthatók, de utánna nézek!

A Tatabányai cég számában sajnos nemtudok segíteni viszont kínaiban nemrég még lehetett kapni ezüst színben megfelelő méretűt!
Újjabban lengyelnek mondott jóminőségű hf tömítést is lehet kapni, ismertető jele hogy a víz és olaj furtok piros ragasztócsikkal ellátva, bár a vastagsága 0,2 mm-el több mint kéne de szerintem azmég elfogadható, esetleg nagyobb javításnál a hengerállvány tömítéssel elcsalható!
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nyouc » 2012. január 29., vasárnap 22:37

Azt gondold el Sándor hogy sajna rákényszerültem kínai hüvelyszett beépítésere és az egyik dugónak ami a hüvelyhez van 2cm el kisebb a szoknyája és a zégergyűrű ami dugattyú csapszeget tartja a helyén egyik oldalon 2mm el arrébb van beszúrva a többi mérete az stimmel természetesen ahol vásároltam visszacserélik.A bajom csak az hogy hétfőn már dolgozni akartam a géppel.A hengerfejtömítés az meg 2mm vastag de ha szerdáig nem találok kisebbet kénytelen leszek összerakni azzal.
Sajnálom hogy ilyen összehányt lesz ez a blokk.
nyouc
 
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2011. február 4., péntek 17:11

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: bogaras » 2012. február 2., csütörtök 0:02

Heló Nyouc!

Ha még nem késő akkor rendeld meg Soltvadkertről ami kell(ferromax bt)postázást is vállal,s jó cuccai vannak.
Neked milyen turbó fütyül a gépen?Írhatnál róla pár sort,tapasztalat csere érdekében.
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nyouc » 2012. február 2., csütörtök 21:33

Sziasztok!

Sikerült beszereznem vékonyabb 1,7mm-es tömítést azzal már elfogathatóbb a Kínai dugókban meg egyenlőre még érezni a kínai kommunista munkástársadalom hozzáértő precizitását ami a bennük uralkodó lóerőkben mutatkozik meg :D :D
Amúgy nem füstöl a gép és a fogyasztás is javult.
Turbó egyenlőre még nincsen rajta majd egyszer rászánom magam talán de én a kipufogó sort azt koracél anyagból oldanám 90 fokos patentívekkel,gyújtássorrendet betartva egy csőbe összehozni a csöveket és tennék egy plusz kompresszió gyűrűt is a dugattyúra.
nyouc
 
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2011. február 4., péntek 17:11

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2013. június 5., szerda 21:57

Fejlesztett Ifa W50 dugattyú!
A dugattyún a festett rész a változtatás a gyárihoz képest!
A festét csak a szemléltetést segíti, semmi más jelentősége nincs!

http://s8.images.www.tvn.hu/2013/06/05/ ... 0ccf44.jpg
http://s8.images.www.tvn.hu/2013/06/05/ ... 433182.jpg
http://s8.images.www.tvn.hu/2013/06/05/ ... 1bf346.jpg
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2014. január 28., kedd 12:43

A forum fent van a Facebook-on is!
Keressétek a Truck Trial Fans nyilt csoportot!
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

Előző

Vissza: Társalgó

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron