Bedini New Page
(fordította Tuvok 2003.03.04)

Az év 1984

 

Miután megnéztem amit Tom Barden tett az Elektromagnetics című könyv 4. részébe, ez volt az én 1984-es 2.modellem. Tudtam azt, hogy lennie kell valamilyen kapcsoló és impedancia problémának, szintén ismertem az impulzus-töltő rendszereket, és azt, hogy mit tettek a savas akkumulátorokkal. Szintén hallottam arról a nagy kapacitás csoportokról, amelyekkel az akkumulátorok tölthetőek. Jó voltam ezekből, mivel ebben az időben erősítőket építettünk. Belefutsz mindenféle impedancia problémába és állapotba, így ez egyszerű dolog volt. Szintén tudtam azokról a nagytömegű lendkerekekről (giroszkóp) működéséről, és arról, hogy azok hogyan tárolják az energiát. Rajzoltam egy generátort, amely nem volt hagyományos darab, mivel ők azt a szót mondták rá, hogy GERJESZTŐ melynek valódi jelentése ELEKTROMÁGNES, de ez nem válaszolta meg a belőle kifolyó áram kérdését, amire a KONDENZÁTOR volt a válasz. Az elektromágnes feltölthette néhányszor tízszeresére az akkumulátor feszültségét. Amikor a gép először futott, felrobbanhatott volna, ha az akkuk rosszak, így én elhelyeztem egy S1 kapcsolót, hogy vezérelhessem azt. Amikor az akku kezdett lemerülni, én bekapcsolhattam az S1 kapcsolót, hogy az akku feltöltődjön. Mindez 18 évvel ezelőtt történt, és ez a gépünk még ma is megvan, és ezt te is könnyen elkészítheted, ha kellően ügyes vagy. Ez a GERJESZTŐ látható a képen. A nagybátyám egy régimódi műszerész, egy igazi bütykölő típusú ember volt, aki gyakran emlegette azokat a régi világító áramköröket, amikben a lovak és szekerek idejében az emberek soha nem hittek volna, ilyen az én elektromágnesem is. Én mondtam Jim Watsonnak, hogy működik ez, én soha nem gondoltam volna, hogy épít egy gépet, olyan nagyot, amilyet csinált, és ez a gép története.

 

1984-ben mi nem mehettünk csak úgy le az utcára kapcsolásvezérlőt vásárolni, nekünk sajátmagunknak kellet elkészítenünk olyan alkatrészekből, amiket találtunk ott, ahol nem voltak még MossFet-ek, csak bipoláris tranzisztorok valamint néhány jó dolog, de legkönnyebben egy kapcsolt kommutátort csinálhattunk, amilyet az ábra is mutat, amely a legnagyobb energiát fejlesztette veszteség nélkül. Ez a gép hasonló elven működött, mint amit Gabriel Krons úgy fejezett ki, hogy “nyitott” és “zárt” utak.

 

Ez vezetett minket el oda, amit Kron hasonlatában más útként említ.

 

Amikor a generátor (elektromágnes) áram nullává válik, az áramkör önmagát táplálja, mint az áramkör negatív ellenállása betáplálja az energiát a kondenzátorba. Amikor a motor áram pozitív, az áramkör kihúzza az energiát az akkumulátorból. Amikor pedig az áram negatív, akkor a kondenzátor pumpálja vissza az energiát a forrásba (akkumulátorba). Ez úgy ismert, mint “nyitott-utak” és “zárt-utak”. Ez a nyitott-út felismerés alapozta meg a második négyszög átalakítási mátrixot… a kapacitásba mely lemezes (lamellar) áramokat hozott létre. Ez az áramkör pozitív ellenállást használ a motorban egy induktivitás által, és egy negatív ellenállást, mert egy kondenzátor összegyűjti a töltést az elektromágnesből.

 

Miről is van itt szó valójában? Szó van egyszer a gép indításáról, valamint egy vezérlőről, vagy kommutátorról, amely kapcsoló szerepet tölt be a motor és az elektromágnes között felhasználva egy kondenzátort, amely az elektromágnes által töltődik nyitott-út esetén, mialatt a motor egy pillanatnyi áramot vesz fel zárt-út esetén, a két cselekvés nem akadályozza egymást. Így az elektromágnes valamiféle statikus dolog, mint egy világító csavar, csak a töltés nem valódi áram. Ez az ahol a transzformáció megtörténik és a statikusból egy valódi felhasználható áram jön létre, ami lerakódik az akkumulátoron keresztül. A váltás megtörténik és a kondenzátor kisül az akkumulátoron keresztül, de az akkumulátor feszültség színtjéhez képest az elektromágnes feszültség szintjének ötszörösnek kell lennie, a kapacitás ekkor az akkumulátor szintjén van és a folyamat elindul. Ha az akkumulátor jó állapotban van, akkor az impedanciája körülbelül 0,0023 Ohm. Ha ez elég gyorsan és helyesen működik, akkor kapsz egy állandó, folyamatosan nagy áramot leadó akkumulátort, amit a motor felhasznál táplálására. A rendszert számtalan módon meg lehet valósítani, ez itt csak egy a sok közül.

 

 

A Bedini motor-generátorakkumulátor tesztje

Dátum: 2000 október 13.

Akku teszt sorrend:

Test#1 kezdet délelőtt 10:45 az alkalmazott elsődleges akku teljesen feltöltve 12,5V tölti a 3 párhuzamosan kötött cél-akkut. A cél akkumulátorok elérik a 14V-os töltési kapacitást délelőtt 11:20-ra.

A cél-akkumulátorok ezután újra lelettek merítve 10V alá, hogy felkészüljenek a Test#2-re.

Test#2 kezdete 11:25 délelőtt, az alkalmazott elsődleges akkumulátor 11,5V-on van. A három célakku párhuzamosan töltődik. A célakkuk 14V-os töltési kapacitást 12:50-re érik el.

A cél-akkumulátorok ezután újra lelettek merítve 10V alá, hogy felkészüljenek a Test#3-re.

Test#3 kezdete 13:00 az elsődleges akku töltése 10.5V. A három célakku párhuzamosan töltődik. A célakkuk 14V-os töltési kapacitást 13:40-re érik el.

A cél-akkumulátorok ezután újra lelettek merítve 10V alá, hogy felkészüljenek a Test#4-re.

Test#4 kezdet 14:05 az elsődleges akku töltése 9.5V. A három célakku párhuzamosan töltődik. A célakkuk 13V-os töltési kapacitást 14:40-re érik el. Az elsődleges akku most le lett merítve 9V-ra és képtelen a továbbiakban futtatni a Bedini motor generátort.

Teljesen feltöltött akkumulátorok:

12 savas ólom gél-cellás akkumulátor (12V, 450mA mindegyik). Ez az arány 12/1 töltési tényező. A motor működésben volt ahogy szokott és a tesztben nem szerepelt más hozzáadott tényező.



Az év 1999 most és a mi szabadalmaink képesek újratölteni az akkumulátorok töltési potenciálját.
A fenti diagramm egy TUV tesztje a Highly Modified School Girl Motor dual akku rendszerének (szabványos radio akkuk), melyek soha nem lettek túltöltve. Mi volt a célja annak, hogy elküldtük a KellyNet-nek Monopole Motor leírását, válaszul arra a kérdésre, amely elmagyarázza a savas ólomakkumulátorok feszültség töltésének technológiáját, és azt, hogy hogyan történik mindez a Back EMF-fel, or Electrostatic energy-vel (vákuum energia?!). Amilyen egyszerű volt a School Girl Motor - megnyitotta az utat annak megértéshez, hogy hogyan alakulnak át ezen elektromágneses impulzusok valódi, használható energiává savas ólom akkumulátorokban, és más típusú cellákban. 1988-ban Bedini nekilátott átnézni az előző évek összes tervét, csak hogy felfedezze azt, hogy a motor volt a probléma, a normál (off the shelf) motorok nem voltak eléggé hatékonyak. Megértették, azt hogy a rendszerben muszáj túlmenni azon, hogy 1 motor van hurokba kötve 99%-ban.

Megjegyzés: mi soha nem használtuk a tengely teljesítményt semmi másra, mint ventillátor forgatásra, vagy időzítés vezérlésre.

 

(BTI) John elkezdte fejleszteni ebben a tartományban a motorokat, csak ezek voltak ismeretesek az energia feszültség töltéssé történő átalakításában anélkül, hogy bármilyen elsődleges vezérlőáramkört használt volna, ezt csak egy egyszerű kapcsolóként használta. John ekkor ennek a motornak már 147 különböző tervét építette meg. Mindegyik tervnél találkozót hívott össze a befektetőkkel és elmagyarázta nekik, a rendszer működését. Ezután a rendszer tesztelésére készült kívülállók jelenlétében az eredeti reprodukált rendszerrel, mivel az eredeti változat megperzselődött.

John elküldött a KellyNet-nek egy szimpla rajzot megengedve bárkinek, hogy elkészítse az elgondolást miután a találmányt bejegyeztette az Amerikai Szabadalmi Hivatalban. John mindig azt mondta, hogy másoknak is szükséges tudnia arról, hogy mi is ez a technológia és azt, hogy hogyan működik. Amit John nem tudott, hogy mások nem tudták megépíteni úgy mint ő és nem értették meg a jelentőségét a kísérleti berendezésnek. Hogy mi a jelentősége a berendezésnek? Az eszköz semmi több, mint egy egyszerű impulzus motor egy One to One Transformer –rel ami összegyűjti az elektromos töltést egy kondenzátor blokkban, anélkül, hogy bármiféle elsődleges áramkör tenné azt, egy feszültség szinthez kisütés esetén a második akkun keresztül. Mit tanított nekünk ez az eszköz, azt tanította meg nekünk, hogy mi történik a savas ólom akkuk belsejében, és hogy hogyan válhat a savas ólom akku a jövő üzemanyagcellájává megtartva a feszültség töltését az akkumulátorokon az impulzusokban, mialatt a motor kívül van a zárt áramköri hurkon. Mit tett John az ő kísérleti munkájával, megmutatta nekünk a BTI-nél, hogy neked csak egy elektrosztatikus potenciálra van szükséged az akku töltéséhez, és az akku azután már saját magát fogja feltölteni és jóval tovább fog életben maradni, mint a hagyományosan töltött akkuk.

Megjegyzés: Átnézve a laboratóriumi feljegyzéseket, John munkáját ezeken a rendszereken még 1960-as években kezdte el az amerikai hadseregnél. Egy idézet az egyik barátjától Max-től : "John mindig össze akart kapcsolni egy motort egy generátorral úgy hogy az magától fusson."

GARRY Bedini BTI


 

És most elhozta nekünk az aktuális motor folyamatot, melyet a BTI fejlesztett ki, az US Patent # 6392370 tartalmazza, hogy mi ez a berendezés, és hogy hogyan működik. Az eszköz ebben a szabadalomban több dologban is különbözik, abban a tervben volt egy teljes bipoláris újratekercselt motor generátor back EMF electrostatic minden egyben. A permanens (állandó) mágnes helye két retesz között van (between the two bars), mely vonzza a rotort amikor a rotor pozícióba kerül, a motor üresjáratban vagy szabadon futó állapotban van.

A vezérlő áramkör ekkor küld egy impulzust kényszerítve a rotort, hogy kilendüljön a üresjárati pontból, szintén kényszerítve a permanens mágnes mágneses mezejét hogy kapcsolja a sarkokat, amikor ez a folyamat befogadja a vákuum energiát (back EMF), vagy elektrosztatikus kisülést (electrostatic discharge), töltve a kapacitásokat saját feszültség potenciáljukkal, de az elsődleges áramkör ekkor a hurkon kívül van. A motor disc 12 inch átmérőjű és 10 mágnes van egyenletesen elosztva körben a disc mentén úgy, hogy mindegyik pólus (all poles being like from side to side.) Az energia bevitel 2 WATT egy 12V-os elsődleges akkuból. A kimeneti oldal 4 deep cycle (lemerült?) akkut használ, mind össze van kötve egymással és felveszik a kisütési impulzusokat minden második másodpercben a kapacitástöltésről. Ez a folyamat naponta 24 órában történik korlátlan ideig futtatva a berendezést, bármikor ki lehet cserélni az elsődleges akkut eggyel a kimeneti oldalon lévőkkel, vagy átkapcsolva feltölti magát a másodlagos akkukról.


 

Most visszatérünk Kron munkájához, ahol ő a negatív ellenállásról beszél, bármilyen magas
feszültségű elektromos töltés elkülöníti a dipólusokat az akkumulátorban, vagy bármely áramkörben pontosan betáplálva energiát így táplálva saját magát. Mit jelent ez akku szempontjából, azt jelenti, hogy a vezető ionok nem tudnak töltési, vagy merülési állapot felé mozdulni, de az akku feszültségét ott felhasználhatjuk és az univerzális dipólus táplálja energiával az áramkört egy nyitott rendszerben. Egy dolog szükséges csupán feszültség hullámokat kell előidézni, és nem elektron tömegek áramlását.

 

 Translated by Tuvok