Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése |
Szerző |
Üzenet |
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2009 Ápr. 10, 19:40 Hozzászólás témája: |
|
|
Beállítások dieselmotorra cellával.:
Na szoal van egy viizbontoonk a kocsiban monjuk, mit kell tenni, hogy megtakaritás, vagy csupán többlet erö legyen....
Turbodiesel motornál.: a cell-t a turbo, s a levegöszörü közé kell épitsük... ajánlott 8mm átmérön bevezetni. ügyeljünk, hogy legyen vákum a cellre mindig. Ha szükséges, szükitö csövet kell használni na nem durván.
El kell kezdeni járni vele, ha olyan cellát sikerült épitenünk, hogy van hatás, azaz észrevehetö, hogy van nyomatéknövekedés, akkor kb 30-50km után meg kell vizsgálnunk gázralépéskor van-e koromhatás a kipuffon. Nos , ha van, muszály állitanunk az adagoló üzemanyagcsavarján, "hagyjunk" helyet a HOH reakcionak is..
További dolog: Soha ne kerüljön csepp formáju viz a beszivocsöbe, ezért fontos a megfelelö bubblerkonstrukcio. |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2009 Márc. 24, 20:26 Hozzászólás témája: |
|
|
chiptuningos: annál a megoldásnál, amikor lemezes, a méretezés a kulcs, minden felületre jut egy optimális dc áram, afölött csak romlik a hatásfok, én ugyérzem. a tesztek alapján. |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2009 Márc. 20, 22:43 Hozzászólás témája: |
|
|
nem gond. |
|
Vissza az elejére |
|
|
chiptuningos aktív tag
Csatlakozott: 2009.03.20. Péntek 8:43 Hozzászólások: 8
|
Elküldve: 2009 Márc. 20, 21:09 Hozzászólás témája: |
|
|
Szervusz fgab! Volt szerencsém látni a cellátokat! (biztosan mondta a közös ismerősünk) Láttam már pár cellát fogy. csökkentésre, magam is probálkoztam már (spirálos, egyebek), de eddig ez fogott meg legjobban, föleg a "felhasználobarátsága" miatt, persze más dolgok miatt is. (tettszett külön a cella látható aktivitása, müködési mechanizmusa) Mit gondolsz bele lehetne rakni az én hengerenkénti injektoros opelomba is (astra G 1.6)? ott mennyi fogy csökkenést, vagy épp max "performance"-t várhatnék? Nem gond a lambda? vagy arra tudsz vmit?
még vmi.: nekem van benne chiptuningféle.
elfelejtettem a számod elkérni, majd vhogy kereslek, ha nem gond.
Zoli |
|
Vissza az elejére |
|
|
lajos VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2007.09.08. Szombat 16:58 Hozzászólások: 100 Tartózkodási hely: Liberec
|
Elküldve: 2009 Márc. 20, 11:26 Hozzászólás témája: |
|
|
4-5A a cella megvan, egy kis pénzbe belekerült(kb. 70000Ft) , majd a tavasz biztosítja a fojtatást |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2009 Márc. 20, 09:52 Hozzászólás témája: |
|
|
Lajos: mennyi árammal nyomattad? ugyértem amp, feltételezem DC-vel csináltad.... megvan még az a cellád? |
|
Vissza az elejére |
|
|
lajos VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2007.09.08. Szombat 16:58 Hozzászólások: 100 Tartózkodási hely: Liberec
|
Elküldve: 2009 Márc. 20, 09:03 Hozzászólás témája: fgab |
|
|
nem ment jobban, legalább is nem észlelhetöen- a fejlesztett gáz nem volt szeparálva |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2009 Márc. 20, 07:08 Hozzászólás témája: |
|
|
további megfigyelés.: nincs koszoloodás, melegedés sincs, így az elektroda elkoszolodás, sem jellemzö, ha meg lesz esetleg, akkor azt a cella rendszermüködése szétszedés nélkül tisztitja "clean" módban. ez egy termékké érö technologia ( a tesztek javában futnak), egyelöre a fogyasztáscsökkentésben... 20% fölé becsülöm a benzinüzem mellé vegyités eredményét. egyébként megnéztem az ujabbik cellt, kb 30 munkaórát vett igénybe, miig összeraktam. anyagköltsége.: 20 000Huf komplett systemre épitve. motorra hangolás kell.... sööt továbbmegyek csak a cell magában benyásnál elfog menni 30%-ig a csökkentéssel, egy apro trükkel.
az ehhez szánt probaauton nincs Plazma Ignition System épitve. |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2009 Márc. 20, 06:55 Hozzászólás témája: |
|
|
idézet skypeból Vladinak töölem:
"mindenesetre csak néztünk tegnap, hogy milyen pengén nyomja 6,5 A-nál. 1l-1,2l.. az elektroliton kivül, ami némi NaoH nincs benne adalék, ezerrel gyütöm befelé a képeket, videokat..s baszom majd fel a készülö oldalra...ami max 1 héten belül felrakásra kerül...következö lépése, hogy ezt a "forrásmennyiséget" nagyobb %-os arányu Monohidrogéntermelésre fogom bírni... vagyis szeretném, amit itt hagytál elektronikát szerintem müködni fog vele. Majd ez késöbb kiderül.. de bíztatóak az eddigi eredmények ugygondolom, s a fejlesztés irányvonala adottnak tünik."
további fontos megfigyelések: kikapcsolás utánfél perc muulva is nyomja akár a gázt, akkor monjuk már látszik, hogy hal elfelé, de a nulla árambevitelhez képest meg még 40 másodperc mulva is dolgozik a cell, sööt "bizonyos körülmények között tovább is" onnantól, hogy leveszem roola a kraftot, még megtermel a cella vagy fél lityi gázt., s inkább kevesebbet iirtam.........
A laciéknak pedig eljuttatom a monohidrogénes "forrásdokumentáciot", amit külföldiából kaptunk. ... számtalan informácio a különféle hidrogéntulajdonságokról.
Lemezes cella fontos paraméterezése a lemezek közötti távolság, kivánt Amp, és feszültség. Ezt majd, az oldalra proobálom leiirni a tapasztalatokat...........
A hozzászólás legutóbb fgab által 2009 Márc. 20, 07:35-kor lett szerkesztve, összesen 2 alkalommal. |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2009 Márc. 20, 05:45 Hozzászólás témája: |
|
|
Lajos, ugye annál a cellnél nem volt szétválasztva a hidro -- oxigen?? |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2009 Márc. 19, 18:04 Hozzászólás témája: |
|
|
Lajos: jobban ment vele a kocsi esetleg? |
|
Vissza az elejére |
|
|
lajos VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2007.09.08. Szombat 16:58 Hozzászólások: 100 Tartózkodási hely: Liberec
|
Elküldve: 2009 Márc. 19, 17:45 Hozzászólás témája: |
|
|
igen egy ideig az autómban volt, de nem segített, nézésböl a gázt nehéz megitélni |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2009 Márc. 19, 13:25 Hozzászólás témája: |
|
|
Lajos te csináltál vele anno kisérleteket? esetleg nem nézted, milyen jellegü a cellából származo gáz? |
|
Vissza az elejére |
|
|
lajos VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2007.09.08. Szombat 16:58 Hozzászólások: 100 Tartózkodási hely: Liberec
|
Elküldve: 2009 Márc. 19, 13:15 Hozzászólás témája: |
|
|
nem tudok kölebbit mondani |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2009 Márc. 19, 11:20 Hozzászólás témája: |
|
|
Lajos: mitgondolsz, te mint jobban közellálloo a témához, szerinted a következö álliitás iigy jobban helyt áll-e. : "Jár a motor a bontóval, mikor leveszik roola a pozitiivot, még akár fél percig járhat a motor, vagy percig", ez több minden függvénye ahogy sejtem. ezt onnan veszem, hogy a mi cellánk láthatoan pl.. tovább dolgozik a "bomlás" egy idejig egész erösen, miig el nem telik bizonyos idö... de nekünk csak benyaüzem mellé keverve. |
|
Vissza az elejére |
|
|
lajos VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2007.09.08. Szombat 16:58 Hozzászólások: 100 Tartózkodási hely: Liberec
|
Elküldve: 2009 Márc. 19, 08:20 Hozzászólás témája: |
|
|
Hm.. valahogy így, az a levett plussz inkább szélsöséges dolog. |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2009 Márc. 18, 22:31 Hozzászólás témája: |
|
|
Lajos: tudnánk rendszerezni, az eddig tudottakat a müködtetésrööl? lemezes cellák, igaz? az a furogatott, ugye? kap közben nagyfesz sokkokat a viiz, ha jol emlékszem, s megy, ha leveszik a pozitivot igaz? |
|
Vissza az elejére |
|
|
lajos VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2007.09.08. Szombat 16:58 Hozzászólások: 100 Tartózkodási hely: Liberec
|
Elküldve: 2009 Márc. 18, 21:04 Hozzászólás témája: |
|
|
a skodás srác nem komunikál |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2009 Márc. 18, 12:19 Hozzászólás témája: |
|
|
Lajos: mi ujság a skodás sráccal, akinek ment a fura cellátokkal a favorit...?? Rég nem szoltál már erre... |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2009 Jan. 21, 11:51 Hozzászólás témája: |
|
|
kicsit paráztam rajta, de ennek ugytünik igenis van fojtatása....
2 hoonap telt el miota ezt agyalom, de lassan az instrukciok a produktum témába mennek majd át.... |
|
Vissza az elejére |
|
|
enable aktív tag
Csatlakozott: 2008.12.26. Péntek 15:06 Hozzászólások: 9
|
Elküldve: 2009 Jan. 21, 09:31 Hozzászólás témája: |
|
|
fgab írta: | mostmár alakul a molekula .... bövebben kicsit késöbb... |
Bevallom, hogy ezt is nagyon várom.... féltem, hogy nem lesz folytatása ennek.... |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2009 Jan. 21, 08:49 Hozzászólás témája: |
|
|
mostmár alakul a molekula .... bövebben kicsit késöbb... |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2008 Nov. 23, 07:28 Hozzászólás témája: |
|
|
a nitroushidroxy trükközésem nem jött be annyira, mint vártam sajnos... iigy további kutatásba fojtam bele...a hideg sajnos nem kedvez
a köv héten hozok egy cellt a d.norbitool, néhány tesztet el akarok végezni vele...majd iirok róla, de azt már lehet a weboldalamon is megteszem, amint befejezödik a teszt............ |
|
Vissza az elejére |
|
|
Tenzin VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2008.08.06. Szerda 22:06 Hozzászólások: 73 Tartózkodási hely: Nógrád megye
|
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2008 Nov. 11, 07:30 Hozzászólás témája: |
|
|
tenzin: ismerös neked esetleg a "bob boyce" viizbontoo elektronika, bontó?
ilyen durvákat tud tán, hogy percenként 30l gáz is akár... van a tagnak vmi "boosterje" "f.csökkentö" szerintem monjuk 30l gázzal már nem csupán boostert lehet csinálni, hanem watercart... |
|
Vissza az elejére |
|
|
Duma Norbert Vendég
|
|
Vissza az elejére |
|
|
Tenzin VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2008.08.06. Szerda 22:06 Hozzászólások: 73 Tartózkodási hely: Nógrád megye
|
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2008 Okt. 13, 18:44 Hozzászólás témája: |
|
|
én is trükkölök most egy kis notroushidroxi cellával, de ez elüt az eddigi összes cellakonstrukciótool, a napokban elkezdem tesztelni... majd iirok az eredményérööl.. |
|
Vissza az elejére |
|
|
Tenzin VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2008.08.06. Szerda 22:06 Hozzászólások: 73 Tartózkodási hely: Nógrád megye
|
Elküldve: 2008 Okt. 09, 12:11 Hozzászólás témája: |
|
|
Hali! A cellát a karburátor alá,a szívó sorra kell bekötni.Pl:a kartelcső helyére (vigyázat....nehogy a fékrásegítő csövét vedd le!!).A kilépő csőre egy visszacsapó szelep kerül beépítésre ( 1/2 collos,szaniter boltban kapható, 800ft), ez 04- 07bar nál kezd nyitni.Alaphelyzetben biztosít egy készenléti gáz mennyiséget,ehhez álló motornál a cellára kb*5-8V-ot kell biztosítani (IC 7805).Ez az azonnali induláshoz elég gázt fog termelni. A motor beindulásának pillanatában a vácum szívása....nyitja a membránt rugó ellenében,így a pufferolt gáz egy szabályzó szelepen keresztül a motorba áramlik.1300cm3 felett kettő cella kell az ellátáshoz.
* A Joe-cell készenléti 1,5V-ja? |
|
Vissza az elejére |
|
|
Tenzin VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2008.08.06. Szerda 22:06 Hozzászólások: 73 Tartózkodási hely: Nógrád megye
|
Elküldve: 2008 Okt. 09, 06:38 Hozzászólás témája: |
|
|
Sziasztok! Idegenben élő hazánk fia küldte ezt a "köd" oszlató infót! A motor részére biztosítani kell az alapjáratot,tehát meg kell hagyni az alapjárati rendszert( a fűnyíró karbi beleesik a KÖDÖSÍTÉS tartományába).Az oldalon lévő cella 30V DC-re van méretezve.Ezt a generátor állórészére tekert plusz menetek segítségével lehet elérni.Ha csak egy fázist tekercselsz "fel" akkor a kezdő vég a csillag pont lesz( 3-tekercsvége van össze forrasztva itt),a másik véget pedig házon kívülre hozod.15A-os egyenirányító híd és 1000-mikrós szűrés, majd 10A bizti után mehet a cellára a madzag.Másik megoldás: 2-fázis véget kihozol (14V) majd erre teszel egy toroid trafót és ezt tekercseled "méretre". A kivezetések hőálló szigetelésű vezetékek legyenek és ajánlatos védőcső is!Az áram limitet egy szabályozható induktivitással tudod belőni (ampermérő)nehogy károsodjon a generátor egy zárlat esetén.
A hozzászólás legutóbb Tenzin által 2008 Okt. 09, 12:20-kor lett szerkesztve, összesen 1 alkalommal. |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2008 Okt. 07, 19:35 Hozzászólás témája: |
|
|
mások is használtak már hasonloot, hogy nitrogénesvegyületgáz, nem ez az elsöö, csak ez csöves, eddig ez inkább lemezesben volt itt-ott fellelhetö... |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2008 Okt. 07, 19:34 Hozzászólás témája: |
|
|
nem mai anyag ez sem már egyébként, láttam már régebben, csak nem volt még energiám vele foglalkozni... én láttam ennek a készüléknek egy részérööl már régebben is leiirást.... Engem is érdekel a dolog, csak majd akkor vergöödök vele, ha lesz rá idööm... de alig várom már |
|
Vissza az elejére |
|
|
Tenzin VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2008.08.06. Szerda 22:06 Hozzászólások: 73 Tartózkodási hely: Nógrád megye
|
Elküldve: 2008 Okt. 07, 19:13 Hozzászólás témája: |
|
|
Köszönet fgab! Komolyan mondom már kezdtem csüggedni, hogy senkit nem érdekel.Nem kevés időmbe került mire levadásztam,meg átnézegettem, nehogy valami hülyeséget rakjak fel.Teljesen friss anyag,az oldalról a piros pöttyökre klikkelve elérhető a fóruma is.A Joe kudarc után kell valami eredményesség. |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2008 Okt. 07, 18:27 Hozzászólás témája: |
|
|
tenzin: jövööhét utáni héten lesz végre egy pici idööm, aztán áttanulmányozom a dolgot... nem gyengén érdekes az anyag amugy
okosság lehet |
|
Vissza az elejére |
|
|
Tenzin VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2008.08.06. Szerda 22:06 Hozzászólások: 73 Tartózkodási hely: Nógrád megye
|
Elküldve: 2008 Okt. 04, 12:44 Hozzászólás témája: Üzemanyag cella alternatíva a Joe cellája helyett. |
|
|
http://www.cyberspaceorbit.com/indexfuel.html
Sziasztok! Egyszerűen nagyszerű? !Sok sikert mindenkinek!
A feltaláló autóján egy fűnyíró karburátor található,mert egy pici benzinre ( vagy gázolajra)szüksége van a motornak.De nem erről "fut",a további energiát a cella biztosítja.Kezdetnek meglehet hagyni az alapjárati rendszert,a főfúvókát pedig kicserélni egy beforrasztottra. |
|
Vissza az elejére |
|
|
|