A SZVASZTIKA TITKA
„Miközben
az
időhurok
becsavarodik, a hullámtere
kicsavarodik.”
1. A JELKÉP
A szvasztika (négyágú horogkereszt,
tetragammadion, napkerék) az emberiség legősibb
jelképeinek egyike, amit szinte minden kultúrkörben
használtak és használnak máig,
többnyire a szerencse és a halhatatlanság
jelölésére. A szanszkrit szvasztika szó
szerencsés (kedvező) dolgot jelent, az alábbi
összetételben: szu (jó), aszti (létezni), ka
(kicsiny), vagyis: „a jóléthez köthető kicsiny
dolog”. A tika (jel) jelentése miatt Indiában
hívják szubtika (jó jel) néven is. A
kontextustól függően szimbolizálja még a
szerencse mellett a Napot (Surját, a Napistent), Brahmát
(a Teremtő Istent), a szamszárát (a
létforgatagot), a végtelent, az örök
életet vagy Buddhát. Négy karja a négy
égtájat jelképezi. Vallási és
díszítő motívum egyaránt, amit a XX.
században a Nemzetiszocialista Német
Munkáspárt is jelképének választott,
mivel a nácik az árják leszármazottainak
tartották magukat.
Geometriailag a szvasztika karjai változó
szélességűek lehetnek és többnyire (de nem
mindig) egyenes vonalakból állnak. A nácik
által használt horogkereszt formája azonban
szabványosított és egy 5x5-ös rácson
alapul. Matematikailag a szvasztika királis objektum, ami nem
szimmetrikus a tengelyes tükrözésre, a 90 fokos
elforgatásra nézve viszont az. A
forgásiránya szempontjából nézve
két változata van, balos és jobbos, de a
szakirodalomban sajnos nem egyértelmű a
forgásirányának meghatározása,
ezért az sem, hogy van-e ennek valamilyen jelentősége.
A művészetben és az építészetben a
szvasztikát nem önmagában, hanem összefűzve
vagy egymásba fonva, ismétlődő elemként
használják, geometriai
díszítőelemként. A hinduizmusban szent jelnek
számít a templomokban és a hétköznapi
életben is számos helyen használják. A
buddhizmusban szintén megtalálható a
vallási iratok elején, illetve a Gautama Buddha szobrok
mellén vagy talpán, ahol manji-nak hívják
és a dharmát, valamint a mindenség
harmóniáját és az ellentétek
egyensúlyát jelképezi. A dzsainizmusban ez a
legfőbb szent szimbólum, ami egyben a jelenlegi
(teremtési) korszak hetedik Arhatjának (Jinának) a
jele.
2. A JELENTÉSE
A szvasztika szó ezoterikus és időfizikai, teremtésfilozófiai
jelentése magyarul a következő: szu (szó), asz (ász), tika (tyúk),
azaz: a szerinó (ász) hullámterének (szó) forrása (tyúk). De
értelmethető úgy is, hogy: szó-van-szét-i-ká, azaz: hullámtér
létező szétáradás isten Ká. Ő - mert személyről, élőlényről van
szó - azért a szerencse szimbóluma, mert a szer ense, vagyis a
„létező hely” maga a szerinó, a téridő forrása, akinek
születéséhez a két Teremtő okforrás szerencsés találkozása
kellett. Azért jó jel, mert tachionjai jobbra forognak a tengelyük
körül és az időhurokban jobbra keringenek, az egész rendszer pedig
jobbra csavarodik a működése során. Ennek megfelelően a
hullámterének pozitív időrétegei bentről kifelé haladva jobbra
csavarodó spirálgömbi teret alkotnak, lásd: az időgeometriai
rajzot. Ebből következik, hogy a balos változata az antiszerinót,
az antitéridőt jelenti, ami lebontó, pusztító hatású a téridőben
lévő teremtmények időhurkai számára, míg a jobbos változat éltető,
életben tartó és teremtő hatású. Brahma és a Napisten egyaránt
halhatatlan (örök életű) szerinók, ahogy Gautama Buddha, mint
reinkarnálódott isteni lélek is az, a végtelenbe terjedő
hullámterük pedig helyet ad a létforgatagnak (szamszára, magyarul:
szám-szár-a, a számos leszármazott világa), amiben a teremtmények
forgolódnak és rohangálnak.
Szerencsés módon a szvasztika jelentésével
kapcsolatos különféle elképzelések mind
helyesek és pontosak, még ha az emberek
többsége (kellő szintű tudás híján)
nem is sejti, miről van szó valójában, csak
használja a jelet évezredek óta. Az időhurok
működésével kapcsolatos kutatásaink,
és főként a geometriai szerkesztések
eredményeként azonban most már biztosan tudjuk,
hogy a horogkereszt nem egyszerűen a forgás, hanem
valójában a csavarodás szimbóluma. Ami
természetesen fizikailag nem egy szögletes horogkereszt,
hanem egy lekerekített geometria, mintha (növekvő
méretű) holdsarlókból raknánk össze.
A szvasztika azért négy ágú, mert a
körpályán keringő tachion
hullámterében csak jól meghatározott
mozgási paraméterek esetén jelenik meg a
pozitív időrétegek
együttállásának köszönhetően a
négyes spirális szerkezet. Amint az a
táblázatból világosan kiderül, a
különféle sebességgel,
különféle átmérőjű körvonalakon
haladó tachionok között csupán egy olyan van,
amelyik négy ágú és megfelelő
sebességgel (RV=3) mozog, az 5 egység sugarú
körpályán haladó tachion. Ide esik
fizikailag az időhurok teremtési (fönnmaradási)
tartománya, tehát ilyen a Mindenható Isten
által kisugárzott téridő hullámtere. Ezzel
az összefüggéssel ismét bizonyítani
tudtuk a téridő forrásának mozgási
paramétereit is, mert a tények magukért
beszélnek. Aki kíváncsi a további
részletekre, olvassa el A tér fizikai szerkezete (2009)
című írást az Eseményhorizonton.
Készült: 2008.12.29.
Frissítve: 2024.12.30.
Következő írás
Vissza a tartalomhoz