hallod e te budai ficsúr...
ma voltam a szerelőnél azt tudtad-e hogy a kardánon kívül a kormány csapágy sem örök életű és az fjr-en pl 6000km.- után utána kell állítani? az eddigi 37 ezer alatt hányszor is volt?
Ja igen arra is rákérdeztem hogy hallani e ha zörög a vezérműlánc és azt mondta hogy igen csekély az esélye annak hogy akár egy szerelő is meghallja nemhogy egy tudatlan motoros... azt meg hogy érzed hogy rezeg meg ilyenek azt verjétek is ki a fejetekből
ha már lehet hallani a hangját akkor az bizony igen csúnya dolgokat rendezett odabent...(ennyit arról hogy jobb hangja lett a blokknak vezérműlánc csere után ^^)
szerk1: Ja igen ma elvittem műszakira a gépet... tegnap utána érdeklődtem hogy smint megy a dolog...
Guen: Hoznám holnap műszakira a mocit belefér?
Szerelő: Persze
Guen: De sport kipuff van rajta gond?
Szerelő: ááá megoldjuk..
Guen: Meg hátul slick gumi van...
Szerelő: Minta van belevágva?
Guen: Persze.
Szerelő: akkor semmi gond
Guen: Ja meg az indexem qrva gyorsan villog mert hátra ledeset raktam
Szerelő: Majd nem kapcsoljuk be...
Guen: Köszi hali

Persze nem ment minden ilyen simán mert ugye ki van vonva a forgalomból a gép így a vizsga bázis nem adhatta ki a matricát csak az okmány iroda ahol persze délelőtt 10-kor már nem votl sorszám a gépjármű ügyintézéshez.
Szóval mérgemben felmentem a szerelőmhöz kicserélni a telóban az olajat. Gondolván úgysem botlok rendőrbe azon a 20 km-en.
Ugye a motor nincs forgalomban biztosítás nincs rajta és még a műszaki sincs meg...
hátul vágott slick... simán tarkólövés jár ennyiért.
Aszód-Gödöllő között rendőrök zárták le az utat mert a közteresek fát vágtak. Gabi kigurul a sor elejére mert miért ne majd eszébe jut hogy a rendszámon bizony nincs egy árva matrica sem... rendőr előttem 2 méterrel sétálgat és vagy 10 percig ott állok és izzadok mint qrva a templomban hogy csak nehogy mögém sétáljon mert akkor bizony jön a fent említett tarkón lövés... szerencsére elengedik a sort és én örömködve kb 140-el elhúzok a rendőr mellett csak hogy ne lássa a rendszámom
