FuGgerth kocsik tuningolása
2009.07.03.
2005 Augusztusa óta modellezek az első FuGgerth kocsimat 2005 Novemberében szereztem be .
Akkoriban eléggé nehéz volt hozzá jutni
különböző okok miatt , de végül is sikerült
![]()
Nem sokkal később beszeretem még néhány darabot így egészen pontosan 5 db van . Közülük 2 db Bhv , 1db Ap és 2db By
Melyeket gondosan őrizgetem vagy a
vitrinjeimben vagy épp a műhelyem szekrényének legfélreesőbb
polcán
![]()
![]()
Akkor még más szem szögből néztem a
modelleket mint mostanság![]()
Ma már nem elégedek meg egy fröccsöntött kapaszkodó imitációval aminek felfüggesztési pontjai nem túl életszerűek
és pontosan ezért , folyamatosan frizírozok , építgetek , csinosítgatom modelljeimet .
Ebből kifolyólag megpróbálok kihozni mindent
ezekből a kocsikból is.![]()
Többször nekifogtam a tuningolásuknak de
valahogy mindig az lett a vége , hogy majd egyszer
vagy
inkább nem bántom![]()
![]()
stb![]()
2006 környékén Roco Play Time teherkocsik
kerekeit szereltem rájuk , majd megint abbamaradt
![]()
![]()
2009 ben csináltam egy rovatot a
Tippek
és Trükkök lapon Kocsi tuning címszóval
![]()
![]()
A fene gondolta volna , hogy ez fog rávenni a
folytatásra
![]()
Hát így történt , mi után kiötlöttem , hogy
a nők pepecselése is jó valamire
arcfestés stb (én nem értek ehez)![]()
kerítettem egy Púder szettet
![]()
![]()
Tökéletes
Színárnyalat minden mennyiségben
szóval
profi .
Hát elkezdtem szerencsétlenkedni a női
kulimájszal
![]()
![]()
Az eredmény minden esetre még engem is
megdöbbentett
Főleg
azért mert nem gondoltam hogy az egyébként személyemet
nagyon idegesítő vakolat ami némely esetben
túlzás a gyengébb nem arcán még a számomra is használható
lehet
![]()
![]()
Természetesen nem akarom a másik nemet ócsárolni távol áll szándékomtól de nyílván lesz aki megérti amit ebben a pár sorban
leírtam. (röviden és érthetően nem szeretem ha a vastag sminktől nem látom a természetes szépséget )
Megkerestem a legrozsdabarnább színárnyalatot majd a mellékelt kis ecsetekkel felvittem a felületre a smink anyagot vagy
minek mondják ezt
![]()
![]()
Valahogy így
![]()
Aztán az ablakok köré is került egy kicsi
nagyon feldobta a modellt
![]()
Fém kerekek már megvannak az antikolás rozsda foltozás is nagyjából megvan erre kerül majd egy lakk réteg is , most jön a
csattanó az ablakok nem lesznek maszkolva nem lesznek kiszedve , polírozva lesznek hisz a tökéletes
összhatás érdekében elengedhetetlen , hogy az ablakok ne legyenek víztiszták , hanem inkább kicsit maszatosak .
Ez már bevált pl FuGgerth csörgőnél is .
Következőkben a kapaszkodók lesznek kicserélve
a Taurusnál is jól bevált kondenzátorlábakra
![]()
Na meg persze az elengedhetetlen belső világítás bár ahhoz egy jó féle kapcsolást is terveznem kéne mert a villódzás
mentes világítás kapcsolásra amit eddig találtam az kiábrándító nagyobb kondenzátorokkal esetleg de ez még a jövő zenéje.
Folytatás hamarosan várható![]()
2009.07.15.
Amint mondtam folytatás![]()
Régi fröccsöntött kapaszkodók leszerelése után következhetett az új kapaszkodók
helyének kialakítása![]()
A kapaszkodók 16pF - os papírkondenzátor
lábaiból készültek hasonló képen mint a Taurusnál
![]()
A festés könnyítéséhez próbapanel tökéletes
társ volt
![]()
![]()
A forgóvázak is kaptak egy kis púdert
![]()
És végül néhány kép
![]()
A Nohabbal nagyon jól mutatnak
![]()
A belsővilágítás valami ilyesmi lesz csak elszámoltam az ellenállások értékét így túl halványan világít de a csere
után és még pár elektrolit kondenzátor
párhuzamosításával tökéletes lesz
![]()