Időzóna: UTC + 1 óra



Új téma | Új hozzászólás | Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2011.05.02. 08:36 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.06. 11:49
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Kaposvár
Hozzászólás zolika [2011.05.01. 21:38] részére:

Hali!

Az bizonytalan alapjárat oka lehet többek között a karbi és a szívócsonk közötti "gumicsonk" elöregedése.Itt fars levegőt kap a motor.
Ez bizony korral jár, az enyém is 96-os és sajna cserélnem kellett(legrosszabb esetben 4x10.000,-Ft körül megúszod + munkadíj :( )

_________________
...amúgy sosem a gép a hülye...
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.05.01. 20:38 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.06. 13:07
Hozzászólások: 178
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
sziasztok.csak 1-2 dolgot tennék hozzá.először is El-nek igaza van abban,hogy ha vennél egy fiatalabb,jobb gépet-mondjuk tényleg Spedee-ét -egy csomó bosszúságtól mentenéd meg magad.Egy ilyen lerobbant gép csak pénztemető.Sose érsz a végére.És mikor fogsz vele motorozni?Persze ha nincs annyi a zsebedben,érthető.Az alapjárat-problémát nagyban befolyásolja a porlasztó beállítása,az ún.szinkronizálás.És a szelephézag-állítás.A Cat-ek érzékenyek ezekre.A sok alkatrészt be lehet szerezni jó áron,utána járás az egész,de itt a fórumon is sok segítséget kapsz.Segítjük egymást.
Még mielőtt nekiugrasz valami "roncsnak",nézz körül.És van egy mondás,miszerint az olcsó mindig drága lesz.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.05.01. 19:42 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 12:51
Hozzászólások: 508
Ez valóban így van nincs olajnyomásmérő műszer csak szintjelző,tehát avval nem lesz gond.
Tessék fogni egy lapot és felirkálnia ráfordítandó összeget,mi hibás mennyibe kerül,mennyi az alkatrész stb....
És meg fogsz lepődni hogy szinte ugyanott leszel mintha vennél egy pöpec gépet jobb évjárattal,és itt még mindíg tisztán látszik hogy egy igénytelen gazdától vettél egy kétes eredetű motort.
Én azt tanácsolnám hogy kb úgy kalkulálj hogy abból induljunk ki hogy Speede gépe 750ezer nagyon szép és fiatal.
Most ha neked ezt a motort 400ezerért odadják,és rá kell költs egy százast,ami a végén 150,akkor ott vagyunk hogy 550 és van egy 96 géped igénytelen gazdátol és vacakoltál vele egy csomót.
És arra még mindíg nincs garancia hogy meg tudjátok javítani,
Kicsit több lét beletolsz nem lesz meglepetés fiatalabb meg ugy jobb ahogy van.
Ne m ismerem a számokat mejd írd meg érdekel [pénz]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.05.01. 17:41 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2011.04.28. 16:45
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás SzLala [2011.05.01. 16:53] részére:

Igen, mondta is hogy gyertyát cserélt benne.. Azóta hiányzik pár csavar az idomnál, és sikerült olyan ,,remekül" visszaszerelnie, hogy a kipufogó kiégette egy kicsit az oldalidom belső részét.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.05.01. 15:53 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.29. 19:35
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Hozzászólás Remi [2011.05.01. 13:25] részére:

Olajnyomás méréshez van egy csavar, ami helyett be kell csavarni a mérőt, de szerintem nem sokan engedik szét kapni kompresszió méréshez sem. (ugye a gyertyát kivenni is jár egy kis bontással) Egyébként a mérés sem tuti, mert ha tele van adalékkal, akkor az olajcsere után oda lesz minden. Az alapjárat nem minden, mert sok mindentől lehet rossz, meghallgatás és próba után szerencse is kell.....nem kevés, a tulaj alapján meg talán kicsit több is.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.05.01. 12:25 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2011.04.28. 16:45
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Budapest
szevasztok!
Total uj es hulye ember vagyok a motorozashoz, de remelem ez hamarosan megvaltozik. Kineztem egy `96-os thundercatet arban egeszen baratsagos a tobbi hasonlo kategoriaju motorhoz kepest. Ami aggaszt, 2009 ota ki van vonva a forgalombol, a tulaj elegge lepukkant emberke akinek ,,nagyon szuksege van" a penzre.. kinek nincs..
A lenyeg a motoron van meg 8 honap torleszto reszlet, es kivulrol eleg szep allapotban van 35k kilometerrel az oraban (ez persze nem biztos hogy valoban igy van).
Szerelo tanulo haverral megneztuk a vasat, es hat elso korben eleg sok minden cseres rajta:
- hidegen poccre indult, bar az alapjarat mint olyan nem igen volt meg, talan a szivatoval baszakodtak. vagy baromira porgott a motor vagy lefulladt (a tulaj szerint ezzel nincs gond bar amikor jottunk el tole kivitte a vasat es pont elottunk volt a keresztezodesben es vagy 2x kellett ujrinditani neki, pedig mar nem volt hideg
- szelephezagot kell allitani rajta, hidegen egeszen kiveheto volt az a kelepelo szeru hang, ami melegen eltunt.
- fekbetetek, lancszett, szurok, olaj cseresek
A haver kb ennyit tudott megallapitani es azt mondta hogy kb 100kbol megall az egesz munkadijjal egyutt. De azert jo lenne egy tapasztalt szerelo is, aki velemenyt mond a geprol, ilyet keresek.

A masik, amivel beletette a bogarat a fulembe, hogy ezeken a motorokon olajszint mero van, ami csak akkor vilagit ha tul keves az olaj. Igy azt nem tudtuk csekkolni, hogy folyamatosan letekerve a fordulatszamot mikor villan fel.
Mennyire rizikos ugy megvenni a motort, hogy nem volt rajta kompresszio, teljesitmenyvesztes, illetve olajnyomas megmerve?

Elore is koszonom a segitseget!
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2010.06.03. 12:07 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 15:31
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Budapest (XI.)
Hozzászólás Kope74 [2010.05.31. 10:35] részére:

nekem van egy szerelőm Érden, aki jól és nemdrágán dolgozik
ha érdekel dobj egy e-mailt

_________________
Széles utakat és gumifákat mindenkinek!
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2010.06.01. 15:26 
Moderátor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 09:34
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Kartal/ Mátra
Hozzászólás Kope74 [2010.05.31. 10:35] részére:

Nah nem jó ilyet hallani de a lényeg hogy már rendben vagy.
3 hengerezés ügyében kezdésnek vegyél egy 1000ft-os adalékot az üzemanyagba havernak segített... gyertyát megnézheted de az überszopás.... jó szerelőt pesten nem nagyon tudok csak vidéken... azt hogy a yamahánál milyenek a szervíz árak azt nem tudom, megcsinálni biztos megcsinálják azzal nem lesz gond de a 6-8000ft os szervíz óradíjak szerintem elég magasak.

_________________
aki hülye az is marad
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2010.05.31. 09:35 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.31. 08:17
Hozzászólások: 1
Sziasztok!

Hosszú kényszerszünet után idén én is visszaülök a Cat-re reményeim szerint. Talán emlékszik rám néhány oszlopos tag, én csatlakoztam késve a velencei találkozóhoz.
Egyébként a szünet oka egy igen súlyos baleset -nem a mocival- egy-két (egészen pontosan 6) csigolya törés.

Amiért ebbe a fórumba írok annak az oka, hogy szerelőt keresek. A 1,5 év állás után beindított cica erősen 3 hengerezett. Üzemanyag ellátásra gyanakodtam ezért egy karbi takarítás és szinkron lenne a feladat (némi egyéb apróság: olajcsere, műszakira felkészítés...)
Tudnátok ajánlani jó szerelőt?
14.ker környéke preferálva.
A Posta járműtelepen (Egressy út) üzemelő Yamaha szervizről mi a vélemény?
Mintha valamelyik nap láttam volna egy Thundercat-et a kapujában. Nem közülünk volt valaki?

A segítséget előre is köszönöm!!
Kope
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2010.04.11. 22:04 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 22:44
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: A csajok segge mögött....
Hozzászólás Chris [2010.03.26. 21:10] részére:

Még egy strigula a -1 fognak. Kb 5000-től rendesen [igen] dorombol a cicca [nana]

_________________
Faszagyerek..............
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma | Új hozzászólás | Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron