Időzóna: UTC + 1 óra



Új téma | Új hozzászólás | Oldal Előző  1, 2, 3, 4
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2010.07.20. 14:50 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.18. 12:39
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Mátranovák
Hozzászólás Chris [2010.07.20. 10:23] részére:

Köszönöm a választ, ki is próbálom mindjárt :)
Aztán ha majd erre jársz/jártok akad jó pár élvezetes kanyar errefelé,
szívesen megmutatom [igen]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2010.07.20. 09:23 
Adminisztrátor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.01. 21:48
Hozzászólások: 721
Tartózkodási hely: Budapest / Balaton
Hozzászólás laci_23 [2010.07.19. 23:13] részére:

előőször is grat a motorohoz! [taps]
nyugeee! Itt nincs oltáss, ha valamit annak is éreznél, nem szándékos! [hülye]

... nos nézzük. 2 indítás:
- hidegen (állt a motor legalább fél-1 napot)
szivató ráhúz, bal oldalt a kormányon, gyújtás ráad, indít, majd ha nem akar, akkor kis gázt adsz neki majd, elengeded, és hagyod, hogy szépen alapjáraton pöffögjön. Ha emelkedik 3000ra a fordulat én lejjebb szoktam húzni a szivatót. Kb 60 fokosan üzemkész és induláskész a dolog, de én úgy szoktam ezt megnézni, ha már stabilan kb 1500 on forog a motor kisebb gázhuzogatással ellenőrzöm, hogy már annyira nem lomha, lassan indulhatsz-
- gyakori használat közbe
gyújtás és indít ennyi. :)

ha bármi kérdésed van, bátran tedd fel, segítünk. :)

_________________
"Ami belül van, az számít igazán!"
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2010.07.19. 22:13 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.18. 12:39
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Mátranovák
Sziasztok,

hétvégén vettem egy '99-es Thundercat-et.
Papírátírások folyamatban :)
Egy kérdésem lenne ami sajnos a vásárláskor kimaradt.
Hogy kell rendesen beindítani? Sajnos amikor csinálta a tulaj, olyan gyors volt hogy nem fogtam csak a dolog felét, és nem akarok bajt a mocinak. Akármennyire is nevetséges, inkább kérdezek mintsem hogy rosszul csináljam és kárt csináljak. Remélem az oltáson kívül hasznos válaszokat is fogok kapni.

Köszi!
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2010.06.01. 22:44 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 22:44
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: A csajok segge mögött....
Helló,most mit kell spirázni ezt a sz @ rt.Szerintem ne vegyé oszt jóvan!!!De a motor amúgy fasza,ha nem virítós [yee] divatmotor kell akkor a legjobb választás [isten] Kartali rétinéger vedd fel Bell találmányát!!!!!! [rossz]

_________________
Faszagyerek..............
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2010.06.01. 18:44 
Adminisztrátor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.01. 21:48
Hozzászólások: 721
Tartózkodási hely: Budapest / Balaton
Hozzászólás hunbali [2010.06.01. 16:23] részére:

Én még annyit tennék hozzá, hogy ez a motor egy 5*os választás, aki a sportos vonalakat kedveli de előtérben (túlnyomó részben túrázásra) keres motort.

Ugyanis az egész motor felépítését tekintve túrás jellegű, üléspozíció illetve a futómű, viszont a következő években kifejlesztett R6 elődblokja, azaz +100 Le -s blokkal rendelkezik, amivel sportosan is lehet vele közlekedni. Összegezve egy rendkívül kedvező kompomisszum a motorzást kedvelők részére! :)

_________________
"Ami belül van, az számít igazán!"
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2010.06.01. 15:35 
Moderátor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 09:34
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Kartal/ Mátra
Hozzászólás hunbali [2010.06.01. 16:23] részére:

Hali!
Nos ha ilyet tervezel venni akkor semmi extrára nem kell figylened csak amire minden motornál érdemes figyelni. Komolyabb bukta nyomok stb... ezt most nem sorolom.
Kényelmesnek kényelmes gyárilag 65 nm nyomaték van megadva és sztem ezt elég normálisan adja le. Persze ez nem egy 1000es kéthengeres nem kell nyomaték hegyet várni de 3-4 ezeről motorozható. Hátul még soha nem ültem rajta így azt nem tudom milyen lehet asszony nem szokott nagyon panaszkodni max városban hogy nagyon kell támaszkodni de ha raksz rá egy dobozt hátra akkor annak tud dőlni az sokat segíthet. Utasnak is elég kényelmes a lábtartó és elég nagy az ülés is. Ha sokat jársz két személlyel akkor érdemes egy foggal kissebb első lánckerékre beruházni(~2500ft) akkor nagyban javul a viselkedése. 6.ban sem erőlködik fogyasztása sem ugrik meg igazán. Kb 4-500-al forog többet percenként mint a gyári áttétellel.
Ugyan 3000-től már használható akár előzni is lehet 6.ban de azért mivel kis köbcentis 6-7 ezer körül kezd élni igazán. 19L-es tankja van nekekm kb 300km-nél villan a lámpa onnan még max 50km de lehet kevesebb.

szerk1: gumi gyárilag 160-as ha csak nem akarsz újakat venni rá akkor nyugodtan válthatsz 180-ra semmi gondja vele a társaság 70% 180-as gumival jár.
láncszett kb 30-32ezer(gondos ápolással 20ezer fölött fut 530as lánc kell rá azért ilyen drága)
fékbetét előre 10-12(kék nissin de asszem ennyiért van brembo is.)
olajcsere 6000km után. 10w-40es félszintetikus jó neki. olajszűrő 1500-2500(hiflo - meiwa)
levegőszűrő 5500(hiflo) a k&n szűrők konstrukciós hibásak olyat ne vegyél.
szeleállítás korongos(korong darabja ~1500ft) ha jól tudom az 15 ezrenként jár neki talán. persze lehet hogy nem is kell állítani de ha sok korongot kell venni akkor zsebbe nyúlós lehet.
telóba két évente ajánlott az olajcsere mint minden motornál ebbe ha jó olajat veszel akkor is megúszod kb 3000ft + munkadíj ami egy óra.

szerk2: évjárat szerint nem nagyon fogsz változást látni mert nem is változtattak rajta ha jól tudom 96-2003-ig változatlan volt a gyártás...
futóműve elég jól elboldogul két személlyel max a guminyomást kell hozzáigazítani és egy normál túrás haladáskor nem lesz vele gondod, de még ha vereted a szerpentinen akkor sem.
Személy szerint a fékeivel nem vagyok teljességgel megelégedve de ezzel nem minden tulaj van így. Nekem már elég kopott a tárcsám biztos az is befolyásolja a dolgot.két személlyel elég jól használható a hátsó fék is.

_________________
aki hülye az is marad
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2010.06.01. 15:23 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.01. 14:44
Hozzászólások: 1
Sziasztok!
Nézelődöm YZF 600R -után és meg szeretném kérdezni mik a tapasztalatok főleg az évjáratok terén. Mennyire megbízható, kopó alkaterészek terén milyen árkategóriába sorolható a motor. Főleg túrázásra két személlyel használnám jól megpakolva, ekkor mennyire érezhető a tömeg illetve alacsonyabb fordulaton milyen a nyomatéka? Üléspozíció mennyire kényelmes (188cm) illetve utas hogy érzi magát hátul? Köszia a válaszokat...
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma | Új hozzászólás | Oldal Előző  1, 2, 3, 4

Időzóna: UTC + 1 óra


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron