[ < ]

[ > ]

 

[ << ]

[ Up ]

[ >> ]

 

 

 

 

[Top]

[Contents]

[Index]

[ ? ]

2.7 Kezdjük el!

Ha már lefordítottad a Crystal Space rendszert és a bemutató alkalmazásokat, akkor valószínüleg mohón várod, hogy kipróbálhasd őket. Ez a rész ahhez ad néhány jótanácsot, hogy ne kelljen átgázolnod egy halom magyarázaton. A későbbi részek részletesen bemutatják majd a lehetőségeket és az alkalmazásokat, de most elég, ha hátradőlsz és szórakozol.

Jellemzően az alkalmazások futtatható állományai és a ámogató fáljok egy könyvátrbanhelyezkednekel, de ez nem mindig igaz. A pálya fájálok általában a`CS/data' könyvtárban vannak, de nemkötelző érbénnel. Jegyezd meg, hogy a pálya ZIP fálok nincsenek kicsomagolva. A Crystal Space közvetlenül tudja ezeket a fájlokat olvasni.

Ebben a példában elindítjuk a `walktest'-et, a legelemibb bemutató porgramot. A `walktest' futtatásához megadhatod a a pálya nevét a parancssorban:

 

./walktest map

Cseréld ki a map jelzést bármilyen pályanévre, amit a 'CS/data' könyvtárban tárolsz. Például:

 

walktest flarge

Ha a pályádat nem a CS honplajáról töltötted le, hozzá kell adnod azt a `vfs.cfg' fájlhoz. Nézd meg a többi pálya bejegyzését, hogy lásd, hogyan teheted ezt meg.

Emelett számos parancsori paramétert adhatsz meg a Crystal Space alkalmazások futtatásakor. Lásd a Common Command Line Optionscímű részt. A részletes beállításokat a konfigurációs fáljokban teheted meg. Lásd a Configuration File című részt. A walktest esetében, a belső játék beállításokat a konzolból is megteheted. Lásd a Console Commands című részt.




[ < ]

[ > ]

 

[ << ]

[ Up ]

[ >> ]

This document was generated using texi2html 1.76.