Én fél 6 előtt egy kicsivel jöttem el. 4-kor mentem ki kicsit elfáradtam!
Szóval, ezt a bugot nem én vágtam ki, hanem kitben vettem, mert nincs időm
csiszolgatni meg vagdosni. Eleget szívtam anno a 72-essel...
Aki készíti a kit-et azt mondja, hogy ez nem csak felnagyított hanem át is van tervezve
de azt nem mondja meg, hogy mi. Ez műhelytitok.
Szárnyfelenként 8 darab szárnyborda van, a kis bugban meg 7, szerintem a terv
nagyításával és a plusz 1 szárnytő borda ismételt berakásával ugyanilyen szárnyat kapsz.
De! Én 2 éve beszéltem egy modellezővel aki csinált olyan bugot, aminek az egész teste
egy széncső volt, arra volt felfogatva a
szárny meg az
elektronika az orrburkolat meg
olvasztott
PET palackból (ásványvizes üveg) volt. A szárnya pedig a bug alapszárnya csak szárnyfelenként 3!
tőbordával többet tett bele. Így kapott egy nagyobb bug szárnyat ami tőben egyenes.
Elmondása szerint összesen 130gr lett a felszállósúly, és 45-60 másodperceket ment termik nélkül.
(Ez már versenykategória. Az enyém a kategória alja. Az átlag 30 seccel)
A fesztáv kicsivel kevesebb mint 1 m.
A kormánymozgatás meg gumis feszítővel és kevlárzsinórral volt megoldva, ennek annyi a hátránya h állandóan
morog a szervó mert ellen kell tartani a guminak,
de ez jár a legkevesebb anyagbefektetéssel és a legkönnyebb megcsinálni.
Gondolkozol egy nagyobb bugon?
Én ha legközelebb építek akkor az eddigi bug tapasztalatokkal felvértezve saját tervezésűt építek,
max. csak a szárnybordákat használom fel, de semmiképp sem dobozolt törzsű lesz az tuti.
És a cél a versenykategória elérése. Kár, hogy MO-n eddig csak 1 ilyen verseny volt, de nem is biztos, hogy lesz több...
(Ja és közelről nem annyira szép...
)