[ < ] |
[ > ] |
|
[ << ] |
[ Up ] |
[ >> ] |
|
|
|
|
[Top] |
[Contents] |
[Index] |
[ ? ] |
Ezek a prolémák a fordításra és a futtatásra egyaránt foglalkoznak. A Crystal Sapce fejlesztés alatt ál. Ezeket a problémákat a jövőben fogjuk megoldani.
Szotveres renderelés: A Crystal Space 15 bit, 16 bit, vagy 32 bites kijelzés alatt fut. Nem működik 24 biten.
OpenGL: Ha az OpenGL kijelzés tényleg rosszul működik nálad ( a ények rossz minősége a szoftveres rendereléshez képest), akkor lehetséges, hogy olyan videókártyád van, ami nem támogatja a Crystal Space által megkívánt blending módot ( '2*SRC*DST'). Szerkeszd a`CS/data/config/opengl.cfg' fáljt és állítsd át a `LightmapMode' opciót `multiply'tipusra, amit minden kártya képes kezelni, vagy valamilyen más lehetőségre. A `multiply' mindent sötététté tesz de legalább azjól fog kinézni. Például a RIVA 128ZX egy olyan kártya, mai nem támogatja a `2*SRC*DST' módot.
Direct3D : jelenleg nem támogatott. ( ha szeretnél írni egy 3D renderelőt, lépj kapcsolatba velünk.)
[ < ] |
[ > ] |
|
[ << ] |
[ Up ] |
[ >> ] |
This document was generated using texi2html 1.76.