A TEREMTMÉNYEK ELPUSZTÍTÁSA
(Gondolatok a lélekölő munkáról)
"Elpusztítani
egy
probléma hordozóját nem más,
mint eltolni a szembesülés lehetőségét
egy másik téridőbeli tartományba."
1. A ROSSZ DOLGOK FELELŐSE

Az ellentmondásos teremtés egyik fájó következménye, hogy a világ
mindig igazságtalan. Bár folyamatosan törekszik az igazságosságra, azt
sosem érheti el. Emiatt a teremtmények mind bűnössé, hibássá válnak,
illetve áldozattá és nem menekülhetnek a szenvedés elől. Ez független
attól, hogy milyen stratégia szerint akarják élni, vezetni az életüket,
mert az aszimmetriából fakad, ami a teremtés egyik alapvető
tulajdonsága.
A rossz dolgok elszenvedése természetes reakcióként agressziót kelt a
lelkekben és ellenséges magatartásra kényszeríti őket egymás ellen. Ha
végigmegyünk azon logikai láncolaton, ami megmutatja a kialakuló
konfliktusok okait (legvégső eredetét), akkor azt fogjuk látni, hogy
minden rosszért alapvetően a Teremtők okolhatók. Akiktől ered a világ,
azok felelnek minden következményért a világban.
Mivel azonban az okforrások teljességgel elérhetetlenek és
sérthetetlenek az összes teremtmények számára, nem lehet őket
felelősségre vonni soha semmiért. Ők csak kezdeményezték a rendszert,
majd tovább álltak, magára hagyva művüket az Isten háta mögötti helyen
(az őskáoszban). Akikből minden kiárad, azok egyszerűen ártatlanok
mindenféle igazságszolgáltatás számára. Bár teljesen dilettáns módon
hozták létre a világegyetemet, s dekadens módon tartják azt fenn,
mégsem hibáztathatók a teremtményeik problémáiért.
A bűnbak keresés folyamatának viszont az a következménye, hogy az
összes rossz szándék (harag, átkozódás, indulat) az Istennél csapódik
le. Az adott univerzumot keltő és fenntartó főszeránnál, Brahmánál,
akit Mindenhatónak is szoktunk nevezni. Ő a Teremtők legelső gyermeke,
alkotása, a Fiú, aki (szerinó lévén) a téridőt kelti az őskáoszban.
Nála följebb nem lehet jutni az Életfán, amikor elérhető okot keresünk
a felelősségrevonáshoz. Az Isten bent van az univerzumban, elérhető
távolságra minden teremtményétől, hisz az egészet ő kelti és tartja meg
létében. Az, hogy bent van, persze nem jelenti azt, hogy benne van a
téridőben, bárki által tényleg elérhető módon. Az Isten forrásrendszere
az őskáoszban van, és ott kelti, folyamatosan maga köré a téridőt, az
univerzumot. Amelyért Ő felel, bár igazából felelősségre vonhatatlan
mások részéről. A többi univerzum, különféle világbuborék keltője olyan
messze van tőle, hogy nem igen szólhat bele a dolgaiba. Az Isten így
valódi önkényúrként, kvázi korlátlan diktátorként uralkodhat a mennyei
királysága fölött.
Tehát az univerzumban megjelenő rossz és igazságtalan dolgok miatt
szükségszerű, hogy a teremtmények a Mindenhatót okolják. Jól mutatja
ezt az is, hogy a leggyakoribb káromkodásaink és átkozódásaink mind az
Istennel kapcsolatosak, miként a fohászaink, könyörgéseink és kéréseink
is neki szólnak. Tőle várjuk, hogy rendet tegyen, igazságot
szolgáltasson és segítsen a bajainkban.
Csalódni az elvárásainkban szoktunk. Még a Mindenható sem elég ügyes
ahhoz, hogy mindig mindenki összes elvárásának, lehetetlen kérésének
megfeleljen és teljes egyensúlyban tartsa az alárendelt rendszerét. Így
az Isten a működése során elkerülhetetlenül, folyamatosan kitermeli
magából, magának az ellenségeket, akik haragszanak rá a legkülönfélébb
okokból. Ezek aztán ellene fordulva el akarják őt pusztítani, hatalmát
meg akarják szerezni, illetve zsarolni, kényszeríteni és kínozni
akarják az alkotójukat. Viszonzásul az elszenvedett sérelmekért,
veszteségekért. A témáról szép és pontos leírások olvashatók a Krisnás
szakirodalomban.
Aki közel van a háborgóhoz, azt könnyebben tudja háborgatni. Miután az
agresszív teremtmények önmagukat és egymást kellőképp szétkínozták,
agyon szadizták, indulatuk a felettes létezőjük felé fordul. Ez
szükségszerű, mivel a szenvedés nem szüntethető meg a bosszúállás
révén. A szemet szemért elv csupán arra alkalmas, hogy megduplázza a
bajokat a rendszerben és ezzel tovább rontson a helyzeten. A haragvó
teremtmények más célpontot egyébként sem találhatnának maguknak az
Istenen kívül, hacsak nem egy másik univerzum Mindenhatóját (egy idegen
Istent) és teremtményeit (akik idegen Istent imádnak).
2. ÚJRAHASZNOSÍTÁSI LEHETŐSÉGEK

Mint minden disszipatív struktúra, úgy a főszerán is kitermeli önnön
szemetét, salakját, ami utána mérgezi őt. Lásd: Az entrópia effektus
című írást az Eseményhorizont 2005. évi publikációi között. Ezt vagy
újra kell hasznosítania vagy biztos helyre elzárni, távol tartva
önmagától, ahol nem okozhat további gondokat. És ha nincs más
lehetőség, muszáj megsemmisíteni a hulladékot. Az alábbiakban
vizsgáljuk meg ezen isteni hulladék kezelő eljárások főbb módozatait.
1. A teremtmények újrahasznosításának számos módja van.
1.1. A reinkarnáció új élet és új személyiség lehetőségét kínálja a
testben élőknek. A feltudati felejtéssel kitörlődnek a régi, rossz
emlékek, szándékok, szokások és elképzelések, míg a jó dolgok
célirányosan visszaírhatók.
1.2. Az átprogramozással a lelkek célirányosan megváltoztathatók,
információ tartalmuk szelektíven felfrissíthető.
1.3. Üdültetéssel regenerálhatók a sérült személyiségrészek a
mennyországban, ami egyfajta lélek-szanatórium szerepét tölti be. Ott
ugyanis mindenki megkapja mindazt, amit szeretett volna, így
megszabadulhat a nélkülözéstől.
1.4. Visszaolvasztással a lelkek újra egyesíthetők az alkotójukkal a
hosszú életút végén. A helyükbe új, tapasztalatlan lelkek teremthetők.
Ez gyakorlatilag egyenértékű a lelkek teljes, 100%-os hardveres és
szoftveres letörlésével, illetve az információ tartalmuk háttértárolóba
mentésével. Feltéve, hogy egyáltalán megoldható a visszaolvasztás
fizikailag, mert ha nem, akkor marad a lelkek nyers elpusztítása. A
jelenlegi tudásunk alapján valószínű, hogy ez a lehető legtökéletesebb
módszer a teremtés megtisztítására. Egyedül ezen a módon garantálható,
hogy új, romlatlan és tiszta lelkek kerüljenek a rendszerbe, akik a
tapasztalatlanságuk és naivitásuk miatt jó darabig nem fognak gondot
okozni a megtartójuknak. Ráadásul így nem léphetnek fel információs
szivárgások, ami elkerülhetetlen a sima reinkarnációs törlés és
átprogramozás esetében.
2. A megrontott, megromlott teremtmények elzárása a legegyszerűbb, bár
ideiglenes módszer a helyzet kezelésére. Ennek is több módja van, attól
függően, milyen börtönben helyezik el őket az isteni fenntartási
rendszer angyalai. A fogdát nevezhetjük pokolnak vagy lélekcsapdának
is. A lényeg: ide könnyű bekerülni, de nehéz belőle kikerülni.
2.1. A legegyszerűbb természetes lélekcsapdák a neutroncsillagok és
fekete lyukak, melyek oly hatalmas gravitációs térrel rendelkeznek,
hogy felszínükről még a roppant mozgékony lélek részecskék sem tudnak
megszökni. Aki bekerül egy ilyen csapdába, az az univerzum teremtési
ciklusának végéig ott is marad, kvázi megszöktethetetlenül. Az istenek
valószínűleg rendelkeznek olyan technikákkal, melyekkel még innen is
kiszabadítható valaki, de önerőből kijutni gyakorlatilag lehetetlen.
2.2. Léteznek olyan mágikus technológiák, melyek révén mesterséges
lélekcsapdák is készíthetők. Ezek rövidebb idejű bebörtönzésre vagy
fogolyszállításra használatosak és kívülről elvileg feltörhetők.
2.3. Szükség esetén az egymástól elszeparált dimenzióvilágok,
térkiteljesedések valamelyikébe is át lehet költöztetni a rossz
lelkeket. Amennyiben nem tudják, hogyan kell tudatosan teret váltani,
ott sokáig megmaradhatnak, hacsak nem nyitja meg a világukat egy
téranomália, összekapcsolva azt egy másik, párhuzamos univerzummal.
Legjobb tudomásunk szerint az istenek nem használnak egész
dimenzióvilágokat erre a célra.
2.4. Szélsőséges esetben egyszerűen kizárhatók a lelkek a
nemtér-nemidőbe, amit nem véletlenül hívnak szeparátornak, illetve
tisztító tűznek. Ez egy fokkal durvább, mint a dimenzióbörtön, mert ott
kvázi egy örökkévalóságon át főnek a szellemek a saját levükben. Az
őskáosz arra alkalmas, hogy valaki szembesüljön önmagával, de ez még
nem garantálja, hogy meg is fog javulni, mikor végre kihalásszák a
sötétből és visszahozzák az angyalok.
3. A teremtmények megsemmisítése, elpusztítása a legegyszerűbb és
leggyorsabb módszer. Ilyenkor gyakorlatilag kitöröltetnek az Élet
Könyvéből, ami az Életfára akasztott lelkek központi nyilvántartása. A
gyakorlatban ez úgy történik, hogy vagy levágják az adott lelket a
megtartó időszálairól (elvágják a sorsfonalait), megfelelő isteni
eszközökkel vagy lélekromboló fegyverrel megsemmisítik. Az efféle
lélekölő munkára Brahma külön teremt speciális képességekkel rendelkező
istenségeket: Sivát és Kálit. Az ő dolguk ezt a (piszkos) munkát
elvégezni, ami lényegében az Életfát betegítő káros burjánzások
szakszerű visszametszését jelenti. Az ilyen hatalom természetesen
óriási veszélyt jelent mindenkire, ezért a halál uraival nem tanácsos
ujjat húzni. Az ősi szent iratok szerint Siva még Brahmát is meg tudja
ölni elvileg és csak Krisna parancsol neki (az okforrás).
3. A LÉTEZÉS SZÜNETELTETÉSE

Az Isten ellen támadó lelkek olyanok a számára a gondolataikkal,
érzéseikkel, mint az emberben a depresszió, a rossz közérzet és az
öngyilkos gondolatok. Kétségbeesés, elkeseredés, düh, gyűlölet, stb.
tölti meg ilyenkor a Lélekfa adott részét. Mivel a teremtésben a
rossznak is van létjogosultsága, épp úgy, mint bármely más gondolatnak
és érzésnek, nem lehet teljesen kizárni, kitörölni a rendszerből. Az
éltető hatású dolgok mellett így állandóan jelen vannak a halálos
veszélyek is az univerzumban. Ha Brahma nem tud velük megküzdeni, és
eluralkodnak rajta, akkor legyőzik és meghal. S vele pusztul az egész
univerzuma, menthetetlenül (mivel őrá van felfűzve).
Aki életet kelt és vet, annak gyomlálnia, aratnia is kell,
elkerülhetetlenül. A szenvedést így Brahma sem ússza meg, legyen
bármilyen jó dolga (védett, szeparált helyen) a privát mennyországában,
ahová elbarrikádozza magát. Hiába óvja a saját szellemét és
forrásrendszerét körkörös védelemmel (testőr kerubokkal), gondosan
rejtve önmagát minden teremtményétől, akkor is sebezhető marad. Még
totális paranoiával és maximálisan éber gyanakvással sem tud minden
rosszat kizárni az életéből. Az önvédelem mellékhatásaként végül Ő
válik az elefántcsont toronyba zárkózó magányos fenséggé, aki hiába
várja szabadítóját. A kulcs ugyanis ott van belül a zárban.
Ha nincs más megoldás, legvégső esetben Brahma szüneteltetheti egy
időre az univerzumának teremtését, keltési folyamatát. Erről korábban
volt már szó a Létszünet című írásban (lásd: a 2002-es év anyagai
között).
Valószínűleg az univerzum megtisztítása céljából szokott a főszerán
ciklikusan létszüneteket kezdeményezni, hogy letakarítson minden rossz
lelket és rossz teremtést magából. Ilyenkor talán még az akashát is
szelektáltan törli, önmagát is részleges felejtésre ítélve, hogy
könnyítsen a saját magára nehezedő nyomáson. A tudás súlyán, ami
pesszimistává és elöregedetté teszi a szellemét. A hardveres
öncsonkítás mellett tehát szoftveres fertőtlenítést is végeznie kell,
hogy biztos legyen a végeredményben.
A téridő tisztára söprésével az idegen életfák beékelődött
teremtményeit is megsemmisíti, amik megtelepedtek a mi
világtojásunkban. Ha ezt egybeköti egy szakaszos, a létszünetet követő
törléssel, és levagdossa a saját Életfájáról a problémás lelkeket,
akkor jó eséllyel megszabadulhat minden információs fertőzéstől.
Azoktól a gócpontoktól, amik később súlyos bajokat okozhatnának az új
rendszerében. Ezt a folyamatot nevezzük Istenítéletnek. Ilyenkor
szigorúan megszűri, megítéli a saját istenségeit, angyalait is, a helyi
fenntartókat, tehát a teremtési ciklus végén mindenkinek ítélet napja
van és teljes elszámolás (leltár).
Brahma a nagytakarítás után dönt a következő teremtési ciklusáról, az
univerzumának reinkarnációjáról. Arról, hogy legközelebb hogy kellene
csinálni a rendszert, hogy elkerülhető legyen a korábbi problémák java
része.
4. A JÓK MEGTARTÁSA

A rendszergazda tisztában van vele, hogy a rossz dolgokat soha nem kell
sehol megőriznie, elzárva egy biztos helyen. Információs zárványban
(akasha tárolóban) például, mert a rossz mindig megjelenik a
teremtésben, a polarizáció, ítélkezés és aszimmetria következményeként,
mint eredő jelenség. Csak azt a tudást kell megőriznie (a jót), hogy
hogyan lehet és kell a rosszat kezelni, gyógyítani, korlátok közé
szorítani, elpusztítani, stb. A hadsereget és a hadtudományt meg kell
őrizni a győzelem után, az ellenséget nem.
A tisztán jó teremtés kevéssé dinamikus, mert nem feszülnek benne nagy
erők, amik mozgatnák az eseményeket. Ha viszont rossz dolgokat viszünk
bele, abból szenvedés, betegség, baj származik, ami megmozgatja,
kifárasztja a rendszert, s végül ha eluralkodik rajta, akár meg is
ölheti. Erre mondjuk azt, hogy elszabadul a pokol. Az egészséges
egyensúly fenntartásának tehát az a lényege, hogy a rossz legyen csak
csipetnyi a világban. Ízesítőnek, izgatószernek kell használni,
vigyázva arra, nehogy túladagolódjon és tönkretegye a bulit. A rossz
tehát változatosabbá és életerősebbé teszi a rendszereket, serkentve
azok védekező rendszerét.
Tapasztalati tény, hogy az olyan perverziókat évezzük a legjobban, amik
felizgatnak, de nem okoznak szenvedést. A fantázia a megszokott rend
pervertálása. Mivel pedig a kreativitás nem létezhet fantázia nélkül,
szükségszerű, hogy a teremtmények önállóan (isteni segítség nélkül) is
megteremtsenek minden elképzelhető rosszat a maguk számára.
A Földdel, mint a rossz dolgok egyik gyűjtőhelyével a galaxisunkban
jelenleg épp az a fő baj, hogy a Sátán, a helyi uralkodó nem képes
szabályozni a gonosz, rossz erőket, amiknek ura kellene, hogy legyen.
Így azok túlburjánzanak (a szorgalmas beosztottaknak hála) és megölik
őt és a terveit. Látszólag ez jó a rossz erőknek, de valójában pont
rájuk jelenti a legnagyobb veszélyt, nem a jó lelkekre. Ahogy a rákos
sejtek is akkor veszítenek, amikor legyőzik az élő szervezetet, amin
élősködnek. Öngyilkos módon elpusztítják a tápláló, fenntartó
otthonukat. Ezen csak úgy lehet segíteni, ha konszolidáljuk az emberi
bűnöket, a rendszer globális és lokális bajait egyaránt. Ez pedig
életmentő és jó (Istennek tetsző) cselekedet.

Készült: 2003.05.22. - 2006.07.13.
Következő írás
Vissza a tartalomhoz