Bemutató - Versenyek
Versenyek
A Pro Cycling Manager 2008 egyenesen a versenyek közepébe kalauzol téged (180 verseny és 720 tájegység). Megtapasztalhatod minden verseny külön hangulatát ugyanis Te választod meg a taktikát és stratégiát. A versenyzőidnek nagyon sokféle utasítást adhatsz: húzd a sort, védd a kapitányt, szökj meg, stb.
A sok újítás közül kiemelkedik az új frissítési rendszer ami nagy odafigyelést kíván. Például, ki kell számolnod hogy mennyit fogyaszt a versenyződ a dombon mert ha nem megfelelő időben frissít soha nem fogja utólérni az első bolyt. Az új rendszerben sok mindent figyelned kell a frissítéshez: szívritmus, magasság, képességek, stb.
A versenykezelésben is kapunk újításokat. Az eddigi kettő helyett most 3 csúszkát találhattok. Ezek a kitartást, ellenállást és támadást képviselik. A támadások idővel rövidebbé válnak de sokkal lendületesebbek lesznek, megkínozva ezáltal az ellenfél versenyzőit és izgalmasabbá téve a szakaszokat.
A versenyzők mesterséges intelligenciáját nagyon javították miközben még ügyesebbé és keményebbé tették az ellenfeleidet. Meg kell tervezned hogy ki fog megszökni már az elején és kit tartogatsz a végére, pl. egy hegyi befutóra. Bármelyiket is választod figyelned kell az időzítésre, mert ezen győzelmek jöhetnek-mehetnek.
A Pro Cycling Manager 2008 egyenesen a versenyek közepébe kalauzol téged (180 verseny és 720 tájegység). Megtapasztalhatod minden verseny külön hangulatát ugyanis Te választod meg a taktikát és stratégiát. A versenyzőidnek nagyon sokféle utasítást adhatsz: húzd a sort, védd a kapitányt, szökj meg, stb.
A sok újítás közül kiemelkedik az új frissítési rendszer ami nagy odafigyelést kíván. Például, ki kell számolnod hogy mennyit fogyaszt a versenyződ a dombon mert ha nem megfelelő időben frissít soha nem fogja utólérni az első bolyt. Az új rendszerben sok mindent figyelned kell a frissítéshez: szívritmus, magasság, képességek, stb.
A versenykezelésben is kapunk újításokat. Az eddigi kettő helyett most 3 csúszkát találhattok. Ezek a kitartást, ellenállást és támadást képviselik. A támadások idővel rövidebbé válnak de sokkal lendületesebbek lesznek, megkínozva ezáltal az ellenfél versenyzőit és izgalmasabbá téve a szakaszokat.
A versenyzők mesterséges intelligenciáját nagyon javították miközben még ügyesebbé és keményebbé tették az ellenfeleidet. Meg kell tervezned hogy ki fog megszökni már az elején és kit tartogatsz a végére, pl. egy hegyi befutóra. Bármelyiket is választod figyelned kell az időzítésre, mert ezen győzelmek jöhetnek-mehetnek.