peti0528 írta:A 3. pályára lenne ötletem:
Főhős (Fege ötlete szerint). I.(Luxemburgi) Zsigmond
Térkép: Egy nagyobb térkép ÉNY-i részén kezdenénk. K-en (jobb sarok) török tábor. A pályát körülbelül felezi egy folyó (a Dráva), 3 hínárátkelővel. Mindhárom mellett van félkör alakú (közvetlen a folyó mellett), 2-es szintű kőfal, de úgy hogy az átkelőn való átjutást ne zavarja. A táborok közelében van elég arany, kő, bogyó, birka, vaddisznó, erdő. A folyóba kerülhet néhány hal, a látszat kedvéért, nem lényeg. Az átkelők melletti helyőrségek, végvárak falain legyen egy kapu, és benne egy zászló, hogy a játékos tudja merre kell mennie. Mi a kékek vagyunk, a törökök pirosak. Több játékos nincs ezen a pályán. Az egyik helyőrség falain belül lenne nehezítésnek 10 janicsár, a másikban 10 janicsár+2 Guard Tower, a harmadikban 10 janicsár+1 kastély.
Csapatok:
(mi)Zsigmond király (magyars) Kezdés: dark age, TC, 2 Watch Tower, király, 3 paraszt, barakk, Scout Cavalry, 200 fa, 250 kaja, 200 arany, 150 kő
(ellenség)Törökök(turks) Kezdés: feudal age, TC, 4 paraszt, malom, 200 fa, 500 kaja, 250 arany, 150 kő+1 szintű kő fal
Feladat: Foglald el a végvárakat, győzd le bennük a török csapatokat! Mindegyik megkezdett helyre építs ki helyőrséget.
A ,,Hints" menübe bele kellene írni, hogy egy helyőrség=1 kastély+1 lovarda+2 torony+fal
A ,,Scout" menübe pedig lehetne figyelmeztetni hogy a falakat kisebb -nagyobb török csapatok őrzik.
Ha tetszik részletesebben is kidolgozom.
Szuper!
De szerintem Zsigmond legyen Lovagvezér (asszem Paladin).
+Ha már csináltunk egy "helyörséget" akkor mondjuk 10 percenkén jöhetne egy-két török janicsár meg mondjuk néhány lándszás. Esetleg könnyűlovas.