I. sz. táblázat
Gőzmozdonnyal fűthető kocsik
mennyisége
(vontatással egyidőben)
|
A külső |
411 és 424 | 324 | 375 és 376 | 275 | Elő- fűtési idő (perc) |
||||
| s o r o z a t ú m o z d o n n y a l | |||||||||
| 4 | 2 | 4 | 2 | 4 | 2 | 4 | 2 | ||
| tengelyű kocsikból ... (db) | |||||||||
| + 6 felett | 15/19 | 22/25 | 15 | 22 | 8 | 12 | 5 | 8 | 30 |
| + 6-tól 0-ig | 12/17 | 20/22 | 10 | 15 | 6 | 10 | 4 | 7 | 45 |
| - 1-től - 8-ig | 10/15 | 15/17 | 8 | 12 | 5 | 8 | 3 | 6 | 60 |
| - 9-től - 15-ig | 8/13 | 12/15 | 6 | 9 | 4 | 6 | 2 | 5 | 90 |
| - 15 alatt | 7/10 | 10/13 | 5 | 7 | 3 | 5 | 2 | 4 | 120 |
A tört számlálójában a szabványos, a nevezőjében a fém kapcsolattal ellátott fűthető kocsik mennyisége szerepel.
II. sz. táblázat
Fűtőkazánkocsival fűthető kocsik mennyisége
| A külső hőmérséklet °C-ban |
A) Egyirányú fűtés esetén | B) Kétirányú fűtés esetén | ||
| 4 | 2 | 4 | 2 | |
| tengelyű kocsik (db) | ||||
| + 6 felett | 15/19 | 22/25 | 20 | 30 |
| + 6-tól 0-ig | 13/17 | 20/25 | 18 | 27 |
| - 1-től - 8-ig | 10/15 | 15/18 | 15 | 23 |
| - 9-től - 15-ig | 8/13 | 12/15 | 11 | 14 |
| - 15 alatt | 7/10 | 10/13 | 12 | 18 |
A tört számlálójában a szabványos, nevezőjében
a fém kapcsolattal ellátott fűthető kocsik mennyisége szerepel.
Kétirányú fűtés esetén sem haladhatja meg az
egyik irányban fűtött kocsik darabszáma az "Egyirányú fűtés
esetén" rovatban szereplő kocsimennyiséget!
Megjegyzések az I. és II. sz. táblázathoz
A fűthető kocsimennyiség megállapításánál figyelembe kell venni, hogy
- kalauzkocsi csak 1/4,
- levelezőkocsi csak 1/4,
- postakocsi csak 1/2,
- a gőzfűtési vezetékkel ellátott kocsi 1/4 kocsinak számít.
A kocsi darabszámok összeadása után 1/4
kocsiig lefelé, 1/2 kocsit felfelé kell kerekíteni.
Előfűtésre vonatkozólag kocsimennyiség korlátozás
nincs. Az előfűtési idő csak akkor lehet az előírtnál kevesebb,
ha a szerelvény érkezése és a vonat indulása közötti idő ennél
kisebb.
|
|