A GLÓRIA, MINT BEAVATÁSI SZIMBÓLUM
TITKAI
"Ha
volna egy mustármagnyi hitetek, legalább kishitűek lennétek."
1. A KORONACSAKRA
Az emberi aura (fénytojás, fényruha) nem csupán energiamező és
részecskefelhő,
hanem információ tároló tér, valamint érzékszerv is egyben. Energiát
(fényt), anyagokat (különféle részecskéket) és
információt gyűjt magába, dolgoz fel és bocsát ki a környezetébe
folyamatosan. Az alábbiakban a fejtetőn lévő koronacsakra, mint
energiatölcsér működésének információgeometriai magyarázata olvasható.
Emellett ismertetésre kerülnek a glóriának, mint fontos beavatási
szimbólumnak és "testrésznek" a titkai is.
A koronacsakra egy fölfelé táguló tachionszerű kúpot alkot a térben.
(1. kép) Ha a tachion jelenpontja a lélek helyére esik (az ember
fejében középen),
akkor a fejbuborék maga a fej (koponya), illetve a fejtetői rész (a
tachion mozgása miatt). Efölött kezdődik a toronyzóna a második
eseményhorizont időgömbjével. A témával kapcsolatban lásd a: Teremtési
tartományok című írást az Eseményhorizonton a 2001-es év anyagai között.
Mivel a 3D-s térben lévő emberi test aurája is csak három térdimenziós
(ellentétben azzal, amit sokan állítanak, miszerint 4D-s lenne), ezért
a kúp is három dimenziós
kiterjedésű normálisan. Ha a kúp csúcsszöge (az aurát keltő lélek
forrásrendszerének speciálisan összerendezett sajátrezgése miatt) beáll
a Teremtő szögére (36°52'), akkor rezonáns lesz vele. A kúp csúcsán
található lélek így képes információkat továbbítani (imádkozni) az
Isten felé, mint egyfajta transzcendens adóantenna (a továbbiakban:
adókúp).
Akik a tudásban eljutnak egy bizonyos beavatási szintig (nagymester,
megvilágosodott), azok lelke "emelkedetté" válik a tudás, mint
információ hatására. Az emelkedettség kifejezés nem csupán a lélek
rezgésállapotára, a földhözragadt rezgésektől való
elrugaszkodottságára, elszállottságára vonatkozik, hanem megnyilvánul
az aurában is. Az egyszerű emberek lefelé irányuló tachion kúpja
mellett megjelenik (ugyanott, vele ellentétesen) egy fölfelé irányuló
tachion kúp is (a továbbiakban: vevőkúp), mely a lélek kapcsolatát
jelzi az Istennel. (2. kép) Azt, hogy az illető képes venni az Isten
szavait, transzcendens vevőantennaként. A kapcsolat így kétirányúvá
válik.
A vevőkúp csúcsa a fej fölött van a levegőben, kiemelkedve a
koponyából. A csúcspontban a beavatottságtól függően különböző
anyagi részecskék találhatók, melyek gömbszerű,
világító gombócot, felhőcskét alkotnak. Ez többnyire nem látható szabad
szemmel, csak lélekkel (igazlátással) és az ember mozgása közben
hajlamos az
ingadozásra (a tömegtehetetlensége miatt), ahogy követi a fizikai
testet. A "felsőlélek" kifejezés
valószínűleg erre a gombócra utalt eredetileg, bár manapság már egészen
más jelentésben használják általában (felettes létező, felsőbb én az
Életfán).

A vallási öltözékek között a különféle süvegek, csúcsos sipkák
jelképezik ezt a fajta beavatottságot (Istennel való kapcsolatot)
ősidők óta. Ilyenek a buddhistáknál a kúp és lótuszlevél formájú,
sárga, narancs, vörös és fekete színű süvegek. (3.-4. kép) A
tudós szerzeteseknél a fejfedőn látható vízszintes, aranyszínű sávok
jelzik, hány beavatás birtokosa az illető. A tibeti buddhistáknál
gyakori előre ívelő süvegek a saját múltjába visszakanyarodó Teremtő
tachion geometriai szerkezetét utánozzák. Ezzel jelzik, hogy a fejfedőt
viselő ember az önmegismerés útján jár (szemlélőpontja visszapillant
önmagába). (5. kép)
A katolikus pápai süveg, a mitra szintén lótuszlevél alakú, de fehér,
rajta vízkereszttel, ami jelzi, hogy ő Jézus Krisztus földi helytartója
(helyettesítője, amíg a Főnök távol van). (6. kép) A mitra egyébként az
indoiráni (perzsa) mitológiában a fény istene (Mithrász), vagyis a
Napisten, akinek kultusza (vallása) a kereszténység felvétele előtt
igen elterjedt volt az ókori római birodalomban is.
2. ELFORGATÁSOK
A megvilágosodott lélek (buddha, arhat) tisztában van a teremtés
törvényeivel és működésével. Ennélfogva van rálátása (Rá = Napisten) az
Isten fizikai szerkezetére, felépítésére, tehát képes látni (lélekkel
érzékelni) a magasabb térdimenziószinteket is (régiesen szólva: a
túlvilágot). A felsőlelke nem csupán
emelkedett állapotban van (a feje fölött), hanem kiemelkedő állapotba
is
képes kerülni szántszándékkal, hogy hozzáférjen a magasabb
dimenziószintek tudásához. A kiemelkedés azt jelenti, hogy az adó- és
vevőkúpját képes kiemelni, kiforgatni a három térdimenziós beágyazási
környezetéből. Kiemelkedik a négy dimenziós túlvilágba egy merőleges
elforgatás révén.
Egy kúpot két fő tengely körül lehet elforgatni a térben. Az egyik a
hossztengelye, mely áthalad a csúcsponton (a jelenforráson), a másik a
kereszttengelye, mely a fenékzóna origóján (a legelső, legrégebbi
múltbeli pillanaton, ahol a lélek van) halad keresztül. Három dimenziós
kúpnál két, négy dimenziósnál három kereszttengely van, amik
merőlegesek egymásra és a hossztengelyre is. (7. kép)
Ha a 3D-s vevőkúpot a hossztengelye
körül elforgatjuk az 4D-ben 90°-kal, akkor két irányba ki fog emelkedni
a 3D-ből (a jelenforrás megmarad a 3D-ben). A vevőkúp 3D-ben látható
metszete pedig az anyagi test körül egy 2D-s vevőkúpszelet lesz az
illető
feje körül. Pontosan úgy, ahogy sok buddhista szentképen
ábrázolják a boddhiszattvákat. (8. kép) Ezért mondjuk a szellemileg
fejlett emberekre, hogy lobog bennük a tűz, ég bennük a lelkesedés (a
lelkük körül).
Minél világosabb eme transzcendens, lelki tűz színe, annál közelebb van
az Istenhez (Aranycsírához, Aranyatyához), tehát a beavatási szintek
lentről fölfelé haladva a következő színekkel lesznek jelölve: vörös,
narancs, aranysárga (mint az aura 1-2-3 főcsakráinál). A hossztengely
körüli elforgatás azt jelenti, hogy
a lélek még "úton van" a megoldás felé (magisztrál), halad előre a
tanulmányaiban, mint egy tachion forrása, mivel a forgástengely egyben
a lineáris mozgás útvonala is.
Az a lélek (magiszter), aki végigjárta a teljes beavatási és
megvilágosodási útvonalat, vagyis eljutott a megoldásig (Istenhez),
önmagában megvalósította a teljes lelki békét. Ő már nem "megy" sehová,
nem tanul (önismeretet), hanem tanít, azaz tovább adja az Istenről való
tudást másoknak. "A bölcs nem indul sehová, mégis célhoz érkezik." -
mondta Lao-ce.
A buddhák a tudásuk révén képesek rá, hogy a vevőkúpjukat valamelyik
kereszttengelye mentén is elforgassák a 4D-ben 90°-kal. Ekkor viszont
a vevőkúp jelenforrása kiemelkedik a 4D-be, vagyis a segítségével az
illető képes lesz átlátni a párhuzamos univerzumokba (3D-s
téresszenciákba). Ezt hívják a misztikusok színről-színre látásnak (a
kvintesszencia látásának), ami a szentek egyik közismert képessége. Az
ilyen kiválóságokat hívják ászoknak, időforrásrendszerüket pedig
monásznak. Ennek fizikájával és lélektanával későbbi írásainkban
részletesen foglalkozunk majd.
Ha a vevőkúpot kifordítjuk az 5D-s kültérbe, akkor a 4D-s túltérben
látható metszete
egy 3D-s gömb lesz, közepén a lélekkel. Ez a 3D-s altérben, ahol az
anyagi test látható, egy 2D-s sík körként jelenik meg az illető feje
körül. Pontosan úgy, ahogy sok buddhista és keresztény képen ábrázolják
a szenteket, buddhákat. (9.-10. kép) Ez a glória, amit dicsfénynek,
sugárkoronának vagy fénykoszorúnak is neveznek.
A színről-színre látó (a valóság természetét tisztán látó) beavatott,
tudós lelkek a szentek. Ők az Isten emberei, munkatársai, akik a
teremtés fenntartásán dolgoznak, segítve a többi lelkeket a
fejlődésükben. Nem attól szentek, hogy valamely földi egyház szentté
avatta őket, hanem mert az Isten (Mindenható) tette őket szentté (a
munkájuk elismeréseként).
Az aura elfordulása a magasabb dimenziószint irányába egyben
kiterjedést is jelent arrafelé. Ez az aurát kivetítő lélek
forrásrendszerének fizikai felszabadulására utal. Nincs az illető
lekorlátozva az alsóbb dimenziószinteken belül való mozgásra és persze
érzékelésre, tehát nem teljesen ágyazódik be oda (felette áll annak).
Ez a fajta szabadság számos misztikus, mágikus (azaz fizikailag még nem
pontosan ismert) képességet tesz lehetővé az illető számára. Ilyen a
kvázi halhatatlanság, a romlatlan test a halál után, a levitáció,
teleportáció, a különféle dolgok megteremtése, a gyógyítás,
gondolatolvasás és más csodatételek. Fontos, hogy a lélek belső
rezgésképe kellően tiszta (és jól szabályozott) legyen ezen
műveletekhez, vagyis
elszállottnak kell lennie, nem földhözragadtnak. Az ilyen emberek
fizikailag is "kilógnak a sorból", nem csupán szellemileg.
A szentek lelke a világi törvények felett áll részben, tehát a
tetteiket másképp ítélik meg a haláluk után odaát. Több a felelősségük,
ugyanakkor egyes bűnök alól felmentést kaphatnak megfelelő esetben,
hogy a kisebb hibáik karmikus visszahatásai ne hátráltassák a
munkájukat és tovább jutásukat. Erre mondják azt, hogy az Isten
elnézően bánik az övéivel.
3. VASTAGSÁGOK
A tachion fejbuborékja egy tömör gömb, mivel éppen keltődik, ahogy a
jelenpontból kiáradva elkezd felfúvódni. A toronyzónát alkotó gömbök
viszont mind üreges időgömbök. A falvastagságuk (egy eseményhorizont
réteg vastagsága) egységnyi, ami azonos a tömör fejbuborék maximális
sugarával. Ez a távolság arányos a jelenpont forgási idejével, mivel a
forrás fél fordulatonként áraszt ki magából egy hullámréteget. A
vevőkúp lélek körüli része a második (vagy harmadik) eseményhorizont
rétegnek felel meg, ezért belül üres lesz. Így a 4D-ben látható
metszete, a 3D-s gömb buborékszerűen fogja körülvenni a fejet. Ez a
3D-s altérben egy 2D-s sík gyűrűként, karikaként jelenik meg a fej
körül. (11.-12. kép)

Az egyes szentek glóriáinak vastagsága, karikáinak szélessége árulkodik
az isteni hierarchiában betöltött rangjukról is. Minél vékonyabb
ugyanis a karika, s nagyobb az átmérője, annál távolabbi
eseményhorizont réteg metszetéről van szó. Ez régebbi múltat jelent a
jelenforrástól távolodva, ami azt jelzi, hogy az illető lélek milyen
messze van az Életfán (Lélekfán) a Teremtőtől. Hányadrangú létező az
időszál leágazási rendszerben. Ennek a gráfnak a nulla pontja maga a
Teremtő forrás, míg az első elágazási pont a Mindenható Isten, Aki az
első rangú létező a teremtésben. Ő a Világtengely (axis mundi) közepén
található és körülötte forog és működik az egész teremtése, belőle
ágazik el az Életfa. Az Ő kerubjai, közvetlen másolatai tehát
másodrangúak, míg azok leszármazottai harmadrangúak, stb.
Mivel a Mindenható maga sosem ölt testet, csak az istenségein keresztül
kormányoz, ezért Ő megmarad pontszerű létezőnek, mint első szerinó. A
Fiai és Lányai viszont szükség esetén megtestesülnek, s ekkor a
glóriájuk egy tömör körlap lesz, ami megfelel a tachion fejbuborékának.
Ez kívül van a toronyzónán az idősemmiben, vagyis azt jelzi, hogy az
illető nem a téridőben született, akárcsak a Mindenható.
Az istenségek közvetlen leszármazottainak, teremtményeinek glóriája egy
olyan nagyobb, de lyukas körlap lesz, aminek a vastagsága azonos a lyuk
sugarával. Ők (emberi lelkek) harmadrangúak a rendszerben, míg ezek
leszármazottai negyedrangúak, stb. (13. kép)
A fénylő karika belső struktúráltsága, mintázata arra
utal, hogy az illető szent melyik fő időszál elágazási rendszerhez
tartozik, vagyis melyik párhuzamos univerzumban van, illetve melyik
istenség leszármazottja. Mivel azonban a mi szentjeink (akikkel a
Földön általában, nagy néha találkozunk) a mi világunkhoz tartoznak,
ezért mindenkié egyforma szerkezetű. Így egyelőre nincsenek ismereteink
a másféle szentek glóriáinak felépítéséről.
4. SZÍNJELENSÉGEK
A glória színe az azt kibocsátó lélek sajátrezgésétől és a megfigyelő
személy érzékelésének módjától függően sokféle lehet. Tehát nem
művészieskedésről van szó, hogy a festők (különösen a buddhisták)
szeretnek mindenféle színű fénykoszorút rajzolni a buddhák feje köré.
Szigorúan fizikai okai vannak a különféle színek ábrázolásának. (14.
kép)
A színek az aura rétegeire utalnak. Egyrészt arra, hogy az adott lélek
aurájának milyen a domináns színe (a lélek milyen rezgésállapotot
képvisel), másrészt, hogy melyik lélekcsoportba tartozik. A Földön élő
emberi lelkek 12 fő csoportba tartoznak, az őket irányító 12 arkangyal
(felettes létező) miatt. Minden csoportnak saját azonosító színe van.
Ezek a négy dimenziós kiterjedés színei. Míg a 3D-ben a fehér fény
prizmával 7 látható színre oszlik, addig a 4D-ben 12 színre. Van köztük
a 3D-s fogalmaink szerint infravörösnek és ultraibolyának minősülő is,
valamint arany és ezüst színű. A fény különböző dimenziószinteken
megfigyelhető tulajdonságaival kapcsolatos kutatási anyagok később
kerülnek publikálásra.
A buddhák aurájának és glóriájának színei tehát a rezgésszintjük
(frekvenciájuk) sorrendjében, lentről fölfelé haladva a következők:
vörös, narancs, sárga, zöld, kék, indigó, fehér. Vannak még emellett
barna és rózsaszín aurák is egyes képeken, illetve bordó glóriák, amik
(többek között) a lélekcsoporthoz tartozásra utalnak.
Ha közvetlenül a lelkünkkel látunk egy szentet, akkor a belőle áradó
gravitációs hullámokat észleljük, amik egységesen aranysárga
fényjelenségként nyilvánulnak meg (ahogy minden más is körülöttünk),
ezért a glóriája is aranysárga lesz. Ha a látvány spektrumát
(gravitációs színképét) összetevőire bontjuk és tudatosan színeket
rendelünk hozzá lélekben (szoftveres adatfeldolgozással), akkor
láthatjuk az aurát (és a dolgokat) színesnek. A gyakorlatban azonban
erre csak nagyon kevesen képesek. Helyette inkább a tárgyakból áradó
fénykvantumokat szoktuk megfigyelni a szemünkkel vagy a lelkünkkel,
mivel ezek többféle színűek lehetnek (a fotinó körülfordulási átmérője
miatt, ami színjelenség fizikai oka).
A szentek aurájából áradó fotinók egyébként azért színesek, mert az
aurát betöltő szubanyagi és normál anyagi részecskék, atomok és
molekulák az összetételüktől, gerjesztettségi szintjüktől és az aura
sűrűségétől függően eltérő módon sugározzák le és verik vissza a
közegben pattogó fotinókat.
5. A TÉRKERESZT
A keresztény szentképeken Jézus Krisztus (Pantokrátor) feje körül
mindig egy olyan glóriát ábrázolnak, ami tömör és a belsejében kereszt
látható. Csak neki van ilyen fénykoszorúja, a többi szenteknek (és
buddháknak) nincs. A különbség fizikai oka az, hogy a vízkereszt az
Anya vizében (őskáoszban) születettséget jelenti, ahogy arra már
utaltunk a 3. fejezetben. A Mindenható térszerán időforrásai a káoszban
haladnak, miközben maguk köré keltik a téridőt, s ugyanígy a közvetlen
másolatai, fiai és lányai is az idősemmi vizében születtek tőle. Ezért
jelzi a vízkereszt a Pantokrátor esetében, hogy őbenne (a lelke
centrumában) felsőbb szintű létező, azaz megtartó erejű (képességű,
fizikai tulajdonságú) térforrásrendszer egzisztál. (15.-16.-17. képek)

Az emberi lelkekben fotinó működik, az isteni lelkekben szerinó, s a
fizikai különbség meglátszik a glóriájukon is. Az istenek fénykoszorúja
dominánsan aranysárga színű szokott lenni, erősebben világít,
ugyanakkor valamivel kisebb az emberekénél (mivel tömör fejbuborékról
van szó) és van benne egy vízkereszt. Ennek ellenére összességében
mégis jóval nagyobb aurájuk van,
mint az emberi lelkeknek, mert a nagyobb lélek több időforrásból áll és
ezért nagyobb hullámteret kelt maga köré.
A 3D-ben látható 2D-s glória, benne az XY vízkereszttel csak metszete a
4D-ben látható 3D-s gömbglóriának, amiben egy XYZ térkereszt van. Ennek
az ábrázolása sajnos nagyon ritka a 3D-s Földön, festményen legalábbis
még nem találkoztunk vele. A térkereszt, mint vallási szimbólum azonban
megjelenik például a kopt kereszténységnél (18. kép), aminek
tulajdonságaival részletesen A kereszt titka (2010) című
írásunkban foglalkozunk részletesen. Ha valaki
látott térkeresztet ábrázoló képet vagy pláne szobrot, örülnénk, ha
elküldené a
fényképét a lapgazdának, hogy kitehessük ide.
A térkereszt végei a gömb felszínén hat pontot jelölnek ki, melyeket
összekötve egy oktaédert kapunk. A térszerán forrásrendszerének
struktúrája pont egy ilyen 3D-s oktaédert alkot, ami 4D-s hullámtereket
áraszt magából. A glória tehát precízen jelzi, hogy milyen lélek
keltette azt maga köré.
Készült: 2007.01.06. - 10.15.
Frissítve: 2011.10.11.
Következő írás
Vissza a tartalomhoz