SZEXUALITÁS ÉS TEREMTÉS
(A szaporodás és az időfizika kapcsolata)
"A
szex a meztelen igazság a teremtésről."
1. BEVEZETÉS
Minden ember életében a legfontosabb dolgok egyike a szexualitás. Két
nemű testekben élünk és az új testek létrehozásához párosodnunk kell,
fajtánk fennmaradása érdekében. Ilyennek teremtettek minket az istenek,
és hogy egészen biztosan ne haljanak ki a teremtményeik, gondoskodtak
róla, hogy vonzó, izgalmas és főként kellemes legyen számunkra a
szexuális együttlét. Ezen körülmények együttesen gondoskodnak róla,
hogy minden egészséges ember szexelni akarjon élete egy jelentős
részében az élvezet és az utódnemzés érdekében.
A szaporodás teremtési aktus, tehát asszociatív megközelítéssel
vizsgálva tükröznie kell a világegyetem teremtésének folyamatát. Az
emberi szexualitás pontos leképzését adja kicsiben annak, amit a két
Teremtő, a Nagy Atya és a Nagy Anya művelt egymással akkor, amikor
létrehozták a Fiút, közismertebb nevén a Mindenható Istent, a
térszeránt.
Az emberiség évezredek óta hiába töri magát azon, hogy megértse az
univerzum működésének alapjait. Főként azért, mert még mindig nem fogta
fel, hogy amilyen lent, olyan fent és ahogy kicsiben, úgy nagyban.
Égre-földre keressük a rejtély megfejtését, pedig csak önismerettel
kellene rendelkeznünk. A teremtés legnagyobb titkai a lehető
legbiztosabb helyre lettek elrejtve a természetben – közvetlenül az
orrunk elé.
A szex mindenkit érdekel, mindenki csinálni akarja. Mindenki
gondolkodik rajta, vágyik rá és képes jelentős energiákat mozgósítani a
megvalósítása érdekében. Talán épp ezért nem vette még észre senki,
hogy a teremtés kulcsai vannak leképezve, modellezve a
szexualitásunkban. A vallások a teremtést szent, míg a szexet profán
dolognak tartják. Úgy beszélnek róluk, mintha két nagyon távoli és
egymással semmiféle kapcsolatban nem lévő dologról volna szó. Pedig épp
ellenkezőleg. Akkor is, ha a papok és tudósok gutaütést kapnak tőle,
bizony eljött az ideje rehabilitálni mind a két témát. Amit az emberi
tudatlanság szétválasztott, azt megértéssel kell újra egyesíteni a
tisztán látás érdekében.
Ebben az írásunkban most lerántjuk a leplet mindazokról az intim
titkokról, amikkel sokat foglalkozunk, de semmit nem értünk belőlük. Az
összefüggések átlátásához ajánlott némi időfizikai és
teremtésfilozófiai előismeretekkel rendelkeznie az Olvasónak, amiről
bőven találhat anyagokat az Eseményhorizonton.
2. A FÉRFI NEMISZERVEK
Az emberi test formailag analóg a Teremtő tachion kúpos szerkezetével.
Ennek csúcsa, jelenpontja a fejtető fölött van, a szentek feje körül
ábrázolt glória középpontjában. Mivel a tachion növekedése,
hullámterének kiáradása innen indul, célszerű az egyes eseményhorizont
rétegeket a jelentől, mint nulla ponttól kezdve megszámozni. Az emberi
testen ez megfelel az egyes csakrák pozíciójának, lásd az 1. ábrát.
A csakrákat a szakirodalomban ugyan fordítva számozzák, mert lentről
fölfelé emelkedik a rezgésszámuk, de ez csak nézőpont kérdése. A
lényeg, hogy a jelentől kiindulva a férfi és női nemiszervek egyaránt a
7. és 8. csakra területére esnek. Ennek megfelelően a Teremtő tachion
forrásának a 7. és 8. múltszférájába kell visszakanyarodnia ahhoz, hogy
önfenntartó időhurkot, térszeránt alkothasson. Az emberi test ugyan nem
annyira hajlékony, hogy a gerincünk így meg tudjon görbülni, de a
legnagyobb előre vagy hátrahajlásunk szöge (tornászoknál) nagyjából
eléri a kúp alkotójának felszínét. Azt a pontot, ahol a Teremtő előtt
felvillan a saját múltbeli képe.
A férfitest genitáliái kicsiben szintén a Teremtő geometriáját
utánozzák. A pénisz rúd alakú, a vége lekerekített, akárcsak a tachion
fejbuborékja. A szexuális aktushoz ugyanúgy meg kell merevednie, azaz
el kell érnie a megfelelő méretet, ahogy a Teremtő relatív sebességének
is egy konkrét tartományon belül kell lennie az időhurok létrehozásához
(3<RV<4). Az a tény, hogy a pénisz merevedése helyzetváltozással
is jár, vagyis a hossztengelye közel merőleges lesz a testére, azt
jelzi, hogy a Teremtő tachionnak oldalirányban kell behatolnia a másik
időrendszerbe (és a sajátjába is) az aktushoz.
A húgycsőnyílás a makk végén van és előre mutat, tengelyirányba. Ez a
kiáradási pont, ahonnan az életerő és az örökítőanyag VÍZ típusú
folyadéka kilép, ahogyan a TŰZ típusú tachion belseje is lényegében
VÍZ-ből, vízszerű időközegből van. Ráadásul a húgyvezeték a péniszben
egy olyan csavarodott falú (huzagolt) cső, ami a folyadékot spirális
mozgásra kényszeríti. Ezzel stabilizálja a sugár áramlását, ami azt
jelzi, hogy a vízszerű közeg belső szerkezete csavarodott tulajdonságú
(tengelyirányban), mint a primer időszál (tűzvonal).
A heregolyók a herezacskóban páros szervként a pénisz tövében
találhatók. Ezek a „tojások” a világtojás szimbólumai, ami a Teremtő
tachion csúcsa mögött (a kúpon belül) lóg, mintegy felfüggesztve a
rugalmas időszálaira. A herék védett tartományban helyezkednek el a két
comb (bal és jobb) között, amik két oldalról közrefogják, ahogy a két
Teremtő is a Mindenhatót. A herezacskó formailag a mandorlára, a
mandula formájú teremtési tartományra hasonlít, amin belül a gömbszerű
herék a téridő buborékoknak (spirálgömböknek) felelnek meg. Ebben
keletkeznek és halmozódnak a spermiumok, vagyis a térben született
terek (fénykvantumok). A spermiumok azok a teremtmények (fénymagok),
amikből később új teremtések lehetősége fakad a megtermékenyítés
folyamata során. A heréket megtöltő folyadék a téridő VÍZ típusú
szerkezetére utal.
A here egyrészt azért páros szerv, mert a világtojásból is kétféle
lehetséges: tér és antitér. Másrészt amikor az emberi fajt (külföldön
szinzunak hívják) tervezték, még diász szerkezetű volt az univerzumunk
(térhatos és egy hipertérhatos), és ez a kettősség mutatkozik meg az
anatómiai felépítésünkben is. Az emberi test így meglehetősen régi
konstrukciónak számít a rendszerben, és nem tartozik már a
legkorszerűbb biológiai testek közé, amikbe a lelkek beköltözhetnek.
A spermiumok termelése 11-14 éves korban kezdődik a pubertással, és ha
a férfi egészséges marad, élete végéig megőrizheti a szexuális
potenciáját, erejét. Ahogyan az Atya tachion is képes sokáig megőrizni
a sebességét és ettől függő kúpos geometriáját (csúcsának hegyességét,
merevségét). Az öregséggel mégis fellép némi lassulás, csökkenni kezd a
férfiak libidója. Az időfizikában ez az a jelenség, amikor a Teremtő
Atya kijut az összes vizekből. Az őskáosz peremére érve a taszítási
vektorok eredője miatt kényszerűen limitálódik a sebessége. Nincs már
több hullámfront előtte, ami gyorsíthatná. Még megőrizni sem képes a
sebességét, mert a tolóerők eredőinek lassú változása csökkenti azt,
lassan de biztosan. Az emanációs vagy annál kisebb (tardion) sebességet
azonban csak a végtelenben érheti el, tehát sosem.
Az Atya ebben a pozíciójában már alkalmatlan a további teremtésre, mert
nincs más létező, amivel kölcsönhatásba léphetne. Az ókori teremtés
mítoszokban ez a fajta impotencia, terméketlenség többnyire kasztrálás
formájában jelenik meg, amit az egyik leszármazottja (gyermeke) okoz.
Uranoszt (az ég istenét) Kronosz (az idő istene) csonkította meg,
száműzve őt a világ végére.
3. A NŐI NEMISZERVEK
A női test a Nagy Anya VÍZ típusú hullámterét mintázza. Ezért puha,
befogadó, tele gömbölyű formákkal, míg a férfitest kemény, kiálló,
szögletes és hegyes (csepp alakú) nemiszervében és egészében egyaránt.
A vulva mandorla alakú, amin belül a hüvelynyílás egy kerek lyuk,
körülötte a szintén kagylót formázó húsos szeméremajkakkal. A kis és
nagy szeméremajkak utalnak rá, hogy a teremtési tartománynak belső
szerkezete van az időbeli felfúvódás, tágulás miatt.
A csikló, ami a pénisz női megfelelője anatómiailag, egy kis méretű,
azaz lassú tachionra utal, jelezve, hogy a Teremtő Anya eredetileg nem
tardion sebességű időforrás volt. Fiatal korában, a Mindenható
születésekor még az Anya is gyors tachionként mozgott az őskáoszban és
csak később lassult le a megváltozott hullámtérben emanációs sebesség
alá. Ennek nagy jelentősége van az időhurok keltése szempontjából, mert
a két rendszernek eltérő a belső időszerkezete, ami kölcsönhatás
(ütköztetés) esetén más eredményre vezet (lásd a következő fejezetben).
A belső női nemiszervek védett helyen bújnak meg az alhasban. A méhbe
vezető egyetlen út így a test mélyébe vezet, rejtett helyre. Az a tény,
hogy a petesejtek (női típusú időforrások) nem a méhben tárolódnak és
fejlődnek, hanem attól messzebb, két oldalt a petefészkekben, arra
utal, hogy az Anyából is két példány látszódik egyszerre az őskáoszban.
A primer időszála (tűzvonala) mentén erre (a jelen felé) és arra (a
régmúlt felé). De egyszerre (egy havi ciklusban) mindig csak az
egyikből kel útra egy petesejt, hogy a petevezeték időszálán a méhbe
vándorolva lehetővé tegye a megtermékenyülést. Mert valójában az
Anyából is csak egy van fizikailag, a másik csupán virtuális kép az
időszálon.
A petesejtek termelése 11-14 éves korban kezdődik a pubertással, és
50-60 éves korig tart a klimax bekövetkezéséig. A férfiakkal
ellentétben tehát a nők termékenysége egy meghatározott időbeli
tartományra korlátozódik, amin belül ráadásul az első harmad a
legkedvezőbb a szaporodásra. Ez analóg azzal, hogy az Anya tachion
sebessége csak bizonyos korlátok között alkalmas a teremtésre. Ha
túlságosan lelassul vagy túl régi múltszférájába lép be az Atya
forrása, a női hullámtér már nem alkalmas rá, hogy visszafordulásra
kényszerítse azt, így az aktus terméketlen marad.
A párzószervekből (kölcsönhatási útvonalakból) tehát csupán egy van:
egy pénisz és egy hüvely, míg az ivarszervekből (időforrásokból) kettő:
két here és két petefészek.
4. AZ AKTUS
A közösülés megvalósítása különféle előjátékokat követel az emberektől.
Meg kell ismerkedni a másikkal, vonzónak és alkalmasnak kell találni a
párosodásra. Intim viszonyba kell kerülni vele, amihez bizalom,
megértés és különféle érzések, vágyak szükségesek. Ezeket a hormonok
mellett a társadalmi játékszabályok is befolyásolják, azon dolgozva,
hogy a helyes és kívánatos irányba terelődjenek a folyamatok. Mindezek
együttesen épp oly kaotikusak és ellentmondásosak tudnak lenni, mint az
őskáosz forrásai által keltett hullámterek, amik taszigálják, sodorják
a két Teremtő forrást a találkozás felé. Ha végül sikerül bejutni
egymás intim zónájába, a különféle védőpajzsok (szokások és ruhák) alá,
akkor kezdődhet a lényeg, amely végén – némi szerencsével – létrejöhet
az utód.
Az aktus elnevezése az angolban (és újabban a magyarban is) a szex, ami
a six: hat szóból származik, mivel a teremtés célja és eredménye a hat
forráshelyű időhurok létrehozása. A magyarban erre a szeretkezés,
szerelmeskedés szavakat használjuk inkább, amik a szer, azaz a hely
létrehozására utalnak, ami elemi fontosságú és egyben eteti (élteti) is
a teremtményeket. A szerelem (mint érzés) a szívünkben pedig nem más,
mint a hely-elem (térforrás) hullámterének sodró (vonzó) hatása az
elért időforrásokra. A térszerán belsejében megfigyelhető hullámtér
természetesen szív alakú és együtt forog az alsó csúcspontján (a szíve
csücskében) található tachionnal.
Fizikai szempontból a különféle szexuális pózok szépen modellezik a
különféle teremtési kölcsönhatásokat, ahogyan két tachion találkozhat
egymással az őskáoszban. A szemből történő közösülés alapvetően csak az
emberre jellemző (ritka kivételektől eltekintve). A nemiszervek iránya
azonban ilyenkor is ugyanolyan: a pénisz merőleges a férfitestre, a
hüvely közel párhuzamos a női test tengelyével.
Az állatvilágban népszerű és általánosan elterjedt módszer a
nőstények hátulról való meghágása. A nők is szeretik ezt, meg a férfiak
is, mert kényelmes és élvezetes. Ilyenkor az Anya tachion ívelő pályán
halad, azaz elkanyarodik az Atya tachiontól, ami oldalról és hátulról
hatol belé. A kölcsönhatásról a sumer nyelvben külön ékírásjelek
emlékeznek meg. Az egyik a „más” nevű, ami két egymásnak keresztbe tett
ékjelből áll, a másik a „kúr”, ahol balról és fentről keresztezi az
egyik a másikat, lásd a 2. ábrát.
A kúr-ás folyamata során jön létre a más-olat. Az Anya hullámterének
taszítási vektorai igen erőteljesen kényszerítik visszakanyarodásra az
Atya forrását. A behatolásnak ez a fajtája csak egyféle téridőhurok
keletkezését teszi lehetővé, tehát nem jöhet létre az antipárja
mellette. Ilyenkor az Atya csinálja meg a gyereket az Anyában. A
nyelvünkben a „keresztbe tenni” kifejezés rokonértelmű a „kibaszik
vele” kifejezéssel, ahol a baszni szó (tibetiül bjasz) azt jelenti:
csinálni. Mert a gyereket csinálni szoktuk, nem gyártani, alkotni vagy
készíteni. A csinálni szó viszont a folyamat csavarodására utal: a csi
a csavarodó téridő hullámterének sodró erejét (az energiát) jelenti a
kínai nyelvben.
A behatolás előre-hátra mozgást jelent, ami az előre haladás
analógiája. A mozgás ismétlődő, ahogy a múltjába lépő jelenforrás is
újra és újra meglátja önmagát a korábbi állapotában az időhurokban. A
behatolás szó belépést jelent, bejutást egy (másik) helyre, aminek
következménye a hat-olás, a Minden-hat-ó csinálása, aki hat-alommal
(forráshellyel) rendelkezik, s ennélfogva hatalma van a teremtett
világa felett. A szextett (olaszul: hatos) természetesen a szex
csinálása (tevése).
Az időfizikai modelljeink között volt olyan, ahol a két Teremtőt
szemből ütköztettük a számítógépben. Elvileg így két időhuroknak
kellett volna létrejönnie egyszerre, egymás mellett. Az Atya az Anyában
keltett volna egy Fiút (téridőt), míg az Anya az Atyában keltett volna
egy Lányt (antitéridőt). A gyakorlatban azonban ez nem működik a
tachionok taszítási vektorai miatt, amik kifelé mutatnak, de nem eléggé
kifelé a sikeres visszakanyarodáshoz. A szemből való találkozás,
akárcsak a franciázásnak vagy 69-esnek nevezett póz tehát lehet
izgalmas és élvezetes, de ezen a módon nagyon nehéz lenne gyereket
csinálni.
A külső nemiszervek mindkét nemnél idegvégződésekkel bőven ellátott,
érzékeny területek. A tervezőjük ezen a módon kívánta biztosítani, hogy
egyrészt odafigyeljünk rájuk szex közben, másrészt élvezni tudjuk az
aktust úgy, ahogy az Isten számára is öröm forrása a teremtés. Tehát
bárki bármit mondjon, az igazság az, hogy a szex nem bűnös és profán
dolog, hanem a legszentebb aktus, amire csak (két) ember képes. Enélkül
nem is létezhetne a fajunk, szóval a vallási dogmák és tiltások nélkül
egész jól megvoltunk a kitalálásuk előtti évezredekben.
A női nemiszerv (hüvely) fizikailag nem előre néz (a gerincre
merőlegesen), hanem inkább lefelé, és teljesen a combok között, azok
védelmében található. A medencecsontok amik közrefogják, gyakorlatilag
limitálják az átmérőjét, tehát egy szűk és nem tetszőlegesen nyújtható
tartományról van szó, amit pontosan kell eltalálnia a behatolónak. A
hüvely alapvetően a női test tengelye mentén haladva érhető el (a lábak
között), tehát nem lehet oldalról beléhatolni. A behatolás irányszöge
így szintén korlátozott.
A hüvely befelé vezeti a péniszt, egy rejtett és védett helyre, ami
kívülről nem látható. Ezért hívjuk belső megtermékenyítésnek a
folyamatot, mert a lényeg (teremtés) az időrendszerek mélyén zajlik,
nem a felszínen. A hüvelyváladék mint síkosító, nedves, vizes közeg a
mozgást könnyíti és egyben véd a kórokozóktól. Ha a pénisz már behatolt
ide, akkor könnyű dolga van, mert a közeg megkönnyíti számára a
mozgást. Az a tény, hogy a nőket meg lehet erőszakolni, egyértelműen
jelzi, hogy a tachion típusú időrendszerekbe kívülről szinte akadály
nélkül behatolhat egy másik időforrás, ha kellően határozott (elegendő
a mozgási sebessége). Nem kell hozzá az Anya forrás engedélyét kérnie,
sőt még tudnia sem kell feltétlenül arról, mire használják a testét
(hullámterét).
A méhszáj izomzata ugyanakkor gyakorlatilag útját állja a pénisznek és
a fertőzéseknek, vagyis nem engedi teljesen a jelenpont közelébe az
Atyát (az Anya méhbe). A méh kifejezésünk analóg a mély-lyel, mivel az
Atya nem juthat el az Anya időrendszerének mélyére. A két Teremtő ezért
egymástól el van szigetelve. Soha nem érintkeznek közvetlenül, csak
nagyon közel kerülnek egymáshoz a teremtési aktus szerencsés pillanata
során.
A méhbe, illetve a petevezetékbe csak a spermiumok juthatnak be, a
jelenpont másolatai, múltbeli képei. Az Atya dolga mindössze annyi,
hogy a nemzés helyére vigye őket, ahol növekedésnek indulhat az új
élet, a teremtés. A spermiumoknak út közben komoly akadályokat kell
leküzdeniük, mert a hüvelyváladék savas, a méhszáj pedig csak akkor van
nyitva, ha éppen termékeny a nő, és kellően felizgult, illetve
ellazult, befogadó állapotban van.
Spermiumból mindig nagyságrendekkel több van, mint petesejtből. Mert
sok lehetőség van elvileg az új életre, de ebből csak nagyon kevés
teljesül be igazán és hoz gyümölcsöt. A megtermékenyítés pillanatában
az első, legerősebb és leggyorsabb spermium győz, a többi hoppon marad
és elpusztul. Vagyis a rendszer túl van biztosítva, hogy a gátló
tényezők ellenére mégis jó eséllyel indulhasson az élet az Anya ölén.
Az öl szavunk másik jelentése: ölni, pusztítani, mivel ahol élet
születik, ott halandóság, halál is születik. A Teremtők nem élnek, csak
léteznek, időtlenül. A teremtmények élnek, létezésük ezért időben és
térben korlátozott. Nekik tehát az öl ad életet és ez is fogja megölni
őket (az univerzumokat) a későbbiekben, ha megöregedtek.
A szexuális tevékenység, azaz a külső nemiszervek ingerlése lineáris és
körkörös mozgatással történik, amik a két legalapvetőbb elmozdulási
forma a teremtésben (futás és forgás). Kézzel húzogatjuk a bőrt a
péniszen előre-hátra, ahogy az időszálon is mozognak a forráspontok
(végigfut a moduláció a szálon). Közösüléskor szintén lineáris a
mozgás: ki-be, váltakozó ritmusban az ejakuláció: kilövellés érdekében.
A körkörös, forgó mozgáskomponens csak az élvezetet szolgálja. A makkon
vagy a csiklón körben végzett ingerlés ujjheggyel vagy nyelvvel a
jelenpont forgását imitálja. Élvezet nélkül nincs izgalom, izgalom
nélkül nincs orgazmus és megtermékenyítés. A forgás tehát
kulcsfontosságú eleme a teremtésnek.
Az orgazmus olyan túlfeszültség a testben, ami a túlingerlés
következtében egy növekvő, gerjedő folyamat csúcsaként jelentkezik.
Ekkor kirobban a visszafojtott energia a nemiszervből, lökésszerűen,
több hullámban. A herékből kilövell a sperma (időforrások) egy hosszú
útvonalon, hogy szálirányban elhagyja a rendszert. A kilövellés
száliránya mindig egyféle, tehát nincs kétfarkú férfi, aki egyszerre
két lyukba lenne képes behatolni.
Az egyes mitológiákban található kétágú pénisz egyértelműen az időhurok
elágazási rendszerének szimbóluma: a törésponton megfigyelhető kétfelé
hasadás modellezése. A férfiaknak azért van mégis csak egy pénisze,
mert a teremtés (ejakuláció) csak az egyik irányban történik. Ez a
jelenpont felé mutató ág, míg a múlt irányába vezető a semmibe vész az
időszál mentén (nem alkalmas térszerán keltésére).
Az orgazmust ugyanakkor nehéz elérni puszta mechanikus ingerléssel,
mozgatással, ha nincs mellette jelen a megfelelő pszichikai állapot. A
tudati izgalom, amivel a hormonháztartás befolyásolható. A férfiaknál
sokat számít az érzések mellett a látvány, vizuális inger is, mivel a
közösüléskor elsősorban nekik kell látniuk, mit csinálnak. Ugyanígy az
Atya tachion előbb látja meg az Anya tachiont, mint az őt. A nők
számára ezért fontosabbak az érzések, érzelmek, mert ezek adott
rezgésállapotot tükröznek, aminek megfelelő tartományon belül kell
lennie a sikerhez (sebesség és irány).
Az erekció folyamata analógiát mutat az enegiakvantum megnövekedésével
is, amikor az időhurok a behúzási tartományának felső határához
közelít. Nagy köríven fordulnak meg a tachionok, mígnem valamelyik
kiszalad a rendszerből (ejakuláció) és megszűnik vagy önállósul, új
időhurkot generálva (megtermékenyítés). Az orgazmus után a nemiszerv
elernyed, ahogy az időrendszer gerjesztettsége is lecseng és visszaáll
a középértékre. Az ingerelhetetlenségi szakasz addig tart a férfinál,
míg újra fel nem töltődik, tehát egy teljes ciklusidő kell a spermiumok
legyártásához (a források újra felvillanásához).
A férfiak önkielégítése az a folyamat, amikor az időhurok rendszer
önmagát másolja. Újabb energiakvantumok keletkeznek, amiket kibocsát a
térbe, de nem lesz belőlük nagy, hosszú életű rendszer (gyerek).
Ellenben ha a férfi a női testbe élvez bele a megfelelő helyen (lyukba,
tartományba), akkor van lehetőség más dolgok keltésére (lélek és anyagi
részecskék).
A női orgazmus sokban különbözik a férfiakétól. A nők lassabban
izgulnak fel és lassabban csillapulnak le. Ez analóg azzal, hogy az
anyagi részecskék a tömegtehetetlenségük (lustaságuk) miatt lassabban
(gátlásosabban) reagálnak a változásokra. Több időhurok kavarog bennük,
vagyis komplexebb a belső felépítésük (lelki világuk). A nők simán
képesek egymás után több orgazmusra, ami a részecskék esetében a
gerjesztett állapotnak felel meg. Ezt a fénykvantumok behatolása vagy
külső ingerlése, dörzsölése idézi elő. Tehát egy részecske úgy is
felgerjeszthető, ha megtömjük fénnyel, meg úgy is, ha megfelelő
hullámtérrel kívülről rezonanciába hozzuk (megbombázzuk fotinókkal). A
neutron bomlása protonra és elektronra ennek megfelelően analóg lesz a
gyermek születésével.
5. A GYERMEK
A megtermékenyített petesejtet zigótának hívjuk, ami az osztódása során
szedercsírává lesz a formai hasonlóság miatt. Ez a szeder a cselekedet
gyümölcse, következménye. Maga a méh körte alakú, akár a nő dereka, míg
a keblei érett barackok. Így a nő a gyümölcs érlelését testesíti meg
több szinten is. A gyümölcs a táplálék, ami eteti az élőlényeket és
ezzel élteti őket. Ennek megfelelően a teremtmények az Anya
hullámterének tápláló hatásától függenek, a szülői közegtől.
A szedercsírát alkotó őssejtek differenciálódásával veszi kezdetét a
magzati test kialakítása. A teremtmény (térszerán) ennek megfelelően
különböző másolatokat szül magából, sokféle időrendszert keltve a
működése során, ahogy létrehozza az univerzumot. Másolati szerinókat,
fotinókat, később pedig részecskéket generál, amik a világának testét
fogják alkotni. A test növekedése hosszú és bonyolult folyamat, de nem
tart a végtelenségig. A fák sem nőnek az égig, ahogy az emberi test is
kifejlődve 150-250 centiméter közti magasságot ér el normálisan.
Ugyanígy a világtojásnak is van egy optimális átmérője, ahol leáll az
anyag tágulási folyamata és csupán a hullámtere terjed tovább a káoszba.
A magzatkezdemény vagy beágyazódik a méhbe (megtapadva ott) vagy nem
megfelelő a közeg és akkor óhatatlanul elpusztul, kilökődik. Ennek
megfelelően az őskáoszban is lehetnek olyan veszélyek, amik nem tesznek
jót a növekvő univerzumnak, amely két élvonali időszálon keresztül
kapcsolódik a teremtőire. Az Atyára a tűzvonallal, az Anyára a
köldökzsinórral. Ezen veszélyekről sajnos még nagyon keveset tudunk. A
gyermek a szülő testéből táplálkozik, miközben növekszik a
magzatburokban (téridő) és egész teste a magzatvízben (a téridő
vizében) úszik. A magzatvíz biológiailag nem anyavíz, bár az anya
véréből, testéből van, mivel másmilyen összetételű (szerkezetű).
A születés folyamatát úgy hívjuk, hogy elevenszülés. Az eleven szó
jelentése angolul 11, mert a 10 okforrás után a 11. pont a térszerán
lesz a létezésben. A teremtmény idővel akkorára nő, hogy már csak az
Anya külső zónájában fér el a továbbiakban, a testen (belső zónán)
kívül. De továbbra is gondoskodásra, táplálásra, védelemre és nevelésre
szorul. Az anya teste az Anya tachion toronyzónájának elejét jelenti,
amely alkotóképes, tehát a forrástól számított 7. - 8.
eseményhorizontig tart.
Átlagosan minden 80. alkalom ikerszülés az embernél, ami lehet
egypetéjű (két univerzum egyszerre jön a világra) vagy kétpetéjű (ekkor
mindig fiú és lány az eredmény, tehát téri és antitéri univerzumok
egyaránt születnek). A méhen kívüli terhesség, vetélés, abortusz,
koraszülés, halvaszületés, genetikai rendellenességek és a
császármetszés mind a teremtési paraméterek elégtelenségének, hibás
beállításának következményei. Az, hogy az Anya számára nehéz és
fájdalmas a kihordás, nyilvánvalóan mutatja a rendszerben lévő
aszimmetriát. A két szülő nem egyformán éli, tapasztalja meg ugyanazon
esemény látszatát, amikor az esemény időhullámai elérik őket vagy az
időszálakon át eljut hozzájuk az élmény.
Az újszülött csecsemő első dolga felsírni, s nem csupán a levegővétel
miatt, hanem mert a szülőcsatornán való keresztülnyomakodás sokszor
igen kellemetlen, fájdalmas élmény. Aki szül, az szűk lyukon erőlteti
át a gyermekét. Ezután normális esetben (nem kórházban) az újszülöttet
nyomban az anyja mellére fektetik, hogy megismerkedjenek egymással.
Ilyenkor a gyerek ösztönösen a csecsbimbóra tapad, hogy tejet (vizes
jellegű tápláló folyadék) szopjon.
A születés, majd a felnövekedés és végső soron az egész élet a gyermek
számára sok veszéllyel és fájdalommal jár, mert a külvilág folyamatosan
háborgatja az információs rendszerét. Folyamatosan alkalmazkodnia és
tanulnia kell, eligazodni egy ellentmondásokkal teli világban, ahol
alapvetően csak magára számíthat. A szülei segítsége fokozatosan
csökken ahogy telik az idő, mert egyre messzebbre kerülnek egymástól. A
térszerán is elsodródik a végtelenbe a Teremtőktől, ahogy a férfi és nő
is hajlamos rá, hogy a házasság (nász) után eltávolodjon, elváljon
egymástól.
6. A CSALÁD
A teremtményről elsősorban az Anyának kell gondoskodnia. A gyerek az ő
szoknyája (kúpos hullámtere) mögé bújik félelmében a külvilág
(ismeretlen) elől. Az érzéseink is inkább az anyánkhoz kötnek minket,
főleg mivel az apa általában távol van az otthontól. Az ott-hon a hon
(élettér, haza) helye. Az apa a külvilágban dolgozik, s csak a
munkájával (mögöttes hullámterével) biztosítja a család megélhetését.
Elsősorban a gyerek érdekében, mert a nő meglenne önállóan is, mint
szuverén létező (egy normális, egyenjogú társadalomban). Ezen nőies
kötődés analógiájaként van a jobbos csavarodású téridő univerzumunkban
a szív, az érzések központja, az éltető keringés közepe a test bal
(női) oldalán.
A klasszikus jog szerint a gyerek anyjának kiléte mindig biztos. Az apa
lehet bizonytalan, mert nem állapítható meg alaposabb, aprólékos
vizsgálatok nélkül (DNS szál, azaz származási időszál vizsgálat), hogy
ki volt az. Főként tehát az Anyai időtérnek kell megtartania a gyermeki
rendszert a puszta létében. Ha az apa elhagyja a családot, azt a
gyermekek könnyebben kibírják, mintha az anya távozna el. Ha az Anya
hullámtere nem megfelelő, akkor a gyermek meghal, megnyomorodik, sérül,
függetlenül attól, hogy az Atya hullámtere milyen lett, hogy változott
a teremtés után. Az apánál viszont csak a nemzés előtti egészség
számít, hogy a megtermékenyítés előtt és közben jók legyenek a
spermiumai.
Azon kultúrákban, ahol az ősök tudták a teremtés titkait (pl. hun,
magyar), az emberek neve a vezetésnévvel kezdődik, mert a vezetéknév a
családnév, a családfa jelölője. A név a lokális rendszer (teremtmény)
egyedi azonosítója, ami alapján megkülönböztethető az összes többi
dologtól. A teremtésben ez az aszimmetrikus információ tartalom, ami
egyedivé teszi a lényeket. A családfa ennek megfelelően azonos az
Életfával, amire mindenki fel van fűzve időszálasan. A vezeték az
időszál, ami összeköt az ősökkel, a más időkben létező elődökkel,
illetve az utódokkal, és a leszármazás folytonosságát jelzi. Azt, hogy
ki kinek a fia, teremtménye.
A keresztnevet a születése után kapja az ember, amikor megkeresztelik,
hogy önálló életet kezdhessen. A keresztség az emberi közösségbe való
felvétel, a befogadás szimbóluma. Mivel az egyenesen (szál) egy pontot
úgy határozunk meg, jelölünk ki, hogy keresztben húzunk rá egy kis
vonalat. Ráteszünk egy keresztet. Ez jelöli a jelenpont helyét, a
családfa időszálán azt a pontot, lelőhelyet, amit az adott személy épp
elfoglal és ahonnan az ő élete kezdődik a teljes életfolyamaton belül.
A halála után az embert törlik az élők sorából, nyilvántartásából (ahol
számon tartották), csak az emléke marad meg a környezetében egy véges
ideig, majd az is elfelejtődik rövidebb-hosszabb idő múlva. A
reinkarnáció során, amikor egy új helyre és új időbe csatlakozik be az
illető, hogy folytassa az életfolyamatát, új nevet kap. Tehát nem a
régit folytatja, ahogyan az emlékei is törlődnek és informetriailag új
életet kezd.
Ha egy szülőnek több gyereke lesz, többfelé ágazik az időszála, s csak
a vezetéknév köti össze a gyerekeket. Azért viseljük helyesen csak az
apa vezetéknevét, mert az Atya az, aki gyereket csinál a nőnek. A
teremtésnek tehát Ő az oka, Ő felel érte (a keletkezéséért). Ha aztán
ez a teremtés nem tetszik nekünk, akkor Ő az, akit szidni szoktunk
miatta, mint felmenőnket. A káromkodásainkon ez pontosan látszik, az
Isten nemiszervének emlegetésekor. Ellenben ha olyan dologgal
találkozunk, aminek a létét, fennmaradását rossznak találjuk (pl. egy
másik embert), akkor nem az apját szidjuk, hanem az anyját, mert az
tartja meg létében. Elküldeni valakit az anyjába azt is jelenti, hogy
menjen el az eseménytérből, ahol zavaró hatást fejt ki. Hagyja el a
téridőt és ugorjon ki a nemtér-nemidőbe (az Anyába). A káromkodásaink
időfizikai, ezoterikus jelentésével egy külön írásban foglalkozunk
részletesen, lásd: Káromkodásaink titkai, 2008.
7. TOVÁBBI HASONLATOK
A következő analógiákban a nő képviseli az anyagi részecskét, tágabb
értelemben a barionokat (a neutron sorozatot). Az Anya a balos
csavarodása okán lesz az anyag keltője. Ő egyben a tardion szimbóluma
is (VÍZ, gömb alak). Az anyag passzívan állja az energia (fény)
rohamát, ostromát (a hódítást). A részecskének kisebb-nagyobb rések
vannak a felszínén (a THZ-k nagyobb, összefüggő rétegei között), alakja
gömbölyű, kerekded. Puha azaz rugalmas a teste, ami egy befogadó
időtartály a fény számára.
A nő a szexuális izgalom, ingerlés hatására kipirul (fölmelegszik),
emelkedik a gerjesztettségi szintje. Megduzzadnak a nemiszervei
(szeméremtest és a mellek), de a méretnövekedés parányi, nem igazán
látványos dolog. A lábainak szétvetése a férfi befogadásához a
részecske felszínjelenségét okozó THZ-k réseinek nyitódásával analóg.
Ez oda-vissza működik, mert nem csak a behatoláshoz kell a terpesz,
hanem az ürítéshez is (gyerekszülés, salakanyagok).
Egy nőnek két módon lehet gyereke, ahogy egy részecske is két módon
bontható fel.
1. Ha felcsinálja egy férfi, sok spermát (fényt) bocsátva bele, amivel
felgerjeszti a testét (neutront). Ez történhet mesterséges
megtermékenyítéssel is, ami lényegében ugyanaz, csak több résztvevő
jelenlétét igényli a két főszereplő mellett, továbbá nem olyan
élvezetes.
2. Ha szűznemzéssel a szentlélek (szent szellet, azaz világéter, végső
soron az Isten) valahogy rezonanciába hozza és „kirázza” belőle a
gyereket. Ez a gyerek nem apától való, tehát tiszta (fénytelen) lesz.
Alapvetően másféle, mint a többi (hagyományos szexuális úton fogant)
gyerek. A szűznemzéssel született gyermek „fénytelensége” nem azt
jelzi, hogy sötét, hanem hogy ő nem fény, hanem hullám-tér által
csinált létező (testbe szállt isten, avatár). Ahogy az isteni
nagylélekben sem fotinó van, hanem szerinó. Ezt a témát még feltétlenül
kutatnunk kell, mert itt van elrejtve a teremtőgép működésének fizikai
alapelve.
Egy speciális térrezgéssel lehet a nőt szűzen, bármiféle férfi
spermájának behelyezése nélkül más állapotba hozni, terhessé tenni. A
terhesség szó nem csak arra utal, hogy a női test növekvő terhet
kénytelen cipelni, hanem arra is, hogy a részecske tömegjelensége és
forrásainak száma megszaporodik a gerjesztés hatására. Ettől az
átmérője is megnő egy kicsit, de nem jelentősen (csak „pocakos” lesz).
Ezen analógia szerint a Megváltó (Istenfiú) nem közönséges részecske
lesz, hanem jóval nagyobb: lélekbarion. Talán ezért keletkeznek a
gyorsítókban mezonok, óriás részecskék, amik gyanúsan nagy tömegűek, de
általában nem stabilak, mert a fizikusok még nem értenek hozzá, hogyan
kell stabilizálni az önkeltési rendszerüket. Lelket szülni egyelőre
csak az Isten képes.
A nők többszörös orgazmusa és a több gyermek szülésére való képessége
azt jelzi, hogy ciklikusan ismételt gerjesztéssel az anyag
szaporítható, sokszorozható. Az iker terhesség ebben az értelemben a
vegyértékelektron jelenségre ad egy érdekes megoldást, amikor egy
neutronból egyszerre két helyre látszódik kiugrani az elektronja.
Ha a nő lányt szül, abból később szintén nő lesz. Így lehetséges, hogy
a neutron osztódásához elég a belőle kiszakadó elektront valahogy arra
késztetni, hogy maga köré lássa a protonját. Akkor két neutron
(pontosabban két hidrogén atom) lesz az eredmény. Vagy esetleg kétpont
oszcillációval kell szétrázni a neutront? Ezt még nem tudjuk.
A férfiak magányos lények, szeretnek kóborolni, sok nőt meghágni az
életútjukon. A nők ellenben fészekrakók, akik családot, otthont,
biztonságot keresnek, amihez férfira van szükség, hogy védje és segítse
őket. Ennek megfelelően az anyag akkor tud atomokká, kristályrácsokká,
molekulákká összeállni, ha megfelelő a hullámtere, ami a hőmérséklettől
függ (a benne lévő fénytől). Ha beleesik a nőbe a férfi (a fotinó bele
esik a neutronba), akkor benne van (a házasság csapdájában),
többé-kevésbé tartósan az anyagba zárva.
Egy férfi egyszerre csak egy nőben lehet benne fizikailag, de egy nőbe
több férfi is belehatolhat egyszerre a sok lyukán keresztül vagy egymás
után a változatosság kedvéért. Ha egy férfi több nőt megdug, akkor
tudja, hogy ha valamelyiknek gyereke lesz, az valószínűleg tőle van,
amennyiben mással nem voltak a nők. Ha egy nő több férfival hál egy
cikluson belül, és teherbe esik, sosem tudhatja igazából (genetikai
vizsgálat, azaz időszál nyomkövetés nélkül), hogy kitől lett a gyerek.
Mindezek alapján meglehetősen furcsa, hogy az emberi társadalomban nem
az atomfizikailag normálisnak számító többférjűség terjedt el, mint
praktikus családforma, hanem a monogámia, illetve az abnormális
többnejűség.
Az időfizikai modellek alapján egyértelműen jobbnak látszik a sok
férjűség a sok nejűségnél. Jobbak az esélyei az utódoknak, ha sok apa
vigyáz rájuk és az anyára. Egy férfi számára nagy anyagi megterhelést
jelent több nőről és gyermekeikről gondoskodni, ezért ez a módszer a
mai napig a gazdagok kiváltsága maradt. Ellenben ha több férfi
gondoskodik egy nőről, aki a gyermekeik anyja, akkor a család
lényegesen jobb körülmények között élhet, és a nő lehet főállású anya.
Nem kell dolgoznia, foglalkozhat az otthoni teendőkkel.
Ha tehát az anyagi (anyai) világban a matriarchátus a kifizetődőbb,
sikeresebb, akkor érthető, miért olyan rossz és szenvedéssel teli a mi
patriarchális társadalmunk. A földi mennyországból ezért lett pokol
évezredekkel ezelőtt. A férfiuralom a fény eluralkodását jelenti az
anyagon, ami pusztítólag hat a világra. Mivel mindig több a férfi, mint
a nő (adott időszakon belül némileg több születik egy populációban),
ráadásul több lány hal meg a rossz életkörülmények miatt (főleg a
fejlődő országokban), a társadalomban megnő a lokális fénysűrűség. Az
agresszív férfiak által gyakorolt nyomás, ami általános erőszakhoz
vezet. A nőkkel szembeni erőszak, valamint a rendszeres háborúzás az
„elszabadult” férfiak miatt van, akik szexuálisan többnyire
kielégületlenek.
Egy nő sokkal nagyobb szexuális teljesítményre képes, mint egy férfi,
ezért is lenne célszerű bevezetni a többférjűséget, hogy
kiegyenlítődjenek a különbségek. Mert a férfiak mindig akarják a
szexet, a nők viszont mindig tudják csinálni. Csak férfihiány esetén
szabadna megengedni az egyférjűséget vagy a többnejűséget, hogy a
populáció minél hamarább pótolhassa az elveszített emberanyagot. Talán
azért olyan izgató és népszerű, titokban vágyott dolog a gruppenszex (1
nő 2 férfi, 1 férfi 2 nő és egyéb variációk), mert rámutat a célszerű
lehetőségekre. A párosodási szokásainkat sajnos társadalmi szinten nem
az aktuális szükségleteinkhez igazítjuk, hanem különféle törvényekhez,
vallási előírásokhoz. Ez tipikus példája annak, hogy az ember csak a
környezetét (növényeket, állatokat) tudja jól szabályozni, saját magát
nem.
A természet ezért a hímjeink túlszaporodását nem csak az agresszión
keresztül igyekszik lekorlátozni, amihez a háborúk ideális eszközt
jelentenek, hanem úgy is, hogy a férfiak korábban halnak meg. Kevésbé
bírják a szenvedést, fizikai fájdalmat, mint a nők és főként ők az
elhanyagoltak, lepusztultak a megfelelő (női) gondoskodás hiányában. A
férfiak közt több a beteg, a hajléktalan, a bűnöző, az öngyilkos, a
szellemi fogyatékos (de a zseni is), a génhibával született, s mindez a
nem egyforma nemi kromoszómákra (XY) vezethető vissza.
A férfiak hajlamosak csoportba, hadseregbe, bandába tömörülni, amelyek
a belső fegyelem, kikényszerített rend miatt ütőképesek és veszélyesek.
Ez megfelel a lézersugárnak (koherens fotinóáram). Több férfi
könnyebben hajlik a másokkal szembeni erőszakra, mint egy. A magányos
fotinók szintén veszélytelenek az anyagi részecskékre, ellenben a
lézersugár roncsolja az anyagot a koncentrált becsapódások lökései
miatt. A háború és a kollektív erőszak tönkreteszi a családokat. A túl
sok fény ugyanígy túlgerjeszti az anyagokat. Először a molekulákat és
atomrácsokat szakítja szét, majd az atomok ionizálása és
szétbomlasztása után megsemmisíti a részecskéket is. A háborúval
együttjáró nélkülözéseket a hátországban inkább a férfiak élik túl, míg
a nők és gyerekek gyorsabban elhullanak. Az anyag annihilálódása után a
belezárt fotinók megmaradnak és szabadon szétrohannak a környezetbe.
A matriarchális társadalmak ezen modell szerint stabilak és
változatlanok, az életet védők, amik lassan változnak és nyugodtabb
életet kínálnak az egyedeknek. Míg a patriarchális társadalom
változékony, folyton fejlődő, háborúzó, veszélyes, halálos,
aktivitástól túlfűtött jellegű, ami a nőkre és gyerekekre jelent főként
veszélyt, nem csupán a férfiakra.
Jelenleg a Földön mindössze egyetlen kis népcsoport van Tibetben, a
kínai határnál, akiknél fennmaradt a matriarchális berendezkedés. Ők a
moszók, akik az Istennőt tisztelik és dacolnak a helyi kormányzat
patriarchális elnyomásával. Miután az egyneműek házasságát, a
mesterséges megtermékenyítést és a klónozást a társadalom kezdi
megtűrni (ha nem is elfogadni), a következő lépés a matriarchátusból
fakadó együttélési formák törvényi engedélyezése (legalizálása) lesz –
remélhetőleg a mielőbbi jövőben.
8. A KLIMAX
Az ember testi életében az öregedés kezdete egy klimaxnak nevezett
tünetegyüttessel jár együtt. Ez mindkét nemnél föllép, de a nőknél
erőteljesebb, mivel megszűnik a termékenységre, gyermekvállalásra való
képességük, míg a férfiaknál a nemzőképtelenség fokozatosan alakul ki.
Ez fizikailag és lelkileg is megváltoztatja az embert és hatásában
hasonló viharokat okozhat, mint a pubertás.
A folyamat hasonló az okforrások teremtésre való alkalmasságának
megszűnéséhez, amit a hullámterük megváltozása eredményez. A Nagy Anya
hullámtere a forrástól távolodva alkalmatlanná válik arra, hogy a
belerohanó tachionok forrásrendszereket szüljenek benne. A Nagy Atya
tachionkúpja az őskáoszból való kifelé rohanás során fokozatosan
laposodik el, ahogy csökken a sebessége. Sosem lassul tardion
sebességre, tehát jellegében mindörökre „férfi” tulajdonságú marad,
csak már „nem áll olyan keményen az időkígyó farka”, hogy újabb
másolatot generálhasson.
Az életben a gyerekek felnövekedésével és kiteljesedésével együtt a
szülők megöregszenek, s átadják helyüket (és szerepüket) az utódaiknak.
Ugyanígy a lelkeknek is van egy öregedési folyamata, mert sok ezer
testetöltés után telítődik a tárolórendszerük információkkal. A
rengeteg felhalmozott tapasztalat teszi öreggé a lélekbariont, nem a
fizikai elhasználódás. Az öreg lelkeket már nem vonzza, nem izgatja
annyira a testi lét, hogy vágyjanak rá. Csökken az aktivitásuk,
miközben a bölcsességük nő, s a megvilágosodás elérése után végül leáll
a lelki fejlődésük a megvalósítható legjobb állapotban. Ekkor vagy
visszaolvadnak a teremtőjükbe, és befejezik az önálló életüket vagy
információs visszafiatalítást végeznek rajtuk a fenntartók (angyalok),
az emlékeik részleges törlésével. Ezekről a háttérben futó
karbantartási folyamatokról azonban egyelőre nem sokat tudunk.
Készült: 2003. - 2007.
Frissítve: 2009.09.16.
Következő írás
Vissza a tartalomhoz