Pályaterveink

Gyáritól eltérõ vonalvezetésû egyedi, létezõ vasúti pályák, már megépített
és továbbgondolt, folytatható, bõvíthetõ egyedi, különálló pálytervek.
Évtizedek tapasztalatai, külföldi és hazai utazások összefésülése a terveken.
Nagy forgalmi kapacitás, sokrétû mozgási és tárolási funkciók, jól átjárható
vágányrendszer változatos forgalmat és állandó mozgási lehetõséget biztosít
azoknak, akik járatosak a vasúti forgalmi rendszerekben.

A VAMK elhatározta egy (egyenlõre) 4 részes terepasztal építését, amelyet elõzõleg mind forgalomtechnikailag,
mind látvány szempontjából virtuálisan lemodelleztünk, és hosszas "nyúzópróba" után megszületett a végleges
forgalmi terv-változat, a látvány - leginkább a növényzet tekintetében pedig - nyilvánvalóan szubjektív, fiktív.

Következzen néhány kép a virtuális terepasztalról...


 

EGYÉB TEREPASZTAL TERVRAJZOK

Panoráma tábla

PT


 

1. Ófalu

2. Oberried (Brünig - zb)

3. Blausee Mitholz (BLS)

4. Litzirüti (Arosa)

5. Bellinzona Hbh (Gotthard)

6. Elokschuppen (depo, Fth)

 

Lagenthal körfûtõház

Rendezõ indító pályaudvar

Teherpályaudvar rendezõ

Határállomás gurítóval

Fejpályaudvar

Forduló

Összekötõ elem. Lehetõség a fõvonalak összekötésére és szétválasztására.