REGISZTER
Sorszám |
Képek |
Tulajdonos |
Történet |
1 |
|
Hajas
Tibor |
1953-as karosszéria. Motor:1300-ból 1600.
Extrák: Empi 5 spoke polir felni,bézs bőr belső, elől 8 cm-es
keskenyítés ültetett futómű, faltdach tető. Szín:bézs pezsgő metál.
Az autó története:A koncepció a következővolt:Veszek egy lejárt
műszakis gépet, és hozok be ausztriából egy ovál kasztnit, teljesen
felújítom és összeépítem azokat. Így is lett mivel karosszéria
-lakatos vagyok a fényezésen kívül minden a két kezem munkája. Az
autó egy évig készült.
tovább>>> |
2 |
|
Balog
Zsombor |
tovább>>>
|
3 |
|
Jávor
Tamás |
Az autó 55 májusi. Eredeti
fűtéscsatornák, padlólemez, kárpitok. Szinte teljesen törés és
rozsdamentes.
Extrák:
Judson légszűrő, VDO ablakmosó, VDO gyári 8 napos óra, VDO 80 MPH
napi számlálós sebességmérő, VDO 5000-es gyári fordulatszámmérő, SWF
indexkar fényváltó kapcsolóval....
tovább>>> |
4 |
|
Jávor
Tamás |
|
5 |
|
Mihály
Ferenc |
Típus:VW 1957 Márc.12.
Diamantgrün.
Gyárilag így lett kiadva: szín,tetőablak,fehérperemes gumi!
2007-ben vettem roncsként,2010-re készült el.. |
6 |
|
Pirkhoffer András |
Típus: VW typ1 (Ovali) Standard Sedan.
Évjárat: 1954
Állapot: Jelenleg teljes felújítás alatt.
Tulajdonos: Pirkhoffer András (Bogaras körökben Koby)
...
tovább>>>
|
7 |
|
Szepes
Gábor |
"1957-es Ovál, utolsó ovál ablakos
szériából. Tudomásom szerint 1972-ben került magánimport keretében
az országba. A 80-as években motorhiba miatt leállították és
megkezdték a felújítását, de az félbemaradt. 1993-ban vásároltam meg
Budapesten. 1995-ig tartott a felújítás befejezése, azóta javítani
nem kellett. Extra felszereltsége természetesen változott az évek
alatt, ..
tovább>>>
|
8 |
|
Bognár
Géza |
1956 márciusi VW 1200 30
lovas motorral belül gyári kárpit,fényezés,eredeti padlólemez.
2006-ban került hozzám. A kocsi motorja üzemképes volt nagyon jó
erőben a fék és elektromos rendszer nem volt tökéletes ezért
trélerrel kellett elhozni. Szervizelés vizsgáztatás után napi
használatba került! Ahogy sikerült egy kis pénzt össze spórolni
próbáltam mindig javítani a kinézetén. ..
tovább>>>
|
9 |
|
Gölöncsér Attila |
|
10 |
|
Gölöncsér Attila |
|
11 |
|
Gonda
Gábor |
|
12 |
|
Gonda
Gábor |
|
13 |
|
Gonda
Gábor |
|
14 |
|
Bor
Péter |
|
15 |
|
Bor
Péter |
|
16 |
|
Szőke
Attila |
|
17 |
|
Vendel
Lajos |
Tulajdonos: Molnár Rita
Típus: VW 1200, Évjárat: 1956
Motor: 1192 ccm, léghűtéses boxer, 30 LE/3400 min, kétkörösre
alakított fékrendszer
Karosszéria: eredeti Polar Silber, hossz: 4070 mm, szélesség: 1540
mm, magasság: 1500 mm, vendégindexek, első tengelyen ültető csonkok |
18 |
|
Hetesi
László |
|
19 |
|
Lakatos
Gyula |
|
20 |
|
Csermely
András |
1948-as évjárat
1. tulajdonosa Németországban használta 20 évig.
2. tulajdonosa egy pécsi ember volt.
3. tulajdonosa, id. Csermely András, aki a pécsi embertől vette meg.
Megvan az eredeti szürke forgalmija. Az autó 2009-re lett teljesen
felújítva. A gyártól az alvázszám alapján lekérte a gyártási
igazolást is, mivel egy bogaras fiatalember kétkedésének adott
hangot a kocsi korát illetően. |
21 |
|
Fehér
Gábor |
|
22 |
|
Halász György |
Ovál karosszéria,
karosindexes, 1,6-os, progresszív weber-karburátorral, eredeti 15-ös
Porsche Fuchs-ok. |
23 |
|
Kalangya János |
|
24 |
|
Endrődi
Gábor |
Évjárat: 1957
magyarországba érkezett:1965
gyárira restaurálása 2008-ban lett kész
VW 1200 30 lovas motorral |
25 |
|
Meggyesi
Balázs |
|
26 |
|
- - |
|
27 |
|
- - |
|
28 |
|
- - |
|
|