Tartalomjegyzék tuvok1.atw.hu
az igazság már ideát van...
 
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   TaglistaTaglista   CsoportokCsoportok   RegisztrációRegisztráció 
 ProfilProfil   Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned   BelépésBelépés 

Joe cella
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Ingyen energia
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
ampervadasz
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2009.04.05. Vasárnap 20:04
Hozzászólások: 305

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 23, 21:07    Hozzászólás témája: Joe cella Hozzászólás az előzmény idézésével

Tisztelt Mikro2!

Nem akartam megsérteni, távol áll tőlem. Inkább haladjon – bővüljön ismerete a H energiával – technikával. Nagyon érdekes és itt ott "megsérti" a fizika törvényeit.. Wink
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
chiptuningos
aktív tag
aktív tag


Csatlakozott: 2009.03.20. Péntek 8:43
Hozzászólások: 8

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 24, 13:24    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Mikro2!

Úgy látom nem nagyon haladsz a Kovács úr gépének reprodukálásával, főleg nem elektronikus úton, kicsit hidrogénezünk is, kicsit hiányos tudással indulunk neki, nem számít. Nem túl erős szerinted, hogy mások gyakorlatban nyomják, amit te elméletben "bebizonyítasz", hogy nem működik? Tudsz valami hasznosat mondani? Vagy csak neked hasznosat kérdezni? Embarassed
Hm, elképzelhető, hogy te nem ismersz, olyan dolgokat gyakorlatban, amit te, elméletben elképzelhetetlennek tartasz. Question Ez arra a gondolatra vet vissza, hogy nem tudod megítélni sem reálisan. Egyszerűen, mert nem csináltál vele még elég kísérletet. Rolling Eyes Vagy másoktól várod minden kísérlet elvégzését?
Ezer bocs!
Csak pár felmerülő gondolat volt, sértegetni nem akartam vele.
Nem a te spanod véletlen a Norbi nevű "lelkes" figura?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
attikanagy
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2007.03.27. Kedd 7:56
Hozzászólások: 265

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 25, 07:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Heló mindenki.
Mikró2,rendben biztos igazad van de:
- tény ,volt más befolyás is de az nem ebben az évben volt /nagymennyiségü vitamin/
-mivan akkor ha az ionizált levegővel nem voltam egy légtérben
-mi van akkor ha a cella le van takarva
Más,konkrétan nem ide tartozik de:
-biztosan ismered az Egely kereket.Na ennek mintájára,végy egy zsák varrótüt vagy hegyezz ki egy vasdrótot.Vegyél kb 6-7cmX6-7cm-es vékony papirlapot,ezt hajtogasd ugy ,hogy oldalról háromszög felülröl meg négy águ csillag vagy mi kinézetü legyen.Szal a lényeg a tün forogjon.És most jön a para.Helyezd a kezecskédet a kerék köré és forgasd egyenletesen / ne csak billegjen/ 2-3 percig.Majd "akaratoddal" forgasd a másik irányba.A keréktöl kb 10-15cm-re legyen a kezed.
Na akkor legyél kedves nekem megmagyarázni a fizika valamely "jelenlegi" törvényével ,mitől forog?
Előre is köszi a válaszod.
Üdv.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
mikro2
Vendég





HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 25, 08:46    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia chiptuningos!

Jól látod a dolgot, valóban nem haladok Sándor gépének reprodukálásával! De miért is kéne haladnom? Hisz soha sem kezdtem bele. Ha megnézed az idevonatkozó írásimat, rá jössz, hogy soha nem is volt ilyen elképzelésem. Reprodukálni csak működő dolgokat lehet.
Azt hiszem szoktam néha hasznosat mondani, de ami nem elég misztikus az sajnos nem sokakat érdekel itt a fórumon.
A kérdéseim, nos hát nem tudom gyűjts össze néhányat és elemezd! Egy idő után feltűnik talán, hogy nem vagyok egy lesipuskás. Ha másból nem, abból biztosan hogy nem nagyon kérdezek! (ti kérdeztek tőlem)
Te olvasod is a fórumot vagy csak kötözködni jársz ide?
A kísérletek: tudod van aki tudatosan kísérletezik és van aki vaktában próbálkozik.
Én a kísérletet arra használom, hogy az elméletet bizonyítsam. Ezt hívják tudatos munkának. Ha valaki csak próbálkozik "meglátjuk mi lesz" az csak ritkán hoz eredményt és akkor sem hasznosat. Ha nem tudod megmagyarázni amit csináltál, akkor minek csinálod?

Attikanagy!

Ha tényleg érdekel szívesen válaszolok kicsit később. Amúgy tetszik amit felvetettél!
Vissza az elejére
fgab
Moderator
Moderator


Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02
Hozzászólások: 750

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 25, 10:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

na ennek a tudományos magyarázatára kiváncsi lennék, én is tettem 2 éve sikeres gyogyitásos kisérletet joe cell kapcsán, de az ionizácios marhaság kizárva. nem volt szabadon a "felhasznált anyag"...
bár tudom nem irtam közel sem körbe a felhasználás mikéntjét...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
kovács lászlo
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2008.01.30. Szerda 10:35
Hozzászólások: 127

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 25, 19:09    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Az autós Joe cellás kisérletek nél sokkal job eredmények vannak ha a kocsiba szerelt cellának a töltésit, kiegészitjük a pepe töltöjének a negativ folyamatos kocsin tartásával 1-2 perc re van fen a pozitiv .Üdv László
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Fast and Furious
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2008.05.20. Kedd 20:27
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: BKK

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 25, 20:36    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szevasztok!
Én a béke híve vagyok... Micro2 védelmében elmondanám,hogy nem mindenki érti ezeket a dolgokat azonnal,főleg ha nem kapott ilyen irányú képzést csak most kezdi érdekelni a téma,így a kísérleteivel is csak lassan halad. Én is ebben a cipőben járok ,azzal a nagy gonddal párosulva,hogy a munkám miatt csak nagyon keveset vagyok itthon.Kamionban kísérletezni pedig elég mókás lenne Very Happy . De a szakmai gyakorlaton az egyik öreg tag azt mondta,hogy még mindig egyszerűbb kérdezni,mint a saját károdon tapasztalni! Inkább mosolyogják meg a kérdéseidet,mint hogy sokáig tévelyegj egy zsákutcában.

Tisztelettel: Fast and Furious
_________________
Üdv mindenkinek!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
chiptuningos
aktív tag
aktív tag


Csatlakozott: 2009.03.20. Péntek 8:43
Hozzászólások: 8

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 25, 21:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Mikro2:
Bizony olvasom a fórumot! Ezért is láttam, hogy ígértél már olyat, hogy ezt, meg azt csinálsz, mint például a Kovács úr masinája, csak kopó alkatrészek nélkül, vagy nem tudok olvasni esetleg?
Tőled mit lehet kérdezni? tudsz valami naprakészet mondani? Cool Mert biza én már láttam az FGab-nál olyat, ami figyelemreméltó a Brown gázos témázással kapcsolatban, ha gondolod, "írd" csak le a gyakorlatot. Téveszd meg a többit, hogy nincs , mert te így tudod, attól a valóság majd más lesz. A többi ne is foglalkozzon olyan dolgokkal, amik szerinted nincsenek.

Más: gyanusan csavarod a szavakat, nem hiszem, hogy ez a taktika nem lenne jó a politikában, mért nem csapsz bele? Lehet komoly sikereid lennének, ott ámítani kell csak, csavarni ékesen a szavakat.

Fast F. :
Én is matt voltam hozzá (hidrotéma), hirtelen sok minden kérdésem merült fel, amikor láttam a fórumot elöször. Megkerestem az FGab-t, s késöbb személyesen is, na akkor viszont már hirtelen több dolgot is megértettem, na az segítség volt! Javaslom neked is "FF"!


A hozzászólás legutóbb chiptuningos által 2009 Máj. 26, 14:24-kor lett szerkesztve, összesen 1 alkalommal.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
attikanagy
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2007.03.27. Kedd 7:56
Hozzászólások: 265

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 26, 06:15    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Na heló mindenki.
mikró2,hogyne érdekelne!? Azért kérdezem!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
fgab
Moderator
Moderator


Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02
Hozzászólások: 750

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 26, 07:56    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Hmm a kaloretikus dologra közepesen jó választ adtál!
De azért csak, mert nem tudsz eleget a Brown gas témáról.

Másik dolog, nagy hiba azt tudni, a benzin égésekor nem keletkezik gööz, ezt minden gyakorlati szakember tudja, a benzin minnél tökéletesebben ég el annál jellemzöbb a "kondenzviz", és fölösleges a páratartalomra fogni, mert csak önámitás, vagy mások ámitása lesz, ha annyi pára lenne a levegöben, akkor fojton köd lenne! Very Happy ( azonkivül, ha mégis annyi pára lenne ahogy elöadod, akkor fojton vizes lenne a légszüürööbetét Shocked)
Azonkivül csekkolj gépen egy CH mérést... hasonlitsd össze 2 motort, ami benyás monjuk, egyik láthatoan gözöl, másik nem, hmm, na miért is van, hogy a kondenzgözös kevesebb CH-t fog tartalmazni a kipufogoogázban.

Hát ugye az utca az nem a dzsungel párás levegöje.. Laughing
( a benzin hidrogénje szivesen ég el vizgözzé, söt csak hogy tisztába légy vele, elárulom legjellemzöbb erejét a benyának, a hidrogén adja)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
mikro2
Vendég





HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 26, 19:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

szia fgab!

Azt hiszem félre értettél, az amit állítók az nem csak állítás. számomra minden eszköz adott a gázok és vegyületek pontos analízisére, labor szinten (laborban). Tehát nem csak állítok, de meg is győződök arról amit állítok! Ha a misztikum kell a tisztelt fórum tagoknak, hát csak építgessék a légvárukat. Évek óta traktáljátok egymást a sok baromsággal, toporogtok egy helyben és várjátok a csodát. Nekem erre sem időm, sem kedvem! Részemről ennyit a fórumotokról!

Azt sem tudjátok miről írtok, versenyeztek ki tud nagyobb tuskó lenni. Tisztelet a kivételeknek, mert azért vannak!
Vissza az elejére
fgab
Moderator
Moderator


Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02
Hozzászólások: 750

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 26, 20:35    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Akkor vmit nagyon e..tál, ha nemveszed észre a különbséget, "laborkörülmények" közt sem. byby!
(ezt utolag irom) Sajnálom, de engem is ki lehet hozni a sordromból.. a provokácio nálam is beválik idönként. Elnézést mindenkitööl, ez esetben még a mikro2-töl is. Az utobbi idök munkásságát züllesztésnek vettem, így töröltem Mikro2-öt.


A hozzászólás legutóbb fgab által 2009 Máj. 26, 20:59-kor lett szerkesztve, összesen 1 alkalommal.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
ampervadasz
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2009.04.05. Vasárnap 20:04
Hozzászólások: 305

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 26, 20:46    Hozzászólás témája: Joe cella Hozzászólás az előzmény idézésével

Tisztelt Mikro2!

Szerintem az nem misztikum, ha a belsőégésű motor tökéletlen égése a H energia bevitellel által tökéletesebb égést, nagyobb teljesítményt, nyomatékot produkál. Ez lehet variálni, hogy ha szegényítem a normál üzemanyagot a motorban és mellé betársul a H. Én inkább a fogyasztás csökkenésre szavazok, de szerintem ezzel rengetegen vannak így. "A többieknek pedig mindegy hogy mit adóztatnak!" Na igen.. felfogás kérdése. Akinek puccos állami fizetése van, tuti nem izgatja mennyiből tölti tele a tankot.. Nagyon téved, hogy az átlag embereknek mindegy mennyiből autóznak ha esetleg előveszik a gépjárművet.

Benzines motornál a benzin levegő keverési arány 1:14.7L a H pedig 1-180L levegővel is keverhető az égés lezajlik. H gyorsan ég és katalizátorként javítja a normál üzemanyagok égését.

"Évek óta traktáljátok egymást a sok baromsággal, toporogtok egy helyben és várjátok a csodát" Évek óta egyre többen vagyunk és leszünk Tisztelt Mikro2 és az a sok "baromság" egyre jobban működik, de ez Önt ne izgassa mivel "Amúgy én nem akarom a belsőégésű cuccokat hidrogénnel üzemeltetni. (nitrogén oxidok)" Ha ez valóban így van akkor miért "értékeli" az eredményeinket?
(nitrogén oxidok) Ezt tudja hajtogatni, de azt nem veszi észre, hogy a levegő annyira szennyezett, hogy az oxigén tartalma egyre csak csökken.. "számomra minden eszköz adott a gázok és vegyületek pontos analízisére, labor szinten (laborban)." Elég szomorú ha technikailag ennyire jól felszerelt tisztelt Mikro2 s mégis nem lát tágabb értelemben a "(nitrogén oxidok)" -on túl..
"Nekem erre sem időm, sem kedvem!" Kár, pedig a türelem és a kitartás fontos a célok elérésében.

Mint fórumtag tisztelettel megkérném, hogy az írott stílusát szíveskedjen moderálni. Elnézést kérek Fgab beszólása miatt. Ne essünk egymásnak s ne vigyük le a stílust. A tisztelet mindenkinek kijár nézetektől függetlenül.

Köszönettel: Ampervadasz
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
fgab
Moderator
Moderator


Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02
Hozzászólások: 750

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 26, 22:06    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Még annyit talán, lesz átfogóbb kép, amirööl többen is iirtak a forumon, jó sok pictureval, meg szöveg is persze (utalások a fórumra idöben is)... Webre egyeztetés azt hiszem a Tuvokkal lesz, ez idöben persze még heteket, akár honapot is igénybe vehet ez... de napvilágot fog látni Cool . Mások már elöbb ajánlottak web lehetöséget, de azt hiszem opcionális , hogy az infokat a Tuvok oldalára szeretném elsönek.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
attikanagy
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2007.03.27. Kedd 7:56
Hozzászólások: 265

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 27, 07:14    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Na heló.
Csak,hogy ragozzam a témát.Sajna a fórum is olyan mint a magyar társadalom ,széthuz és mások érdekeit nem nézi.Azt a párat meg ki szeretné összetartani /vagy jobb gondolat felé terelni/ provokálják ,kikezdik.Kudarc mindig van csak sokan nem tudják elviselni.Hát igen sz..rakodunk meg ámitjuk egymást. Hét éve ámitanak az elvtársak mégis sokan még mindig bedőlnek nekik.De ahelyett ,hogy ...... inkább egymást esszük,máraki.Nézet eltérés meg lehet,lesz is csak ne ma..házzunk.Az értelmes vita épitő jellegü.Hmm,na de majd egyszer....
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
lajos
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2007.09.08. Szombat 16:58
Hozzászólások: 100
Tartózkodási hely: Liberec

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 27, 08:01    Hozzászólás témája: ampervadász Hozzászólás az előzmény idézésével

Honnan van a 1-180 H/levegö arány? Idáig amit ismertem az a 1-33 nál kezdödik és az 1-100(max 150) ig megy. Nem mondom hogy nem lehet így, de hol láttad az infót?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
attikanagy
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2007.03.27. Kedd 7:56
Hozzászólások: 265

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 27, 08:32    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Na heló.
fgab,neked is ez van?
http://www.youtube.com/watch?v=TQvJxkYvEcA
A második percnél az ürge lehuzza kicsit a tömitést és a motor leáll,de szerintem / többször is meghallgattam/ vákum lehetett a cellában.Tehát nem vakdugóra kötötte. / vagy csak kezdetre??/
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
fgab
Moderator
Moderator


Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02
Hozzászólások: 750

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 27, 08:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

csuma detto ilyen a cella...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
ampervadasz
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2009.04.05. Vasárnap 20:04
Hozzászólások: 305

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 27, 10:17    Hozzászólás témája: Joe cella Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Lajos!

Pájer Tibor oldalán a Vferi vízautós kísérletei egy kispolszki motorjával című témánál olvasható a 1:180L - H:L arány..

Itt a motor csak H kap, más a szitu ha brown gáz jut az égéstérbe.. "a H pedig 1-180L levegővel is keverhető az égés lezajlik." Azt ugyan nem tettem hozzá, hogy nagyobb 1:180L-es hígításnál az égés energiája nem akkora mint az általad említett "1-33 nál kezdődik és az 1-100(max 150) ig megy." Csak azt vázoltam Mikro2-nek, hogy a benzin ideális 1:14.7L keveréséhez képest a H mennyivel tágabb keverésben is begyullad..

Idézetek Pájer Tibor oldaláról: Vferi vízautós kísérletei egy kispolszki motorjával..

"Az L/H arány a következőképpen alakult: Kiszámoltuk már az 1. kísérletnél, hogy a percenként beszívott levegő súlya 0,186 kg. 1710 ml hidrogén súlya (1,710 * 0,089) / 1000 = 0,000152 kg. Az L/H arány tehát 0,186 : 0,000152 = 1223 : 1, a maximálisan megengedett L/H arány viszont 180 : 1. Valószínűleg ez volt az egyik oka annak, hogy a motor nem akart menni, mivel a hidrogén nem tudott begyulladni ekkora hígításnál.
Az égéstér térfogata 650 ml, ezért ez a H2 gázmennyiség a térfogat 3,42 * 100 / 650 = 0,52 %-át foglalta el. Figyelembe véve a motor 31,3 %-os hatásfokát, a konkrét mechanikai munkára jutó hidrogén az égéstérnek csak 0,52 * 0,313 = 0,16 % át tette ki.

H2 fogyasztás Hasznos Térfogat arány L/H
1710 ml/perc 0,16 % 1223 : 1

1. táblázat. A 3. kísérlet eredményeinek összefoglalása"

"Az L/H arány a következőképpen alakult: Kiszámoltuk már az 1. kísérletnél, hogy a percenként beszívott levegő súlya 0,186 kg. 2565 ml hidrogén súlya (2,565 * 0,089) / 1000 = 0,000228 kg. Az L/H arány tehát 0,186 : 0,000228 = 815 : 1, a maximálisan megengedett L/H arány viszont 180 : 1. Mikor Otako a kezével szinte teljesen eltakarta a beáramló levegő útját, ez az arány drasztikusan megváltozhatott. Ennek volt köszönhető, hogy a beáramló hidrogén meg tudott gyulladni és a motor 5-7 másodpercig járhatott.

A H2 gázmennyiség a térfogat 6,4 * 100 / 650 = 0,98 %-át foglalta el. Figyelembe véve a motor 31,3 %-os hatásfokát, a konkrét mechanikai munkára jutó hidrogén az égéstérnek csak 0,98 * 0,313 = 0,306 % át tette ki.

H2 fogyasztás Hasznos Térfogat arány L/H
2565 ml/perc 0,306 % 815 : 1
2. táblázat. A 4. kísérlet eredményeinek összefoglalása"

"Az L/H arány a következőképpen alakult: Kiszámoltuk már az 1. kísérletnél, hogy a percenként beszívott levegő súlya 0,186 kg. 12000 ml hidrogén súlya (12,0 * 0,089) / 1000 = 0,001068 kg. Az L/H arány tehát 0,186 : 0,001068 = 174 : 1, a maximálisan megengedett L/H arány 180 : 1. Ez az L/H arány már elegendő volt a hidrogén meggyulladásához, ezért járhatott folyamatosan a motor, ameddig a gáz el nem fogyott.

A H2 gázmennyiség a térfogat 30 * 100 / 650 = 4,61 %-át foglalta el. Figyelembe véve a motor 31,3 %-os hatásfokát, a konkrét mechanikai munkára jutó hidrogén az égéstérnek csak 4,61 * 0,313 = 1,44 % át tette ki.

H2 fogyasztás Hasznos Térfogat arány L/H
12000 ml/perc 1,44 % 174 : 1
3. táblázat. Az 5. kísérlet eredményeinek összefoglalása"
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
attikanagy
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2007.03.27. Kedd 7:56
Hozzászólások: 265

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 27, 11:46    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lehet nem csak ide illik de kis vákum munka:
http://www.youtube.com/watch?v=5_hFqfstJAU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=mE6i6rKqv54&NR=1
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Fast and Furious
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2008.05.20. Kedd 20:27
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: BKK

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 27, 11:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szevasztok!

Szerintem lehetséges a tisztán brown gázzal üzemeltetett motor.
Az égéskor terjeszkedik,majd ha nincs ami égjen,akkor jön az összeroppanás.Az elégett gáz helyét tölti ki a levegő. Véleményem szerint soha sem fogja a brown-gáz visszafele húzni a szelepeket.
A henger zárt terét alulról a dugattyú zárja,de a dugattyú folyamatos alternáló mozgást végez(mozgó tömeg). Valószínűbbnek látszik tehát,hogy a már lendületben lévő "dolog" mozdul el. Tehát még mindig azt mondom,hogy a cella brown-gázt állít elő.DE! Ha akkor kezdődik az összeroppanás ha elfogy az "anyag",akkor nem a cella mindenféle szuper hi tech paramétere itt a lényeg,hanem annak kiszámítása,hogy pontosan az adott autónak adott méretű hengereibe mennyi gázra van szükség ahhoz,hogy a terjeszkedés éppen csak az alsó holtpontig tartson.Na jó: nyilván nem pontosan csak eddig. Tehát még mindig azt mondom: a joe-cella egy brown-gáz generátor. A többi bűvöletes tulajdonsága is persze nagyszerű,de nekünk a gépkocsiban történő munkába fogásához csak ezt kell kihegyeznünk.
Tehát mennyiségi szabályzás.

Tisztelettel: Fast and Furious
_________________
Üdv mindenkinek!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
kovács lászlo
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2008.01.30. Szerda 10:35
Hozzászólások: 127

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 28, 15:41    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Attika nagy a vákum nélkül a cellák nem müködnek ezt a joe a filmen is látható http://www.youtube.com/watch?v=A0T7Oph_RYg&feature=related nézzétek a vákum méröt a cellán.nem a vákum a kérdés már hanem a motorra szerelt cella töltése?Ha nem használod az autot akor külsö töltést igényel a motor és a pozitiv nem jó a kocsi akujárol.Söt folyamatos negativ ha megszakad a cellán akkor is vége.Sikerült csinálni Roskonak egy állitható tápot és kiderült hogy Joe miért mondja hogy neked kell megtalálni az optimális áramot minden cellának más és 12v és 70v közt van valahol a celának az optimális müködése a viztöl fügöen.Egy fontos dolog a pozitivot sose hagyd fe 5 percnél hoszab idöre felroban a cella most fogom egyengetni a motorház tetöt ezenkivül más baj nemlett. Pedig a légszürön keresztül eltávozot a gáznak egyjó része. Üdv László
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
álmodozó
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2009.04.24. Péntek 14:39
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: balaton

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 28, 16:58    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szevasztok!Egy gondolat a Brown gázzal kapcsolatban:A brown gáz egyik ismérve-úgy tudom-,hogy meggyujtva csettenő éles hangal ég el(negatív robbanás)Én is szórakoztam vele tetszett hogy egyetlen 5-6mm-es buborék mekkorát csetten,-mikor közvetlenül a víz felszinén kapta a gyujtást.Mikor azonban távolabb tartottam a gyujtót a víz felszínétől,a gáz már nem csettenve,hanem durranva (vagy inkább lobbanva)égett el!A józan ész szerint a levegővel történt keveredés miatt-mivel megváltozott a gáz összetétele.Namármost;a vízbontóból ugye kijön a tiszta brown gáz,ezt bevezetjük a porlasztóba-ahol levegővel keveredik-majd a hengerben elég.Csakhogy ami a hengerbe jut,már nem tiszta brown gáz!Tehát nem is csettenéssel (negatív robbanás)ég el.Persze ezt nem láttam-hallottam,csak következtetéssel jutottam erre a gondolat menetre.A lényege az egésznek az,hogyha a brown gáz levegővel hígul,egy bizonyos hígulás után -szerintem-már nem brown gázként van jelen.Viszont mindenképpen hígítani kell ahoz,hogy robbanó motort hajtassunk vele.A tömény gáz részint széttépné az egész motort már az első ütemnél,részint a kellő mennyiséget lehetetlen előállítani.
_________________
nem milliárdos akarok lenni,-mint egynéhány ember,aki ebben a témában jelentőset alkotott -, hanem létrehozni valamit,ami tényleg tiszta energiával üzemel!Ehez kérek segítséget-és adok si amennyit tudok,bár kinek.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
ampervadasz
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2009.04.05. Vasárnap 20:04
Hozzászólások: 305

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 28, 20:07    Hozzászólás témája: Joe cella Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Álmodozó!

Nem lehetetlen előállítani a szükséges brown gázt vagy csak a H.. Ott van élő példa Daniel Dingel már 30 éve használja és a Cseh Skoda Favorit és 120L is megy vele.. Csak nem tudjuk a brown gáz vagy H levegővel való keverési arányát.. Egyik működő verziónál sincs erre adat.. Danilel Dingel autója 5L "nehézvizet" fogyaszt 500km-en.. 1L víz kb. 11000L brown gázt "tartalmaz" akkor Daniel Dingel 1.6-os TOYOTA-ja "csak" kb. 11000L gázt fogyaszt 100km-en.. ? 1.6L a motor hengerűrtartalma.. kb. 3000ford/min = 4800L/2 mivel csak minden második fordulat munka ütem 2400L x 60min = 144000L/óra a beszívott levegő ha nincs szűkítve, korlátozva valamivel a beáramlás.. "a maximálisan megengedett L/H arány 180 : 1."
144000/180 = 800L / 60 = 13.33L/min "brown gáz vagy csak H szükséges" , ha az arány 150.. 144000/150 = 960L / 60 = 16L/min , ha pedig pl. 100 az arány 1440L / 60 = 24L/min. "brown gáz v. H kellene"

(( BOB Boyce 101 lemezes elektrolizáló készüléke kb. 340 W villamos energiával 80-100 liter/perc gázt tud termelni.. Ez bőven elég lenne egy 1.6L-es négyütemű benzines motor kb. 3000ford./min működéséhez.. ))


"Mikor Otako a kezével szinte teljesen eltakarta a beáramló levegő útját, ez az arány drasztikusan megváltozhatott. Ennek volt köszönhető, hogy a beáramló hidrogén meg tudott gyulladni.."
Kevesebb levegőt tudott beszívni a motor mint a normál működésnél elvárható lenne és mégis járt a motor a kevesebb levegő és H munkát végzett..
Itt egy másik példa rá ha kevesebb levegőt kap a motor..
Volt olyan motor, talán OPEL RECORD amin fűnyíró karburátor volt illesztve.. kb. 1.3-1.6L-es motor se "kaphatott" teljes szívási keresztmetszeten annyi levegőt mint a normál gyári szívócsonkon..
Attikanagy fűnyíró motorja is járt minimális levegővel amit talán a tank szellőző furatán keresztül kapott a motor..!
Van x.. L termelt gázunk amit kevés – csekély levegővel keverve munkára is foghatunk.. Ebben az irányban is lehet keresgélni..


"a kellő mennyiséget lehetetlen előállítani." ? Wink
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
álmodozó
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2009.04.24. Péntek 14:39
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: balaton

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 29, 16:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Helo ampervadász!Tudom,hogy van már hidrogénnel üzemelő motor,nem így értettem a kellő mennyiséget.Úgy értettem,hogy levegő hozzáadása nélkül!Csak tiszta brown gázt szívna a motor-mert a brown gáz önmaga is ég(de még hogy!)-erre a mennyiségre gondoltam.Nem kételkedem a vízbontásos üzemű autókban,-ha ezt tenném nem lennék itt-gyakorlatban is tapasztaltam a hasznát.Egy huszon-egynéhány éves kisPolszkim van,beletettem egy tákolt vízbontót,sima egyenárammal hajtva.A gáz mennyiség fing,de még ezzel a fing-nyi gázzal is 90-et!megy 3.ban!!!Csak benzinnel 3.ban jó,ha 70-et tud.Egyébként úgy gondolom,ha már lesz impulzus meghajtású vízbontóm(ezzel elegendő gáz)nem a szívótorkot kell leszűkíteni,hanem a benzin fúvókát vegyes(benzin-brown gáz)üzemnél.
_________________
nem milliárdos akarok lenni,-mint egynéhány ember,aki ebben a témában jelentőset alkotott -, hanem létrehozni valamit,ami tényleg tiszta energiával üzemel!Ehez kérek segítséget-és adok si amennyit tudok,bár kinek.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
ampervadasz
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2009.04.05. Vasárnap 20:04
Hozzászólások: 305

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 29, 19:10    Hozzászólás témája: Joe cella Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Kolléga!

Anno volt nekem is P-126 és imádtam, 9 évig jártam vele. Wink Azt tudod, hogy a Kispolszki motorja "feltöltős"? A légszűrő ház a turbina ház felett van.. P-126 oldalán megtalálhatod rajzokkal is hogyan lehet esetleg több levegőt bejuttatni a hengerekbe..
Az enyém átszereltem még generátorosra ami rövidebb volt mint a dinamó s az eredeti nagy hajtott ékszíjtárcsát lecseréltem egy kb. 50-60mm átmérőjű kicsire. Nagyon jó lett a motor hűtése és télen a fűtés is penge volt.
652cm3 motorra kedvezőbben építhető hagyományos vízbontó.. Elhiszem, hogy jelentősen javította a motorod teljesítményét a H energia.. Kacérkodom a gondolattal, hogy nosztalgiázni fogok.. Wink
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
fgab
Moderator
Moderator


Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02
Hozzászólások: 750

HozzászólásElküldve: 2009 Máj. 29, 21:38    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Álmodozó: Hát jah...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
attikanagy
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2007.03.27. Kedd 7:56
Hozzászólások: 265

HozzászólásElküldve: 2009 Jún. 04, 06:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Heló.
Kovács Laci irtam privátra.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
kovács lászlo
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2008.01.30. Szerda 10:35
Hozzászólások: 127

HozzászólásElküldve: 2009 Jún. 05, 16:34    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Attikanagy valami miatt nem ment át a válaszom a privátra a tiedet megkaptam de az enyém nem megy át.Elektrolit nélküli vizröl irok. Ha a cella kisült nevezem ha lemerült akkor a kocsi lassabb nem gyorsul és fogyaszt 7-8 közt mint egy 16 éves 19 sima szivódisel és lusta mint a dög. Ha a rendszer oké akkor4-és 4,8 közt fogyaszt.A pesti dugó nagysága a fö befojásoló.És megy mint a rakéta nagyon jó akkor a káros anyag kibocsájtása. Jelenleg vákuumot csövön ,a töltést sodronyon kapja a motor.A viztöltés ha a vizem lemerül kisül akkor használok elöször 80V körüli egyenáramot 5 perc utána jön a pepe töltő de ez nemfontos anyira mert sima akutöltövel is ugyanúgy meglehet csinálni. A pozitivot kapcsoloval kapcsolgatom. 9x 1 perc a töltésekközt 10perc csak a negativot kapja a kocsi akumlátorának a pozitivjét nehasználd a cellánál semire.Ha vége a töltési periodusnak akkor a celán marad a pepe töltö negativja és a pozitiv kikapcsolva. akor van 1,5voltos elem rajta pozitiv negativ . Jelenleg ezzel müködik a leghatékonyaban.Vigyáz a elemel könyen zárlatot csinállunk. A cella potenciálkülönbsége nagyon könyen elvész ezért kell szigetelni a cellát ha az elem rajta akkor már nem olyan könyen pusztul el a töltötség ezért kell az elem.Akkor meglehet fogni és nem sül ki de elem nélkül vége ha megfogod . De nefogdosd soha.Kesztü is jó ha van rajtad . A cellát beszerelted akkor töltsd fel töltöt vizzel és segitsd meg 80V utána szikráztasd meg a fötengelyt és tölts pepe töltövel rá. Mivel ez már töltöt cella és a viz is töltöt igy nem olyan problémás durván 2 ora az egész procedura de nem mindig tartom be az idöket az anyira nem vészes.A vákum ha jó akkor meni kell. Jelenleg ezt a szisztémát használom.Üdv László http://www.youtube.com/watch?v=XIC51EPmzBg&feature=related
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
attikanagy
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2007.03.27. Kedd 7:56
Hozzászólások: 265

HozzászólásElküldve: 2010 Feb. 11, 13:29    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv.

http://www.youtube.com/watch?v=57Wv_tEGdWE&feature=related

A 3:10 től / illetve az egész/
Most már értem miért az a " furcsa" energia mikor "nyaljuk" az akkut Peter S. ill Joe utalás szerint. De hé,ez miért nincs leforditva itt? Miért hagyják ki sok helyen?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
attikanagy
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2007.03.27. Kedd 7:56
Hozzászólások: 265

HozzászólásElküldve: 2010 Feb. 18, 13:11    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

http://www.alrart.net/Templates/ROWNTREE%20SQUARE%20PHI.html

érdekes megoldás.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
attikanagy
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2007.03.27. Kedd 7:56
Hozzászólások: 265

HozzászólásElküldve: 2010 Jún. 01, 12:54    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

http://www.youtube.com/watch?v=bm7CKSkmocw

ormus water:
http://www.youtube.com/watch?v=G5pOvQ8-_Wg


A hozzászólás legutóbb attikanagy által 2010 Jún. 01, 13:01-kor lett szerkesztve, összesen 1 alkalommal.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
papapapus
új tag
új tag


Csatlakozott: 2010.05.20. Csütörtök 10:40
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: budapest

HozzászólásElküldve: 2010 Jún. 03, 15:04    Hozzászólás témája: joe cella Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdvözlök mindenkit.Új tag vagyok, és kezdő.Egy szárazcellás bontót szeretnék építeni,DE az istennek se találok egy helyet, ahol 316 l-ko 38 lc minőségű lemezt vehetnék méretrevágva.Nagyon megköszönném, ha valaki adna egy Bp. -v. környékit címet.Továbbá én ez az oldal alapján akarom elkészíteni a cellám:http://hidrogen.blog.hu/ Aki esetleg készített ilyet,megirhatná a véleményét róla,mennyire vált be?E-mail:jozsipapa62@freemail.hu
Előre is köszönöm a válaszokat.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
kekestv
új tag
új tag


Csatlakozott: 2007.03.20. Kedd 13:27
Hozzászólások: 2

HozzászólásElküldve: 2011 Okt. 16, 14:09    Hozzászólás témája: Joe cellával foglalkozókkal szeretnék beszélni. Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv. mindenkinek
HHO - s tapasztalattal rendelkező vagyok szeretnék a joe celláról olyan taggal beszélni aki nagyon benne van a témában. Privátban is. SOS! Idea
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
attikanagy
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2007.03.27. Kedd 7:56
Hozzászólások: 265

HozzászólásElküldve: 2011 Okt. 19, 06:00    Hozzászólás témája: . Hozzászólás az előzmény idézésével

Ment egy privát,kékestv.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
kekestv
új tag
új tag


Csatlakozott: 2007.03.20. Kedd 13:27
Hozzászólások: 2

HozzászólásElküldve: 2011 Okt. 28, 10:50    Hozzászólás témája: Vízbontás Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv.Mindenkinek !
Én ez idáig csak LMD hullám generátorokkal(supra áram) kísérleteztem több kevesebb sikerrel .Most ezt a nagy hatékonyságú hullámenergiát ki szeretném próbálni vízbontásra.Ehhez keresek hathatós segítséget meglévő működő képes cellát .
Egyébként jó lenne ezeket a készülékeket nem csak autóra hanem fűtésre használni. Hibrid kombinációkkal mint pld.CS.P. Energy spirális plazma áram. Közös erővel nagy hatékonyságú rendszereket lehetne építeni. Szerintem eljött az ideje az összefogásnak mert az energialobbi már összefogott ellenünk.Csak a közös erővel megvalósított tervek vihetnek minket előre. Wink
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
ampervadasz
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2009.04.05. Vasárnap 20:04
Hozzászólások: 305

HozzászólásElküldve: 2011 Okt. 28, 22:38    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Idézet:
Egyébként jó lenne ezeket a készülékeket nem csak autóra hanem fűtésre használni.
Szevasz! Adj levegőt a vegyes tüzelésű kályhának, vagy kazánnak, az égéshez levegő szükséges! Kösd ki a gyári huzatszabályzót és nyisd ki a friss levegő bevezető "ajtót". A kályha vagy kazán füstgáz elvezetőn szerencsés esetben van egy pillangós szelep, ezen korlátozd részben a kilépő "füstgáz" sebességét. A vegyes tüzelésű kályha vagy kazán eddigi narancsos - piros lángja kék színűre fog változni, a kazánod vagy kályhád fűtő teljesítménye megnövekszik! A tökéletlen égés miatt ( a gyári huzatszabályzó miatt elvont levegő! ) a narancsos - piros láng rengeteg elégetlen - amúgy még éghető füstgázokat termelt, amik a kéményen eddig távoztak! Nem kell méregdrága faelgázosító kazánt venni, erre bármelyik normál kályha vagy kazán is képes, ha kap az égéstér kellő mennyiségű levegőt és a kilépő füstgázok sebessége némileg korlátozva van! Ilyenkor a vegyes tüzelésű kazán - kályha "gázkazán" üzemmódba lép, ami jóval hatékonyabb tüzelőanyag felhasználást eredményez!
Amikor tüzelőanyagot teszel az égő kályhára, vagy kazánba, előtte a friss levegő bevezető "ajtót" zárd le, a korlátozott füstgáz pillangós szelepet teljesen nyisd ki, így ha kinyitod az égéstér ajtaját, nem jön ki a füst, majd a rövid tüzelőanyag pótlás után, újra nyisd ki a friss levegő bevezető "ajtót" és korlátozd a kilépő füstgázok sebességét, így nem pörög be a kazán, nagyon hosszú ideig fog kék színű lánggal égni. A gyári huzat szabályzó szerepét átveszi a füstgáz sebesség korlátozó pillangós szelep!

Bágyi Miklós az Aqua Spricc egykori szabadalmaztatója megfigyelte, ha a gáz kazán gőzt is kap, az eredeti gázfogyasztás akár 40%-al is csökkenthető, de a gáz kazán teljesítménye nem romlik eközben!

Belsőégésű Diesel ( Turbós-t is ) Otto motorokat már felgőzöltem, nagyon hatásos a minimális aromás gőz*. A következő lépés egy vegyes tüzelésű kályha minimális meggőzölése lesz, amiben már eleve tökéletesebb az égés ( kék a láng ) a fent leírtak miatt.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
attikanagy
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2007.03.27. Kedd 7:56
Hozzászólások: 265

HozzászólásElküldve: 2011 Okt. 30, 11:21    Hozzászólás témája: . Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv.
Kékestv,konkrétan mire gondolsz? Úgy nagy vonalakban.Szerintem míg ki nem fejted nem nagyon tudunk (ok) hozzászólni,bár itt amúgy is kuka csend van.Régebben nem te írogattál evvel a nick névvel a fénykapu fórumra?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Tenzin
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2008.08.06. Szerda 22:06
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Nógrád megye

HozzászólásElküldve: 2011 Dec. 17, 19:46    Hozzászólás témája: Üzemanyag spórolás. Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! 1,8-as dízel üzemanyagához öntök ACETONT(60% os)-5L gázolajhoz - 0,4dl mennyiséget.Az eredménye: erősebb,dinamikusabb menetteljesítmény, 08L/100km üzemanyag megtakarítása.Az adagoló egyébként elég "soványra" van beállítva,aceton nélkül 5L/100Km.Második tanknyi üzemanyagot koptatom vele,bátran ajánlom mindenkinek! A motor hidegen történő indításánál változás nem vehető észre. http://peswiki.com/index.php/Directory:Acetone_as_a_Fuel_Additive
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
ampervadasz
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2009.04.05. Vasárnap 20:04
Hozzászólások: 305

HozzászólásElküldve: 2011 Dec. 19, 11:06    Hozzászólás témája: Re: Üzemanyag spórolás. Hozzászólás az előzmény idézésével

Tenzin írta:
Az adagoló egyébként elég "soványra" van beállítva,aceton nélkül 5L/100Km.
Szia! Ilyen esetben ajánlott kétütemű motorolajt is önteni a gázolaj mellé, + kenést ad az amúgy is száraz magyar gázolaj mellé.

Érdemes lenne aromás gőz-t ( 50% esővíz 50% E85 télen is fagyálló oldatból, ami nyárra is nyugodtan maradhat ) is ereszteni arra a diesel motorra. Wink
Free energy - vezérlő vákuum és a kipufogó gázok feles hőenergiája, egy buborékoltató + hőcserélő, gumicsövek - cső bilincsek, gőzbevezető idom.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
fgab
Moderator
Moderator


Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02
Hozzászólások: 750

HozzászólásElküldve: 2014 Máj. 12, 21:36    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Tenzin.: Szívó diesel, amihez az acetont raktad?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
fgab
Moderator
Moderator


Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02
Hozzászólások: 750

HozzászólásElküldve: 2014 Máj. 12, 22:02    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

kekesTV: ha olvasod még, akkor van cella is próbához, vagy éppen van ötlet is, ami még ütősebb lehet!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
attikanagy
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2007.03.27. Kedd 7:56
Hozzászólások: 265

HozzászólásElküldve: 2014 Máj. 16, 07:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

fgab írta:
kekesTV: ha olvasod még, akkor van cella is próbához, vagy éppen van ötlet is, ami még ütősebb lehet!


Nem hinném,hogy olvassa (egy ideje senki,vagy a kedv hagyott alább,vagy a szándék.úgy mindenhol Sad ) Nekem sem válaszolt annak idején.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
fgab
Moderator
Moderator


Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02
Hozzászólások: 750

HozzászólásElküldve: 2014 Máj. 16, 18:18    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Attikanagy.: És te hogy állsz a Boday féle dologgal?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Tenzin
VIP Fórumozó
VIP Fórumozó


Csatlakozott: 2008.08.06. Szerda 22:06
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Nógrád megye

HozzászólásElküldve: 2014 Okt. 23, 17:15    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok
Olyan régen jártam itt hogy 10-percig kutattam a jelszavam(lehet romlik az emlékezetem Laughing ). Egy link a megoldáshoz,most leltem meg.
https://www.youtube.com/watch?v=7RjDDdcSRrI

Pár napig valószínűleg elérhető.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Ingyen energia Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4
4 / 4 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Magyar fordítás © Andai Szilárd