Elhárítás
Az információ ezekre az oldalakra képzési szándékkal
került fel. Minden az ezekkel
az elgondolásokkal kapcsolatos kísérlet csak a te saját
felelőséged. A kapacitások
kisütésével végzett impulzusos akkumulátortöltés nagyon veszélyes lehet, mely esetleg az akkumulátor
felrobbanását is előidézheti, erős savoldatot szétröpítve
a helyiségben, és/vagy tüzet okozva. Az áramköri
ábrák melyek ezen az oldalon publikálásra kerülnek
le lettek tesztelve, és tesztelés szempontjából
"biztonságosak", feltéve hogy azok pontosan, változtatás
nélkül kerülnek duplikálásra. A hibás akkumulátorok
veszélyt jelenthetnek a kísérletezőre abban az esetben,
ha ezekhez az áramkörökhöz csatlakoztatják őket.
Te vagy a felelős az akkumulátoraid állapotáért!
Bármilyen veszteség, kár, illetve sérülés amely ezen a website-on található információ adaptálásával, kísérleti felhasználásával kapcsolatos, az információt felhasználó személy saját felelőssége.
Mi most csak a monopole motorról fogunk beszélni...
Még az egész történetnek az elején történt, hogy elküldtem a "school girl motor" tervét a Kellynet-nek. Tudom, hogy többen közületek keményen próbálkoztatok azzal, hogy megépítsétek ezt a motort, de én még a bevezetésben elmondtam, hogy pontosan úgy építsétek meg a motort ahogyan azt leírtam. Röviden: semmit se változtass meg amíg az működik!!! Ez egy tanulási folyamat volt azok számára, akik megépítették a motort az én leírásom alapján (kb 10 ember). Én nem mondtam azt, hogy műszert köss bármely részére a gépnek, én csak azt mondtam, hogy építsd meg, indítsd el és azután következik a következő lépés. A munka ezzel a kis modellel rendkívül fontos volt ahhoz, hogy megértsétek mi volt az energia, hogyan működött, és hogy hogyan kellett kapcsolgatni azt. Ezzel egyidőben Tom Berden az engedélyemmel írt az én folyamatomról, és émeil-en elküldte azt Jerry Dekernek a Kellynet-hez. Hogy mi történt azzal a papírral, azt nem tudom, de ha te nem értetted meg azt a papírt, akkor nem értetted meg a motor/energizer elvét sem. A Kellynet mindvégig kiadta az információt.
Az US Szabadalmi Hivatal rávett, hogy változtassam meg a berendezésem nevét, hogy az illeszkedjen a motor/generátor kategóriába. Nagyon szerencsés voltam, hogy ők megengedték nekem azt, hogy megtarthassam annak "monopole" részét. A következő küzdelmem a Szabadalmi Hivatalnál a berendezés időzítése volt, illetve az, hogy hogyan tölti fel ez a berendezés annak akkumulátorait. Szerencsére kidolgoztuk ezt is (néhány szó megváltoztatásával).
Közben a sugárzó energizer technológiájában annyira előre haladtam, hogy már a félvezető invertált áramkörű gépeket építettem. A következő lépés az volt, hogy rábírtam néhány "PHD-s szakértőt" a mechanikus gépek ellenőrzésére. Ahogy kiderült, ezek az emberek csak "pénzszívók" voltak akik nem váltották be az igéretüket addig, amíg a saját szemükkel meg nem győződtek a berendezés működéséről. (A probléma az volt, hogy a tesztfelszerelés nem mutatott energia áramot az akkumulátorokon, mialatt azok feltöltődtek.) Az én "cola formulám" ki lett zárva a szabadalomból a szabadalmi bizottság által, megváltoztatva így szavakat a szövegben. Ezt áthidalva a gépemet három szabadalomra hasítottam széjjel, ami így a cégemnek háromszoros költséget jelentett.
Azután pedig jöttek azok akik úgy döntöttek, hogy készletet csinálnak az én motoromból, - és kijelentették, hogy az csupán egy helyreállító áramkör - anélkül, hogy megkérezték volna, hogy eladhatják-e az én szabadalmaztatott berendezésemet. Ők anélkül húztak el, hogy felfogták volna, hogy mi is az amiért fizettek. Az az igazság, hogy senki se látta, hogy mi az energia és így hogyan lehettek volna "szakértők" ezen a területen? Mások is voltak, akik mindent aprópénzre váltottak, hogy megcsinálják a sajátjukat, de mindig kudarcot vallottak. Voltak azok, akik lemásoltak mindent amit én tettem, és hatalmas összeekért könyveket árultak. És voltak azok, akik lemásolták az én internet oldalamat és kihelyezték azokat más oldalakra anélkül, hogy kikérték volna az én engedélyemet. A szabadalmi törvény kimondja, hogy saját használatra építhetsz egy ilyen berendezést. Ez nem azt jelenti, hogy lopd el és értékesítsd a berendezést a saját hasznodra.
Ezért volt az, hogy a <john1> E-mail -em nem élt innentől. Én nem válaszolok meg kérdéseket többé, amikor a válaszok már itt vannak. Hogy más E-mail cím lesz-e a cégünknek? Ha én nem tudom, hogy te ki vagy, akkor teleszemetelheted spam-el azokat.
Ha veszem az összes energiát watt secundumban, amit betápláltam
a rendszerembe annak egy 30 perces futása alatt, és azután
futtatom a terhelésemet a másodlagos akkumulátorról
65watt/s tempóban, akkor a rendszerem ezt a kihívást 2900%-on
teljesíti. Nem én vagyok az egyetlen, aki ezt megteszi most.
Igen vannak embereim, akik valóban meg akarják tanulni ezt a technológiát,
és ők nagyon nagy sebességgel haladnak előre. Ez olyan mint két
idegen nyelvet megtanulni...
DR. Peter Lindemann's Motors
Nyilt levél a KellyNet -nek
Kedves Jerry,
Mint az előtted is ismert, John Bedinivel dolgoztam az elmúlt két és fél évben. Amikor először ellátogattam John shop-jába azt gondoltam, hogy én rengeteget tudok az "ingyen enrgia" témáról, és hogy John és én egyformán kvalifikáltak vagyunk ezen a területen. Már a John-nal folytatott kezdeti párbeszédekben is, ő mindig nyitott volt, és bőkezűen megosztotta a tudását velem. 2001 nyarának végére, John szinte már ragaszkodott ahhoz, hogy jöjjek le a boltjába, mivel így ő tudna segíteni nekem megépíteni egy működő saját tesztelésre szánt modellt. Ezért 2001 szeptemberének közepén egy hetet töltöttem Coeur d'Alane-ben, Idaho-ban, és bementem John shopjába minden nap. Ő hagyott engem, hogy megtervezzem a motort, azután, tudatta velem, hogy a tervem miért nem működne. Végül együtt kidolgoztunk egy tervet, amely az első "nagy kerkű" motor volt. Azután mi megépítettük az enyémet, majd John megépített egy másodikat, és az ő motorjának a képe évek óta kint van az Interneten. Íme itt az enyémnek a képe.
Bedini Motor/Energizer
May 21-2002 US Patent 6,392,370
Az elmúlt két évben, mind John, mind pedig én "teszt berendezés"-ként használtuk ezeket a motorokat, letesztelve és alkalmazva különböző back EMF tárolási metódusokat a másodlagos akkumulátor felé. Használtunk olyan nagy kapacitásokat is, mint 330,000uF és olyan kicsiket is mint 10,000uF. Kapcsolgattuk a kapacitás kisütést mechanikusan, valamint bipoláris tranzisztorokkal, power mosfetekkel, és SCR's-sel. Az elmúlt évben, újra építettem a motoromat három kisebb tárcsával. Ez lehetőséget biztosított számomra, hogy kipróbálhassak egyéb paramétereket is. Eddig senkit sem tájékoztattam ezekről az eredményekről John.t kivéve mostanáig.
Mágnesekkel a tekercs mind a két oldalán,
az elrendezéstől függően el tudtam érni, hogy a berendezés úgy
működjön, mint egy generátor, mint egy motor, vagy mint
egy transzformátor. Az alapos tesztek után íme az eredmények:
John mindig barátságos és türelmes volt velem, mialatt én minden elképzelhető hibát elkövettem. Amikor azután elkészültem, akkor az úgy működött, ahogyan azt John már a legelején is megmondta. A kísérletek évei alatt sokat tanultam, John és én, az energia elméleti viselkedésében általában véve egyet értettünk, de John fényévekkel megelőzött engem ezeknek a berendezéseknek és áramköröknek a valós elméleti műkődését illetően!
Tesla US Patent #695,958 szabadalma világosan mutatja, hogy a sugárzó energia áramkörök INDUKTÍV terhelések futtatására lettek tervezve. Gray US Patent #4,595,975 szabadalma szintén Induktív terhelést említ. John Bedini most egy lépéssel tovább ment azáltal, hogy felfedezte, hogy a sugárzó energiát hogyan lehet befogni KÉMIAI terhelésben, úgy mint egy akkumulátor elektrolitjában!
Amikor a sugárzó energia helyesen van alkalmazva egy akkumulátor elektrolitján, akkor az akkumulátor átmegy egy változás sorozaton, amely helyreállítja annak potenciálját, és csökkenti annak belső impedanciáját. Ez helyreállítja az akkumulátort egy olyan állapotba, amelyre azt mondjuk, hogy "töltött". Ami annyira megdöbbentő az az, hogy nincs szükség az elektronok pozitív lemezről a negatív lemezre történő visszaeröltetésére egy külső áramkörön keresztül. John példáját használva, szabadalmaztatott induktívan összekapcsolt suárzó oszcillátorokat, és az ő szabadalmaztatott kapcsoló technikáit, az elektronok mennyisége nagyon alacsony, amely a sugárzó energiát eredményezi, ezzel szemben a sugárzó energia hatása a fogadó akkumulátoron nagyon magas. A forrás és a töltődő másodlagos akkumulátor SOHA sincs egymással összekapcsolva. Nincs zárt hurok!
John és én a prototípussal teszteltünk félvezetőt, sugárzó töltést úgy, hogy EGY WATT-ot vettünk ki (12V @ 80mA) a forrás akkuból, miközben fel tudtunk tölteni egy 7Amper órás gél-cellás akkumulátort 10.5V-ról (teljesen kisütött) 14V fölé kevesebb mint egy óra alatt (3600 joules). Kisütés után, azt 1 óra alatt újra fel lehetett tölteni 1 watt-os input energia segítségével. A rendszer COP-je (hatásfoka) rendkívül magas. Ennek a tesztnek a hatásfoka COP>60 ! Még John és én is a matematikában kételkedtünk amikor ez az érték ennyire magas lett. Soha sem lett kisebb, már tucatszor megismételtük ezeket a teszteket COP>20 mellett. A különböző akkumulátorok különbözőképpen viselkednek különböző töltési konfigurációkkal.
Én szemtanúja voltam teszt eredményeknek, amelyek a COP>1 rendszereket demonstrálták, melyeket John tervezett és épített meg. Én ezektől függetlenül több tucatszor megismételtem ezeket a teszteket az én teszt modelemmel. John rendszerei működnek, ez ennyire egyszerű.
Jerry, én azért mondom el ezeket neked, mert hiszem, hogy mostanra megismerted John találmányainak TÖBBSZÖRÖS, egymástól független verifikációit (igazolásait), és ez IGAZ, és NAGYON JÓ HÍR! Hatalmas erőfeszítések lettek kifejtve ezen áramkör működésének a megértésére, és még rengeteg tanulni való van még hátra. Te most már rendelkezel jegyzőkönyvvel Harlan-tól, Roamer-től, tőlem és másoktól. Mi erőfeszítést tettünk arra, hogy megtanljuk azt amit Johm hírül adott és elért. Mások lehet, hogy kudarcot vallottak, de mi nem. Emlékeztetlek arra a tényre, hogy tanult professzorok írták tele a kréta táblákat egyenletekkel "bizonyítva", hogy a levegőnél nehezebb repülés lehetetlen, több mint két évvel azután, hogy a Wright Fivérek már repültek a Kitty Hawkon. Abban a forgatókönyvben az eredményjelző táblán a következő szerepelt :
BICIKLI SZERELŐK- 1 : EGYETEMI PROFESSZOROK- 0
Kérlek küld ezt tovább az E-scribe listára
Őszintén,
Peter Lindemann
Roamer küldött egy E-mail-t
A kapacitás áram nem tölti az akkumulátorokat.
Megnéztem ezt közelebbről.
Körülbelül átlagosan
9mA halad az én teszt motorom kimenetének
kapacitásáról
a kimeneten lévő akkumulátor felé. Semmi több.
Ami egy 10,8V-os indítás esetén, több
mint 20 napot venne igénybe, hogy
feltöltsön ezekből EGY
akkumulátort. 20Ah-ás értékkel ez 80 napot
jelentene.
Párhuzamosan kötve, én elkezdtem ezek töltését
12/5-ön (???)
és ők most csúcs töltésnél
kigázosodnak. Ezt a töltést nem igazolják a
jeleneg
elfogadott áram modellek
Szerintem John főcélja az - ha elég bátor
lennék a feltételezéshez-,
hogy mindenki aki karosszék
teoretikust játszik, építse meg
és
tesztelje le az ő INGYENES TERVÉT, létrehozva így egy C.O.P.>1
(hatásfok>1) rendszert.
Csupán egy kis bütykölést igényel
(legalább is nekem) hogy megkapjunk egy jól működő berendezést.
Mert ez MŰKÖDIK, függetlenül a változó elméletektől.
Roamer
John Bedini:
US Patent# 6,545,444, és US2003/0117111A1
Van itt egy dolog amit tisztázni kell, nevezetesen az,
hogy a tekercs mérete nem fontos, a tekercs ellenállása
sem fontos, a tekercselés sem fontos, és a mágnesek sem
fontosak. Ezek közül a dolgok közül egyik sem fontos igazán.
Ti mindannyian csak elherdáljátok a pénzeteket neo-mágnesekre,
a tíz centes mágnesek majdnem olyan jók összerakva.
Nincs semmilyen titok ennél a gépnél, a folyamat és
a kapcsolása az ami fontos!!!! Én soha nem számoltam a
tekercs meneteit, amikor Peter-rel ezeket a motorokat készítettük.
Soha nem mondtam, hogy egy 1 menetes tekercs működni fog, hiszen
nyilvánvalóan nem fog. Csak ismételni tudom magamat, hogy
mi a fontos: A FOLYAMAT ÉS, HOGY HOGYAN GYŰJTÖD ÉS KAPCSOLGATOD
AZT. Miért gondolod, hogy különbséget okoz a tekercs
tekercselése, íme egy szám nektek: 500 menet
23-as tri-filer tekercs huzallal, nincs sem fel sem le transzformálás,
csak 1 - az - 1 -hez, hegesztő pálca a vasmag, görkorcsolya kerék,
az összes északi pólus kifelé néz, 2n3055 TO-3
tokozás, ne használj TIP 3055-öt, mert az csak hulladék,
330 ohm-os bázis ellenállás, 1N914 dioda, bekötve
olyan módon ahogy mondtam, ennyi. Ezzel megvalósítod a
mechanikus összekapcsolt induktív oszcillátorodat, nem nagy
ügy.
A természet nem törődik azzal, hogy a tekercs milyen.
Felejtsd el az 1kV-os diodát, a harmadik tekercsen, és a 10uf500V-os
kondit, légy óvatos, mert keresztül fogsz repülni a
szobán. Mondtam, hogy a gépemet három szabadalomra bontottam
széjjel, csak a kapcsoló alsó felét használd.
Mindent értünk most?
Ez egy limitált berendezés,
az akkumulátor sugárzó áramának tanulmányozására.
Thomas Bearden megmagyarázta azt!!!! "A természetben minden
egyszerű, az emberi elmének ez a legkomplikáltabb, megtartani
az egyszerűséget".
A legnagyobb probléma azzal amit teszel, a mágnes.
Vasmagnak egy csavar nem felel meg, mondtam hogy hegesztő pálcából
vágj.
Valamint nem a megfelelő ellenállást választod
ennek a mechanikus oszcillátornak az áramához. Takarékoskodj
a pénzeddel, és ne akarj NEO-MÁGNESEKET használni,
használj olcsó rádió mágneseket!!!
MIÉRT?
Ez a motor-energizer egy mechanikus oszcillátor, melynek sebessége attól a kis mennyiségű áramtól függ, amit beletettél a tekercsbe. Ha te túl nagy áramot használsz, akkor az a tranzisztor kereszt vezetését (úgy ismert mint kereszt vezetési áram - known as cross conduction current) fogja eredményezni. Amikor így teszel, akkor a félvezető túl melegszik. Ezért az áram a tranzisztoron rajta marad, és a mechanikus oszcillátor futása le fog lassulni. Ugyanezt idézed elő NEO-MÁGNES alkalmazásakor is. Amikor a mechanikus oszcillátor már fut, NEKED A TRANZISZTOR BÁZIS ELLENÁLLÁSÁT A LEGMAGASABB ÉRTÉKRE KELL ÁLLÍTANOD, ami a legnagyobb sebességet nyújtja majd számodra, legkisebb áram felhasználás mellett. A kerék mentén elhelyezett több mágnes révén a begyűjtési folyamat jobb lesz. A mágnesek ne legyenek túl közel egymáshoz, és egyenletesen kell őket elhelyezni a kerék kerülete mentén. Jól használható mágneseket találhatsz a RADIO SHACK-nél, vagy egy hardware üzletben (lásd: www.euromagnet.hu ).
A tekercshez használj egy régi
forrasztóón tekercstestet, vagy egy orsót. Vágj
és töltsd fel a központi lyukat .030-as hegesztő pálcával.
Ez nagyon jól működik...
John Bedini
Egy válsz az akkumulátor mérésével
kapcsolatban!!!
Peter részletesen elmondta azt, hogy hogyan lett
elvégezve a mérés. Amikor ráakasztod az akkumulátort
egy sinus-hullám inverterre, és ráraksz egy terhelést,
az valódi energia. Nem csak gravitáció mérőt használtunk,
alkalmaztunk kapacitás analizálót is. Ezek a műszerek
elmondják neked, hogy mi történik az akkumulátor belsejében.
Egy digitális TEK szkópon befogtam ezt az energiát,
amely akkumulátorok felé szállítódik. A sávszélessége
ennek a szkópnak 500MHz fölött van, 50 volt per osztásnál,
ez a legjobb kép jelenleg.
Ez egy továbbfejlesztett ábra,
Roamer engedélyével postázva.
A triac min. 400 V-on
10A-nél nagyon jól dolgozik a tranzisztor helyén,
a
kapacitás ekkor kisebb értékű is lehet.
Amikor a kisütési
szint eléri az akkumulátor szintjét, a Triac kikapcsol.
A jobb áttekinthetőség
végett a fenti rajzot megrajzoltam egy igazi tervezőprogrammal
Ezek a modellek csupán a folyamat
megértése céljából lettek megépítve.
A mai napig nincsenek "REALISTÁK"
akik értenék ezt a folyamatot.
A mai
napig nincsenek "szakemberek",
mivel ők még soha nem látták ezt az energiát.
Az
összes itt található anyag a BTI/energenx rendszerek tulajdona,
annak más oldalakra történő másolása engedélyük
nélkül tilos.
Copyright 2003 John Bedini
Fordította Tuvok
Copyright 2004.10.07.