KÁROMKODÁSAINK TITKAI
"Nem
azért élünk, hogy a világot szidjuk, de
amíg szitkozódunk, legalább
látható, hogy élünk."
A teremtésfilozófiai kutatásaink során
hamar bizonyossá lett, hogy a
magyar nyelvben még a káromkodásoknak és
átkozódásoknak is mély
ezoterikus jelentésük van. Nem csak beszélünk a
levegőbe, felületesen
szétszórva profán szitkainkat okos vagy oktalan
dühünkben. Az
alábbiakban ezek közül ismertetünk
néhányat röviden, abban bízva, hogy
aki megérti mit beszél, bölcsebben fog szólni
a jövőben. Az ősidőkben
ugyanis még súlya volt a kimondott szónak. A
törzsfők, uralkodók szava
pedig egyenesen törvény volt, amit mindenki nagyon komolyan
vett. Csak
az utóbbi pár évszázadban
süllyedtünk odáig kulturálisan és
szellemileg, hogy már össze-vissza beszélünk,
üres fecsegéssel
fárasztva egymást.
Megfigyelhető, hogy a káromkodásaink elsöprő
többsége a szexualitással
(teremtő aktus), az ősökkel (szülőkkel) és az Istennel
(teremtő)
kapcsolatos. Vagyis általában a felmenőket (felettes
létezőket) szoktuk
szidni, végső soron a teremtés okát
(okforrását) jelölve meg különféle
negatív tulajdonságokkal és
kívánságokkal. Érdekes módon azonban
nem
minden káromkodás és szitokszó hordoz
negatív jelentést, a köztudatban
elterjedt értelme ellenére. Ennek
szemléltetésére időfizikai
szóelemzésünket kezdjük mindjárt a
vitán felül legnépszerűbb
szavunkkal, a baszni-val.
A basz szótag többnyire a következő
szövegkörnyezetben fordul elő a nép
mosdatlan ajkán: "baszd meg", "bassza meg", "hogy baszná
meg" vagy "az
Isten bassza meg". A szótag jelentésének
megértéséhez előbb látnunk
kell, mit jelentenek a hozzá hasonló szótagok: a
fasz és a nász.
A fasz szót elsősorban a hímtagra használjuk,
másodsorban pedig a
nemiszervével gondolkodó emberre. Ha fokozni akarjuk az
értékítélet
súlyát, nagy faszról, lófaszról vagy
balfaszról beszélünk. A fasz szó
két részből áll: az f betűből és az
ász szótagból. Az f a latin ABC-ben
a 6. betű, a magyar rovás ABC-ben pedig a 9. betű. A hatos a
számmisztikában a Mindenható száma, a
kilenc pedig az élet száma, mely
belőle fakad. A jelük ezért azonos, csak 180 fokkal
elfordítva (lásd A
teremtés számai című írást a 2004-es
év anyagai között). Az f betű
rovásjele egy mandorlába rajzolt X, ami a Fiú
helyét jelzi a Teremtő
Anya hullámterének teremtési
tartományában. Profánabb
gondolkodásúak
számára úgy néz ki, mint a punci (a fasz
behatolási pontja), de ekkor
is ugyanazt jelenti csak más megnyilvánulási
szinten. A fasz tehát
időfizikai jelentésében nem más, mint a
Mindenható Isten maga, a
térszerán.
Azt már régóta tudjuk, hogy az ász, aminek
az értéke a kártyában 11
(angolul eleven, azaz élő) a Mindenható (monász)
egyik megnevezése.
Melléknévként kiváló
tulajdonságot, kiemelkedő képességet jelent. Az
ász az Az fia, ahogy az ész az Ez-től származik.
Az "ez az"
kifejezésünk tehát a két Teremtő
okforrás megnevezése, akiktől az ász
(Isten) és az ész (értelem) származik.
Mivel a Mindenható térszeránja
jobbos csavarodású (jó-Isten), ezért
logikus, hogy az ellenkező
csavarodási iránnyal a rosszat, a lebontó
tulajdonságot jelöljük. Ezért
lesz a leszólt ember egy bal-fasz (mint az
Anti-Mindenható).
A nász szavunk jelentése egyesülés,
közösülés. A n-ász n betűje a
rovásírásunkban egy nyitott félkör (a
kör jobbik fele), míg az ny betű
egy zárt félkör (a latin D betű). A
félkör ez esetben az ász
befejezetlenségére utal, vagyis arra, hogy egy tachion
jelenpont mindig
hiányzik az időhurokból (nem jut a rendszer az ötről
a hatra, ezért
csak ötöl-hatol). A hiány virtuális
pótlása, kiegészítése a
keltési
ciklus végén így nem más, mint a rendszer
egységesülése, önmagával való
egyesülése, amely során új időszál
leágazások is keletkeznek a
forráspontokból, a végükön új
teremtményekkel (a közösülés
gyümölcsei).
Tehát a nász során baszni a fasszal szoktunk, mert
a férfiak csinálják
föl a nőket. Az aktusra használt csinálni szavunk az
időhurok
becsavarodására utal, ami a csi-nél kezdődik. A
kínai nyelvben máig
megvan az univerzumot működtető kétféle energia
elnevezése ki és csi
néven, ahol a ki az idő kiáradása egy
álló vagy mozgó forrásból, a csi
pedig az idő csigaszerű kiáradása egy csavarodó
időhurok rendszerből. A
tibeti nyelvben szintén találhatunk ide illő
példát, mert a bjasz szó
ott azt jelenti: csinálni. Ebből következően már
nyilvánvaló, hogy
helytelen az a manapság terjedő szóhasználat,
amikor a nők mondják azt,
hogy megbasszák a férfiakat. Helyette azt kellene
inkább mondaniuk,
hogy megbaszatják vagy megbasztatják (műveltető alak)
magukat a
férfiakkal. Amikor pedig valaki azt mondja, hogy "az Isten
bassza meg",
valójában arra próbálja utasítani a
felettesét (azt kívánja), hogy Ő
csinálja meg helyette az adott dolgot (oldja meg a
problémát). Nyilván
azért, mert a káromkodó már nem boldogul
vele.
A történészek felizgatása
kedvéért megjegyezzük még, hogy az egyiptomi
Básztet istennő megtestesülése a macska, aki a
termékenység úrnője volt
az ókorban. A neve szerencsére fennmaradt a magyarban is:
basztat
(felcsinál) változatban, mivel a régi egyiptomiak
a sumérokhoz
hasonlóan a távoli rokonaink közé tartoztak.
A Básztet kultusz
központja egyébként Bubasztisz városban volt,
amit ma inkább
búvalbaszott-nak mondunk. Innen (búb-ász-tisz)
származnak a bűbáj, búb,
búbos, bubus szavaink is.
Az istennő megtestesülése macska alakjában persze
más nyelvekben is
fennmaradt. Például a macska latinul felis, ami logikai
kapcsolatban
van a felix: termékeny, boldog, és ferax:
termékeny, bővelkedő
szavakkal (fero: hoz, terem, fertilis: termékeny). A fér
szó magyarul
természetesen azt jelenti: kitölt, betölt helyet
(tért).
Ha már a szexszel kapcsolatos szavaknál tartunk,
nézzünk meg néhány
érdekesebb kifejezést a szlengszótárban. A
kamatyol szó például szintén
közösülést jelent, de ha megnézzük a
szótagjait: kam-atyóz, akkor
megértjük, hogy valójában azt jelenti:
"vissza atyázik" - a
hullámterébe. Tehát úgy csinál, mint
az Atya: visszakanyarodik a saját
múltjába a teremtés érdekében. A kam
szótag értelme leginkább a kampó
(visszakanyarodó végű rúd) és a kamat
(visszakapott nyereség) szavak
segítségével érthető meg.
A visszakanyarodás egy görbe mentén
történik, ezért a görbe utakon
járó
embereket (főleg a nőket) előszeretettel szoktuk lekurvázni. Ők
ezért
persze görbe szemmel (szemlélőponttal) néznek vissza
ránk válaszul,
mert nem tudják, hogy a minősítés csak az
igazságot fejezi ki. A kurva
(angolul curve) tehát nem görbe lábút jelent,
hanem az egyenes úttól
elkanyarodót.
Ezek után nem meglepő, hogy a kurtizán
(kúr-tíz-án) szó az őskáoszt
alkotó tíz égi létező (okforrás)
által előidézett teremtési művelet
titkát, a kúr-ást rejti magában. A
Mindenható születésekor ugyanis az
Anya tachion forrásának futási útvonala
éppen elkanyarodik a belehatoló
Atya tachiontól, mintegy hátat fordítva neki.
Ezért nevezzük a hátulról
történő közösülést
kúrásnak (lásd a sumér
ékírás kúr jelét!) vagy
hágásnak (behatolás a há
hullámtérbe há-túlról, a há-n
túlról). Az Atya
hullámterét is ezért nevezzük ká-nak,
az Anya hullámterét pedig há-nak,
amiből a kun és hun, valamint a káró
(kártyajel és pénisz) és hágó
(hasadékvölgy) szavaink is származnak. A k és
h betűk rovásjele
természetesen árulkodik a hullámtéri
zónák szerkezetéről (lásd A
rovásírások időfizikai jelentése
című írást a 2001-es év anyagai
között). További érdekesség, hogy az ABC
mássalhangzói között csak ezt
a kettőt ejtjük (megkülönböztetésül)
á magánhangzóval, a többit e-vel
és é-vel.
Nem káromkodásként ugyan, de a
népmeséinkben a Mindenható szerepel még
kur-ta farkú kismalac (szerencsemalac) formájában
is, aki az óperenciás
tengeren (a fő létező téridő vizén) is túl,
de még az üveghegyen (a
Teremtő tachion hullámterén) innen túr
(felforgatja a földet). Az
Istent régebben neveztük Nagykutyának is (az
égen Canis Major
csillagkép a Szíriusszal, amerre a felettes
létezőnk található az
univerzumban), a belőle elágazó Életfát
pedig némi ingerültséggel a
Kutya fájának. Ennek a Kutyának persze semmi
köze a négylábú ebekhez,
bár szintén az ember legjobb barátjának
nevezhetjük. Az már csak a
tudatlanságunknak köszönhető, hogy összekutyultuk
(kavartuk) az Istent
a háziállatunkkal, teljesen elkutyulódva
(kavarodva) a nyelvünk
szavaiban.
A fenti kurta témához kívánkozik még
a szexuálisan aktív nőkre használt
faszpörgettyű szó jelentése is, és nem
egyszerűen azért, mert közösülés
közben a nő képes a férfi körül forogni,
nem fordítva. A fasz ez
esetben a világtengelyt (Életfa) jelenti, ami
körül az egész teremtett
világ forog (a balos anyagi részecskék
világa). Ugyanezért használjuk
még a nőkre a spiné, spinkó szavakat is, ami az
angol spin: pörgés,
forgás szó alapján érthető meg. Az angol
spine: hátgerinc kifejezés
ugyanakkor nálunk "gerincre vágni" alakban maradt fenn a
közbeszédben
(szó szerint: hátára fordítani).
Értelmét tekintve ebből a
fogalomkörből vezethető le még a spinster
(vénlány), spiral
(csigavonal) és spirit (szellem) kifejezés is, amik
jelentése csak
magyarul lesz világos előttünk. A két nyelv
közti rokonsággal korábban
részletesen foglalkoztunk Az angol nyelv szavainak ezoterikus
jelentése
című írásban (lásd a 2006-os év
anyagai között).
Ha valakinek nem tetszik egy másik ember vagy egy adott helyzet,
akkor
hajlamos rá, hogy leanyázza, illetve elküldje az
anyjába (kurva
anyjába). Időfizikailag ez a kívánság az
adott teremtmény elküldése az
Anyába, azaz az idősemmi feneketlen
mélységébe. Mivel ott a
teremtmények (fotinók, emberi lelkek, anyagi
részecskék) nem képesek
megmaradni a téridő hullámtere nélkül,
így azonnal lebomlanak,
annihilálódnak. A Teremtő Anya hullámtere balos
forgású (nem
csavarodású, mert csak egy forráspont kelti!),
ezért hívjuk balfenéknek
is. A térugrást végző űrhajók tehát
eltűnnek a balfenéken,
kiszinkronizálódva a téridőből egy pillanat alatt.
Az anyázás logikai párja, az atyázás
mint kifejezés nem használatos,
helyette a gatyázás terjedt el, ami
tétovázást jelent. Aki megreked
menet közben, nem tudván tovább lépni, az
gatyázik (férfi alsóneműt
cibál), ahogy a Teremtő Atya szemlélőpontja is megrekedt
az általa
keltett első időhurokban, a Mindenható
térszeránjában.
Az indulatainkat kifejező káromkodások mellett jelentős
csoportot
képviselnek még a különféle
átkozódások és rossz
kívánságok is, amik
mind ugyanarra az okra vezethetők vissza. Mert az átok nem
más, mint az
ok átirányítása,
áthárítása valaki másra. A
felelősség efféle
elutasítása a tudatlanságból fakad.
Abból az elképzelésből, hogy
egymástól különálló,
független létezők vagyunk és igazából
semmi közünk
egymáshoz. De aki érti a teremtés
működését, az már tudja, hogy erről
szó sincs, és aki há-rít, az nem csak
másnak, de magának is ká-rít.
Reméljük ezzel a kis összefoglalónkkal
sikerült ráébresztenünk az
Olvasót arra, hogy ezentúl jobban gondolja meg, mit
beszél, mert a
szavainknak teremtő (építő és romboló)
ereje van.
Készült: 2008.02.01.
Következő írás
Vissza a tartalomhoz