| Defektjavítás |
| Fékállítás |
| Fogaskeréksor leszedés |
| Guminyomás táblázat |
| Kerékméret táblázat |
| Kónusz állítás |
| Kormánycsapágy állítás |
| Szerszámlista |
| Tisztítás, kenés |
| Váltóállítás |
Itt igyekeztem a km-órámhoz kapott táblázatból a leggyakrabban előforduló kerékméreteket kigyűjteni.
Ha be kell állítanom az órámat, mégsem az ebben található adatot használom, hanem megmérem a kerekem kerületét. Krétával húzok egy csíkot a gumi oldalára, és egyszer végiggördítem a földön. Ezután megmérem az érkezési és a kiindulás pont közötti távolságot, és ezt írom be az órába.

Kerék mérete L
ETRTO
[mm] [inch] [cm]
47-305 16x1,75 120
47-406 20x1,75 152
47-507 24x1,75 189
23-571 26x1 191
37-590 26x1-3/8 207
40-559 26x1,5 201
47-559 26x1,75 202
54-559 26x1,95 205
57-559 26x2,1 207
32-630 27x1-1/8 216
18-622 700x18C 207
20-622 700x19C 208
23-622 700x20C 209
25-622 700x23C 210
28-622 700x25C 211
32-622 700x30C 215
37-622 700x35C 217
40-622 700x38C 218


ETRTO - European Tyre and Rim Technical Organisation.
Ez a méretmegadás [mm] dimenziójú, és a szám első két jegye a külső gumi (vagy a felni) szélességét, míg az utolsó három pedig az átmérőjét adja meg.
A középső oszlop első felében található méretmegadás is hasonló elven alapul, de a mértékegysége [inch]. (1 [inch]= 1 [col]= 1 [hüvelyk]= 25,4 [mm])
A második felében viszont a francia méretezést találjuk, ahol az első szám az átmérőt, a második pedig a szélességet jelöli. (A 700 az országúti kerékméret.)
Az utolsó oszlopban található a bringaórába beállítandó kerület [cm] mértékegységben.

fel