Rólunk

Bea és Joe

Halihó!

Ezek szerint valaki kíváncsi ránk!:) Szeretettel köszöntünk! A következő sorokat olvasva közelebbről is megismerhetsz minket!

Mindketten Szombathelyen láttuk meg a napvilágot 35 évvel ezelőtt. Életünk első 18 évét szülővárosunkban töltöttük tanulással. A Kanizsai Dorottya Gimnáziumban érettségiztünk, itt ismertük meg egymást. A következő pár évben felsőfokú tanulmányokat folytattunk, többnyire Győrben, a Széchenyi István Főiskolán. Miután diplomához jutottunk, közgazdász, ill. gépészmérnök szakon, beálltunk robotolni az Audi Hungária Motor Kft-hez. Eleinte érdekes és izgalmas volt a munka, de hogy valaki egész életben ezt csinálja? Az embert a kíváncsiság és a tudásvágy viszi előbbre, bennünk pedig mindkettő megtalálható. Ezért határoztunk úgy, hogy világkörüli útra indulunk, melynek során betekintést nyerhetünk bolygónk más országainak kultúrájába és megcsodálhatjuk legszebb természeti kincseit.

Mindkettőnk közös szenvedélye a természetjárás és a sport. Kedvenc helyünket, az ausztriai Kaprunt első alkalommal egy downhill mountain bike verseny nézőjeként fedeztük fel. Azóta is ellátogatunk ide, minden évben újabb hegy meghódítását tűzve ki célul.

Télen a síelés hívei vagyunk. Ezt a sportot 10 évvel ezelőtt ismertük meg közelebbről egy szlovák síparadicsomban. Szépségéhez tartozik az új pályák felfedezése, így változatosabbá tehető a lejtőn való siklás.

Röviden az elmúlt évek úticéljairól:

2001.novemberében Tunéziában töltöttünk 3 hetet.

2002.májusában mézesheteinket Hispaniola szigetére szerveztük, a Dominikai Köztársaságba.

2003.augusztusában Norvégia szépségeit fedeztük fel.

2004.májusában a szomszédos Horvátországban tettünk egy kisebb körutazást, majd novemberben beszereztünk egy 1994-es Land Rover Discovery típusú terepjáró gépcsodát. (Ezt bizony már azzal a céllal, hogy vele hódítjuk meg a világot!)

2005-2006 a felfedezés és a nagy kaland évei lesznek életünkben.

2005.májusában Spanyolországba indultunk, hogy megtekintsük az ország északi felének természeti és kulturális értékeit, valamint - a kellemest a hasznossal összekötve - teszteljük újonnan beszerzett autós tetősátrunkat és a kétszemélyessé alakított járművet. A tesztelés jól sikerült. Az ülések mögé beszerelt tárolódobozok és a praktikus hátsó fiókos megoldás elegendő helyet biztosítottak a túrához szükséges felszerelésnek. 32 literes hűtőnk folyamatos üzemeltetés ellenére sem merítette le az akkumulátort. A sátor is kényelmesnek bizonyult (240*160 cm-es alvófelülettel), de a hálózsákos megoldáson még csiszolnunk kell.

2005 szeptembertől 2006 október végéig 400 napos világkörüli útra mentünk a Landival. Erről az útról olvashatsz a legtöbbet ezen a honlapon. A hozzá tartozó képek egy külön bejegyzésben (Világkörüli út képekben) találhatók. Az ott található linkekre kattintva jön fel a Picassa album.

2007-től Nagy Britania-ban éltünk majdnem 3 évet. Rengeteget utaztunk, nem csak a szigetországot jártuk be Cornwall-tól Skóciáig, hanem átutaztunk Irországba is és a Szombathely-London útvonalat is hatszor jártuk be a hűséges Land Roverünkkel.

2007 novemberében Borneó szigetét látogattuk meg, itt megmásztuk dél-kelet ázsia legmagasabb hegyét a Mt. Kinabalut majd a korallzátonyoknál letettük a búvárvizsgát és felejthetetlen élményeket szereztünk Sipadan tengeri paradicsomában.

2008 Szicília és Calabria majd pár hónap különbséggel Rómát jártuk be.

2009-ben meghívást kaptunk Hari és Malati esküvőjére, elutaztunk Chennai-ba, majd az esküvő után fogtuk a hátizsákunk és bejártuk dél-India csücskét. Chennai-Kerala-Kanyakumari-Trichi-Madras-Chennai.

2010 Január Taiwan, Taipei-ben töltöttünk 3 hetet.

2010-ben leköltöztünk Ausztráliába, Melbourne

2010 Március Kína, Shanghai

2010 Május Queensland, Townsville és a Magnetic Island

Utazásaink naplóját folyamatosan frissítjük. Ha van kedved, látogass el gyakran honlapunkra, hogy értesülj a legújabb fejleményekről! Visszavárunk!