IFA - triál gép építés

Moderátorok: Andrea, nagysandor1980

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 18., csütörtök 20:31

Annyit tudtam elolvasni,(majdnem semmit) de a tkp 7H1et ami nekem van, azt irja a KAMAZhoz is !
Ez nagyon jó, mivel volt KAMAZunk, ami 10.800 Köbcenti és V8, ezen 2db Tkp7es van, oldalanként 5.400 köbcentivel !!

Szerintem határeset !! :)
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 18., csütörtök 20:41

Sándor, adagoló elem, fejszelep, tömittés, 4db, bruttó 5.900 forint !(kinai)

Én próbáltam egyszet növelni a nyomást, nem volt változás, az adagolós szaki azt mondta hogy nem szabad álogatni, nem tesz jót az adagolónak !

Gondolom a mérnökök is kisérleteztek vele, ezért ez a gyári érték !
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2008. december 18., csütörtök 20:51

Nem veszélyes az ár! :)

Szerintem a téli hidegindításnál mutatkozna a nagyobb nyomás pozitiv hatása, mivel finomabb szemcsékre porlaszt!

Ameddig ennyiért lehet cuccot kapni az adagolóhoz,addig kell kísérletezni!
Ennyiért talán egy Merci adagoló gumigyűrűt vehetsz a kezedbe fél percre a boltban! :)
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 18., csütörtök 21:16

Ahogy mondod !!

Vettem egyszer V8as 260le motorhoz (merci) a legolcsóbb garnitúra volt
120.000, de mondtak 200.000 fölöt is !!

Hát ezért járok IFÁval !:-)))
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 18., csütörtök 21:21

Amit még szivessen kipróbálnék, olyan csúcs ami 5irányba porlaszt !!

Szerinted ??
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2008. december 18., csütörtök 22:31

Felejtős történet tutira!
Az IFÁ-nak osztatlan MAN rendszerű égéstere van, aminek a lényege hogy a dugattyú közepén a gömb égésterének van egy bevezető csatornája,és ha a porlasztó sugárképe nem talál bele akkor nemlessz jó az égés.
Kiprobálhatod ha van 1 plussz porlasztód,aminek lefűrészled az illesztő stiftjét, és kicsit elfordítodítva húzod meg!

Egyébként zetor ügyben nemvagyok otthon de mintha ugy rémlene mintha annak is ossztatlan égéstere,de nem MAN hanem sauer vagy valami ilyesmi lenne, aminek nincs ilyen csatornája az égésgömb szélén. Azoknál alkalmazzák a 4-5 sugaras csúcsokat,talán !
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára nagysandor1980 2008. december 19., péntek 8:39-kor.
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: bogaras » 2008. december 18., csütörtök 23:24

Köszi a válaszokat.Holnap el is megyek megnézem személyesen a turbót,remélem meg van még,hisz csak egy hete hirdetik.Abban segítsetek még légyszi,hogy mit is kellene nézni rajta azon kívül,hogy a tengelye lóg-e,nem e meg van szorulva,mert ebben is laikus vagyok.
Ha megvettem még bombázlak benneteket egy pár kérdéssel ha nem veszitek tolakodásnak.
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 19., péntek 8:49

A tengelye lógni fog, kell is hogy lógjon !
Azt nézd meg oldalra mennyit mozdul, olajos-e a szivó oldali turbina !
Oldalra nem szabadna muzdulni, vagy csak minimálisat .(tized miliméter)
Nagyon mást nemlátsz rajta, majd akkor derül ki milyen, amikor kipróbálod !
A lényeg, azért forgatni lehessen !
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: Jani X » 2008. december 19., péntek 11:28

Nem tudjátok véletelen, hogy honnat lehetne beszerezni olyan kisméretű kardánt, amivel a kormányszivattyút hajthatnám a főtengelyről :?:
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2008. december 19., péntek 13:06

Jani, van egy gépbontó szolnok és abony között,ismered?
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 19., péntek 15:33

Hali, én voltam ott, nem nyerte el a tetszésemet ! Az öreg besem akart engedni !

Ifához van spéci kiskardán én azt használom a szivattyú meghajtáshoz !

Vagy úgy csináld ahogy az IFÁn van, a motortartó bakot kell cserélni !
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: Jani X » 2008. december 19., péntek 22:07

Az ifánál hogy van a kisgardán?
Nincs véletlen pikcsör :?:
A olajszivatyút szétszedem, és ha nem lóg semmi, akkor o.k.?
Vagy van v.mi, amit figyelni kell rajta :?:
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 20., szombat 16:27

Ez egy 4csavaros peremestárcsa, az 516 kombályn igy hajtja a hidrószivattyút, állandó max fordulaton, ilyen kardánt keress !!

pikcsör ?? ez mi ???

Az olajszivattyú fogaskereke oldalra nem mozdulhat, ha mozdul, nem jó !!
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2008. december 20., szombat 18:42

picture angolul, kép,foto
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2008. december 20., szombat 19:59

Jani, ha belefér anyagilag akkor egy javítókészlet sem hátrány!

Pl: http://ifa.realdream.hu/catalog/product ... 0f9bc90a4c
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 20., szombat 20:06

Sándor köszi ! Te leszel a tolmács !

Jani így kell irni :picture, egyszerübben fotó . :D :D

Lesz pikcsör hamarosan !
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: Jani X » 2008. december 20., szombat 21:21

Sziasztok!
A szivattyú kereke meg se mozdul semelyik irányba.
De azért forog :) .
Érdemes szétszedni, vagy akkor az tuti jó?
Megcsapágyaztam az összes fogaskereket.
Már festegetem a blokkot:)
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2008. december 21., vasárnap 16:23

Közben énis kiagyaltam és elkészítettem az alsó vízcsővet ami a hűtő hátrahelyezése miatt vált szükségessé!

Kép

Jövőhéten rakok fel képet a beszerelt álapotáról is!
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 21., vasárnap 19:11

Jani, itt a kiskardánod !!:):)

És a kompreszor szívócső !
A légtorok és kompr. közt van egy vastag gumilap !
Az a gomba szerü a kompr. tetején egy motor légszürő !(ahhoz hasonlít)

KépKép
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 21., vasárnap 21:48

Sándor, milyen távol van a vizcső és a hütő egymástól ???

Ha közel vannak egymáshoz, és csavarodik az alváz, lehet eltépi a hütő és a cső közti gumicsővet !!
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: bogaras » 2008. december 21., vasárnap 23:46

Sziasztok!

Meg van a turbó!Szép nagy darab vas,remélem használható is.Imre a tengely valóban lóg egy kicsit,de sajnos oldal irányban is.Ami kicsit elgondolkoztatott,hogy volt-e már felszerelve az az,hogy nincs egyetlen egy furat sem a kipufogó felfogatásánál.Ez anno így jöhetett ki a gyárból?Mi van ha a kompresszor is az eredeti marad,csak a gumi helyet kap egy stabilabb összeköttetést a levegőtorokkal?Szóval ugyanonnan szívna mint eddig,csak nyomásálló gumival lenne összekötve.A levegőszűrőt ki kell e cserélni papírbetétesre,vagy maradhat az eredeti olajfürdős?Illetve ha jól olvastam az előzményeket a motoron nem kell változtatni semmit?Gondolok pl adagolóra,dugó ,gyűrűk.
Beszéltem szakival aki szokott javítani gépeket és ő mondta,hogy mérjem meg az olajnyomást amit a turbó kap majd mert min 3- 4 bárnak kellene lennie közepes fordulatnál,ha nem akkor állítsak rajta a rúgó spanolásával.Szerintetek?
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 22., hétfő 1:42

Üdv. Bogaras

Ha 3csavaral kapcsolodik a csonkhoz akkor az olyan mint az enyém, nincs a kimenö nyilásnál csavar felfogatás ! Ennél egy kúpos cső illeszkedik a csonkba, amit neked kell valahogyan rögzittened a helyére !

A kompr. szívócsöve maradhat.

Levegő szürő maradhat a gyári, olajnyomás ha nem megy vissza a piros sávba akkor az is jó !

Az adagolón kell állitani !

A Turbo olajzást megtalálod kicsit visszább, azt alkalmazd.
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: bogaras » 2008. december 23., kedd 20:53

Sziasztok!

A kipufogó csonkhoz 4 csavarral csatlakozna.Gondolom ide kellene csinálni egy közdarabot.Sándor te ezt,hogy oldottad meg?Meg mértem a tengely oldalirányú lógását,s 0.2-0.25 mm között van.Kérdezném tőletek,hogy ez sok-e?Valóban kúposan illesztés van.Itt gondoltam arra,hogy esztergályossal csináltatok bele egy tárcsát,s ki fúrom a turbót,majd 3 csavarral rögzítem.Gondolom Sándor te is hasonlóképpen oldottad meg?
Az olajnyomásom pedig a piros sáv tetején van,minimálisan van csak benne,de épp most olajcserés a gép.Imre ha a levegő szűrő maradhat akkor nálad miért ez a megoldás van meg csinálva?Illetve műszakin mit szólnak a turbó rajta létéhez.Ezt azért kérdem mert minden évben hatóságira kell vinnem a gépet,s nem lenne szerencsés semmijen bonyodalom.Az olajzás teljes mértékben tiszta,azt simán megoldható,de az adagolón miért kis kell állítani?
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

HozzászólásSzerző: Jani X » 2008. december 24., szerda 12:12

Sziasztok!
Köszi a tanácsokat!
Nekem ez a kardán nagy lenne:((.
Hogy lehet ide képet felrakni :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Megmutatnám, hogyan kötöttem be az olajzást!
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: bogaras » 2008. december 24., szerda 12:28

Sziasztok!

Imre nem a levegőszűrőre, ha nem a kompresszorra gondoltam.Nem gond neki ha eredeti szívásban szív?

A kép feltöltés módja engem is érdekelne.Raknék fel képet a körmökről amit én használok,jobb mint a hólánc.Illetve van még egy hidromotoros csörlőm az ifán amit nagyon hatékonyan dudok használni ha elakadtam.Milyen gumi csövet használtok a levegő torok és a turbó között?


KELLEMES ÜNNEPEKET KÍVÁNOK MINDENKINEK
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2008. december 24., szerda 13:28

Képfeltöltés:

Az új hozzászolásnál a téma sor alatt látod bekeretezve az Img gombot, azt lenyomod és szoköz nélkül bemásolod a kép webcímét amit előtte feltöltöttél tetszőleges szolgáltatóhoz, aztán megint megnyomod a /img gombot, a lényeg hogy szóköz mostsem kell!
A kép mérete nelegyen túl nagy! Én 100kb körülire szokttam tömöríteni, erre a célra kiválóan alkalmas a windows Paint progija is!

Ha valamait eltévesztettem akkor a rendszergazda remélem kijavít! :)
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2008. december 24., szerda 13:44

Bogaras, én nem készítettem közdarabot a torok és turbó közé!
Kiszedtem a turbóból a 4 a kipufogóból a 3 tőcsavart, majd a turbó házába felűlre a gyári két furat közé furtam egy 12.es menetet, amibe egy tőcsavar ment.Ez a tőcsavar illeszkedik a torok felső gyári furatába amiből kifurtam a menetet. utánna átjelőltem a turbó 2 alsó gyári furatát, és megfurtam a kipufogó torkot és kapot 2 db 10-es tőcsavart.
A turbó házát köszörűvel kicsit megmunkáltam hogy a beömlő csatorna kerek formát vegyen fel , igy jobb a gáz áramása az illesztésnél!

A kiáramló csatornánál énis esztergáltatam egy tárcsát és kapott három 10es tőcsavart.
Egy patentívnek összeszűkítettem a végét igy passzolt a turbó testbe, és erre hegesztettem a tárcsát, tehát a tömítést a patentíven kialakított kúp végzi, a tárcsának csak a rögzítés a feladata!
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 24., szerda 17:33

Üdv. Bogaras

Kell neki az anyag, különben nem sokat segít neki a turbo !
A kompr. szívót azért alakítottam át mert ennél a tipusnál könnyen meglehetett oldani !
A turbot rakd fel aztán majd kiderül milyen !!
Valami erős szövetes gumicsövet használj, a sima nem bírja sokáig !

Várom a képeket !!!!


Kellemes ünnepeket !!
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2008. december 24., szerda 22:12

Bogaras készítettem neked egy közelit a turbó rögzítéséről!

Kép
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: Jani X » 2008. december 25., csütörtök 0:59

Kép
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: Jani X » 2008. december 25., csütörtök 1:04

Na, Gratulálhattok, sikerült szétcseszni az oldalt! :(
Szóval a mérőórához vezető csőnek a közcsavarja helyére be lett fúrva 1 mtz tápszivattyúra szerelt közcsavar, amibe a 14es áteresztő csavar illeszkedik, és ebbe az áteresztőcsavarba lett belefúrva az órába vezető közcsavar.
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: Jani X » 2008. december 25., csütörtök 9:34

Legalább nem kell zommolni! :D
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: Andrea » 2008. december 25., csütörtök 9:46

Ha 800x600-as méretre lekicsinyíted a képet, mielőtt felteszed, akkor legközelebb már jó lesz. Kellemes ünnepeket kívánok!
Andrea
Site Admin
 
Hozzászólások: 52
Csatlakozott: 2006. október 14., szombat 22:46
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásSzerző: Jani X » 2008. december 25., csütörtök 9:55

Bocs a rumliért!
Boldog karácsonyt!
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: Jani X » 2008. december 25., csütörtök 10:16

Volna 1 kérdésem, remélem ezzel még nem offolom a témát!
Igaz, hogy az l60 ifába rábamotort szoktak tenni, mert az kevesebbet fogyaszt?
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 25., csütörtök 11:26

Jani ez 2007 kép, tegyél fel frissebbet ! :D :D

Jó megoldás ez is !

Tegyél képet a traki elejéről is, hogy hova tennéd a kardánt !
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2008. december 25., csütörtök 20:28

Igen tényleg van rá példa hogy rába motor került bele, de ennek nem a fogyasztás az oka, szerintem inkább alkatrész árak stb,létezett egy sorozat 60-as motor amik elég hamar hüvelyesek lettek,de ezt később orvosolta a gyár.
Egyébként a 60-as motorja mögött tényleg sok mérnöki munka áll, mert pl a dugattyúját is szabadalmaztatták, és kb 1200cm3-rel kissebb a rábától de a teljesítménye megeggyezik vele.
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 25., csütörtök 21:54

Szerintem sz@r, mivel öntötvas dugattyúkkal is szerelték és a terhelt oldalon túlmelegszik a hüvely és kilyukad !
Nem lehet terhelni mert tönkremegy !!

Ezért dobálták ki !
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: Jani X » 2008. december 25., csütörtök 22:45

Nem teszek fel kardbánt, mert nincs megfelelő, marad a hardy.
Nem tudnám megmutatni, mert, szét van szedve, ha meg össze lenne rakva, akkor nem látszana semmi.
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2008. december 26., péntek 8:51

Imre én nem igy gondolom!

Az öntöttvas dugó jó! Kissebb a surlódási veszteség, kopásálló, nem kolompol töle a motor mint egy aluötvezet dugótól mikor kicsit kopottan átfordul! A hüvelyek élettartama 3-4 x hosszabb mint az 50-es IFÁ-é.
Annál a hüvelyproblémás szériánál öntési problémák voltak,egyébként a rába szárazperselyeinek sokkal rosszabb a hővezetése mint az IFA nedves perselyeinek!

Egyébként van egyszerűbb megoldás is mint a motorcsere, ha valakinek problémás az öntvény dugó! Ime:
http://ifa.realdream.hu/catalog/product ... fcf8ad0cc7
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2008. december 26., péntek 11:12

Beszeretem az alsó vízcsövet, igy mutat a helyén előlröl:
Kép

Oldalról:
Kép

És készen áll a motor a hátsó hűtőhöz:
Kép
Imre ide még min 50cm gumicső megy a hűtőig,szoval nemlessz gond vele!
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 26., péntek 17:40

Szóval hüvely probléma ! Láttam a hüvelyeket amiket az imerösöm kivett, mind megvolt "égve" !

Olyat hallottam hogy a SCANIA is öntötvas dugokkal szereli az új autóit, lehet mégis jók ??!!

Láttam HOFFER dugót 1950 es gép,és abban is öntöttvas dugó volt !
Én úgy gondolom hogy a hüvelyt a gyürök koptatják el, mert ott látszik igazán a kopás ! Dugot nem szoktam cserélni csak ha a gyürü horony kivan verödve, csak hüvelyt meg gyürüt !

Jani ajánlanám hogy a nyugvó csapokat is nézzd meg, lehet azokon jobban látni a kopást !
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: Jani X » 2008. december 27., szombat 13:00

Imre!
Természetesen megnéztem a nyugvócsapágyakat, szinte semmi kopás, de a hajtókarcsapágyak se rosszak, de hát azért is kicserélem, mert 5000 egy garnitúra.
Itt van a két fajta dugó 1más mellett:http://www.kepmegoszto.extra.hu/index.php?oldal=kepmegnezes

Más.
Nekem az volt a tapasztalatom, hogy a turbósítás után, határozottan csökkent az olajszint a légszűrőbe.
Mindenképp javasolnám a papírszűrőt.
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 27., szombat 23:54

Hello Jani.

Ezt a fajta dugót megszokták furkálni az olaj áteresztö gyürü allatt, szereti csipegetni az olajat !

Ha jól értem elkészültél a motor felújittásal, meg minden mással ??
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: Jani X » 2008. december 28., vasárnap 2:21

Á! Sajna még nem.
Lassan haladok az ünnepek miatt, meg hideg is van.
Szóval szted meg kéne furkálni?
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2008. december 28., vasárnap 13:47

Szerintem megkéne, roszabb nem lesz !

Esztergáltunk az áteresz gyürü alá egy gyüjtö hornyot és 3-4mm furoval furtunk rá pár lyukat !

Az új, pár kilométeres ifát annak idején szétszettük és megcsináltuk így mert ette az olajat,utánna jó lett !
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: Jani X » 2008. december 28., vasárnap 14:07

Na kifúrtam, úgy, mint a gyári volt.
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: Jani X » 2008. december 28., vasárnap 19:17

Ja! Kösz a tanácsot!
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2008. december 28., vasárnap 21:52

Jani!
Elfelejtetted a képet feltenni róla! :)
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: Jani X » 2008. december 28., vasárnap 23:39

Miről?
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

ElőzőKövetkező

Vissza: Társalgó

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron