IFA - triál gép építés

Moderátorok: Andrea, nagysandor1980

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. április 12., vasárnap 17:01

Ahan!
Elgondolkodtató az 5leted.
Sztem a szűrőház külsejéről il le lehetne venni és az kötni a táródugóhoz!
Természetesen ugyan úgy lemezzel elzárni a nyomóágat.
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. április 13., hétfő 8:40

A szűrőház fedele az felejtős.
Arra is gondoltam, hogy a 2 zárócsavarra kéne kötni.
Mert, amikor vastag az olaj, és nagy az ellenálása, akkor nem folyik a hűtőfele, és amikor már meleg, és folyós, akkor meg kering mindenhol.
Azt hiszem a legtöbb olajhűtő ezen az elven üzemel, mert 1 csomónak össze van direktre kötve a 2 ága.
Vélemény?
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2009. április 13., hétfő 11:51

Az Uaznál el lehet zárni egy csappal ! A nyomó csatornába van kötve és egyből a karterbe folyik vissza !

Szerintem a direkt megoldás a jó, olaj szivattyú utána olaj hűtő és onnét menne az olaj csatornába, esetleg egy csappal kilehetne kerülni a hűtőt télen !

Azért kell levenni az olajat a olajnyomás óra csatlakozásnál , mert onnét már szűrt olajat kap !
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. április 13., hétfő 13:31

Egyébként a 2 zárócsavar minek van a motorblokkon?
Csak a megmunkálást dugózza le vagy esetleg van más célja is?
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2009. április 13., hétfő 13:44

A megmunkálás miatt lehet rajt ! Ha jobban megnézed minden nyugvócsapágynál van egy furat 8×1 menetű csavarral lezárva, ezekről is leveheted az olajat a turbóhoz, v olajnyomás órához !
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: bogaras » 2009. április 16., csütörtök 8:46

Sziasztok!

Sikeres műszaki vizsgán túl vagyok.A komresszorom ha minden igaz holnapra kész(csepel tipusú).A turbó felrakásához szinte minden meg van.
Kérdésem lenne hozzátok.Amikor be indítom a motort kb 3-4 mp-ig nincs olajnyomásom miért?
A golyót meg a rugót már ki cseréltem.Ki kell cserélni a lemezt is?
Illetve szivárog minimálisan az olaj a hf tömítések alól,de 10000km után max 1 liter hiány van csak.Szerintetek ha rá kerül a turbó akkor okozhat gebaszt?
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

HozzászólásSzerző: bogaras » 2009. április 16., csütörtök 9:12

Kérdezném még,hogy szelephézagot mikor kell állítani s mennyire melyiket?
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. április 16., csütörtök 12:46

Szívó 0.2 kipufogó 0.3.
Sztem állítsd be most!
Sztem az nagyjából normális, ha addig nincs nyomás, nem szabad pörgetni, addig semmiképp, éppen hogy járjon 700al max
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2009. április 20., hétfő 11:07

Hátvégén voltunk Orgoványon a géppel! :)

http://videa.hu/videok/jarmuvek/orgovan ... j01fM4pW4E
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. április 21., kedd 19:48

Nagyon zsír sirály a gép!
Jól teker az önindítód is :)
Homokon nem lehet szélesebb, vagy dupla kerekeket használni?
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: bogaras » 2009. április 22., szerda 8:13

KIRÁLY a masina!

Teszt eredmények?Olaj víz melegedés?Nyomásérték?

Végül termosztát maradt vagy nem?
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2009. április 22., szerda 9:56

A nyomás 1 bár környékéig kuszik fel, a viz nemmegy fentebb 60foknál!
A termostat helyére készitettem egy csövet amin a visszetérő ágat el lehet zárni egy golyoscsappal.

Hát itt gyakorlatilag bármiféle kerékkel lehett volna menni mert ez csak egy kötetlen buli volt!
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2009. április 23., csütörtök 6:30

Mármint a kötetlen bulit csánk ránk gondoltam, mert nekünk nemvolt verseny kategóriánk!
De a többiekre ugyanugy szabályzat vonatkozik mint a triálban.
Akit bővebben érdekel ez a dolog, meg képek a versenyről, akkor itt kresse:
www.bacstrophy.hu
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2009. április 23., csütörtök 8:43

Sándor jó kiállású gépet csináltál, szuper lett ! :)

Azért én tekernék még neki anyagot, szinte nem is füstöl !
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: bogaras » 2009. április 23., csütörtök 15:28

Nem jelent problémát a termosztát hiánya?

Nekem csak akkor melegszik a víz ha daruzok sokat,vagy ha a hegyekben megyek póttal.Ilyenkor elektromos ventilátort be,s megy vissza szépen 80 alá cirka 70-re.Akkor melegedett mikor nem volt benne meg a rendes víz mennyiség,de mióta fel töltöttem nincs ilyen gondom.
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2009. április 24., péntek 11:37

nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2009. április 29., szerda 19:52

Imre,Jani,Bogaras jöttök a hétvégén Pilisre?
Mi szombat vasárnap megyünk. :)
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. április 29., szerda 20:39

A triál ifával mentek?
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2009. április 29., szerda 20:43

Tegnap beszéltem a Fodor Fuvar Kft-vel, és ha nemjön közbe semmi akkor elviszik szombat reggel az IFÁt! :) :) :)
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. április 29., szerda 22:03

Jó volna megnézni élőben is a gépet!
De sztem most sajna nem aktuális :((
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

turbó

HozzászólásSzerző: huti3 » 2009. május 3., vasárnap 9:42

üdv .Tűzoltó autónknak: IFA W50 LA/TLF-16: szeretnénk egy kis lóerőt adni.turbó milyen költségekkel jár ?Mekkora munka a turbósítás? Hol lehet beszerezni hozzá a turbót ? vagy egyéb javaslat van-e?
Válaszotokat előre is köszönöm.[/b]
huti3
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2009. április 26., vasárnap 10:55

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. május 3., vasárnap 14:17

Hali!
Csak vissza kell olvasnod! :shock:
Aztán kérdezz, ha v.mit nem értesz! :wink:
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: huti3 » 2009. május 3., vasárnap 20:10

:cry:
huti3
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2009. április 26., vasárnap 10:55

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. május 16., szombat 20:03

De nagy itt a csend!
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2009. május 19., kedd 13:33

Jani hogy szuperál a géped ?

Tavaszi lustaság uralkodik mindenkin !
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. május 19., kedd 21:42

nagy imre írta:Jani hogy szuperál a géped ?

Tavaszi lustaság uralkodik mindenkin !

Kösz a kérdésedet, hát mostanában a ventilátor reléje szívat, lehet, h. megcsinálom fixre!
Amúgy úgy néz ki, hogy a kompresszor hajtás is bevált.
Vettem a vaterán 1 90-120A-os generátort, mert 700w mtz-évolt rajta és a klímát +hűtőventilátort, ami a hőcserélő előtti ladahűtőn van, és a hifit 1ütt már nem bírta.
Sztem ha meg hal a geneátor az ifán, akkor csak javasolhatom az ilyen nyugati személyautók generátorát rá, mert összehasonlíthatatlanul jobb, már alapjáraton erősebb.
Majd a nyári szezonra akarok 1 olajhűtőt még, minimum a turbó elé.
Amúgy a 7es turbóval 1enlőre maximálisan meg vok elégedve, kösz, hogy ajánlottad!
És tied hogy szuperál?
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2009. május 23., szombat 13:25

Üdv.

A körülményekhez képest jó, megvagyok elégedve vele !
Amióta visszább vettem az anyagot nem igazán érzem az erőt viszont nem kell tömítést cserélnem !

Gondolkodtam a tömítés problémán és azt találtam ki hogy a Csepel motor hengerfej tömítését (hézagoló lemezét) ami 0,5 mm vastag belső átm 119mm , beszorítom a hüvely perem és a hengerfej közé ! Még nem próbáltam, kiváncsi lennék a véleményetekre !
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. május 23., szombat 14:37

nagy imre írta:Üdv.

A körülményekhez képest jó, megvagyok elégedve vele !
Amióta visszább vettem az anyagot nem igazán érzem az erőt viszont nem kell tömítést cserélnem !

Gondolkodtam a tömítés problémán és azt találtam ki hogy a Csepel motor hengerfej tömítését (hézagoló lemezét) ami 0,5 mm vastag belső átm 119mm , beszorítom a hüvely perem és a hengerfej közé ! Még nem próbáltam, kiváncsi lennék a véleményetekre !

Szerintem az sok lesz.
Mennyi most a nyomásod?
Mennyinél nyomta ki a tömítést?
Inkább a fém tömítés felé kacsingatnék! Bár még nem láttam soha, igaz nem is kerestem.
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. május 23., szombat 14:38

Jani X írta:
nagy imre írta:Jani hogy szuperál a géped ?

Tavaszi lustaság uralkodik mindenkin !

Kösz a kérdésedet, hát mostanában a ventilátor reléje szívat, lehet, h. megcsinálom fixre!
Amúgy úgy néz ki, hogy a kompresszor hajtás is bevált.
Vettem a vaterán 1 90-120A-os generátort, mert 700w mtz-évolt rajta és a klímát +hűtőventilátort, ami a hőcserélő előtti ladahűtőn van, és a hifit 1ütt már nem bírta.
Sztem ha meg hal a geneátor az ifán, akkor csak javasolhatom az ilyen nyugati személyautók generátorát rá, mert összehasonlíthatatlanul jobb, már alapjáraton erősebb.
Majd a nyári szezonra akarok 1 olajhűtőt még, minimum a turbó elé.
Amúgy a 7es turbóval 1enlőre maximálisan meg vok elégedve, kösz, hogy ajánlottad!
És tied hogy szuperál?


Nem a kompreszor hajtás, hanem a szervószivatyúé
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. május 27., szerda 21:08

Sanyi!
Nem is számoltál be a pilisi kalandról.
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. május 31., vasárnap 15:19

Kamion bontót nem tudtok?
Kéne légrugós ülés!
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2009. május 31., vasárnap 20:01

Sziasztok!

Kicsit elvagyok veszve mostanság!
A Pilis jóvolt nagyon, élveztük hogy végre nemcsak nézőként vettünk részt a dologban!
Az autó jol birta, bár azért kicsit kimélve is volt! Műszaki probléma nemvolt.

1-2 aproság merült fel, de azokat csak itthon vettem észre és vecsésig azok is kilesznek küszöbölve.
Nagy munkálatokba nemfogok bele vecsés elött, annyi hogy kap hátra a vázra még egy betonsúlyt.
Turbóval való tapasztalat hogy ha most kezdeném az épitést akkor énis mtz turrbót tennék rá! Szerintem kicsit késön jön meg a nyomás ezzel!

Jöttök vecsésre? (Imre, Jani, Bogaras)


Bontót nemtudok neked ajánlani Jani!
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: bogaras » 2009. június 4., csütörtök 10:13

Szasztok!

Előkerültem én is.Kezd véget érni a nagy hajtásom a méheknél s kezdek ráérni foglalkozni a géppel.

Időközben kapott új hengerfejtömítéseket.Na persze azt is ki nyomta,mert el maradtak a síkolások,mivel sietős fuvarjaim voltak.Most csinálják őket éppen.Ha minden igaz ma délután már életre kel a masina.

Sanyi írtad,hogy későn jön meg a nyomás evvel a turbóval,részleteznéd mit is értessz ezen pontossan?Az enyémmel voltam szakinál s biz azt mondta ne akarjam összerakni,mert nagyon lóg a tengely.Kellene hozzá a felújító készlet.El tudnám nekem küldeni annak a cégnek a címét ahol te tudod?Megkérdezném mi az ára s utána lehet dönteni,hogy érdemes-e vagy vegyek e novi 7-est mindössze 36ezerért.A szerelésre 15 ezret mondtak.Jani megkérdeztem neked is de azt mondta látni kéne mielőtt mondana bár mit is,de a szerelési díj neked is 15 lenne kb.

A 7es turbó teljessen jó,csak az a baja,hogy elrontotta a kipufogó illesztést a ruszki,így lóg benne az mtz kipuffancs.

Szerintetek melyikkel lenne érdemes foglalkoznom?
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. június 5., péntek 15:12

bogaras írta:Szasztok!

Előkerültem én is.Kezd véget érni a nagy hajtásom a méheknél s kezdek ráérni foglalkozni a géppel.

Időközben kapott új hengerfejtömítéseket.Na persze azt is ki nyomta,mert el maradtak a síkolások,mivel sietős fuvarjaim voltak.Most csinálják őket éppen.Ha minden igaz ma délután már életre kel a masina.

Sanyi írtad,hogy későn jön meg a nyomás evvel a turbóval,részleteznéd mit is értessz ezen pontossan?Az enyémmel voltam szakinál s biz azt mondta ne akarjam összerakni,mert nagyon lóg a tengely.Kellene hozzá a felújító készlet.El tudnám nekem küldeni annak a cégnek a címét ahol te tudod?Megkérdezném mi az ára s utána lehet dönteni,hogy érdemes-e vagy vegyek e novi 7-est mindössze 36ezerért.A szerelésre 15 ezret mondtak.Jani megkérdeztem neked is de azt mondta látni kéne mielőtt mondana bár mit is,de a szerelési díj neked is 15 lenne kb.

A 7es turbó teljessen jó,csak az a baja,hogy elrontotta a kipufogó illesztést a ruszki,így lóg benne az mtz kipuffancs.

Szerintetek melyikkel lenne érdemes foglalkoznom?

36ért a 7es!!!!
Vita lezárva! :D
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. június 5., péntek 15:13

nagysandor1980 írta:Sziasztok!

Kicsit elvagyok veszve mostanság!
A Pilis jóvolt nagyon, élveztük hogy végre nemcsak nézőként vettünk részt a dologban!
Az autó jol birta, bár azért kicsit kimélve is volt! Műszaki probléma nemvolt.

1-2 aproság merült fel, de azokat csak itthon vettem észre és vecsésig azok is kilesznek küszöbölve.
Nagy munkálatokba nemfogok bele vecsés elött, annyi hogy kap hátra a vázra még egy betonsúlyt.
Turbóval való tapasztalat hogy ha most kezdeném az épitést akkor énis mtz turrbót tennék rá! Szerintem kicsit késön jön meg a nyomás ezzel!

Jöttök vecsésre? (Imre, Jani, Bogaras)


Bontót nemtudok neked ajánlani Jani!
mikor????????
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

HozzászólásSzerző: bogaras » 2009. június 8., hétfő 12:58

Jani én sem tudok bontót,de adnék egy telefonszámot.A srác vassal kereskedik,s a hasznosítható dolgokat el szokta rakni.Próbáld meg nála hátha.Tóth józsef 0630 213-49-20.

A turbót azért meg kiserlném feljavítani,ha tudnék hozzá venni cuccot,mert elég sokat elvitt az ifa most.

Kíváncsi vagyok nagyon Sanyi tapasztalatára,hogy mit ért azon hogy későn jön meg a nyomás,mekkora fordulaton stb?
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

HozzászólásSzerző: Andi » 2009. június 8., hétfő 13:03

Jani X írta:mikor????????


I. Vecsési Truck Trial, 4x4 Offroad találkozó:

http://www.freeweb.hu/alpet-team/TRUCKTRIAL.jpg
Andi
 
Hozzászólások: 1200
Csatlakozott: 2007. február 6., kedd 23:19
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2009. június 16., kedd 21:47

Sziasztok, még mindig kicsit elvagyok veszve!
szoval a hireknél megtaláltok mindent vecsésről!
Szerintem nagyon jó buli lessz. én már várom!:)

Aprobb javitásokkal bajlodok még a héten a géppel, a betonsuly elkészült hátra.

Konkrét fordulat adatokat nemfigyeltem bogaras, de mivel volt szerencsém Imre gépét kiprobáli igy van összehaonlitási alapom, hogy az én turbom kevesebbet tud!

Szerintem gyertek és nézzétek meg élőben! :)
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

HozzászólásSzerző: bogaras » 2009. június 17., szerda 9:45

Sziasztok!

Sajna nem tudok menni Vecsésre,mert lakodalomi elfoglaltságom lessz,pedig már nagyon meg nézném a gépet élőben.Halas környékére mikor jöttök?Illetve lehet hogy össze lehetne hoznunk egy találkát nálad vmelyik nap ha a nelyem már túl lessz az összes vizsgályán.

Kérdezném hogy az olajzásnál mekkorára fúrtad fel a szűrőháznál a csatlakozót?Illetve klingeritet gondoltam tenni a turbó és közdarab közé,szerintetek jó lessz?

Ja menet közben elkészűlt a turbóm,azt mondta a szaki egy szétszedés és takarítás követően,hogy szerinte jó lessz,tegyem fel,de igazából akkor derül ki.Én igazán nem bánnám ha nem csinálna nagy nyomást,hátha nem nyomná ki oly hamar a hf tömítést.A komresszor megoldásom nekem is más mint nektek,igazán Imréjére hasonlít,de maradt az eredeti ifa.Majd teszek fel képet róla.Azon még agyalok,hogy veszek tartalékba egy 7-st én is hisz 36-ért nem sok.
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

HozzászólásSzerző: nagy imre » 2009. június 18., csütörtök 13:52

Üdv mindenkinek.

Nálunk falunapok lesznek hétvégén és nem tudok menni vecsésre, pedig terveztem.

Bogaras tegyél fel képet a 36 ezres turboról.

Sanyi ha versenyzel sok sikert kívánok!
Tájékoztas mikor holvan verseny, szeretném látni énis élőben a gépedet!

Jani
Az igazi igénybevétel nálad jelentkezik igazán, ha nálad beválik a 7es turbó akkor megtaláltuk az IFA motorra valót !! Jöhetnek hozzánk a Németek infót gyüjteni ! :) :)
Válasz hogy "mennyi a nyomásod" kérdésre:

Azzal hogy visszább vettem az anyagot, nemlett sokkal kisseb a nyomás!
Amikor kinyomta 1,2 lehetett de bő anyaggal. Most kb 1 bár de kevés anyagot kap és jóval gyengébb is!
nagy imre
 
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008. november 20., csütörtök 22:39
Tartózkodási hely: tolna megye

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2009. július 7., kedd 19:30

Most hogy van egy kis időm nekiálltam a bukókeretet befejezni.
Leemeltük az ifáról az illesztéseket végighegeszteni és lefujni az egészet.

Kép
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: bogaras » 2009. július 9., csütörtök 9:16

Sziasztok!

Megvettem a 7-es turbót pár kép róla:
Kép
Kép
Kép
Kép
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: bogaras » 2009. július 9., csütörtök 9:26

Jövő héten már talán lessz időm foglalkozni a felrakással.Majd arrol teszek fel képeket.
Kérdezném Sanyit,hogy az olajcsövet mekkorára kell felfúrni a háznál?Illetve miért lehet az,hogy gázosodik a vízem?Miután vissza raktam a termosztátot kicsit csökent,de még mindig szusszan a hűtő ha leveszem a sapkát.A kiherélt termosztátnál nekem a víz alig ment fentebb,mint 60 fok,de az olajnyomásom meleg motornál is remek volt a piros tetejénél állt meg.Most,hogy visszakerült a termosztát sajna le jön a zöld aljáig.Szerintetek nem kevés ez egy kicsit a turbónál már?
Javaslat mit csináljak rajta?????????
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2009. július 21., kedd 10:53

Hello Bogaras!

Kicsit megkésve, de itt a segitség az olajzáshoz, ez Jani megoldása, énis igy akarom majd!
Kép

Az olajnyomás ügyben keress visszább, azt jól kitárgyaltuk már!

hol tartasz a felszereléssel?
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. augusztus 7., péntek 21:03

Sziasztok!
Kivel mi újság???????
Raktam fel olajhűtőt, mértem az olajfokot, 100foknál kezd el csúnyán esni az olajnyomás, de még jócskán zőldbe van 2000fordulaton kb 3bar, de majd akarok kalibrált órát tenni rá.
Egyébkén azt olvastam v.hol, hogy minél jobban csökken az olajnyomás, annál jobb az áramlás, szal nem feltétlen az a jó ha nagy.
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: bogaras » 2009. augusztus 10., hétfő 9:52

Szasztok!!!

Jani mit szólsz a turbós képekhez?Ha minden jól megy a héten talán lessz időm,hogy végre én is elkezdjem a turbó felrakását.A kompresszor szívása kész van már,majd rakok fel róla képet.
Írtad,hogy nagyon melegszik az olajad s,hogy 2000-en is zöldben van.Kérdezném,hogy ekkor hány óránál van a mutatód?Az enyém 1800-as fordulaton 1-2 óra között van.
A termosztátot végül is használod vagy nem?Én kipróbáltam nélküle,de számottevő olajnyomás emelkedés nem volt.Viszont a motor nem melegedett fel jobban mint 65 fok,így hát vissza raktam az eredeti termosztátot.
bogaras
 
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2008. december 16., kedd 18:56
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. augusztus 11., kedd 15:48

Nagyon tetszik a turbó. Úgy ráépíteném valamire....
:DDDD
Sztem az nem rossz olajnyomás.
Ha az olajnyomásmérőd olyan 10a körül zöld és végig zöld marad, akkor annak a közepén 3bár a nyomás (12óra).
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. augusztus 11., kedd 15:51

Ja! termosztátot használom, mert tettem 1 nagyobb fix ventilátort.
Amúgy van hogy 70C a vizem, és kicsivel 100C felettt van az olaj.
De ez csak akkor van, ha intenzíven terheld, teherautónál,kb hegymenetbe lehet.
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: nagysandor1980 » 2009. augusztus 14., péntek 18:49

Kép

Ma feltettem a helyére a bukókeret felső részét! Még az első résznek kell nekiállnom és elkészül!
nagysandor1980
 
Hozzászólások: 219
Csatlakozott: 2007. május 29., kedd 21:21
Tartózkodási hely: Szabadszállás

Re: IFA - triál gép építés

HozzászólásSzerző: Jani X » 2009. augusztus 21., péntek 14:09

Na főtengelyes lett a gépem, az 1ik hajtókar csapágy adta meg magát, kivettem elég kopott.
Nincs valakinek egy zsír ftengelye sos????????
Jani X
 
Hozzászólások: 209
Csatlakozott: 2008. november 3., hétfő 0:15

ElőzőKövetkező

Vissza: Társalgó

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég

cron