Az Ábránd-Textil Termelő és  Kereskedelmi Kft. minőségpolitikája
		    Az ÁBRÁND-Textil Kft. vezető és beosztott munkatársai vallják, hogy a  bevezetett, és hatékonyan működtetett minőségirányítási rendszer, a lehetséges piacok megszerzésének, megtartásának,  bővítésének, az üzleti siker elérésének egyik leghatásosabb, legcélravezetőbb  eszköze. A minőségirányítási rendszerben  megfogalmazottak megvalósításának garanciáját munkatársainak minőség iránti  feltétlen elkötelezettsége adja.
		    Az ÁBRÁND-Textil Kft. nemcsak deklarálja, hogy  tevékenységének minőségét meghatározó tényezőnek tekinti, de munkája során is a  minőség iránti elkötelezettsége az irányadó. A Társaság vezetése ennek a  szemléletnek a gyakorlatban kötelezte el magát akkor, amikor az MSZ EN ISO 9001:2001 követelményszabványnak  megfelelő minőségirányítási rendszert alakított ki, vezetett be, tart fenn, és  gondoskodik folyamatos fejlesztéséről. 
		    Azért,  hogy az ÁBRÁND-Textil Kft-től kikerülő termékek a vevők elvárásainak minden tekintetben  megfeleljenek, kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy termékeink:
		    
		      - a  vevők és a vonatkozó jogszabályok és szabványok követelményeinek, a szakmai  előírásoknak megfeleljenek;
 
		      - a  rendeltetés szerinti használatra alkalmasak legyenek;
 
		      - a  biztonsági és megbízhatósági igényeket maradéktalanul kielégítsék;
 
		      - a  környezetvédelmi elvárásoknak megfeleljenek.
 
	        
		    A  vezetőség kiemelten fontosnak tartja, hogy a társaság minőségpolitikáját a  teljes személyi állomány megismerje, megértse, magáénak vallja, és azzal összhangban  végezze tevékenységét. Céljaink elérése érdekében a vezetőség kezdeményező  szerepet vállal minőségpolitikájával összhangban levő minőségcélok kitűzésében  és aktualizálásában, valamint gondoskodik arról, hogy minden dolgozó a  minőségért vállalt felelősséggel lássa el feladatát, ismerje a  minőségirányításra vonatkozó előírásokat, a minőség tökéletesítése legyen a  vezérelv mindennapi munkája során.
		    Az ÁBRÁND-Textil Kft. a  vevői és a jogszabályi követelmények teljesítésével, a munkatársak képzésével,  minőségirányítási rendszerének folyamatos tökéletesítésével, és a társaság  minőségpolitikájának megvalósításával, a minőségpolitika aktualitásának  ellenőrzésével kívánja partnereinek bizalmát erősíteni.