AZ IDŐSZÁLAK SZERKEZETE
"Egy
húron pendülünk az Istennel."
Az idõszál egy olyan egy dimenziós,
virtuális jelenség, amely a
nemtér-nemidõn keresztül folytonosan
összeköti az univerzum minden
másolati forrásrendszerét a
teremtõjével. A látók számára
ez egy
ezüstszínû, vékony szálnak mutatkozik a
teremtmények idõhurkai között.
Ez a sorsfonál, a fluidszál, amelynek bonyolult
rendszerét a sámánok
Életfának, Égig érõ fának,
Tetejetlen fának, Világfának vagy
Világtengelynek (axis mundi) is hívják. A magyar
népmesék égig érõ
paszujként emlegetik, míg a
kereszténységben ez a Tudás fája, amin az a
bizonyos tiltott alma terem. Szerkezetét számos
vallásban a
gyöngyfûzér, nyaklánc, olvasó
szimbolizálja. A mai atomfizikában
szuperstring (szuperhúr) elmélet néven
közismert, amely a korszerû
idõfizikában idõszál univerzum néven
található meg.
Az idõszálak belsõ struktúrája,
felépítése és mûködése (a
teremtésfilozófián belül) az
információ geometria és informetria
tárgykörébe tartozik. A jelenség
lényege az információ
szuperponálódási
folyamatában, és az emanációs
sebességnél (E=1) gyorsabban haladó,
ciklikusan visszacsatolt másolati létezõk
(tachionok) szerkezetében
rejlik. A tachion (szó szerint: sebes vándor) egy olyan
idõforrás,
amely az általa kibocsátott
múltszféráknál gyorsabban halad,
kúpos
idõgeometriát, hullámteret árasztva maga
mögé.
Az információ szuperponálódása,
felülhelyezõdése, felgyülemlése a
ciklikus rendszerekben az idõbeli visszacsatolás
következménye. Az
idõszálak szerkezetének vizsgálatát
tehát kezdjük a visszacsatolás
modellezésével. Mivel nagyon bonyolult és
összetett jelenségrõl van
szó, több lépésben fogom ismertetni a
modellt, az alapoktól haladva a
teljes rendszerig, folyamatosan bõvítve és
kiegészítve azt.
1. A KIINDULÁSI MODELL
Vegyünk egy RV=gyök10 sebességû (3.16227766)
tachiont és a
jelenforrását kényszerítsük más
források hullámtereinek taszító
hatásaival körpályára. Az
egyszerûség kedvéért
ábrázoljuk a tachiont
két dimenzióban, síkmetszetben (1. ábra).
Ekkor egy önmagába
visszakanyarodó kúpos geometriát kapunk, amely a
keringése során egy
spirálisan kiterjedõ hullámteret áraszt
maga köré (2. ábra).


Most nézzük, mit látunk a tachion
csúcsán rohanó jelenpont
szemszögébõl
nézve, szubjektíven. Ehhez képzeljük magunkat
ebbe a szemlélõpontba.
Amikor én, a jelen megérintem a saját
múltam gömbszerû hullámterét, a
korábban kiárasztott egyik eseményhorizontomat,
megjelenik elõttem egy
jelenpont. Az (és ott), aki (és ahol) én voltam
nemsokkal korábban,
amikor (és ahol) az adott múltszférát
éppen kibocsátottam. A valóságban
persze senki sincs ott (és akkor), azaz én nem vagyok
ott, mert már
tovább száguldottam az eseményhorizontom
origójából. Az én számomra
viszont mégis teljesen valóságos lesz a
megjelenõ kép, hisz
realizálódik a számomra a múltam, annak
minden következményével,
hatásával együtt.
Amíg az idõkúpom felszínén vagyok,
egy forrást látok (lásd: az 1.
ábrán), mert csak egy olyan
gömbszférát (a papíron kört) lehet
rajzolni
hozzá, amely érinti a jelenemet (a
megfigyelõpontot). Ahogy azonban
belépek a múlttérbe, az általam
látott forrás egybõl ketté szakadni
látszik (3. ábra). Ez az idõfizikában a
jelenpont virtuális
felhasadása, amely a kúpon belüli kettõs
(sûrûségû) idõközegnek
köszönhetõ. A tachion múltterében
ugyanis minden ponthoz két
gömbszférát (kört) lehet illeszteni, amelyek
különbözõ idõpontban
kerültek kibocsátásra általam
(eltérõ a sugaruk mérete és az
origójuk
helye).
Hétköznapi hasonlattal élve olyan ez a
jelenség, mintha egy ember
pénteken meglátná önmagát a
múltban, elõször szerdán, majd nyomban
kettéhasadva kedden és csütörtökön
egyszerre, két helyen és két idõben.
Nem véletlenül mondjuk az õrültekre magyarul
azt, hogy "becsavarodtak".
A múltjába visszanézve ugyanis a Teremtõ is
olyasmiket kezd el látni,
amik valójában nincsenek ott. Ezért hívjuk
a teremtést káprázatnak,
álomnak, illúziónak, mert tényleg
csupán látszólagos jelenségrõl van
szó.
A két látott idõpont a megfigyelõ
elõrehaladásával eltávolodik
egymástól. Az egyik hátrafelé kezd el
mozogni látszólag az idõben,
arrafelé (azon a nyomvonalon), ahonnan én jöttem
(visszafiatalodik). A
másik elõre fog száguldani (az idõben
öregedve), szintén az általam
megtett, és körpályává
módosuló útvonal mentén, mintegy
követve engem
(a valódi jelent).
Az, hogy az elõttem haladó, és engem
követõ forráspont a körpályán
hány
fokkal fog elõttem látszani, kizárólag az
én relatív sebességemtõl
függ. Minél gyorsabban megyek, annál közelebb
tudok kerülni a saját
múltam látszatához adott
körülfordulási átmérõ mellett.
RV=gyök10
esetén ez közelítõen 90 fok lesz,
tehát a múltbeli (mögöttes) képem
mintegy 270 fokkal lemaradva fog mindig realizálódni
elõttem (4. ábra).
Ez mindaddig így marad, amíg én a saját
múltteremben tartózkodom. A
misztikában ezt a jelenséget hívják
Uroborosznak, a saját farkába
harapó idõkígyónak (Kálanága)
vagy a saját hamvaiból (múltjából)
feltámadó Fõnix madárnak. A
népmeséinkben ez a saját húsát
tépkedõ, s
vele a fiókáit etetõ hattyú
motívumának felel meg. A
népmûvészetben egy
hosszúkás, a végén
elgörbülõ, elkanyarodó csepp alak
formájában maradt
fenn az utókorra (lásd az 5. ábrák
sorozatát). Azok az õseink, akik az
ókorban még tisztában voltak a teremtés
titkaival (valamilyen szinten),
reménykedtek benne, hogy ilyen formában sikerül az
emberiségnek
megõriznie a tudást, és elõbb-utóbb
csak megérti valaki a kései
leszármazottak közül. A tervük bejött, mert
végre megértettük a
fennmaradt üzeneteiket.







Mivel az eseményhorizontok taszítóan hatnak minden
elért jelenforrásra,
természetesen lassítani fogják a
múltjába belépõ tachiont, megnövelve
ezzel a hullámtérben tartózkodásának
idejét. A jelenre ható erõk iránya
mindig az éppen azt elérõ
gömbszférák origójából
kiinduló, sugárirányú
(normális) taszítás és
érintõirányú (arra merõleges)
sodrás lesz. A
tényleges elmozdulás pedig ezek
eredõjébõl számolható ki.
A jelenforrásom pedig onnantól kezdve, hogy
realizálódott a számára a
saját múltja, annak hullámterét is
magán fogja viselni. Ráül,
ráhelyezõdik a saját rezgésére a
látott, érzékelt források képe is
és
ennek ténye azonnal újra kiárad a jelenbõl.
Mintegy visszaverõdik az
információ a kibocsátott eseményhorizont
rétegek
frekvenciamodulációjában,
sûrûségváltozásában
megõrzõdve.
Ennek akkor lesz jelentõsége, amikor a
múlttér (tachionkúp)
megérintésétõl számolva újabb
270 fokot tesz meg a körpályán a jelenem,
látva közben az elõtte rohanó
múltját. Ez természetesen csak akkor 270
fok, ha eltekintünk a jelent fékezõ és
gyorsító múltszférák
hatásaitól
és egyenletes sebességgel mozgatjuk azt. A megadott
távolság megtétele
után ugyanis belépek abba a
múltszférámba, amit az elsõ
megérintéskor
bocsátottam ki. Vagyis újra meglátom magamat,
amint belépek a saját
múltamba és meglátom magamat. A
következmény: egy újabb látszólagos
forráspont jelenik meg (villan fel) elõttem, de 180
fokkal elõrébb a
körpályán (átellenesen). Újabb 270 fok
megtétele után ismét ez
történik, és ekkor már három
múltbeli képem fog elõttem rohanni (a
harmadik pont 270 fokra lesz elõttem), majd a negyediknél
bezárul a
kör, mert a következõ látott kép (360
fokra tõlem) már azonos helyen
lesz énvelem.
Ez a modell természetesen csak akkor érvényes, ha
nem számolunk a
radiális és érintõirányú
taszításokkal, ha síkban vizsgáljuk a
rendszert és adott sebességgel mozgatjuk a jelent. A
ciklikus rendszert
idõben elõre pörgetve a körpályán
haladó források csupán
szuperponálódnak (több idõpont lesz jelen egy
idõpontban), viszont a
másik, az idõben hátrafelé mozgó,
eltávolodó idõpontok közben
kirajzolják a szemlélõ számára az
idõszálat. Ez az idõszál, idõvonal
tehát egy szuperponálódó,
látszólagos forráskép lesz, ami az
én
jelenpontom korábban kibocsátott
múltszféráinak megfelelõen a tachion
belsejében húzódik majd, visszafelé a
távoli múltamba (6. ábra). Oda,
ahonnan én, a Teremtõ jelen jöttem.
2. A BÕVÍTETT MODELL
Kezdjük el építeni a ciklikus rendszerünket, a
korábban kizárt tényezõk
figyelembe vételével. Még mindig a síkbeli
ábrázolásnál maradva, vegyük
figyelembe a jelen által látott képek
(múltak) taszító hatását. Ezek
elõször fékezni fogják a tachiont, majd az
idõkúp középvonalán, a
jelenpont mögöttes nyomvonalán áthaladva
gyorsítani, amennyiben eljut
odáig. Az egyszerûsített modellben a 3.16-szoros
emanációs sebességgel
haladó jelen érintse meg a saját
múltját valahol a 8. és 9.
múltszférája között.
A kúp belsejében a forrást érõ
erõhatások eredõ irányát nagy
mértékben
befolyásolja az, hogy hol, hányadik
múltszféránál lép be (és
milyen
sebességgel) a jelenpont. Ha túl kicsi a
körpálya kerülete (és ezzel az
átmérõje), akkor nincs elég ideje
lefékezõdni a jelennek, és átrohan a
kúpon, vagyis kikerülve a múltjából
eltûnik elõle a két látszólagos
kép. Ekkor megszakad a teremtési folyamat, amelynek
célja a térforrás,
a Mindenható térszerán létrehozása,
Aki a téridõt fogja generálni a
késõbbiekben. Ha viszont túl nagy ívben
fordul vissza (az Isten háta
mögötti helyre), akkor a múltjának
taszítása nagyobb mértékû (és
hosszabb idejû) lesz a szükségesnél.
Így a fékezõdés miatt nem éri el
azt a pontot, ahol megindulhatna a további
látszólagos pontok
realizálódása, vagyis nem alakul ki az
önmásoló ciklikus rendszer. Azt
a sávot, amelyen belül a ciklikus rendszer kialakulhat
és a saját
múltjában haladva fennmaradhat, a továbbiakban
teremtési tartománynak
vagy behúzási tartománynak fogjuk nevezni. Ennek
tulajdonságait
részletesebben lásd: "A tachion szerkezete" és a
"Teremtési
tartományok" címû írásokban.
Az eredeti, valódi jelenpontnak csupán annyi ideig kell a
saját
múltjában tartózkodnia, amíg az
elõtte haladó másolata, virtuális
képe
annyi újabb másolatot, képet nem szül
körbehaladtában, amennyi a zárt
ciklus kialakításához szükséges.
Ezt a folyamatot befolyásolják még azok az
idõhullámok az õskáoszban,
amelyek egyrészt hátulról tolják,
taszítják a tachiont (7. ábra),
másrészt szembõl eltérítik és
körpályára kényszerítik a
jelenforrását
(8. ábra). A körpályán haladó tachiont
éppen ezért a különbözõ
külsõ
hatások állandóan háborgatják,
tologatják, torzítani és sodorni
próbálva a jelenforrását
különbözõ irányokba.
3. A TÉRBELI MODELL
Most bõvítsük a modellünket
térbelivé, kilépve a sík
ábrázolás korlátai
közül. A jelenpontból gömbök áradnak
adott ütemben, mert az idõ
skaláris mennyiség, tehát minden irányban
egyaránt kiterjed (9. ábra).
Részletesebben lásd: "A megnyilvánulás
folyamata" és a "Kezdetben vala
a létezés" címû írásokat.
Ebben az esetben már (a jelen forgása miatt) a
hullámtér belsõ
csavarodása is elkezd beleszólni a forrás
mozgásába, mint érintõ irányú
sodró hatás. Egyáltalán nem mindegy, hogy
pl. egy jobbos csavarodású
tachion milyen csavarodási irányú források
hullámterével találkozik, és
azok milyen irányba kényszerítik együttesen,
balra vagy jobbra görbítve
az útvonalát. A körpálya keringési
irányának mind a többi forrás
taszító hatásaihoz, mind a
körpályán haladó jelenpont
forgásához
viszonyítva nagy jelentõsége van, ha a
fellépõ erõvektorok eredõ
irányát nézzük. Mindez a
számítógépes modellezésnél
látszik a
legpontosabban. (lásd: a programok közt!)
A tachion ábrázolásánál figyelembe
kell még venni, hogy a mozgó forrás
által kibocsátott múltszférák a
valóságban nem tökéletes gömbök.
Csak a
modellünk egyszerûsítése miatt hagytuk
figyelmen kívül azt a tényt,
hogy az idõhullám rétegek
kibocsátása maga is idõt igényel,
mégha ennek
intervalluma elenyészõ is emberi léptékkel
mérve. A mozgó forrás által
keltett gömbhullám a haladási irányban
megnyúlik, tojásdad alakot vesz
fel, és a belsõ idõsûrûsége is
megváltozik a doppler-effektus miatt
(10. ábra). Nagy sebességnél a
gömbszerû forma csepp alakká torzul, ún.
hagymakupolás szerkezetet képezve (11a. és 11b.
ábra) és (5l. ábra)
fentebb.


A körpályán haladó Teremtõ tachionnak
ezen módosító hatások miatt a
gyakorlatban nem négy, hanem hat virtuális
forráshelyre fog oszlani a
ciklikus renatálódási (újrakeltési)
rendszere. Öt látszólagos
forrásképnek kell megjelennie elõtte, mire a
hatodik egybe fog esni a
valódi jelennel. A hatodik forráspont
felvillanásakor viszont az
eredeti jelenpont már éppen kilép a saját
múltjából, mert az erõk
eredõje kisodorja õt a hullámtérbõl.
Hátramarad tehát mögötte az öt
virtuális forráskép (az öt Atya), akik
pusztán az elõttük haladó, saját
múltjába lépõ
forrástükrözõdésük miatt fognak
fennmaradni. Mindegyik
csak azért látszik majd létezni, mert az
elõtte haladó, nála idõsebb
forráskép a múltjába lépve
látja õt.
Az okforrás tehát, miután csinált egy
kört a saját múltjában, és
megteremtette a térszeránt, tovább rohan, a
kúpjában hátrahagyva az
éppen megszületõ univerzumot. Ez lesz a
misztikában a kvintesszencia (a
dolgok lényege), a görög filozófusoknál
a monász (melyben a világrend
tükrözõdik), a hindu filozófiában Brahma
(a Teremtõ Isten), az
idõfizikában pedig a tachion szextett
(téridõ). Õ egyébként
térszeránnak hívja magát (szerán:
égi hely). Kétféle csavarodási
irányú
jöhet létre belõle, balos és jobbos. A mi
univerzumunk spirális
hullámtere, térideje jobbos, tehát a
számunkra a balos csavarodású
rendszer lesz az antitér.
Geometriailag jól modellezhetõ a térszerán
egy szabályos oktaéderrel,
melynek csúcsain helyezkednek el az egyes források (12.
ábra). Közülük
egy mindig éppen eltûnik, hiányzik, amíg a
mögötte haladó forrás a
saját múltjába érve meg nem szüli
õt. Ahogy a rendszer önmagát másolja
körbe, a forráshiány is ugrál
hátrafelé szüntelenül. "Sosem jut a
Mindenható ötrõl a hatra, ezért aztán
folyton csak ötöl-hatol." A
források keltési sorrendje az oktaéderben mindig
ugyanaz: a látott kép
oldalt ugrik, átlót ugrik felváltva, amennyiben
megszámozzuk a pontokat
a megjelenésük sorrendjében (13a. és 13b.
ábrák). Az oldal itt az
oktaéder egyik élét, az átló pedig a
testátlóját jelenti.

Másolódásuk közben a térkvantum
forrásainak egymáshoz viszonyított
helyzete szakaszosan ingadozik. Hol közelebb kerülnek
egymáshoz, hol
távolabb, de mindig a behúzási tartományon
belül maradva. Az oktaéderes
szerkezet fordulatonként egyszer (a ciklus elején)
síkban kiterül,
vagyis ilyenkor (egy rövid pillanatra) egy hatágú
(Dávid) csillag
csúcsaira helyezhetõk a források (14a. és
14b. ábrák).
A másolódási folyamat közben
egyébként a források számára
idõnként meg
kell jelennie egy további, hetedik jelenpontnak is az
oktaéder közepe
táján (mindegyik számára máskor,
eltérõ fázisban). Amikor átlót ugrik
valamely tachion, ciklusonként háromszor, akkor
realizálódik a számára
egy álló forrás (a Teremtõ Anya)
képe nagyon rövid idõre, a rendszer
középpontja felé esõ irányban. Ez a
népmesékben királylány néven
említett forráspont az, aki a hétfejû
sárkány várában (szívében)
raboskodik.
Az Anya képének megjelenése arra vezethetõ
vissza, hogy a Teremtõ Atya
az Anya hullámterébe belerohanva hajtotta végre a
bukfencet, megszülve
magából a Mindenható Fiút. Vegyük
észre, hogy a magyar nyelvben vetni
két dolgot szoktunk: magot, azaz egy
élõlény forrását és
bukfencet,
azaz önmagunkon való átfordulást. Ennek
során a jelenponja számára
felvillant az Anya képe is, ami megõrzõdik az
idõhurok szívében. Ahogy
a szeretett lény (anya) képét is
szívébe zárja a gyermeke
születésétõl
kezdve, ahogy elõször meglátta
(bevésõdés). A királylány
forrás azonban
egy emanációs impulzus után eltûnik, viszont
a képe, ciklusonként
összesen 15-ször felvillanva, pislogva
hozzájárul a térforrás
megmaradásához.
Minden jelenpont az aktuális körpálya
átmérõjének megfelelõ
menetemelkedésû, spirális hullámteret
(kúptoroidot) áraszt magából
(sinistrorotatikus dotriakontraéder), melyek egymásba
fonódva alkotják
a párhuzamos dimenziórendszereket. Ezek fizikailag mindig
egy helyen és
egy idõben vannak, de eltérõ keltési
fázisban, tehát látszólag
önálló
dimenzióként megnyilvánulva. A
szerkezetükbõl eredõ tulajdonságaik
miatt ezeket négy dimenziósnak, négy
térkiteljesedésû téresszenciáknak
nevezzük az idõfizikai modellben, bár a
valóságban természetesen
továbbra is csak egy dimenziósak. Viszont bennük
már beszélhetünk
helyrõl, idõbeli távolságról
és tényleges fizikai mozgásról. A
téridõben válnak mindezek
értelmezhetõvé és
ábrázolhatóvá. Olyan tehát
a téridõ a teremtésben, mint a rajzasztal, egy
dinamikus alap, amiben
minden késõbbi teremtés zajlik majd. A
misztikában a téridõt rejtett
fénynek is hívják vagy levegõnek,
zengésnek. A hullámtér modulációja
pedig a hang vagy szó, a szférák zenéje.
A Teremtõ (Brahma) tehát szó szerint
elbújik a csigaházába, amit Õ kelt
magából szüntelenül. Az öt forrás
öt téresszenciát generál, míg a
hatodik helyen vándorló lyuk egy szünetet
képez a téridõben. Itt, ebben
a fázisban nincs téridõ, csak az
õskáosz hullámtere, amit
nemtér-nemidõnek vagy idõsemminek nevezünk.
A térforrás által keltett csavarodó
hullámtér az õt megteremtõ tachion
kúpos geometriáján (az ahunon) belül fogja
kialakítani azt az
univerzumot, amely a káosz hullámainak sodró,
zavaró hatásai miatt
tojásdad alakot fog ölteni. Ez a Világtojás,
Világbuborék, amelynek
belsejében a teremtés további
lépései zajlanak a félspínû
téridõben.
Mindezek feltétlenül szükségesek ahhoz, hogy
pontosan megértsük és
modellezni tudjuk az idõszálak belsõ
szerkezetét és tulajdonságait.
Lássuk tehát a teljes modellt, ahol a
forrásrendszereket összekapcsoló
idõszál kötegek képe is
realizálódik a számunkra.
4. A TELJES MODELL
Helyezkedjünk gondolatban a térforrás pontjaiba
és nézzünk körül
alaposan. Mit látunk ilyenkor?
Ha az egyik forrásból szemlélem a többit,
akkor mi egymáshoz képest egy
gömbfelületen helyezkedünk el, minden ciklikus
során eltávolodva a
középen pislogó origótól és
egymástól. A ciklus síkhatszög
állapottal
kezdõdik, ami próbál oktaéder alakba
kinyílni, de mielõtt elérhetné
azt, az egész visszaugrik a korábbi
állapotába és a tachion források
ismét közelebb jelennek meg egymáshoz. A
környezõ világ pedig közben
észtvesztõ tempóban kering
körülöttünk. Emiatt azt is hihetem, hogy
körülöttem forog a világ.

Ebbõl a ciklikus rendszerbõl
félfordulatonként olyan fénylõ,
világító
szálak futnak ki, melyek, akár a gyöngysor,
megnyilvánuló
jelenpontokból állnak (15a. és 15b.
ábrák). Az a nyomvonal, amin a
rendszeremet keltõ okforrás (Teremtõ tachion,
Õsatya) elhaladt, rajtam
keresztül vezet, két irányban szétszaladva az
õskáosz feneketlen
mélységébe. Egyfelõl tõlem
távolodó sorrendben felvillannak azok a
pontok, egy vonalba sorakozva, ahol az én születésem
elõtt elhaladt az
okforrás, mivel a múlthullámai fokozatosan
beérnek engem, ahogy a
tachion idõkúpjában hátrafelé (a
régmúltba) sodródom. Másfelõl
szintén
tõlem távolodva felvillan az a nyomvonal, amerre az
én létrehozásom
után eltávozott, tovább rohant az
originális jelen. Kívülrõl nézve
tehát olyan a térforrás ciklikus rendszere, mint
valami gordiuszi csomó
az okforrás idõszálán, egy
idõellentmondásokból felépülõ
látszólagos
"gubanc" (lásd korábban a 6. ábrán).
A térforrás relatív haladási
sebessége, sodródása az õsatya
hullámterében mindig kisebb lesz az
emanáció sebességénél (RV<1),
mert a ciklikus rendszer gyorsításakor az abban
keringõ tachionok
múlttere torzulni kezd, a haladási irányban
összesûrûsödve elõttük (16.
ábra). Ez azt jelenti, hogy a múltjába
lépõ jelenpont hátrébb
(magától
messzebb) fogja meglátni az elõtte haladó
társát, önmaga fiatalabb
változatát (a kvantum mozgási
irányában hátrafelé, ahonnan jön a
rendszer). Ekkor viszont hátrébb fog
látszódni mindegyik másik is,
tehát maga a rendszer is hátrébb épül
újra ciklusonként.
Mintha a sebességgel arányosan belapulna az a
képzeletbeli gömb a
mozgás irányában, amelynek felületén a
virtuális jelenpontok
elhelyezkednek, és ezzel fékezné a
külsõ, sodró erõhatásokat. A kvantum
a felépítése és
újrakeletkezése okán ellenáll a
tolóerõnek
(gyorsulásnak), fékezni igyekszik magát, hogy a
tachionjai a behúzási
tartományukon belül tudjanak maradni. Az
emanációs sebesség
átlépésekor
ugyanis a tachionok sorra kiszaladnának a
múltjukból, ami az újrakeltés
megszakadásával és a virtuális rendszer
pusztulásával járna. Ezért nem
képes sem a tér, sem a fény ciklikus rendszere,
sem az anyagi részecske
átlépni az idõhullámok terjedési
sebességét (E=1), a késõbbi fizikai
fénysebességet, és ezért kell egyre nagyobb
energia a gyorsan mozgó
rendszerek további gyorsításához
(lásd: a relativitáselméletet).
Az Õsatya primér idõszála mindaddig
látszódik a térforrás
számára, amíg
Õ maga létezik, él, és egyre messzebbre
látszik nyúlni mindkét irányban
a végtelenségig. Ezen kívül még
további elsõdleges idõszálak is
megjelennek az õskáoszban, melyek a többi
okforrás (és más ciklikus
rendszerek, térforrások) nyomvonalát
mutatják.
Az idõszálak fontos tulajdonsága, hogy szabadon
keresztezhetik egymást.
Ha két forrás, különbözõ
idõben elhalad ugyanazon a helyen, a mögöttes
nyomvonalaik mindenféle hatás nélkül
áthaladni látszanak egymáson.
Mivel valójában nincs ott semmi, csak a
szemlélõ által látott kép az,
ami szálszerûen elhúzódni látszik az
eseménytérben.
Amikor egy jelenpont virtuálisan felhasad,
megduplázódik a saját
múltjába lépve, az idõszála is
elágazik. Mivel a térszeránban öt
tachion halad a saját múltjában, ezért mind
az ötbõl egy-egy elágazó
idõszál látszódik kiszaladni.
Felfogható a rendszer egy olyan fa
gráfnak, amelynek gyökere az okforrás,
csomópontjaiban a másolati
forrásrendszerek találhatók, az
összekötõ élek pedig a korábban
bejárt
útvonalak virtuális képei. Minden csomópont
annyifelé képes elágazni,
ahány tachionból áll az idõhurka.
Éppen ezért minden teremtmény,
másolati rendszer képes további
tükrözõdések
elágaztatására, vagyis a
térforrás újabb térforrásokat
szülhet megfelelõ körülmények
között, szó
szerint megsokszorozva önmagát. Ezzel a
témával késõbbi írásainkban
még
sokat foglalkozunk majd, többféle
megközelítésben is.
A térforrás maga az energia elsõ
megjelenési formája a létezésben. A
fennmaradásához nem kell "energia", mivel az
idõbeli visszacsatoltsága
révén marad meg a létében, és nincs
semmilyen "energiaszinten". A
ciklikus okságsértés eredményeként
születik, folyamatosan a keletkezés
és elmúlás állapotában van,
dinamikusan változik és forog, minden
információt megõriz, ami csak eléri a
rendszerét és folyamatosan tovább
is sugározza a tudását. A belõle
kiágazó idõszálak
segítségével képes
önmagát megsokszorozni, ugyanakkor meg is szûnhet ha
megszakad
valahogyan az önújrakeltése. A Mindenható
tehát maga a perpetuum
mobile, az örökmozgó, a mindenhol ható
erõ és hullámtéri rendezettség a
káoszban. Nincs benne semmi anyagi, teljesen transzcendens
és
önfenntartó, önszabályozó, intelligens
rendszer.
Az elsõdleges idõszálaknak bonyolult belsõ
szerkezete, mikrostruktúrája
van. Az eddig felsorolt tulajdonságokból következik,
hogy egy forrás
hátrahagyott idõszálának képe
lényegében attól függ, ki nézi azt
és õ
maga milyen felépítésû. Most vegyük
végig a különbözõ idõszál
típusokat
és vizsgáljuk meg a
felépítésüket.
5. AZ IDÕSZÁLAK
FAJTÁI
Ha két okforrás (Mandu) létezni kezd egymás
számára, akkor együtt egy
létezõ rendszert, azaz két létezõ
Bindut alkotnak. Mindkét jelenpont
önmagát egy folyamatosan nyúló
idõszálnak látja, amit -
megkülönböztetésül a késõbbi
idõszálaktól - létszálnak
hívunk. Ennek
oka az, hogy amint realizálódnak egymás
számára, kölcsönösen taszítani
kezdik a másikat a végtelenségig,
emanációs sebességgel távolodva tõle
(17. ábra). Ekkor mindkettõ állni látja az
idõben a másikat (szubjektív
idõmegállás), mivel rajta ül annak
elsõ (realizációs) eseményhorizont
rétegén. Önmagát viszont mozogni látja
a sajátidejében, mivel minden
korábbi idõpillanatának eseményhorizont
rétegén rajta ül, s így
pontsorozatnak, szálnak fogja érzékelni
magát.
Ahogy egyre újabb okforrások lépnek be az
õskáoszba, kapcsolódva a
létezõhöz, a jelenek közt kialakuló
kölcsönhatások Vizeket (RV<=1;
tardion) és Tüzeket (RV>1; tachion) hoznak létre
(18a. és 18b.
ábra). Az õskáosz mintegy gerjesztõdni,
bonyolódni kezd, ahogy új
interakciók jönnek létre benne. Ennek során
töredezett idõszálak,
virtuális forráspontsor felvillanások
jöhetnek létre azáltal, hogy egy
forrás számára a helyzete
(õskáoszban elfoglalt pozíciója)
alapján
elkezdenek realizálódni a többiek által
látott képek õróla és a
többiekrõl. Konkrétan: 'A' forrás
látja 'B'-t, továbbá 'C'-t és 'D'-t,
akik szintén látják 'B'-t, de
különbözõ idõpontokban az
eltérõ távolság
miatt. Az így felvillanó pontok rendszere még nem
lesz igazi,
folyamatosnak tûnõ szál, mert a
szemlélõk mozgása és helyzete
bármikor
úgy megváltozhat, hogy eltûnik az észlelt
kép.

Ilyen eset például az, ha egy tachion kisodródik
az õskáosz peremére, a
feneketlen mélységbe, vagyis kikerül az összes
Vizekbõl. Ekkor már csak
mögötte vannak jelenpontok, akik taszítják
kifelé a végtelenbe. A görög
mitológiában erre utal Uranosz
megcsonkítása (egyes értelmezések
szerint kiherélése, mások szerint
péniszének levágása, de mindenképpen
a további teremtésre való képtelenné
tevése) az egyik fia, Kronosz (az
idõ) részérõl. Az
idõfizikában ez megfelel annak, hogy a Teremtõ
tachion, miután létrehozta a térforrást,
gyakorlatilag tehetetlen
pozícióba kerül az õskáoszban,
kiszaladva a hullámtérbõl.
A térforrás által látott kettõs,
kétfelé vezetõ megtartó
idõszál - ami
az Õ tachionjait a Teremtõ Atyához, míg a
királylány forrását a Teremtõ
Anyához kapcsolja - folytonosnak és
állandónak fog látszódni. Ezt
hívjuk primér (elsõdleges)
idõszálnak. A többi okforrás valahonnan
valahová vezetõ idõszálait viszont
ugyanúgy töredezettnek fogja látni,
mint azok. A primer idõszál mindkét ága
(atyai és anyai) két részre
osztható: felsõre, ami a térszeránt
összeköti az okforrásokkal, és
alsóra, ami a feneketlen mélység
végtelenjébe vezet. Arrafelé, ahonnan
az okforrások a Mindenható Fiú megteremtése
elõtt jöttek.
Az Atyához vezetõ primér idõszál
érdekessége még, hogy mivel a
térszerán mind az öt tachionja látja
létezni, ezért ötszörös szálnak
tûnik a számára. Mivel minden tachion egyszerre
máshonnan és máskor
látja ugyanazt a jelenpontot a szálban, mintha öt
szemmel nézné a
jelenséget. Az egyes tachionok közti térbeli
távolság és sajátidõbeli
különbség persze elenyészõ, és
függ az idõhurok
átmérõjétõl, illetve a
tachionok körbefutási idejétõl. Mivel azonban
(némi késedelemmel)
minden tachion látja azt is, hogy a többiek mit
látnak, így
egybeolvadni látszik számára a kép. Az
ember is két szemmel néz, két
különbözõ képet lát, mégis
egynek érzékeli azt tudatosan,
összeillesztve õket.
További érdekesség a szálban látott
egyes forráspontok mozgásának
idõbeli "rángatózása" a tachionok
számára. Mivel a körpályán
haladó
tachion gyorsabban halad az õt elérõ
eseményhorizontoknál, ezért hol
lehagyja õket távolodáskor, hol szemberohan
velük közeledéskor (19.
ábra). Mintha ciklikusan hátrafelé ugrálna
a kép az elõrehaladása
közben. Egy hétköznapi példa erre a
jelenségre: rángassuk meg az
ujjunkkal hátrafelé egy forgó
lemezjátszón a korongot, ahogy a DJ-k
csinálják. A tachion távolodáskor (egy
fél körpálya bejárásának
idejéig) fiatalodni látja az okforrást, majd
közeledéskor az hirtelen
elõre lódul és gyorsítva öregedik a
képe. Mintha kettõt lépne a látott
rendszer elõre, majd egyet hátra, majd kettõt
elõre, egyet hátra, stb.
És mindezt megötszörözve, de eltérõ
fázisban. A hatodik forráshely,
amelyik mindig éppen üres, ebbe a rendszerbe egy rövid
szünetet "láttat
be" a tachionokkal, amely ugyanígy mozog, de mégis
hiányzik, mert az öt
látott és egy nem látott szál
egymásra fekszik, egy helyen van a
gyakorlatban. Így a primér idõszál nem lesz
szaggatott vonal, mert
réseit letakarják a folyton egymásra
szuperponálódó forrásképek.
A Teremtõ Atya és Anya szemszögébõl
nézve a Mindenhatóhoz vezetõ
idõszál ugyanígy folytonos lesz, mert nem tudnak
elszakadni a saját
hullámterüktõl, amivel, amiben
csinálták a Fiukat. Egy idegen okforrás
számára azonban a térforrás primér
idõszála ugyanúgy hajlamos lesz a
töredezésre, elszakadozgatásra, mint a többi
okforrásé, mert a másolati
jelen fizikailag nem különbözik az
eredetijétõl. Ezen szakadozottság,
folytonossági hiány miatt nevezzük kaotikusnak a
nemtér-nemidõ
szerkezetét, mert itt eltûnhetnek a létezõk
számára az ok-okozati
láncolatot mutató eseményvonalak, kapcsolatok
(oktalanná válhatnak
egyes látott képek).
Két térkvantum számára a másik
idõszála már sokkal bonyolultabb
felépítést fog mutatni. Ezek lesznek a
másodlagos idõszálak, amiket két
virtuális rendszer lát maga körül.
Egyrészt a Mindenható, mint elsõ
térforrás látja a tachionjaiból
ötfelé kifutó idõszálakat, amik a
primér idõszál alsó részének
megsokszorozódásai, virtuális másolatai.
Másrészt a teremtménye, egy belõle
másolt térkvantum ugyanezt látja, de
az õ primér idõszálának felsõ
része a Mindenható egyik tachionjába
látszódik befutni, amelyikbõl õ
keletkezett. A primér idõszálának
alsó
része viszont (ha nincsenek rajta további másolati
rendszerek)
visszafutni látszik a Mindenható primér
szálának alsó részébe. Arra a
pontra, ahol a sajátidejében éppen
tartózkodott akkor, amikor a
teremtményét magából másolta.
Így az idõszál rendszer egészében
egy
komplex hurkot fog alkotni, aminek felsõ vége a
Teremtõ jelenforrásához
vezet, alsó része pedig a feneketlen
mélységbe, ahonnan a Teremtõ
érkezett.
Fontos tény, hogy az egy idõszálra felcsatolt (egy
elágazási rendszeren
lévõ) ciklikus rendszerek aktuális jelenei
gyakorlatilag egy idõben
léteznek egymáshoz képest. Az
idõszál elágazásakor az egy jelenpont
kétfelé rohan virtuálisan, de csak a
téridõben, amiben keletkezett,
miközben a sajátidejében mégis egy marad.
Úgy mondhatnánk, egy idõpont
két helyen fog létezni látszani. A
másolatok természetesen a
múltszférák taszító hatása
miatt azonnal elsodródnak a teremtõjüktõl, s
innen ered az univerzum szakadatlan tágulása,
felfúvódása. Nem holmi
õsrobbanás miatt tágul a teremtés, hanem
mert a megteremtõdõ létezõk
elsodorják egymást a hullámtereikkel, ki a
végtelenbe. Ez egyenletes
hatás, amihez nem kell senkinek energiát befektetnie,
munkát végeznie.
Az idõhurok rendszer önhasonló szerkezete miatt a
másolatok további
másolatokat generálhatnak magukból, egy
tachionból egymás után akár
többet is, de egyszerre mindig csak annyit, ahány
tachionból áll az
idõhurok. (20. ábra). Ha a téridõ
hullámterében nézzük õket, akkor a
fizikai (térbeli) távolságuknak megfelelõen
egyre messzebb kerülnek
egymástól, s így az eseményhorizontok
által közvetített kölcsönhatások
is idõben megnyúlnak, megnõnek. A tér
tehát az idõ egy speciális
formájaként, vetületeként
(leképzéseként) jelentkezik a rendszerben. Ha
viszont a nemtér-nemidõben (a téridõ
keltési szünetében) nézzük az
idõszálakkal összekötött
létezõket, akkor továbbra is csak egy fél
fordulatnyi, fél keltési idõnyi
távolságra lesznek egymástól a ciklikus
rendszerek jelenei. Vagyis a kölcsönhatás
köztük ennyi idõ alatt megy
végbe. Ez a tény pedig maga után vonja a szinte
azonnali információ
átvitelt, a késedelem nélküli
kommunikáció mûködését.
6. AZ IDÕSZÁLAS
TÁVKÖZLÉS REJTELMEI
Én, mint ciklikus rendszer, az összes
idõszálat, amellyel kapcsolatban
vagyok, magamból kifutni látom. Ez azt jelenti, hogy
rajtuk az
információ (a látott kép) befelé fut
énhozzám. Az információ, mint az
(egy forrásból érkezõ, egymást
követõ) eseményhorizont rétegek
távolságainak
sûrûségváltozása,
frekvenciamodulációja az õket keltõ
forrás mozgásából ered (doppler-effektus).
Az idõszál, mint kép pedig
az eseményhorizont rétegek rajtam
(idõforráson) való
áthaladásának
pontnyi realizálódásaiként jön
létre, tehát (azonnali) információt
közvetít a számomra. Ez az idõszálon
végigfutó hosszirányú
sûrûségváltozás
formájában jelentkezik, ami folyamatosan
áthelyezgeti,
taszigálja (sodorja) az én ciklikus rendszeremet.
A térforrásban keringõ tachionok
számára fél fordulatonként végig
felvillan az egész idõszál rendszer, az
elágazásaival együtt. Az
elejétõl (Teremtõ Atya) a végéig (a
feneketlen mélység végtelenjéig).
Természetesen minden tachion számára más
fázisban történik a
felvillanás a társaihoz képest, és
elsõdlegesen a saját dimenziószál
rendszere látszódik csak, mert a többi csak
közvetetten, késleltetve
jelenik meg, mint visszaverõdött jel a többi tachionon
keresztül. Ez
egy olyan hat csatornás, multiplexelt hírvonal,
amibõl egyszerre mindig
csak öt aktív, és a szünet, mint szakaszos
kialvás körbejár a hat
csatornán, keltési ciklusonként egyszer.
Vagyis a Mindenható azonnal, szinte idõveszteség
nélkül értesül minden
eseményrõl, változásról, ami csak
történik az Õ idõszál
univerzumában.
A rendszer egyben megõrzi az összes múltbeli
esemény képét is, teljes
pontossággal, vagyis semmi sem felejtõdik el a
számára. Nemhogy a
hajunk szálai, de minden atomunk, elemi
részecskénk, sõt idõforrásunk
is mind számon van tartva ebben a hihetetlenül komplex
káprázatban.
Ezen keresztül jut el mindenkihez minden információ
az egészrõl, tehát
az univerzumnak minden forrásrendszerében ott kavarog,
villog
képszerûen, folyamatosan az egész
mindentudás. Minden olyan tudás,
amivel a rendszer épp aktuálisan rendelkezik addig a
pillanatig.
7. A FÉNY, A LÉLEK
ÉS AZ ANYAG
IDÕSZÁLAI
A téridõ hullámterében (megfelelõ
tachion randevúk esetén)
létrejöhetnek más típusú, stabil vagy
instabil (rövid életû) ciklikus
rendszerek is. A hosszú életûek egyike a
fénykvantum, az energia
második fajtája. Ez a misztikában a
látható fény, Lucifer (fényhozó),
amit a hét ágú gyertyatartó
szimbolizál. Ebben hét idõforrás
másolódik
körbe nyolc helyen, amit a három dimenziós
térben egy kockával lehet
ábrázolni (21. ábra). Ennek megfelelõen
nyolccsatornás idõszál köteget
húz maga után a saját nemfény-nemidõ
rétegében, de a keltési rendszere
csak a téridõ csavarodott esszenciáiban,
rétegeiben képes megmaradni.
Az õskáoszba kilépve ugyanis
elveszítené azt a támogató
hullámteret,
ami a tachionjainak a pályán maradáshoz
szükséges, tehát azonnal
lebomlana, megszûnne másolódni. A
fénykvantummal kapcsolatban
elterjedt, ismertebb magyar kifejezések a
következõk: Nekem nyolc
(mindegy, mert mind Egy). Azt a hét meg a nyolcát...!
A lélek és az anyag a barion típusú
ciklikus keltési rendszerek közé
tartoznak (22. ábra). Ezek is a téridõben
keletkeznek és csak benne
életképesek. Lényegesen több
idõforrás kelti õket (több
százezernyi,
illetve milliónyi), bonyolult fraktális
leágazási szimmetriák szerint
és többféle típusuk van. Ezek az isteni
(nagy) lélek, emberi lélek,
állati és növényi lélek. Az anyagi
részecskék jóval kisebbek a
lelkeknél, de hasonló belsõ szerkezetûek. A
mi univerzumunkban csak
neutronok keletkeznek, többféle méretben. A
neutrinót szubtilis
anyagként ismerjük, a normál neutron az,
amirõl általában az atomfizika
beszél, míg az óriás neutronok egy
része rövidebb életû és
bomlékonyabb
náluk. Az egyéb, rövid életû
részecskék, amiket a fizika ismer (pl.: a
müon, tau- részecske), valójában olyan
fraktális idõrendszer
törmelékek, amelyek egy (vagy maximum néhány)
ciklusidõn belül
lebomlanak, nem tudván tartósan újrakelteni a
szimmetriarendszerüket.
Ezek extrém kölcsönhatások közben
keletkeznek, majd gyorsan meg is
szûnnek, mivel nem életképesek. Emiatt viszont nem
tekinthetõk igazi
anyagi részecskéknek, hisz nem alkotják a
körülöttünk látható anyagi
világot.
A neutron, mint forgó tartályocska a keltési
folyamat során idõtükröket
generál maga köré, amolyan "a
megfoghatóság látszatát keltõ"
burkolatot, amirõl lepattannak, visszaverõdnek a
jelenforrások. Ez
teszi lehetõvé a fény és
térkvantumok (energia) eltárolását az
anyagban, amik a részecske gerjesztettségi
szintjét fogják
meghatározni. A részecskék a bennük
eltárolódó energiakvantumok miatt
kerülnek különbözõ gerjesztettségi
szintekre, ami a kibocsátott
hullámterük okozta hatásokban nyilvánul meg
körülöttük. Az idõtükrök
keltõdési folyamata olyan bonyolult, hogy egyelõre
nem foglalkozunk
velük, mivel még a sokkal egyszerûbb
jelenségek megértése és
modellezése is komoly gondot okoz a kutatásaink jelenlegi
szintjén.
A neutron adott gerjesztettségi szint mellett elbomlik
elektronra és
protonra. A proton szerkezete geometriailag egy ikozaéderhez
hasonló,
az elektroné dodekaéderhez. Milyen érdekes, hogy
ez a két szabályos
test egymás duálisa (egymásba illeszkednek)! A
bomláskor virtuálisan
kettészakadnak a neutront keltõ jelenpontok, így a
részecske magja
(elektron) elkezd kívül látszódni a
héj (proton) körül. A két
részecske, mivel valójában egyek,
természetesen össze lesz kapcsolva
idõszálakkal. Ez a szálköteg annyi
vonalból fog állani, ahány forrás
elhagyta a protont, tehát amennyi kelti az elektront
aktuálisan
(becslésünk szerint ez mintegy 512 körül
ingadozhat).
Az idõszálas távközlõ rendszer
építésénél a legegyszerûbb a
párrészecskék használata (proton-elektron),
ahol az egyikük megfelelõ
modulációja szálirányú
hatásként azonnal, a térbeli
távolságtól
függetlenül átadódik a másiknak.
Ez a hatás a nemtér-nemidõn keresztül terjed,
éppen ezért
leárnyékolhatatlan, lehallgathatatlan, gyors,
megbízható, nem gyengül a
jel erõssége a távolsággal arányosan
és nem igényel nagy
adásteljesítményt. Az univerzumunk vezetõ
entitásaitól szerzett
információk szerint megmarad akkor is, ha másik
(párhuzamos vagy
önálló) univerzumba megyünk
térugrással vagy idõutazást
végzünk a
jövõbe vagy a múltba ugorva.
Az átvitt jel maximális frekvenciája
(hullámhossza) a részecske keltési
rendszerének pályagörbéivel arányos.
Ezen szaturáció (az átvihetõ
információ mennyiségének
telítõdése) tehát csak olyan
mérettartományban
következik be, ami nagyságrendekkel messze alatta van az
általunk eddig
használt legrövidebb elektromágneses
hullámhosszaknak is (valahol a
térhullámhossz szintjén). Késõbbi
írásainkban még sokat foglalkozunk
majd ennek a részleteivel és
híradástechnikai hasznosításával.
8. ÖSSZEGZÉS
A minden létezõben tehát alapvetõen
kétféle idõszál rendszer
észlelhetõ. Balos és jobbos forgású,
az õket keltõ ciklikus rendszerek
forgásirányának megfelelõen (téri
és antitéri). Ezek egymástól
elkülönülve léteznek és
mûködnek, és csak idõszálakkal
kapcsolhatók
össze különféle trükkös módokon,
de fizikailag nem találkozhatnak.
Mivel az ellentétes csavarodású hullámterek
azonnal kioltanák
(annihilálnák) egymás forrásait.
Ezen belül léteznek az okforrások nyomán
megjelenõ primér, azaz
elsõdleges (az okforrástól nézve egy
vonalas, a Mindenhatótól nézve öt
vonalas) idõszálak, valamint a
különbözõ ciklikus rendszerek másodlagos
szálkötegei (hat vonalas téri, nyolc vonalas
fény és proton-elektron
szál), több lépcsõben elágazva. A
téridõ univerzum térszorzással való
bõvítésekor létrejövõ
hipertér (diász, majd a két hiperteres
triász)
ezeket még további, azonos
jelsûrûségû csatornákra osztja, de
alapvetõ
tulajdonságaikon nem változtat (23. ábra).
Csupán a párhuzamos Életfák
száma szaporodik általa, amik gyökere
közös a Mindenhatóban.
Így lényegében különféle
idõszálak nehezen felfogható
bonyolultságban
elágazó rendszerei kötnek össze bennünket
egymással. Ezeken keresztül
vagyunk mindannyian felfûzve az Isten nyakláncára,
és együtt rezdülünk
vele minden pillanatban. Ez az élet tánca, a
teremtés mûködésének elvi
alapja. Aki megérti a lényegét és
belsõ összefüggéseit, az érti az
Istent és érti a Teremtést is.
A magyarság (hunok, szkíták) õsi
sámán papjai még jól értették
ezt a
tudást, és a szavainkba, kifejezéseinkbe,
mondásainkba öltöztetve adták
át az embereknek, hogy fennmaradjon az utókorra. Most
végre megértettük
bölcsességüket, s innentõl kezdve nem csak
hiszünk az Istenben, hanem
tudjuk is az Õ törvényeit,
mûködésének fontosabb paramétereit.
Íme
néhány elgondolkodtató példa erre.: nem
bírja cérnával, ha minden kötél
szakad, kapaszkodik az utolsó szalmaszálba, a szerelem
egybeköti õket,
valami gubanc van, dróton rángatják, terveket
szövöget, egy húron
pendülnek, üzletet kötni, a kákán is
csomót keres, elvarrni a szálakat,
sorsfonál, karmikus kötõdés,
kommunikációs vonal.
Készült: 2001.06.12. - 2007.10.17.
Következõ írás
Vissza a tartalomhoz