AZ ANGYALI HIERARCHIA
„A
földre szállt angyalokat hívjuk
ördögöknek.”
1. BEVEZETÉS

Az angyalok
az Isten azon teremtményei, akik az égi
ügyeket intézik. Mai szóhasználattal
inkább rendszeradminisztrátoroknak neveznénk őket.
Feladatuk az univerzum működésének
biztosítása, belső rendjének fenntartása
és az Isten szándékának
közvetítése a többi teremtmények
felé. A különféle vallások és
misztikus tanok által ismertetett angyali hierarchiák
írják le ezen lények kijelölt feladatait
és rangját, a hatalomban elfoglalt helyét
több-kevesebb pontossággal. Az angyal (an-g-él)
szó jelentése: égben élő, azaz égi
Isten vagy élő Isten. Az ég alatt azonban nem a
téridő égboltozatát kell ez esetben érteni,
hanem a Nagy Anya hullámterét, az ehunt.
Ebben az írásunkban tömören ismertetjük az
angyalokkal kapcsolatos fontosabb tudnivalókat,
rávilágítva ezek ezoterikus, időfizikai
összefüggéseire.

Fizikailag
az
angyali lelkek isteni lélek
részecskék, centrumukban egy szerinóval. Vannak
olyan angyalok is, akik lelketlenek, és csak mint
fénylények, leleon nélküli
térkvantumok működnek a teremtésben. Az első
osztályú angyalokat közvetlenül a
Mindenható (főszerán) teremti meg magából,
ezeket hívjuk másodrangú létezőknek az
Életfán. A másod osztályú angyalokat
(harmadrangú létezők) pedig az első
osztályúak teremtik úgy, hogy a
keltésükhöz kiugranak a nemtér-nemidőbe. Mivel
szerinó típusú időhurkot csak ott lehet
csinálni úgy, hogy a keltő rendszer alfateret
generáló térszeránként
(monászként) működik éppen.
Az angyalok száma valószínűleg több
trillióra tehető csak a mi világegyetemünkben. A
Naprendszer térbúráján belül is
több százan, ha nem ezren vagy millióan lehetnek, a
pontos létszámukat nem ismerjük. Mivel a
szellemük (információs halmazuk) hordozója
egy szerinó, gyakorlatilag halhatatlanok. Képesek a
térváltásra és térugrásra,
vagyis gond nélkül közlekednek a
nemtér-nemidőben külső technika (űrhajó)
igénybevétele nélkül. Épp ezért
túlélik az egyes teremtési ciklusokat, mert nem
pusztulnak el a térszünetek során. Gyakorlatilag ők
tekinthetők az univerzumot kormányzó vezérkarnak,
akik életben tartják és felügyelik a
többi teremtményeket (emberek, állatok,
növények). Egyben segítik a lelkek szellemi
evolúcióját és beleszólnak a lelkek
által használt testek biológiai
evolúciójába is.
2. AZ ARKANGYALOK
Az univerzum angyalai közül az öt legfontosabbat
név szerint ismerjük. Ők a Mindenható
térszeránjának tachion forrásaiból
keletkeztek az Isten első teremtményeiként.
Megkülönböztetésül arkangyaloknak, azaz fő
angyaloknak nevezzük őket, akik az egyes párhuzamos
téresszenciák urai. Közülük négyen
egyben a négy égtáj urai is, míg
ötödik társuk a zenit, az égi világ ura.
A „négy égtáj” fogalomnak a közismert 3D-s,
földi jelentése mellett (észak, dél, kelet,
nyugat) van egy ezoterikus (égi) jelentése is. Ez pedig a
Mindenható monász térszeránja által
keltett 4D-s térszeletekben kijelölhető négy,
egymásra merőleges kiterjedés, amikhez nyolc irány
tartozik. Ezek: 1D: hosszúság: előre-hátra, 2D:
szélesség: balra-jobbra, 3D: magasság: fel-le, 4D:
túlhossz: ana-kata (az ana-kata párost magyarul
inkább anya-atya néven kellene írni és
mondani). Az arkangyalok keltése során ugyanis ezek a
másolatok nem csupán külön
téresszenciába kerülnek, hanem a főszerán
számára más-más irányokba
látszódnak kiszaladni, amivel rögtön
kijelölik a térbeli irányokat (mint
irányfények) és a továbbiakban
támpontul szolgálnak az Isten számára a
navigációhoz.
1. Mikáél,
aki
a mi világunkat is magába
foglaló térszelet ura és a Mennyei Sereg vezetője,
az Isten legnagyobb harcosa. A nevének jelentése: „Ki
olyan, mint Isten?”. Ő az északi irány ura,
jelzőszíne a kék.
2. Uriél,
aki
az isteni mindentudás, az akasha
(Fény Krónika) őrzője. A nevének jelentése:
„Az Isten fénye”. Ő a keleti irány ura, jelzőszíne
a sárga.
3. Gábriél,
aki
az Édenkertet és az istenek
lakhelyét őrzi és a Mindenhatót óvó
kerubok vezetője. A nevének jelentése: „Az Isten ereje”.
Ő a déli irány ura, jelzőszíne a zöld.
4. Ráfáél,
aki
gyógyítással
és a teremtés rendezett működésének
fenntartásával foglalkozik. A nevének
jelentése: „Az Isten meggyógyít”. Ő a nyugati
irány ura, jelzőszíne a piros.
5. Ráquél,
aki
a karmikus kapcsolatok
nyilvántartásáért és
elrendezéséért felel. A nevének
jelentése: „Az Isten bosszúja”. Ő a zenit, a
felfelé vezető irány ura, jelzőszíne a
fehér.
Ha mai fogalmaink szerint akarjuk meghatározni az öt
arkangyal által betöltött hivatali
pozíciókat, akkor azt mondhatjuk, hogy
Mikáél a hadsereg vezetője, Uriél a
könyvtár és nyilvántartási rendszer
vezetője, Gábriél a rendőrség vezetője,
Ráfáél az egészségügyi
és karbantartó rendszer vezetője, míg
Ráquél a bíróság vezetője.
Köztük a Mindenható, mint legfőbb közjogi
méltóság (élnök) végzi az
összehangolást és hozza a legfontosabb
döntéseket.
3. AZ ANGYALOK
OSZTÁLYOZÁSA
Az angyalokat a történelem során
többféleképp osztályozták a
vallástudósok, de általában a
tevékenységük szerint kerültek
besorolásra. Ezek mindegyike külön elnevezést
is kapott, amik közül az ismertebbek a következők
(amiről tudunk):
Szerafim: szeráfok (a seraph
héber jelentése:
égni). A nevüket magyarul szerán-nak kellene
írni és mondani helyesen, ami szer-án: égi
hely-et jelent (innen a szerinó: helyecske kifejezés).
Ők a helytartó istenségek, mint például a
Napisten (hívják Napangyalnak vagy csillagdémonnak
is), de nem azért „égnek”, mert a Napban, mint
tűzforró csillagban lakoznak, hanem mert az Ő
hullámterük az égbolt a számunkra. A
térszeránok a legfelső (első osztályú)
angyalcsoport, akik a legközelebb állnak az Istenhez, mivel
közvetlenül Ő csinálta őket. Legfőbb feladatuk, hogy
életben tartsák az alájuk rendelt
teremtményeket a puszta létezésük
által, mivel az ő forrásrendszerükre van felfűzve az
élvonali időszálaival minden alattvaló az adott
rendszerben (galaxis, csillagrendszer, bolygó).
Valószínű (ezt nem tudjuk biztosan, de logikusnak tűnik),
hogy a személynevük -él-re végződik.
Ofanim: ofanimok, azaz
másodrangú angyalok (az ofanim
héber jelentése: kerék). A nevüket magyarul
korán-nak kellene írni és mondani helyesen, ami
kör-án: égi kör-t jelent (pontosabban
időhurkot).
Ők kötik össze az -él rangú angyalokat
és az embereket, képzetesen szólva az eget
és a földet. Ők olyan szeránok, akik az
elsőosztályú istenségeket szolgálják
és a feladatuknak megfelelő információ tartalommal
és képességekkel (jogosultságokkal)
bírnak. Főleg hírvivőként és
diplomataként dolgoznak. A misztikusok szerint
befolyásolják a csakráink
működését, tehát vannak köztük
gyógyítók is. Valószínű (ezt nem
tudjuk biztosan, de logikusnak tűnik), hogy a nevük -iah-ra
végződik.
Cherubim: kerubok. A nevük
Babilóniából
származhat, a karubu szóból, ami
közbenjárót jelent és emberfejű
szárnyas oroszlánként
ábrázolták őket (lásd: Szfinx). A
nevüket magyarul kerúr-nak (az „Úr körül
álló”) vagy karúr-nak (az „Úr karja”)
kellene írni és mondani helyesen.
Ők az Isten lovasai, akaratának közvetítői. A
Bölcsesség angyalai és a Mennyek
Küszöbének Őrei. Olyan szeránok, akik a
helytartó istenségek közvetlen nullás
másolatai és velük azonos információ
tartalommal és képességekkel bírnak. Ők a
mennyek küszöbének (az Aranyvárosba vezető
térablakoknak) és az egyes dimenzióközi
átjáróknak az őrei is. Minden helytartónak
vannak kerubjai, akik egyrészt a testőrei,
másrészt a hivatalos képviselői
(avatárjai), amolyan dublőrei (mint Jézus). Így
aki lát egy kerubot, az gyakorlatilag a helytartót
(és végső soron a Mindenhatót) látja
(teofánia).
Elohim: elohimok (a héber jelentése: egy női
minőséget hat férfi minőség vesz körbe). A
nevüket magyarul élok-nak (az „Élet oka”) vagy
élők-nek kellene írni és mondani helyesen.
Ők a hazavezető angyalok, akik a holtak lelkét átviszik a
túlvilágra (lásd: Kharón). Ma inkább
úgy nevezzük őket, hogy a születés és
halál angyalai (élet és halál urai). Olyan
szeránok, akik az emberekre és más
teremtményekre (állatokra, növényekre)
felügyelnek, mint szellemi vezetők és őrangyalok. Ők
terelik vissza a testükből elkalandozott lelkeket is, illetve a
világhónapok végén összeszedik a
köztes létben (asztráltérben) megrekedt
kóborló lelkeket és ítéletre viszik
őket (a karmikus bíróság elé). A nevük
héber jelentése egyben a szerinó időhurok
szerkezetére is utal (hat tachion forráshely kering egy
szívpont körül).
Quiddisin: kviddiszinek (a
quiddisin héber jelentése:
szent). A nevüket magyarul kvintiszín-nek
(ötszínű) kellene írni és mondani helyesen,
ami fizikailag a belőlük áradó öt
téresszenciára utal.
Ők olyan szeránok, akiknek a misztikusok szerint az Isten
dicsőítése a feladatuk, így folyton azt
kiabálják, hogy: Szent, szent! Fizikailag
másodlagos megtartó erőként működnek
és feladatuk a helytartók által keltett
lokális téridő póterősítése
(létben tartani a helyet). Erre azért van
szükség, hogy a puszta létezésükkel
kiegyenlítsék az esetleges
téringadozásokat, amik a helytartó
szeránjának mozgása, térugrása vagy
deformációja során (rendszeresen) keletkeznek.
Egyben meggátolják a különféle
téranomáliák teremtményekre gyakorolt
káros hatásait a felügyelt rendszerekben. A 4D-s
Földet például nyolc ilyen kvintiszín veszi
körül, a 3D-s Földet pedig hat. Ők az űrben lebegnek,
stacionárius pályamagasságon a bolygó
körül, egy oktaéder csúcspontjain
elhelyezkedve. Kettő a sarkoknál, négy az
egyenlítő körül: Kolumbia, Gabon, Szingapúr
és a csendes-óceáni Jarvis-sziget fölött
nagyjából.
Trón: trónok (a
héber jelentése
valószínűleg: székhely lehet, ezt nem tudjuk
biztosan). A nevük magyarul is így használatos a
trónszék szavunkban (a király helye).
Ők az Isten szellemi törvényeinek képviselői. Olyan
szeránok, akik a teremtmények életét
szabályozó szellemi törvényeket
képviselik és a vitás, fontos ügyekben
döntenek (jogászok és
döntőbírók). A misztikusok
lélekbírónak is hívják őket.
Közülük a legismertebb Metatron (a héber
jelentése: az Ábrázat Hercege), az egyetlen
angyal, akinek neve nem -él-re vagy -iah-ra végződik,
mivel eredetileg ember volt, a bibliai Henoch (magyarul Énok),
aki rendkívüli életútja miatt
válhatott angyallá (kinevezték valaki
helyére, ezért hívják meta-trónnak).
Ő az Isten (egyik) íródeákja, az
archívumkészítő, aki feljegyzi az
életünk filmjét. Valójában egy
lélekbíró, akinek hozzáférési
joga van a Naprendszerben élő összes emberi lélek
személyes akashájához, amit a Jupiter
bolygó belsejében megbújó 4D-s isteni
támaszponton őriznek.
Irin: irinek (a héber
jelentése
valószínűleg: mozgékonyat,
mászkálót vagy erőst jelenthet, ezt nem tudjuk
biztosan). A nevük magyarul az iringó szavunkban
használatos, ami női név és az
ördögszekér gyógynövény neve is
egyben (ördögszekér: alvilágban keringő
időhurok). A vidéken használatos igei alakja az
iringálni, ami mászkálást, futkosást
jelent (mivel az iringó főzete vizelethajtó
hatású). Innen származik a latin
irrigálás: megöntözés,
kiöblítés, beöntést ad kifejezés
is, ami a transzcendens Víz-zel való
elárasztásra utal (aminek sodró ereje van).
Ők a mennyországot (Aranyvárost) őrző angyalok. Olyan
szeránok, akik a helytartók és más fontos
hivatalnokok (tanítómesterek,
próféták, lélekcsoport vezetők) testőrei
(amikor alászállnak az alvilágba).
Biztonságiak és rendfenntartók, akik egyben
határőrök is, vagyis elkapják a csillagrendszerből
engedély nélkül szökni
próbáló lelkeket vagy kitoloncolják az
illegálisan bejövőket (parafelderítőket).
Amint az látható, az Isten ravasz volt, mert a
különféle angyalok nevében eldugta a
szerinó fizikai szerkezetének
leírását is. Ezek a következők sorrendben:
tachion tűzben égő, időhurka kerék alakú,
közbenjáró és körbejáró
(minden tachionja), hat forráshely kering egy szívpont
körül, öt téresszenciát kelt,
megtartó székhelyként szolgál és
mozgékony erőként működik.
Kiegészítés: A
nemtő
szó, aminek
jelentése: nemző, védőszellem, őrangyal vagy
géniusz, valójában nem egy angyali csoportot
jelöl, hanem általánosan így hívjuk az
olyan angyalokat, akik nem élvonali feletteseink (az
Életfán). Magyarul tehát nem tőle
származunk, így valójában nem lehet sem
nemző, sem géniusz, de védőszellem és őrangyal
igen.
4. AZ ANGYALI HIERARCHIA
A kereszténységben az angyalokat kilenc rendbe
sorolják (lásd: Dionüsziosz Areopagitész
és Temesvári Pelbárt
munkásságát), amik három csoportra
oszlanak. A kilenc rend az Istentől lefelé haladva a
következő, a tulajdonságainak és szerepének
időfizikai jelentésével együtt.:
1.
Szeráfok: A szeretet
szellemei, az isteni szeretet
hírnökei. A szeretet által teljes egységet
alkotnak, vagyis nem különülnek el
egymástól. Krisztus sok szentnek szeráfként
jelent meg.
Ők a térszeránok, lokális megtartók, az
Isten nullás másolatai. A szeretet szavunk az ezoterikus
jelentése szerint nem egy szentimentális
érzés, hanem a szerinó időhurkában
körbe keringő tachionok önfenntartó
tulajdonsága. Ennek lényege, hogy minden tachion a
saját hullámterében (a szerben, azaz helyben)
halad, amelyben önmagát látva, az első
időellentmondás segítségével tartja fent
(életben) magát. Innen ered az ér-zés
szavunk, mert körbe ér a tachion. Ráadásul az
időhurok belsejében a hullámtér szerkezete
létrehoz egy szív alakú zónát (ez az
Isten szíve), így valójában innen ered az a
gondolat, hogy az érzések helye a szív. Ami igaz,
csak nem biológiai értelemben.
2.
Kerubok: Az összhang
és harmónia szellemei. Az ő
tevékenységük által lett a
Káoszból a Kozmosz (rend, rendezettség). A kerubok
segítségével hatja át az isteni rendező elv
a létezést. Az égi világ rendjében,
törvényszerűségeiben az ő tetteik
nyilvánulnak meg.
Ők is megtartók és nullás másolatok, egyben
végrehajtók is, akik szükség esetén
„rendet raknak” a teremtésben. De nem a káoszból,
hanem az őskáoszban lett a téridő, mint rendező erő,
aminek forrásai a szerinók. Az isteni rendező elv ezek
szerint a téridő spirálgömbi
hullámterét jelenti, ami mindenhol jelen van a
világegyetemben, azaz mindent áthat, mert mindenen
áthatol és ez teszi lehetővé a teremtmények
létezését. Az Isten tettei (mozgásai) pedig
a hullámterének modulációján
keresztül nyilvánulnak meg a teremtményei
számára.
3.
Trónok: Az akarat
szellemei. Ők hatják át a
létezést akarattal, mint az isteni akarat
hírnökei. Két trón alkot egy teljes szellemi
egységet, ezért kétarcú szárnyas
lényekként ábrázolják őket.
Ők is lokális megtartók (trón: a király
székhelye), akik az Isten akaratát képviselik az
egyes helyeken (galaxisokban, naprendszerekben). A
kétarcúságuk egyrészt arra utal, hogy urai
a jó és rossz dolgoknak (teremtés és
pusztítás), ugyanakkor fizikailag képesek
diász szerinóként működni, két
térhatost keltve felváltva. Az, hogy szárnyas
lények, egyrészt utalás a
szárnyaskerék ősi szimbólumára
(szárnyaló, azaz repülő időhurok),
másrészt jelzi, hogy hat végtagjuk van, ami a
szerinó hat forráshelyét jelenti. A hat
végtagot vagy 2 láb, 2 kar, 2 szárny vagy 6
szárny formájában szokták
ábrázolni.
4.
Uraságok: A
bölcsesség szellemi lényei, az
isteni tudás és bölcsesség
hírnökei. Az emberiség nagy
tanítómesterei tőlük kapják a
bölcsességet.
Az isteni tudás és bölcsesség nem más,
mint az istenek által az egész univerzumban
működtetett akasha tartalma, vagyis a tapasztalat
(információ). Ebben található a
teremtéssel kapcsolatban minden tudás, amit csak
felhalmozott idáig a létrendszer.
5.
Erősségek: A
mozgás szellemei. Az ő hatásuknak
köszönhető, hogy minden mozog, rezeg, a legkisebb
atomtól a legnagyobb galaxisig.
A mozgás és a deformáció oka az időhurok
spirálgömbi hullámterének sodró
hatása, amivel minden elért időforrást
áthelyezget, meglökdös a
modulációjának megfelelő ütemben, a
taszítási vektorainak megfelelő irányokba. Ennek
következménye az a komplex mozgás, amit az atomok
rezgésének tekintünk.
6.
Hatalmasságok: A
forma szellemei. Minden forma
mögött az ő hatásuk keresendő, beleértve az
emberi formát is. A formák
kialakítását hang
segítségével végzik.
Mindennek ami létezik, formája, szerkezete van. A Hang ez
esetben nem levegőben terjedő nyomáshullámot jelent,
hanem a transzcendens időhullámok
modulációját, ami információt hordoz
a kibocsátó forrásrendszer alakjáról
(in-formáció: alakzat-ban).
7.
Archék:
Fejedelemségek, a kor szellemei, akik egy
korszakon (valószínűleg platóni
világhónapon) keresztül vezetik az
emberiséget, és hatnak a Földre és az ember
fizikai testére.
Az alsó csoportba tartozó három rend angyalai az
alárendeltek ügyeivel foglalkoznak, vagyis a
teremtmények felügyeletét végzik. Az
archék ennek megfelelően egy bolygó egész
népességét és ügyeit
irányítják (emberek, állatok,
növények, élettelen anyagok).
8.
Arkangyalok: A népek
szellemei, akik a rájuk
bízott nép királyával és szellemi
vezetőivel vannak kapcsolatban és közvetítik
feléjük az isteni szándékot.
A misztikusok szerint a Földön élő népek
jelenleg tizenkét csoportba vannak besorolva, amelyek
mindegyikét egy arkangyal vezeti. Az egyes csoportokba
tartozó lelkeket a látók a színük
alapján tudják megkülönböztetni, ami nem
optikai szín (a fény és anyag
kölcsönhatása), hanem transzcendens szín (a
lélek részecske hullámterén megfigyelhető
egyedi moduláció). Ettől függetlenül azonban
minden lélek részecskének van optikai színe
is, mivel a ráeső fényt visszaveri a felszíne, de
ez a megvilágítástól függ.
9.
Angyalok: Őrangyalok, akik
az egyes ember
vezetéséért,
támogatásáért felelnek a
születésétől a haláláig.
Ők nem egyszerűen őrangyalok, hanem egyben szellemi vezetők,
tanítók, társalkodók, segítők is.
És nem csak az egyes emberekért felelnek, hanem
szükség esetén kisebb-nagyobb csoportokért is
(családok, baráti társaságok, munkahelyi
kapcsolatok, stb).

A
misztikus
irodalomban az angyalok osztályozása
erejük és feladatkörük szerint Uralmakra,
Hercegségekre, Hatalmakra és Birodalmakra
tagolódik. Fizikailag ez a következő kozmikus
képződmények feletti irányításnak
felel meg: a Birodalom egy galaxist jelent (Tejútrendszer
helytartója), a Hatalom egy csillagrendszert (Héliosz
Napisten), a Hercegség egy bolygót (Gaia Földanya),
az Uralom egy holdat (Szeléné holdistennő).
A körülményektől függően az uralmak egyben olyan
angyalok is lehetnek, akik bizonyos feladatokra vannak kijelölve
és konkrét tevékenységeket végeznek.
Például a holdakra felügyelnek vagy uralnak egy
bolygón bizonyos természeti jelenségeket (szelet,
esőt, vulkánokat, növényeket, állatokat,
stb.). A hercegségek az egyes bolygók,
bolygórendszerek (mint pl. a Jupiter holdrendszere), melyek
vezető istenségét bolygószeránnak
nevezzük. A hatalmak megfelelnek a földi
királyságoknak és székhelyük az adott
csillagrendszer főcsillagának belsejében
található (nálunk Aranyvárosnak
hívják). A több csillagból álló
rendszerek társult hatalomként működnek, mint egy
államszövetség. Kozmitóriumuk
(űrfelségterületük) határa a
heliopauzáig (térbúráig) terjed. A
birodalmak az egyes galaxisok halójának
határáig terjednek és szintén
társulhatnak kisebb-nagyobb közeli társaikkal
(galaxishalmazok).
A legfelsőbb szintet egy világegyetemen belül a
párhuzamos univerzumok jelentik, melyeket az arkangyalok
irányítanak. Az istenektől kapott
tájékoztatás szerint minden térszeletnek
három közigazgatási központja is van, mivel az
univerzum hatalmas méretei miatt nem lehet egyben kezelni az
egészet. Ezt a három főhatalmi központot
tekinthetjük az adott triszmegisztosz arkangyal
triumvirátusának is.
5. A HIERARCHIA MŰKÖDÉSE
Az arkangyalok és alárendelt hierarchiájuk
működését az emberi társadalom hasonló
rendszereinek vizsgálatán keresztül
érthetjük meg a legkönnyebben. Ennek megfelelően a
hadsereg dolga lebontani a teremtésre nézve rossz
dolgokat (démonok, külső támadók). A
rendőrség védi a vezetőket (testőrség) és
fenntartja a belső rendet, ellenőrzi a közlekedést
(határőrség a csillagrendszerek és
dimenzióvilágok között). A
nyilvántartók (eseménykövetők) minden
történést rögzítenek és
naprakész adatbázist szolgáltatnak a
hozzáférési engedéllyel rendelkező
adminisztrátoroknak és egyéb
felhasználóknak. Az ő munkakörükben
egyesülnek a könyvtárak, múzeumok,
iskolák, különféle
nyilvántartások, valamint a statisztikai hivatal
és a posta feladatkörei. Az
egészségügyiek (gyógyítók)
karbantartják a teremtést fizikailag (az
Életfát), kijavítják a
sérüléseket (időszál átfűzés),
pótolják a veszteségeket
(annihilálódott rendszerek újrakeltése)
és rendbe hozzák a műszaki hibákat
(programozási feladatok). A bíróság
intézi az istenek, angyalok és egyéb
teremtmények közti vitás ügyeket
(döntési jogkör), a karma uraként
ítélkezik az alárendeltek fölött
(bűnügyekben), és segít minél
igazságosabb törvényeket alkotni az egyes
közösségek számára (diplomácia,
etikett, polgári jog). Egyben a precedens értékű
problémákkal (új bűnökkel) is
próbál megküzdeni, folyamatosan bővítve a
jogtárat.
A teremtés skálafüggetlen (önhasonló)
szerkezete miatt a lokális mindenhatók
(helytartók) is rendelkeznek saját arkangyalokkal, akik a
helyi ügyek intézését végzik. Elvileg
(fizikailag) az angyali hierarchia tetszőleges szintű lehet, a
gyakorlatban azonban az angyalok többsége csak első,
másod vagy harmadosztályú leszármazottja a
Mindenhatónak. A kereszténységben éppen
ezért sorolják a kilenc angyali rendet három fő
csoportba az középkor óta (lásd:
később).

Az
angyalok
a szellemük alapján két fő csoportba
sorolhatók. Egyesek közülük nullás
másolatok, azaz szoftveresen azonosak a szülő
mindenhatójukkal a születésük
pillanatától kezdve (nulla különbség van
köztük és az alkotójuk között).
Ezekre mondják azt a keresztények, hogy „malaszttal
teljes” (malaszt: isteni kegyelem). Nekik nincs saját,
individuális szellemi evolúciójuk, tehát
teljes tudással és bölcsességgel rendelkeznek
az univerzumról (nem gyerekként kezdik).
Állandó információs kapcsolatban vannak a
mindenhatójuk információs halmazával,
ezért hívják őket a hinduk avatároknak
(megtestesüléseknek), amennyiben néha a földre
reinkarnálódnak. Olyanok, mintha a felettesük
hardveres és szoftveres klónjai (teljesen pontos
másolatai) lennének. Mindegyik arkangyali lélek
szükség estén képes megháromszorozni
magát hardveresen a térszorzáshoz hasonló
trilokációs módszerrel, ezért hívjuk
őket triszmegisztoszoknak is (háromszorosan bölcsek).
A másik csoportba tartoznak az individuális
másolatok, akik szoftveresen épp úgy
különböznek a szülő mindenhatójuktól
a születésüktől kezdve, mint az emberi, állati
és növényi lelkek. Ők a klasszikus értelemben
vett angyalok, akik az önálló
információs halmazuk miatt részlegesen szabad
akarattal rendelkeznek és saját szellemi
evolúciójuk van (ők is tapasztalatlan gyerekként
kezdik az életüket). A hinduk félisteneknek vagy
istenségeknek is nevezik őket. A szülőjük
(felettesük) korlátozott képességekkel,
tudással és jogkörrel ruházza fel őket,
így csak meghatározott feladatokat végezhetnek.
Ezen feladatok mindig az aktuális teremtési
körülményektől függenek, vagyis
szükség esetén az angyalok munkahelyet
válthatnak, illetve előléptethetik vagy
lefokozhatják őket. Az angyalok hivatali rendszerét
nevezzük isteni vagy angyali hierarchiának.
6. AZ ANGYALOK MEGJELENÉSE
Az angyalok képi ábrázolása az i. sz. III.
századtól követhető nyomon a keresztény
művészetben. Eleinte férfialakban jelentek meg,
szép termetű, ragyogó ruhájú
emberként, antik római viseletbe öltözve
(tunica, pallium) és szárny nélküliek voltak
(ahogy a Bibliában írják). A bizánci
művészetben gyakran ábrázolták őket udvari
öltözetben, ünnepélyes, szigorú
alakként, mint Krisztus és Mária
kísérőit. Állandó attribútumaik a
dicsfény (glória) mellett a IV. század
végétől kezdve a szárnyak lettek.

A
keresztény
művészetben gyakorlatilag a
szárnyakról lehet felismerni a különféle
földöntúli lényeket, mennyeieket és
pokolbelieket egyaránt. Kivételt képeznek ez
alól a reneszánsz és barokk kori
ábrázolások, melyek újra emberszerűnek
mutatják őket. Hagyományosan a mennyei angyaloknak
hattyú, a pokolbelieknek denevérszárnyuk van. A
szárny a repülés képességét,
vagyis a földhöz kötöttségtől való
mentességet jelképezi esetükben (égi
lények). A bizánci művészetben a Trónok
és Uralmak jelölésére alakultak ki a
szárnyas kerekek (ókori hatásra), aminek
továbbfejlődése eredményezte a test
nélküli, szárnyas angyalfejek
megjelenését.
Az angyalok ruházata általában fehér vagy
fénylő (arany, ezüst) színű, ami összhangban
van a bibliai leírásokkal. Többnyire liturgikus
öltözetben, diakónusként jelennek meg. Ha
vörös ruhában vagy vörös
háttér előtt láthatók, az az égi
szférához való tartozásukra utal,
míg a kék szín a levegőt, vagyis a bűnös,
földi szférát jelképezi. A
bíborszínű ruha a mennyei udvartartás
tagjának mutatja az angyalokat. Emellett előfordulnak
ruhátlan angyalok is, főleg gyermekek képében.
A középkorban az angyalok fiatalosan szépek,
ideális megjelenésűek voltak, és nem csupán
férfiként, hanem gyermekként és
lányként is ábrázolták őket. A
gyermekangyalok, puttók népszerűsége
Itáliában az antik Ámor szobroknak
köszönhető.
Az igazlátók számára a születés
és gyógyítás angyalai fehér
ruhában jelennek meg, szárnyakkal vagy
anélkül, míg a halál angyalai teljes
feketében járnak. Rangjukat és feladataikat a
ruhájuk díszítése, színezése,
valamint a szárnyuk mérete és a fejükön
viselt pántjuk mutatja.
7. A FÖLDI ANGYALOK
A Földön jelenleg élő emberek lelke 12
lélekcsoportba tartozik a közösségi
kommunikációs felfűzése szerint, amiket 12
arkangyal vezet. Ezen csoportok mindegyike saját
azonosító színnel rendelkezik, amiben
világítanak az adott lelkek egy látó
számára. Eme színek 4D-sek, tehát vannak
köztük a 3D-ben nem láthatóak is
(infravörös, ultraibolya spektrumba esők).
A lelkek élvonali felfűzése ettől teljesen
különböző, de erről nem rendelkezünk
információkkal. Az élvonali felfűzés a
teremtőjéhez köti az adott lelket, a
kommunikációs felfűzés művonala pedig mindig ahhoz
a lokális közösséghez, amelyikhez tartozik
(ideiglenesen) az illető. Így ha egy másik
csillagrendszerből vagy galaxisból vagy párhuzamos
térszeletből ide akar reinkarnálódni valaki, a
fenntartók átfűzik a lelkét a befogadó
helyi arkangyalra. Hasonló ez a dolog, mint a
származás és az
állampolgárság viszonya. Az egyik
születésünktől fogva adott, a másik
választható és megváltoztatható. A
felfűzési rendszerrel az időszálak szerkezetét
és az Életfát bemutató időfizikai
publikációk foglalkoznak részletesen.
A zsidó misztikából ismerjük azon 72
lokális arkangyal nevét, valamint a hozzájuk
kapcsolódó asztrológiai és
számmisztikai tudást, akik Gaia földanya istennő
alárendeltjeiként a Föld bolygó
ügyeiért felelnek. Ezen arkangyalok alapvetően két
csoportra oszthatók attól függően, hogyan
végződik a nevük. Az -él végződés azt
jelenti, hogy mint élőlények egyrészt
élenjáró vezetői a teremtésnek,
másrészt hozzájuk vezetnek a teremtményeket
életben tartó élvonali időszálak. Ők 40-en
vannak (ebből 12-en felettesei az emberi lényeknek, 28-an pedig
a bolygóra ügyelnek), s bár az angyaloknak nincs
nemük (ami a biológiai testekre jellemző
tulajdonság), mégis gyakorta úgy emlegetik őket,
mint férfi angyalokat. Ezt a képzetet az okozza, hogy az
élvonali időszálakat az Isten tachionjai keltik, akik a
Teremtő Atya másolatai. Az -iah végződés pedig azt
jelenti, hogy ezek az angyalok oldalági létezők az
Életfán, tehát nem működnek élvonali
megtartókként. Ők 32-en vannak és
megkülönböztetésül női angyalként
emlegetik őket, bár természetesen nem a Teremtő Anya
másolatai, és nem is balos csavarodású
antiszerinók.
A 72 arkangyalt több lépésben keltik magukból
a helytartók. Először csinálnak 4 arkangyalt, akik
megháromszorozzák magukat. Ez a 12 arkangyal
megduplázódik (az 24), majd ismét
megháromszorozódnak (72). Azt nem tudjuk, miért
pont ennyien vannak, illetve ebből miért pont 40 arkangyal lesz
élvonali, de nyilván fizikai okai lehetnek a dolognak. Ha
eljutunk odáig, hogy pontosan tudjuk majd
számítógépen modellezni a
térszerán időhurok rendszerét, akkor
remélhetőleg kiderül a megfejtés.
A 72 arkangyal neve sorban, ahogy egymás után
következnek a Föld bolygó körüli
területi beosztásuk szerint: Vahuiah, Yeliel, Sitael,
Elemiah, Mahasiah, Lelahel, Achaiah, Kahetel, Aziel, Aladiah, Lauviah,
Hahaiah, Jezalel, Mebahel, Hariel, Hakamiah, Lanoiah, Kaliel, Leuviah,
Pahaliah, Nelekael, Jeiaiel, Melahel, Hahuiah, Nithaiah, Haaiah,
Jerathel, Seeiah, Reiiel, Omael, Lekabel, Vasariah, Jehuiah, Lehahiah,
Kevakiah, Menadel, Aniel, Haamiah, Rehael, Jeiazel, Hahahel, Mikael,
Veubiah, Jelahiah, Sealiah, Ariel, Asaliah, Mihael, Vehuel, Daniel,
Hahasiah, Imamiah, Nanael, Nithael, Mebaiah, Poiel, Nemamiah, Jeialel,
Harahel, Mizrael, Umabel, Hahhel, Anianuel, Mehiel, Damabiah, Manakel,
Eiaiel, Habuiah, Rochel, Yabamiah, Haiel, Mumiah.
Ha megnézzük, hogy a nevek kezdőbetűi hogyan oszlanak meg,
akkor sajnos nem bukkanunk olyan szabályszerűségre, ami
alapján megállapíthatók a
keletkezésükkel kapcsolatos szabályok.: A: 7 db, D:
2 db, E: 1 db, H: 12 db, I: 1 db, J: 7 db, K: 3 db, L: 6 db, M: 11 db,
N: 5 db, O: 1 db, P: 2 db, R: 3 db, S: 3 db, U: 1 db, V: 4 db. Y: 2 db.
Ha csoportosítjuk a neveket a szótagok száma
szerint, akkor a következőt kapjuk.:
2 szótagúak: Hahhel, Rochel. Összesen: 2 db.
3 szótagúak: Yeliel, Sitael, Lelahel, Kahetel, Aziel,
Jezalel, Mebahel, Hariel, Kaliel, Melahel, Jerathel, Omael, Lekabel,
Menadel, Aniel, Rehael, Hahahel, Mikael, Ariel, Mihael, Vehuel, Daniel,
Nanael, Nithael, Poiel, Mehiel, Manakel, Haiel, Mumiah, Harahel,
Mizrael, Umabel. Összesen: 32 db.
4 szótagúak: Vahuiah, Elemiah, Mahasiah, Achaiah,
Aladiah, Lauviah, Hahaiah, Hakamiah, Lanoiah, Leuviah, Pahaliah,
Nelekael, Hahuiah, Nithaiah, Haaiah, Seeiah, Reiiel, Vasariah, Jehuiah,
Lehahiah, Kevakiah, Haamiah, Jeiazel, Veubiah, Jelahiah, Sealiah,
Asaliah, Hahasiah, Imamiah, Mebaiah, Nemamiah, Jeialel, Damabiah,
Habuiah, Yabamiah. Összesen: 35 db.
5 szótagúak: Jeiaiel, Anianuel, Eiaiel. Összesen: 3
db.
Egyes misztikusok szerint az angyalok nevei több esetben
hibásan lettek megadva és ezért
többféle módosítást
eszközöltek a listán. Ami a mi számunkra
logikusnak tűnik az, hogy az -él végű nevek
valószínűleg mind három szótagból
(magánhangzó) állnak, míg az -iah
végűek négy szótagosak (tehát az előtag
minden esetben két szótagos). Ennek alapján
összeállítottuk a saját
javításunkat:
3 szótagúak: Yeliel, Sitael, Lelahel, Kahetel, Aziel,
Jezalel, Mebahel, Hariel, Kaliel, Melahel, Jerathel, Omael, Lekabel,
Menadel, Aniel, Rehael, Hahahel, Mikael, Ariel, Mihael, Vehuel, Daniel,
Nanael, Nithael, Poiel, Mehiel, Manakel, Haiel, Jejazel, Harahel,
Mizrael, Umabel, Nelkael, Reyiel, Jejalel, Jijael, Anael, Eyael,
Hahiel, Rochiel. Összesen: 40 db.
4 szótagúak: Vahuiah, Elemiah, Mahasiah, Achaiah,
Aladiah, Lauviah, Hahaiah, Hakamiah, Lanoiah, Leuviah, Pahaliah,
Hahuiah, Nithaiah, Haaiah, Seeiah, Vasariah, Jehuiah, Lehahiah,
Kevakiah, Haamiah, Veubiah, Jelahiah, Sealiah, Asaliah, Hahasiah,
Imamiah, Mebaiah, Nemamiah, Damabiah, Habuiah, Yabamiah, Meumiah.
Összesen: 32 db.
Ezen listát megvizsgálva azt látjuk, hogy 10
féle magánhangzósor szerepel az -él
végű szavakban (az e-t nem jelöljük): aa: 5 db, ae: 1
db, ai: 8 db, ea: 12 db, ei: 3 db, eu: 1 db, ia: 6 db, oa: 1 db, oi: 2
db, ua: 1 db. És 7 féle magánhangzósor
szerepel az -iah végű szavakban (az ia-t nem
jelöljük): aa: 13 db, ao: 1 db, au: 4 db, ea: 6 db, ee: 2 db,
eu: 4 db, ia: 2 db. Szabályszerűség itt sem
állapítható meg.
8. A SÁTÁN
TÖRTÉNETE

A misztikus feljegyzések szerint az Isten első
angyala:
Sátánél volt a teremtés kezdetén. Az
összes angyal vezetőjeként ő rendelkezett a legnagyobb
hatalommal és tudással a Mindenható után,
gyakorlatilag az Ő ellentétpárjaként. A nevük
mássalhangzói talán ezért is azonosak:
iSTeN és SáTáN. Amikor az Isten megteremtette az
embereket, Sátánél nem volt hajlandó őket
szolgálni, mivel primitívnek és
alávalónak tartotta ezeket a teremtményeket.
Így fellázadt a Mindenható szándéka
ellen és az angyalok egy részét is sikerült
maga mellé állítania. Végül
nyíltan a hatalomra tört, próbálva
magát megtenni legfőbb vezetőnek, aminek háború
lett a vége az égi lények között.
A Mindenható Mikáél arkangyalt bízta meg a
Mennyei Sereg vezetésével, hogy győzze le a
lázadókat, de az első csatát Mikáél
elvesztette. Az Isten ekkor a legnagyobb tudással és
harci képességekkel ruházta fel
hadvezérét, akinek a második csatában
sikerült győzedelmeskednie. Az elfogott
Sátánélt megfosztották a hercegi
rangjától és nevének -él
végződésétől, majd a Földre
száműzték (a 3D-s alvilágba). Követőit,
akiket azóta csak sátánoknak neveznek
szintén ide küldték, így ez az ő
felségterületük (a pokol).
A régebbi ószövetségi hagyomány
szerint a Sátán valójában nem az Isten
ellensége, hanem az Ő szolgálatában áll,
mint az emberek vádlója az Isten
ítélőszéke előtt (Zak 3,1; 1Krón 21,1;
Zsolt 109,6). Ennek megfelelően bejáratos az Isten
országába, ahol egyezséget, fogadást
köt az Istennel az emberek lelkére (Jób 1,6-12). Az
Isten ad némi mozgásteret a Sátán
működésének és csak az anyagi világ
feletti rendelkezést engedélyezi az ítélet
napjáig.
Bár később sokan egybemosták a Sátán
nevét Luciferrel, mégsem azonos a
Fényhozóval, mivel a Sátán megmaradt
angyalnak, a lelkének centrumában tehát
szerinó egzisztál. Lucifer pedig a másik fajta
fénylény, egy fotinó valójában.
Természetesen egyikük sem azonos az ördöggel, ami
az anyagi részecske (neutron) egyik kódneve volt
régen a misztikában, sem egyéb isteni
személyekkel (pl. Belzebub, Hadész).
A Földön jelenleg működő sátánista
egyházak és szekták számára a
Sátán, mint az isteni rend ellen lázadó
lény az individualitás, önzés,
gonoszság és minden rossz megtestesítője, akit
szeretnének egyenrangúnak tekinteni az Istennel. Erre a
leegyszerűsített jó-rossz világképre
épülnek az újabb kori dualista
filozófiák, pedig hajdanán a dualizmus a
teremtés azon kettős tulajdonságára utalt,
miszerint a teremtmények a jobbos forgású Atya
és a balos forgású Anya
okforrásokból keletkeztek. A két
forgásiránynak önmagában természetesen
semmi köze holmi jóhoz és rosszhoz, ezt a
sztereotípiát csak később ragasztották
rá a hozzá nem értők a létezés
két fő princípiumára.
Tehát fizikailag a Mindenható Isten
ellentétpárja nem a Sátán, hanem az
Antimindenható Isten lenne (ha volna ilyen), a Krisztus
(Megváltó) ellentéte pedig az Antikrisztus
(Antimegváltó). Ennek megfelelően Siva ellentéte
Káli, Ádám ellenpárja pedig Lilith. Az
antirendszerek fizikailag hasonlók a mi rendszereinkhez, csak
időhurkaik ellenkezőleg csavarodnak. Az antirendszerek
tértükrözéssel (n+1D-s elforgatással)
hozhatók létre, hullámterük a
taszítási vektorok iránya miatt
kölcsönösen lebontó hatású a
normál rendszerek időhurkaira. Így az antirendszerek
elleni egyetlen védekezés a
távolságtartás.
A www.churchofsatan.com oldalon látható képek
jól mutatják a Sátán fizikai
tulajdonságait. A baphometnek nevezett kecskebak ábra a
csúcsára állított pentagrammával azt
jelzi, hogy a Sátán is egy szerinó. A
köré rajzolt ék alakú jelek
valójában a rendszerének
forgásirányát mutató nyilak. Ebből
látszik, hogy az ő forrásrendszere is jobbra csavarodik.
A hexagrammába rajzolt változat nem a tachion
forrásokat, hanem a forráshelyeket szemlélteti az
időhurkában. A kecskebak fején, a szarvak közt
lobogó gyertya világos utalás a tachion tűzre. A
lapos fémflaskán látható pentagramma
természetesen jobbra csavarodik, a szalagológiai
szabályoknak megfelelően, míg a belehelyezett
lecsapó villám mutatja, hogy egy
alászálló (lebuktatott) égi erőről
(energiakvantumról) van szó.
A kecskeszarvak közé helyezett gyertya a
pentagrammával együtt régi szimbóluma a
boszorkányoknak is, akik az ősi teremtésfilozófiai
tanok eltorzult és mágiaorientált
változatának mai képviselői. Eredetileg a
Bölcsek gyülekezete nevű misztikus beduin szekta
emblémája volt, amit a VI. században
alapított egy Abu el-Atahijja (magyarul: Atya
élő-Atyafia) nevű költő, aki az aniza (kecske)
törzsből származott (ami a rejtett jelentése
szerint: an-isa: égi Isten). Az embléma tehát a
törzs spirituális mesterének fejéből
áradó világosságot volt hivatva
jelképezni.
Készült: 2007.12.23. - 2009.08.28.
Következő írás
Vissza a tartalomhoz