Időzóna: UTC + 1 óra



Új téma | Új hozzászólás | Oldal 1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.10.09. 09:57 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.20. 11:05
Hozzászólások: 76
Hozzászólás Gábor [2013.10.08. 17:09] részére:

Köszi!
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.10.08. 17:09 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.22. 18:27
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás Attis0001 [2013.10.07. 23:52] részére:

Szia!

Azt jelzi,hogy a üzemanyagszint(tartalék) csatlakozója nincs összedugva..

Gábor
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.10.07. 22:52 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.20. 11:05
Hozzászólások: 76
Technikai kérdés:gyújtás ráadásakor a fordulatszám mérő mutatója felmegy a 8-as számig, majd vissza. Ezt 4-5 másodpercenként megismétli.
Szóval: mit jelent a 8-as hibakód???
A motor beindul, de az 1-es (jobb oldali) henger nem megy, ha a gyertya pipát leveszem és egy másik gyertyával kívülről leellenőrzöm a szikrát, rendben van.A gyertya alig ment 3500Km-t. A motor fél év után ma röffent be először.
A tank és az egész hátulja nincs még visszaépítve, tehát az elektromos rendszer csatlakozói sincsenek mind összedugva.
Lehet hogy a hibakód nem is azt jelzi hogy az 1-es hengernél van valami gebasz? Lehet hogy csak a karbit kellene kipucolni?[O49]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.05.07. 18:19 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.02. 15:33
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Pest megye, Kartal.
Üdv mindenkinek, oszlopos jobb oldali becsapódást és a balos csúszást sajna most olvasom csak. Egy képet nézve +jobb oldali lábtörés és jobb oldali csúszós sérülés alapján saccolok Attila kérésére. Persze pozitívan, előbb próbáljunk meg gyógyítani, temetni majd ráérünk később is. Igaz meg gondolandó, biztosítós összeg és a törött motor összege ha kihoz egy másik forgalomban lévő legális vasat akkor ez a logikus döntés. Ha jó a blokk egy csúszott motoron akkor azt könnyebb eladni. Sérült, üzem képtelen blokk, vagy fődarab hiba sajna nagyon lenyomja értékét. A bontók meg nevetséges árat fognak majd mondani. Én az enyémet törötten vettem, 260-ban van fényezés nélkül. Az oldal idomok nekem majd két darabból lesznek fent közép rögzítéssel, kaptam hozzá egy Majosházi fejidomot is. Egy plexi kellene még ha esetleg valaki megunta a régi plexijét vevő lehetek rá, vagy még füst Szatunán gondolkodom. További szép napot mindenkinek. ui: Ez az után gyártott fej idom nem semmi, minden rögzítő fül hiányzik belőlle, lesz szenvedés mire mindent frankón rögzítek.

_________________
-Cat- nekem picit más.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.05.07. 11:08 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.20. 11:05
Hozzászólások: 76
Hozzászólás elbandi [2013.05.07. 08:09] részére:


Köszi srácok az észrevételeket, pont ezért tettem fel ezt a képet, mert több szem többet lát. Persze a szétszedést nem helyettesíti.

Zoole: a főtengely végén lévő csavar, aminek eltűnt a feje, az kézzel is kicsavarható. Sajnos csak ennyit tudok az egész sérülésről, több infóm nincs. Kárbecslő hétfőn már volt, megnézte. Gazdasági totálkár lesz, más nem is lehet.

El: kicsit korrigálnám a szitut: kb 20-25 fokos szögben mehettem az oszlopnak, miközben próbáltam visszadönteni balra a gépet. Tehát volt egy jelentős ütés ami egy hátra fele csúszással párosult. A gép középső 50 cm-ét kapta el, a bal dekli előtt kezdte és kb a kipufogó elejénél ért véget. Sajnos a láb is ezen a részen van.
Reménykedem hogy ami a csúszás következménye: eltűnt csavarfejek, blokkból kiszakadt rész, azok a lényeges sérülések. Ha átment a csapágyra az ütés ereje, és ott kicsit is roncsolt, akkor valóban nagy a gebasz. Na itt kell elgondolkodni hogy hogyan tovább.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.05.07. 08:09 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 12:51
Hozzászólások: 508
Hozzászólás Zoole [2013.05.05. 15:57] részére:

Idézet: Főtengely végén a rögzítő csavaron majd a tányér fogaskerék házon csúszott a motor.
Ez nem így volt egy nagy erejű ütést kapott az oszloptól,majd a bal oldalára dőlt és ott csúszott,tehát ezek nem kopásból eredendő sérülések hanem törések.
Aminek jelen esetben csak azért van jelentősége mert ez is csak növeli az esélyét hogy helyrehozhatatlan károk keletkeztek belül(azaz helyrehozható csak nem érdemes)
A blokkon úgy van 70-80 ezres kár hogy nem nyúltál a főtengely csapágy váltó kombóhoz innétől az egésznek semmi értelme,a motoron is van egy 70-ezres kár,250-ért meg már hazajön egy patika Németből vagy ez tudja eladásban a 250-et úgysem tud ráülni csak jövőre akkor meg vesz egy másikat.
Persze ez az egész csak fikció mert nem az én dolgom majd a tulajdonos eldönti hogy kísérletezget e vele [okos]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.05.05. 14:57 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.02. 15:33
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Pest megye, Kartal.
Hozzászólás Attis0001 [2013.05.03. 12:14] részére:
Sziasztok, szia Attis remélem bírod még a kényszer pihenőt. Elég nehéz véleményt mondani kép alapján, bontani kellene. Szóval hogy mindenki vágja hogy mit is látunk. Főtengely jobb oldali dekli lerobbant a motorról, dekli rögzítő csavarja is kiszakadt a blokkból. Főtengely végén a rögzítő csavaron majd a tányér fogaskerék házon csúszott a motor, a középső fényes csavar csonk helyett egy hat lap fejű nagyméretű csavart kellene látni ez leszakadt. A csavar csonkot ami a főtengely végébe maradt ki kell szedni, én rá hegesztéssel próbálnám. Fognák egy széles lapos vasat, fúrnák bele egy 8vagy10mm-es lukat, rá illeszteném a csavar csonkra, CO-hegesztővel össze varrnám, lehűteném a co gázzal és megpróbálnám kitekerni. Persze leírni könnyű, sikerülnie is kell. A főtengely erős, stabilan áll nem úgy mint a forint! ha a vékonyított vége nem repedt el akkor szerencsénk van. Bízzunk benne hogy a becsapódást a dekli elnyelte. Tengely végén a fogas kerék és a rögzítő háza, ezt lecserélném mert ezen csúszott a motor. Kérdés lehet még a főtengely csapágy, ha mégis ütődött a tengely azt akkor a csapágynak adta tovább. Szerintem első ütemben: egy oldal dekli, főtengely végére egy új fogaskerék ház, + csavarok. A deklit a motor próbára a kiszakadt, sérült csavar helyen csak sok tömítő pasztával ragasztanám, ha nem kapott a főtengely és szépen működik a motor, meg kell majd hegesztetni a repedést, törést a blokk szélén. Legyen szerencsénk, én bízom benne, jó pihenést és szép napot mindenkinek.

_________________
-Cat- nekem picit más.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.05.04. 07:56 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 12:51
Hozzászólások: 508
Hozzászólás Attis0001 [2013.05.03. 13:14] részére:

Ha ezt ki lehet műteni akkor mindenképpen kell egy kölcsönszett és kipróbálni hogy ez a csúnya ütés nem okozott e más belső problémákat mert ha igen akkor nincs sok értelme a helyreállítással foglalkozni inkább lőni kell egy komplett papír nélküli mocit, és átakasztod a rendszámot azt boldogság.
És evvel kell kezdeni nem az idomokkal meg ilyesmivel hogy minél előbb kiderüljön van e baja,kapott e a váltó vagy a főtengely.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.05.03. 12:14 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.20. 11:05
Hozzászólások: 76
Hozzászólás Zoole [2013.05.03. 08:56] részére:
Ez egy igen jó leírás.
Csak hogy felborzoljam a kuplungal kapcsolatos ismereteinket, a technikához igazán értők mondjanak véleményt a következő képről:


Csatolmányok:
.1.jpg
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.05.03. 08:56 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.02. 15:33
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Pest megye, Kartal.
Üdv mindenkinek, váltó első-második fokozat úgy néz ki típus probléma számunkra. Múlt évben vettem észre a motoron hogy időnként megcsúszik a kuplung, magas fordulaton nehezen jön ki első fokozatból és sokszor üreset váltok, nem akar egyből kettesbe váltani. Szét szedtem a kuplungot, belenéztem. A kuplung külső kosarába a kopó lamellák karmai mély hullámokat koptattak, a lamellák szabad mozgását ezek a berágódások, hullámok nagyban gátolták. Az első és második fokozatban van a legnagyobb igénybe vétel a váltó fogas kerekeire és a léptető villákra. Így a nem jól kiemelő kuplung, a szoruló lamellák nagyban hozzá járulnak a váltó kopásának, tönkre menésének. Fogtam hát egy lapos reszelőt és szépen síkba reszeltem a külső kosárház hullámos berágódásait. A fém lamellák belső kapaszkodó körmei is készítettek egy enyhe hullámvölgyet így a belső bordákat is síkba reszeltem egyenként egymás után. Kapott egy új kopó lamella készletet is TOURMAX CDF-202P 15480-ft (M0moto). Érdekesség hogy az új lamellák, és a kiszedett régiek között a vastagság, együtt mind összefogva 1mm volt csak a különbség. Nem volt elkopva a régi lamella sor, de a berágódás miatti csúszások miatt megégett. Szerelés után sokkal jobbak lettek a váltások,a kuplung már nem csúszik meg, igaz finoman használom még a kuplungot, mert a durva reszelő utáni felületet a lamellák karmai fogják kipolírozni. Szerintem a pro factory shift kit egy a gyáritól jobban sikerült pótalkatrész együttes, jól működő kuplungnál és hiba mentes váltónál nincs rá szükség. Készíthetnének egy keményebb anyagból lévő külső kuplung kosarat is, amit a kopó lamellák nem tudnak berágni. Figyeljetek a rosszul működő kuplungokra és talán kevesebb váltó, (léptető villa) hibára kell költeni a jövőben.Sziasztok.

_________________
-Cat- nekem picit más.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zoole 2013.05.03. 15:50-kor.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma | Új hozzászólás | Oldal 1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron