131. Ha a vonatoknak a szomszéd állomásig való menete kétséges, a pályafenntartási főnökség javaslatára a vonatközlekedést szüneteltetni kell.
Ha a forgalmi akadály előreláthatóan hosszabb ideig tart, az érdekelt vasútigazgatóság a vezérigazgatóság hozzájárulásával a behavazott pályán a forgalmat beszüntetheti, amelyről valamennyi állomást és az idegen vasutakat is táviratilag értesíteni kell. A vasútigazgatóság kiadja a megfelelő személy- és árufuvarozási korlátozásokat és ugyanakkor közölni kell azt is, hogy mi történjék a már felvett és az úton levő szállítmányokkal. Szükség esetén a vasútigazgatóság javaslatának figyelembevételével a vezérigazgatóság kijelöli, hogy a rakott, illetőleg kiegyenlítésre futó üres szerelvényeket melyik kerülő útirányon át továbbítsák. Ugyanez vonatkozik az OPW kiegyenlítésre futó szerelvényekre is.
132. Amint a pálya a pályafenntartási főnökség értesítése szerint járható és villamosított vonalakon a villamos vonalfelügyelőség a vonatközlekedés megindításához a hozzájárulását megadta, az állomásfőnök a rendelkezési szakasz állomásainak, érdekelt vontatási főnökségeinek, a villamos vonalfelügyelőségnek és a pályaszemélyzetnek értesítése után a vonatközlekedést megindíthatja. A vonatforgalom felvételéről a vasútigazgatósághoz és ugyanakkor közvetlenül a vezérigazgatósághoz azonnal jelentést kell tenni.
133. A vonatforgalom felvételéről az érdekelteket az utazóközönséget és a szállító feleket a vezérigazgatóság értesíti.
134. Minden más vonatkozásban az F.2. sz. Utasítás előírásai és a "Vasúti Műszaki és Üzem Szabályzat" vonatkozó rendelkezései az irányadók.
|
|