Időzóna: UTC + 1 óra



Új téma | Új hozzászólás | Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2011.07.04. 11:02 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.03. 17:51
Hozzászólások: 7
Szervusztok!

Először pár szóban bemutatkoznék. 25 éves vagyok és már kis koromtól érdekeltek a motorok, de itthon eléggé ellenzett dolog volt úgyhogy várnom kellett amíg annyi pénz félreraktam, hogy meglegyen az "A"-s jogsim majd némi idő elteltével vettem egy Thundercat-et. Természetesen nagyon tetszik és élvezek minden kilométert amit együtt megtettünk, bár nem régóta van nálam.

Most hétvégén szerettem volna motorral menni vidékre, de nem indult be. Akkor többször próbálgattam, de nem jött össze akkor még az önindító próbálta végezni a dolgát, de mikor tegnap újra hazaértem újra megpróbáltam akkor viszont már semmi nem történt. Némi kattogás az ülés alól. Az aksit feltöltöttem, utána újra próbálta egy pillanatig az önindító megforgatni a főtengelyt majd újra a kattogás. Esetleg tudnátok valami tanácsot adni, hogy mit érdemes csinálni ilyen esetben?

Mivel a motor sokat állt arra gondoltam, hogy azzal lehet a baj (bár 12,5 V körüli teljesítményt mutat ha viszont beteszem a motorba akkor csak 11V-ot jelez). A fórumon írta egyszer valaki, hogy a indulási problémát okozott nála a vészkapcsoló kontakt hibája, mert nem zárta az áramkört, és így nem kapott áramot a benzinpumpa .. az indítórelé se. Szerintetek ebben az esetben is lehet valami hasonló hiba? Végül egy olyan kérdésem lenne, hogy a gyertyához, hogy tudok a legkönnyebben hozzáférni?

Előre is köszönöm a segítséget.

U.i.: Magyar nyelvű javítási útmutató létezik?
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.06.29. 12:03 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.06. 11:49
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Kaposvár
Hozzászólás elbandi [2011.06.28. 22:00] részére:


Teljesen jó a meglátásod!

Szerintem a 40-es általában félszintetikus az 50-es meg többnyire full-szintetikus. Valószínű ebből adódik az érzéki is különbség a 2 féle olaj között.

_________________
...amúgy sosem a gép a hülye...
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 21:00 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 12:51
Hozzászólások: 508
Hozzászólás bmiki [2011.06.28. 07:47] részére:

Értem én ezt mester de az hogy a második szám a felső hőtűrő értéket jelzi,még nem zárja ki azt hogy alapjában nem vékonyabb az olaj.
Tehát ha jobb a hőtűrő képessége akkor ugye vékonyabb,tudom hogy az első szám jelzi a viszkozitást de mégis az a tapasztalatom hogy az 50-es olaj vékonyabb.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 14:42 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.29. 19:35
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Hozzászólás bmiki [2011.06.28. 07:47] részére:

Igaz, meg a Yamaha egyébként sem ajánl szintetikusat még az újabbakba sem, ha jól tudom.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 06:47 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.06. 11:49
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Kaposvár
Hozzászólás elbandi [2011.06.27. 21:28] részére:


Helló Tanár Úr!

Csak halkan jegyzem meg,hogy a 10-40 éppen olyan vékony mint a 10-50, csak az 50-es jobban bírja a meleget.

Mellesleg a full szint olajokat a korosabb macskák pipantgathatják.

_________________
...amúgy sosem a gép a hülye...
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.06.28. 06:42 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.06. 11:49
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Kaposvár
Hozzászólás plecsi75 [2011.06.27. 20:31] részére:

A 10W-50 is jó ,de könyv 40-est ír ezen az éghajlaton nem extrém használatban.

Bár a castrolt sokan fikázzák és amióta szanaszét gyártják a világban a minősége nem a régi.

Sokan a Motulra és Repsol-ra esküsznek.

_________________
...amúgy sosem a gép a hülye...
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.06.27. 20:28 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 12:51
Hozzászólások: 508
Hozzászólás plecsi75 [2011.06.27. 20:31] részére:

Nem, nagyon vékony neki 10w40 kő bele.
A repsol gyárt már ilyen viszkozitású-bol ful szint-et(9-ért dudom hozni a4l-es kannát) de ezek általában fél szintetikusok az is tök jó bele de igazán az sem olcsóbb.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.06.27. 19:31 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2011.03.14. 17:45
Hozzászólások: 3
Szép napot mindenkinek.Azt kérdezném ki milyen olajat használ?Castrol 1 racing 10v 50 az jó?
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.18. 20:23 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 12:51
Hozzászólások: 508
Hozzászólás Attis76 [2011.04.18. 13:53] részére:

Na azért ez nem egészen úgy van,ha a vezlánc kezd meghalni és hangja lesz kb még 10ezer km-t elmegy mindenféle károsító hatás nélkül.
A vízpumpa szintén egy halál primitív szerkezet,ha a csapágy szólni kezd benne még van pár ezred hogy hazaérj.
Egyszóval annak az eséje hogy eme két alkatrész miatt te bárhol otragadj kb semennyi.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.18. 12:53 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2011.03.15. 21:07
Hozzászólások: 37
Hozzászólás elbandi [2011.04.13. 21:31] részére:

ez szarul hangzik, nem szívesen venném tudomásul szlovákia közepén, hogy beadja az unalmast...
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma | Új hozzászólás | Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron