Megjegyzés: |
A doboz Su-17-est ígér,
de a repülőgép törzshátsója a hajtóműnél a törzshöz viszonyítva nagyobb
átmérőjű. Ez viszont a Su-22-es jellemzője,ami alapvetően export változat
volt. Ha ezt megemésztettük, nézzük az alkatrészeket! Az öntvények felülete
kissé szemcsés. A panelvonalak vésettek, elég sok is van belőlük, de néhány
szerelőnyílást kézzel (!) alakítottak ki a présszerszámokon. A törzsfeleket
és a kabinteknőt úgy alakították ki, hogy a kétüléses változathoz is ezeket
csomagolhassák. A kabinbelső
puritán, az összeállítási útmutató jóval látványosabban ábrázolja például a
katapultülést is, mint amilyen valójában. A szárny mozgatható kivitelű az
eredetihez hasonlóan. A kabintető egybe öntött és ráadásul egy csúf
öntésnyom is van rajta. A gépek festése többszínű zöld, barna, alul
kékesszürke, a matricalap egyéni jelzései egész jók. A makett minősítése
hármas alá! |