1.04
TITKOK ÉS HAZUGSÁGOK (CRASH INTO YOU) |
|
|
Amikor Lucas kint
ás, Karen kijön és becsukja az ajtót. A következő snittben Lucas
ás, majd az újabb snittben Karen ismét becsukja az ajtót. |
Karen a lépcsőn
ülve jobb kezével a csészét a fülénél fogja, bal keze a csésze alján.
A következő snittben már két kézzel tartja, a csésze füle előre
áll. Majd így emeli a szájához, inni kezd belőle, és amikor a snitt
Lucasra vált, látszik, hogy a csészét fülénél fogva folytatja az
ivást. |
1.06
HAZAFELÉ (EVERY NIGHT IS ANOTHER STORY) |
|
|
Brooke balról dobja ki a kocsiablakból
mindkét pom-pomját. De amikor az autón kívülről mutatják, akkor
azok a jobb ablakból repülnek ki. |
Később mégis a pom-pomon alszik.
|
1.07
GONOSZ TRÉFA (LIFE IN A GLASS HOUSE) |
|
|
|
Amikor Haley a korrepetálás
után feláll, hogy faképnél hagyja Nathant, a felveszi a hátizsákját,
a pánt a bal vállán van miután a feját átbújtatta alatta.
A kép vált Nathanra majd vissza Haleyre, aki épp most áll
fel és veszi fel az asztalról a táskát és a pántot a jobb
vállára akasztja. Akkor a kép Nathanra vált és újra Haleyre,
akin ott a zsák, pánttal keresztbe a mellkasán a bal vállán.
(Nyilván ez az első snitt folytatása) |
Jake sokkal hamarabb elköszön, mint ahogy
elmegy. |
Amikor Haley sír, a távoli képen Haley
kezei eltakarják az arcát. A következő snittben Haley keze
a homlokán van. |
|
1.08
KÁBULAT (THE SEARCH FOR SOMETHING MORE) |
|
|
Keith átadja Karennek,
az Olaszországi utazásából megmaradt 10,000 lírát, hogy költse el.
2002 januárjától Olaszország már az Eurót használta. |
Amikor Karen üdvözli
Keitht a repülőtéren, látszik, hogy Moira Kelly terhes. |
|
|
Lucas ebben az epizódban
azt mondja, hogy közte és Nathan között 3 hónap korkülönbség van.
A "The Games That Play Us" epizódban pedig arról lesz
szó, hogy 7-9 hónnapal idősebb. |
Karen leszúrja Lucast,
hogy miért nem telefonált egész éjszaka, amikor Peytonnál volt.
Karen is felhíhatta volna Lucast, mert ebből az epizódból kiderül,
hogy Lucasnak van mobilja. |
1.09
KÉSŐ BÁNAT (WITH ARMS OUTSTRECHED) |
|
|
Peyton képregényének
címe más mint később. "And Now We Can Have It" , később
"And Now We Can't Have It." |
Amikor Lucas és Keith
beszélgetnek a kosármeccs előtt, Lucas Keith kérésére megmutatja
a begyulladt tetoválását. A pólójának ujja hol fel van tűrve, hol
meg nem. (A tetoválását egy ragasztószalaggal szokták befedni, amit
közelről észre is lehet venni.) |
1.10
FELISMERÉS (YOU GOTTA GO THERE TO COME BACK) |
|
|
Amikor Lucas elmegy
Jakehez, Jake a ház előtti lépcsőn gitározik, előtte a nyitott notebook.
Jake felkel és megragadja a notebookot, majd kinyitja az ajtót,
a gitárt a székre teszi, de nincs nála a notebook. |
|
1.16
AZ ELSŐ POFON A LEGNAGYOBB (THE FIRST CUT IS THE DEEPEST) |
|
|
Amikor Nathan megkapja
a kocsit, a szobában egy válltáska van a jobb vállán. A kocsihoz
lépve már a bal vállán van, és ledobja a földre, majd úgy hajt el,
hogy a táska a földön marad. Amikor a suliba ér, egy hátizsákot
vesz elő az ülésről. |
|
1.17
KÉNYSZERHELYZET (SPIRIT IN THE NIGHT) |
|
|
Brooke úgy fogja
a CD-t a kezében, hogy akár tönkre is tenné ezzel a lemezt. |
Annál a helyszínnél,
ahol Whitey megszidja Karent és Larryt, valaki látható a háttérben,
egy snittel később már senki nincs ott. |
1.18
LEGÉNYVÁSÁR (TO WISH IMPOSSIBLE THINGS) |
Lucas és Haley léggömböket
dobálnak egymásnak. Lucas sérült karja láthatólag most nem fáj. |
1.19
A PRÓBATÉTEL (HOW CAN YOU BE SURE? ) |
 |
 |
Amikor Nikki megnézi Jake fotóit a kandallópárkányon,
mögötte látszik az OTH teremtője, Mark Schwahn. |
Amikor Jake Peyton háta mögé tesz egy
párnát, közelről látszik, hogy igen közel van a kandallóhoz. Tűzveszélyes! |
1.21
FÁJDALMAS BÚCSÚ (THE LEAVING SONG) |
Dan igen gyorsan tud beszélni
az atlétikai bizottsággal, ami lehetetlen, hiszen hetekre előre meghatározott
napirend szerint dolgoznak. |
1.22
VÉGJÁTÉK (THE GAMES THAT PLAY US) |
Haley az eső után az ágyra
dobja a blúzát. Aztán Csókolódzik Nathannal, majd ismét az ágyra
dobja a blúzát.
Lucasnak nem lett volna szabad kosrat dobnia, ehelyett minden alkalommal
kosárra dobott. |
|
|
|