
Moderátor: MadBob
csokabi írta:todaytom írta:Sziasztok.
Kene egy kis help. Szivargyujtot szeretnek tenni a kormanyhoz. A villaszarra erdemes tenni? Nektek hol van? Gondolom kulon biztivel erdemes bekotni de pontosan melyik csatihoz? Ahogy nezem 5e korul vannak a vizhatlan kupakos verziok. Barmelyik jo vagy van olyan amelyiket erdemes kerulni.
Saját tapasztalat, hogy a fixen rögzített aljzatból gyakran kirázkódik a töltő. Ha tudod, akkor hagyd lazán valahol a burkolat alatt! Természetesen vízállót keress! Bekötni majd segítenek a többiek.
lendvai írta:Jó estét!Michelin PR4 a Kékholdnál felrakva, pötty nincs rajta a szelephez pozicionáláshoz. Hátsó fékbetét is benn van, közben lepuceváltam azon helyeket is, amiket nem érek el, amikor a kerék benn van. A láncfeszesség beállításával viszont egy órát szoptam, mert ahogy nyomatékra húztam a tengelyt mindig feszült még egy kicsit. Ráadásul közel egy centi szórás van a lógásban, meg kellett keresni a legfeszesebb részét. Lehet, hogy hamarosan láncszettet is cserélnem kell.
Fidó írta:Nekem lenne idő segíteni /munkaidőmben/, de én annyira balf@sz vagyok, hogy még a profilképem is Robi méretezte át.
Viszont böngészni, CCleanert elindítani megy egyedül is...
Karex írta:Köszi, akkor az anyagok gyűjtésében tudnál segíteni! TDM műszaki leírások, és minden ami TDM, altípusonként válogatva. Lehet más TDM oldalakról is, majd írok nekik a kölcsönzéssel/átvétellel kapcsolatban. Képek, átépítések, extra festés, tapasztalatok, kiegészítők, stb.. Jöhet linkelve, vagy kimásolt szövegként is( forrásmegjelöléssel).
Köszi előre is!
MadBob, PÜ ment.
Fidó írta:Nekem ilyen PDF-ben vannak ezek a dolgok lementve az asztalra/csak a 900-as/.
Alkatrész cikkszámok és szerviz-manual /nem magyar/.
Azokat hogyan tudom neked átküldeni?
Ne röhögj ki, mondom, hogy hülye vagyok ezekhez.
kopi írta:Horhaus!
Csak meg csináltad!
Talán Scopy-nak van igaza, óvatosan a jó tanácsokkal, mert így távolból nem teljes a segítség.
A légtelenítés szokott úgy is menni, hogy enyhe túl nyomással kis lég mennyiséggel Nyomatjuk az olaj tartályt,-töltjük fel a rendszert.-Lásd légtelenítő készülékek.
lendvai írta:Jó reggelt!
A lényeg az, hogy pénteken felkerül hátra a PR4.Sose volt még BT023-on kívül más gumim, elöl még egyelőre az is marad, mert nem kopott el. Séf bácsi mintha azt mondta volna, hogy ezt nem kell bekoptatni, mert nincs rajta a formaleválasztó réteg.
Karex írta:hucski írta:Solid nem jó?
Üdv!
Lézervágáshoz kellenek rajzok, tud olyan fomátumban menteni ami alkalmas a célra? Pl.: .dwg megfelelő.
Esetleg cég javaslat is jöhet, ahol érdemes pár darabos rendeléssel zaklatni az illetékest, és nem hajt el a fenébe........
hucski írta:
Szánok rá valamikor időt, meglesem, hogy lehetne megoldani solidban. Ha nagyon sürgős, akkor nem ajánlom magamat![]()
Ha nem, akkor rajta vagyok...
csanesz írta:lendvai írta:Jó estét!Michelin PR4 a Kékholdnál felrakva, pötty nincs rajta a szelephez pozicionáláshoz. Hátsó fékbetét is benn van, közben lepuceváltam azon helyeket is, amiket nem érek el, amikor a kerék benn van. A láncfeszesség beállításával viszont egy órát szoptam, mert ahogy nyomatékra húztam a tengelyt mindig feszült még egy kicsit. Ráadásul közel egy centi szórás van a lógásban, meg kellett keresni a legfeszesebb részét. Lehet, hogy hamarosan láncszettet is cserélnem kell.
Motorolajat hol szoktál vásárolni?
Csak azért kérdezem, mert onnan nem messze van a Bázismotor ahol 17 000 Ft 4 liter Motul 10w-40 és a Mátyás király utca 8 -nál a Webautóshop -nál meg 11 000 Ft (garantáltan eredeti). Kb 800 m -re vannak egymástól.
Egyik sincs messze a Kék Holdtól.
A Webautóshop -nál telefonon is lehet rendelni...
csanesz írta:850 4TX -hez szelepszár szimeringeket keresek napok óta ezen az oldalon:
https://www.motorcyclespareparts.eu/yam ... 48963.aspx
Itt lenne egyértelmű a keresés, de nem találom...
Itt meg szintén nincs:
https://www.motorcyclespareparts.eu/yam ... 48994.aspx
Előre is köszönöm!
todaytom írta:Szivargyújtó ügy:
Nagyon köszi az eddigi hozzászólásokat.
Megvettem de csak olyan vízálló csatisat kaptam amihez fúrni kellene. Persze nem fúrok, jó nekem a gyorskötöző is mert úgy is csak erre a hétvégére (Nem használok navit mert mindenhová odatalálok) a Bikemaraton miatt kell. Szóval a kábel sem túl hosszú, nem ér el az aksiig de legalább üveg biztivel rendelkezik. Valahová nem lehetne a kormány környékéhez bekötni? Gondolok pl. a gyújtásmegszakító piros kapcsolóra hogy ne keljen toldani a vezetéket.
Valakinek valami jó tipp?
Köszönöm
Tamás
todaytom írta:Szivargyújtó ügy:
Nagyon köszi az eddigi hozzászólásokat.
Megvettem de csak olyan vízálló csatisat kaptam amihez fúrni kellene. Persze nem fúrok, jó nekem a gyorskötöző is mert úgy is csak erre a hétvégére (Nem használok navit mert mindenhová odatalálok) a Bikemaraton miatt kell. Szóval a kábel sem túl hosszú, nem ér el az aksiig de legalább üveg biztivel rendelkezik. Valahová nem lehetne a kormány környékéhez bekötni? Gondolok pl. a gyújtásmegszakító piros kapcsolóra hogy ne keljen toldani a vezetéket.
Valakinek valami jó tipp?
Köszönöm
Tamás
scopy írta:Megfelelő körülmények között igen! Még Te is!
Kawa írta:Akkó csináljuk!![]()
Még kérdés: ha a kölkeknek szeretnék némi szünidős örömöt ilyesmivel, akkor tudsz valakit valahol aki segíthet akár fizetős programban is?
Karex írta:Átmásolom:
"Na, akkor itt a téma:
-Fórumokról: mikor márkatárs lettem, és olvasni kezdtem a fórumot, mondtam egy ismerősnek, hogy ez a csapat megérdemelne egy normális fórumot, mert ami van az igen primitív keretbe szorítja a társalgást....
lendvai írta:Nekem sincs semmi bajom ezzel a kétlaki élettel.Ötletem egyelőre nincs, de írni és olvasni aktívan tudok.
De mostanában készülök beleásni magam a befecskendezők és motorvezérlők világába, elsősorban mondjuk azért, hogy az autómmal játszadozzak egy kicsit, optimalizálva az elektronikát. Csúnya szóval chip tuningnak is nevezhetnénk, de nekem elsősorban nem az a cél, hogy a lehető legnagyobb teljesítményt hozzam ki belőle.
A TDM-ben már van ilyen játszós kütyü, de még nem piszkáltam.
Jobbnak látom először töviről-hegyire megtanulni hogyan működnek ezek a rendszerek, csak aztán piszkálni bele, elkerülendő a károkat.
VVLaci írta:lendvai írta:Nekem sincs semmi bajom ezzel a kétlaki élettel.Ötletem egyelőre nincs, de írni és olvasni aktívan tudok.
De mostanában készülök beleásni magam a befecskendezők és motorvezérlők világába, elsősorban mondjuk azért, hogy az autómmal játszadozzak egy kicsit, optimalizálva az elektronikát. Csúnya szóval chip tuningnak is nevezhetnénk, de nekem elsősorban nem az a cél, hogy a lehető legnagyobb teljesítményt hozzam ki belőle.
A TDM-ben már van ilyen játszós kütyü, de még nem piszkáltam.
Jobbnak látom először töviről-hegyire megtanulni hogyan működnek ezek a rendszerek, csak aztán piszkálni bele, elkerülendő a károkat.
Jól teszed az okosulást, de javaslom, hogy nézz bele a benzinmotorok működésének elméletébe is. Úgy könnyebb lesz megérteni, mit miért úgy csinálnak a szerkezetek.
Fidó írta:... hogy ma is tudj görgetni!
Karex írta:Átmásolom:
"Na, akkor itt a téma:
-Fórumokról: mikor márkatárs lettem, és olvasni kezdtem a fórumot, mondtam egy ismerősnek, hogy ez a csapat megérdemelne egy normális fórumot, mert ami van az igen primitív keretbe szorítja a társalgást.
Erre önként jelentkező hozzáértő csinál a brigádnak egy tesztállapotban futó fórumot, ami mindenben felülmúlja a mostanit, még így is, hogy nem végleges. ÉN köszönöm és használom!
A többieknek is csak annyit kellett volna tenni, hogy akár a mostani mellett használják, és megszokják a jót!
A tapasztalat alapján úgy látszik nem kell. "
Kawa írta:Kópháza meg felhős de nem bárány mert az a kertben béget, kivéve mikor keresztül caplat a lakáson hogy megnézze a kisszobában a gyereket és a szőnyegre szarik ....
Kawa írta:Kópháza meg felhős de nem bárány mert az a kertben béget, kivéve mikor keresztül caplat a lakáson hogy megnézze a kisszobában a gyereket és a szőnyegre szarik ....
lendvai írta:
Toleranciád egy szentével vetekszik.Ha előttem szarna a szőnyegre egy birka a lakásban, az néhány órán belül már a fazékban rotyogna.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég