REGISZTER

 

Sorszám Képek Tulajdonos Történet
1

 Hajas Tibor

1953-as karosszéria. Motor:1300-ból 1600.
Extrák: Empi 5 spoke polir felni,bézs bőr belső, elől 8 cm-es keskenyítés ültetett futómű, faltdach tető. Szín:bézs pezsgő metál. Az autó története:A koncepció a következővolt:Veszek egy lejárt műszakis gépet, és hozok be ausztriából egy ovál kasztnit, teljesen felújítom és összeépítem azokat. Így is lett mivel karosszéria -lakatos vagyok a fényezésen kívül minden a két kezem munkája. Az autó egy évig készült.
   tovább>>>

2  Balog Zsombor tovább>>>
3  Jávor Tamás Az autó 55 májusi. Eredeti fűtéscsatornák, padlólemez, kárpitok. Szinte teljesen törés és rozsdamentes.
Extrák:
Judson légszűrő, VDO ablakmosó, VDO gyári 8 napos óra, VDO 80 MPH napi számlálós sebességmérő, VDO 5000-es gyári fordulatszámmérő, SWF indexkar fényváltó kapcsolóval....
  tovább>>>
4  Jávor Tamás  
5  Mihály Ferenc Típus:VW 1957 Márc.12. Diamantgrün.
Gyárilag így lett kiadva: szín,tetőablak,fehérperemes gumi!
2007-ben vettem roncsként,2010-re készült el..
6  Pirkhoffer András Típus: VW typ1 (Ovali) Standard Sedan.
Évjárat: 1954
Állapot: Jelenleg teljes felújítás alatt.
Tulajdonos: Pirkhoffer András (Bogaras körökben Koby)   ...
  tovább>>>
 
7  Szepes Gábor "1957-es Ovál, utolsó ovál ablakos szériából. Tudomásom szerint 1972-ben került magánimport keretében az országba. A 80-as években motorhiba miatt leállították és megkezdték a felújítását, de az félbemaradt. 1993-ban vásároltam meg Budapesten. 1995-ig tartott a felújítás befejezése, azóta javítani nem kellett. Extra felszereltsége természetesen változott az évek alatt, ..  tovább>>>
8  Bognár Géza 1956 márciusi VW 1200 30 lovas motorral belül gyári kárpit,fényezés,eredeti padlólemez. 2006-ban került hozzám. A kocsi motorja üzemképes volt nagyon jó erőben a fék és elektromos rendszer nem volt tökéletes ezért trélerrel kellett elhozni. Szervizelés vizsgáztatás után napi használatba került! Ahogy sikerült egy kis pénzt össze spórolni próbáltam mindig javítani a kinézetén. .. tovább>>>
 
9  Gölöncsér Attila  
10  Gölöncsér Attila  
11  Gonda Gábor  
12  Gonda Gábor  
13  Gonda Gábor  
14  Bor Péter  
15  Bor Péter  
16  Szőke Attila  
17  Vendel Lajos Tulajdonos: Molnár Rita
Típus: VW 1200, Évjárat: 1956
Motor: 1192 ccm, léghűtéses boxer, 30 LE/3400 min, kétkörösre alakított fékrendszer
Karosszéria: eredeti Polar Silber, hossz: 4070 mm, szélesség: 1540 mm, magasság: 1500 mm, vendégindexek, első tengelyen ültető csonkok
18  Hetesi László  
19  Lakatos Gyula  
20  Csermely András 1948-as évjárat
1. tulajdonosa Németországban használta 20 évig.
2. tulajdonosa egy pécsi ember volt.
3. tulajdonosa, id. Csermely András, aki a pécsi embertől vette meg.
Megvan az eredeti szürke forgalmija. Az autó 2009-re lett teljesen felújítva. A gyártól az alvázszám alapján lekérte a gyártási igazolást is, mivel egy bogaras fiatalember kétkedésének adott hangot a kocsi korát illetően.
21  Fehér Gábor  
22   Halász György Ovál karosszéria, karosindexes, 1,6-os, progresszív weber-karburátorral, eredeti 15-ös Porsche Fuchs-ok.
23  Kalangya János  
24  Endrődi Gábor  Évjárat: 1957
 magyarországba érkezett:1965
 gyárira restaurálása 2008-ban lett kész
 VW 1200 30 lovas motorral
25  Meggyesi Balázs  
26  - -  
27  - -  
28  - -