BÉTATEREK AZ
ALFATÉRBEN
1. A SZERINÓK
„A
szerény szerán is ugyanolyan helytartó.”
Alfatérnek nevezzük az olyan szerinó
hullámterét, amely az őskáosz idősemmijében
egzisztál. Ilyen időhurok a teremtésben az
elsőrangú főszerán mellett minden olyan alsóbb
rangú, másolati szerinó, amely kiugorva a
téridőből a nemtér-nemidőben tartózkodik
rövidebb-hosszabb ideig. Egy alfateret a benne lévő
teremtményekkel együtt nevezünk
világegyetemnek, régi nevén
világtojásnak, a világmindenségben
(teremtésben) található összes
világegyetemet pedig együttesen multiverzumnak
hívjuk. Az alfatér kifejezés független az
adott téridő buborék szerkezetétől, tehát
nem befolyásolják a szerinó mozgásai (a
térprodukció, térredukció,
térszorzás és térosztás).
Bétatérnek nevezzük az olyan szerinó
hullámterét, amelynek időhurka valamely alfatér
bármely téresszenciájában vagy
bármely ezen belül tartózkodó más
szerinó bétaterében található.
Tehát a beágyazottsági szinteket nem
nevesítjük külön a görög ABC betűivel,
mert ezek száma elvileg tetszőleges lehet és nem akarjuk
további kifejezések bevezetésével
bonyolítani az időfizikai modellünket.
Mivel az elsőrangú főszerán összes másolata,
teremtménye fiatalabb nála, szükségszerűen a
hullámtereik sugara is kisebb, ezért a beágyazott
tereik úgy ábrázolhatók, mint
egymásban felfúvódó, adott
térdimenziószámú forgásellipszoidok
(hagymaszerűen sok rétegből álló tojások).
Befelé haladva ebben a hullámtérben egyre
több bétatérrel találkozhatunk, ahogy
elérjük a fiatalabb időhurkok térbuborékait.
A népművészetben ezt szimbolizálják az
orosz matrjoskák, amik egymásba rakható, egyre
kisebb, kettészedhető babákból állnak (1.
ábra). A matrjoska az orosz matrjona (matróna azaz
családanya) női név becézett változata, ami
a XIX. században népszerű volt az orosz parasztok
körében. Így a fából
készülő matrjoska-baba a termékenység, a sok
gyermeket (leszármazottat) nevelő édesanya
szimbóluma, amit hagyományosan különféle
vörös virágokkal díszítenek (pipacs,
tulipán, rózsa, harangvirág). Az orosz
fafaragók már a matrjoskák megjelenése
előtt is készítettek egymásba rakható,
fából faragott húsvéti tojásokat
(rétegezett világtojásokat), amik geometriailag
pontosan megfelelnek a bétatereknek. A klasszikus
matrjoska-babák ráadásul általában
öt babából állnak, ezzel is utalva a
rétegezett téridő szerkezetére (2. ábra).

A szerinók időhurkának
térdimenziószáma a működésük
során tetszőlegesen változhat a mozgásuknak
megfelelően, lásd a térprodukciót és
térredukciót, valamint a téresszenciáik
számát is megváltoztathatják, lásd a
térszorzást és térosztást. Ettől
függetlenül szabály, hogy egy bétatéri
szerinó időhurkának térdimenziószáma
maximálisan csak annyi lehet, amennyi a felettes szerinók
térdimenziószáma. Tehát végső soron
az alfatér térdimenziószáma
korlátozza a benne lévő bétaterek
térdimenziószámát. A
nemtér-nemidőben ilyen akadályok nincsenek, így
ott elvileg bármely szerinó képes lehet
elérni a mozgásának maximális
bonyolultsági fokát és 5D-s időhurkú
triásszá alakulva 6D-s téresszenciákat
kelteni.
A fenti definícióból következően az
alfatéri térugrást végző
bétatéri szerinók (isteni lelkek vagy
űrhajók) hullámtere a nemtér-nemidőben egy
rövid időtartamra szintén alfatérré
válik. A térugrással foglalkozó
modelljeinkben éppen ezért, hogy elkerüljük az
ebből fakadó félreértéseket és
magyarázkodásokat,
megkülönböztetésül sajáttérnek
hívjuk majd a térugrást végző
szerinó hullámterét.
Az alfatéri térugrás mellett természetesen
létezik bétatéri térugrás is, amikor
egy bétatéri szerinó nemtér-nemidő
rétegébe ugrik ki valaki (lélek vagy
űrhajó). Mivel azonban ez a nemtér-nemidő az
alfatér téresszenciájában
található, az itt elvégzett
térsűrítéses vektoron ugrás más
következményekkel is járhat, mint az alfatéri
térugrás. A téresszencia szerkezetétől
függően lehet, hogy működni fog a térugrás, de
az is lehet, hogy nem. Ennek okait itt most nem
részletezzük, a témával külön
foglalkozunk a térugrást ismertető szakkönyvben. A
két ugrásfajtát természetesen névleg
is megkülönböztetjük egymástól. Az
alfatéri térugrás az abszolút
térugrás, régi nevén a bakugrás,
míg a bétatéri térugrás a
relatív térugrás, régi nevén a
lóugrás. A bétatéri nemtér-nemidőket
pedig régi nevükön tisztítótűznek is
nevezzük.
A lokális helytartók tisztítótüze az a
hely az alfatérben, ahol normálisan nincs sem
fény, sem anyag, sem lelkek, mivel ezeket a helytartó
csak a saját téresszenciáiba teremtette. A
térváltások és
téranomáliák során azonban a
teremtmények átkerülhetnek a
tisztítótűzbe és ott ragadhatnak, foglyul esve
benne, ha nem képesek önállóan teret
váltani. A tisztítótűzben lévő
alfatérnek köszönhetően a halandó
teremtmények nem semmisülnek meg, ezért ez a
zóna lehetővé teszi a számukra, hogy
relatív térugrásokkal közlekedjenek benne
kozmikus távolságokra. A
téranomáliáktól viszont csak egy
szerinó védheti meg őket, így az efféle
kalandozás az univerzumban nagyon kockázatos a
halandók számára.
A tisztítótűzben, amit régen neveztek még
pokoltornácnak is (limbus), nincsenek égitestek és
korom sötét van. Az ide beugró lelkek
számára ezért fölöttébb
kellemetlen élmény szembesülni az
ürességgel és a térbeli és időbeli
navigációs támpontok teljes
hiányával. Ennek következményeivel
később még külön írásokban
foglalkozunk a lélek részecskék fizikai szerkezete
és működése kapcsán.
Egy alfatéri szerinó tachionjai az őskáosz
idősemmijében tartózkodva úgy mozognak, más
szerinók hullámterétől
háborítatlanul, hogy önkeltési
ciklusonként egyszer egy másolati időhurkot
képesek magukból kelteni. Mindegyik tachion
ciklusonként egy szerinót képes szülni
magából, ami az ő téresszenciájában
fog létezni és mozogni a továbbiakban, mindaddig,
amíg nem végez térváltást. Ezek a
bétatéri szerinók aztán
önkeltési ciklusonként egyszer, minden
tachionjukból szintén egy-egy másolati időhurkot
képesek kelteni. Azonban az alfatér
hullámrétegeinek sodró hatása miatt ezek a
másolatok már nem szerinók, hanem fotinók
lesznek, azaz térben született terek.
2. A FOTINÓK
„A
tekerő térerő vele van tekergő fényerőkkel.”
A fénykvantumok a téresszencia taszítási
vektorainak kényszerítő ereje miatt hét
tachionból álló időhurkok lesznek, amik a
beágyazási környezet
térdimenziószámától függően
4D-s torz hiperoktaéder vagy 3D-s torz kocka geometriát
fognak fölvenni. A hiperoktaéder és a kocka
egymásba rugalmasan átalakíthatók, hiszen
mindkettő nyolc csúcsú (nyolc forráshelyet
tartalmaz). A fénykvantum nem képes magától
átalakulni térkvantummá, mivel a
forrásainak számát a saját
hullámtere, és a beágyazási
környezete, azaz a bétatér szerkezete
határozza meg. Így a fotinó a
nemtér-nemidőbe kiugorva azonnal megsemmisül, nyomtalanul
lebomlik. A tachionjai ugyanis a téresszencia
kényszerítő ereje nélkül nem találnak
vissza a saját múltjuknak abba a
zónájába, ahol képesek az időhurkot
stabilan újrakelteni. Ennek köszönhető, hogy csak a
szerinók halhatatlanok a teremtésben (az istenek),
míg az összes többi teremtmények
(fotinók, lelkek, anyagi részecskék)
halandók a téridőtől való
függőségük okán.
Míg a szerinók hullámterét
téridőnek, a fotinókét fényidőnek
nevezzük. A fényidő hét párhuzamosan
egymásba ágyazott fényesszenciából
áll (heptesszencia, fényszelet), valamint egy
nemfény-nemidő rétegből, amik együtt egy
fénynyolcast alkotnak. A fényesszencia
hullámrétegei közti réseket
fényhézagoknak nevezzük, a hullámtér
térváltás miatti megszakadását pedig
fényszünetnek.
Esetükben nem teszünk különbséget
alfafény és bétafény között, mert
az alfatérben és a bétaterekben mozogva
tetszőlegesen elhelyezkedhetnek egymáshoz képest,
rangjuktól és lelőhelyüktől függetlenül
bárhová beágyazódva. Ugyanezen okból
nem használjuk a fotinó fényesszenciái
közti átlépésekre külön a
fényváltás és fényugrás
szavakat, sem a hullámterükre a fénysűrűség
és fénynyomás kifejezéseket.
A fotinó ugyanúgy képes komplex mozgásokat
végezni a beágyazási környezetében,
mint a szerinó. Ezek eredménye a
fényprodukció és fényredukció,
valamint a fényszorzás és
fényosztás. A szerinóktól való
megkülönböztetés érdekében azonban
az egy fénynyolcasból álló időhurok neve
monád fotinó. A kettős fénynyolcast
diádnak, a hármast triádnak nevezzük. Ennek
oka, hogy a mon-ász kifejezésben az ász
(kiválóság) a halhatatlan istenek jelzője,
míg a mon-ád kifejezésben az ád (adni) a
halandó teremtmények (fénylények) jelzője.
Régiesen szólva ők az Isten adta nép.
A szerinók térszorzása, valamint a fotinók
fényszorzása során keletkező hiperterek és
hiperfények forráshelyei természetesen ugyanabban
a beágyazási környezetben találhatók,
legyen az alfatér vagy bétatér. Tehát nem
hagyják el a felsőbb térszeletet és nem
ugrálnak át folyton annak hipertéridejébe a
szeparátorokon keresztül. Mindenki megmarad abban a
közegben, amelybe teremtették, mindaddig, amíg meg
nem tanulja, hogyan kell térváltást végezni
és átjárni az egyes térszeletek és
fényszeletek között.
A csavarodási szabályoknak megfelelően egy 4D-s
monád fotinó harmadlagos csavarodások
segítségével 5D-s fényprodukcióra
képes. Ekkor fényszorzással diád
fotinóvá alakulhat, ami újabb harmadlagos
csavarodásokkal 6D-s fényprodukciót tud
végezni. Amennyiben az alfatér
térdimenziószáma megengedi, ismételt
fényszorzással triád fotinóvá
alakulhat, de ebben az állapotában csak akkor
képes harmadlagos csavarodásokra, hogy 7D-s
fényesszenciákat keltsen, ha megfelelő
térkonverterrel biztosítjuk számára a
lokális térkibővítést.
Lefelé haladva a térdimenziószámban a 4D-s
monád fotinó időhurkát a 3D-s
bétatér szeparátorai összenyomják,
3D-be kilapítva azt. Így lesz a hiperoktaéderből
kocka szerkezet. Ennek síkvetületi képe a
nyolcágú fénycsillag, ha a forráshelyeket
ábrázoljuk, illetve a hétágú
fénycsillag (heptagramma), ha az időforrásokat
ábrázoljuk (3. ábra). A fotinónak emellett
létezik még egy 1D-s szakasszá kihúzott
változata is, amit a nyolc plusz egy ágú
gyertyatartó (fénymenóra) szimbolizál.
Ennek működésével korábban már
foglalkoztunk.
Egy fotinó tachionjai a téridőben tartózkodva
úgy mozognak, a többi teremtmény
hullámterétől folyamatosan háborgatva, hogy
önkeltési ciklusonként egyszer egy másolati
időhurkot képesek magukból kelteni. Mindegyik tachion
ciklusonként egy fotinót képes szülni
magából, ami az ő fényesszenciájában
fog létezni és mozogni a továbbiakban, mindaddig,
amíg nem végez térváltást. Ezek az
alsóbb rangú fotinók természetesen
önkeltési ciklusonként egyszer, minden
tachionjukból további másolati időhurkot
képesek kelteni. Egy fotinó sosem szülhet
magából szerinót, viszont a szerinóhoz
hasonlóan kelthet lélek részecskét
és anyagi részecskét, megfelelő
körülmények esetén. Ezen időtartályok
szerkezetével és működésével
később külön írásokban foglalkozunk
részletesen.
3. A LÁTHATÓSÁG
„Az
létezik a látóteremben, aminek a
hullámterében benne vagyok.”
A különféle teremtmények időhurkai
kétféleképpen láthatják
egymást a teremtésben. Egyrészt az
összekötő időszálaikon keresztül, amik minden
időhurok saját nemtér-nemidő (vagy nemfény-nemidő)
rétegében látszódva időtlenül gyors
kommunikációs (jelátviteli) kapcsolatot
biztosítanak a szomszédok között
közvetlenül, valamint bármely az
Életfára felfűzött két időhurok
között közvetve (egy vagy több csomóponton
át). Másrészt a kibocsátott
hullámtereik által, amik áthaladnak az összes
elért időhurok forrásain, a téridőbeli
távolságtól függő késedelemmel. Akik
pedig látják egymást, azok léteznek
egymás számára és
kölcsönhatásban vannak, befolyásolva a
másikat. Az egymásba ágyazott bétaterek
szerkezete döntően befolyásolja ezt a
láthatóságot, ezért érdemes
alaposabban is megismerkednünk vele.
Egy felettes létező tachionjai számára minden tőle
(belőle) leszármazott teremtmény látható az
időszálakon keresztül, függetlenül attól,
hogy hol, melyik téresszenciájában
tartózkodik éppen vagy odakint van a nemtér-nemidő
rétegében. A leszármazottakat azzal a
tachionjával látja, amelyikre időszálasan fel
vannak fűzve, beleértve ezen teremtmények
alárendeltjeit is, egészen az Életfa
végpontját képező leszármazottakig. Azonban
eme időszálakat a felettes tachion maga nem látja
időszálnak, mivel ő is benne van a szálban. Ezért
a számára az időszál két pont
kapcsolatként realizálódik, aminek nincs
tényleges hossza (lásd a három pont
tételt). Ennek köszönhető az azonnali,
távolságfüggetlen információ
átvitel ezen a leszármazási kapcsolaton
keresztül.
Ellenben az időhurokban mögötte haladó tachion, aki
előtt szalad, és aki számára a kettős
idősűrűségű hullámtérben ciklikusan
kettéhasadni látszik a töréspontján,
ténylegesen szálnak látja a belőle kivezető
időszálakat (4. ábra). Mivel pedig az időhurok tachionjai
nincsenek benne abban a spirálgömbi
hullámtérben (téridőben, fényidőben), amit
maguk köré keltenek, ezért az általa
észlelt időszálak a nemtér-nemidőben (illetve
nemfény-nemidőben) látszódnak (virtuálisan)
kivezetni belőle. A kétféle látvány az
időhurokban szuperponálódó
információ miatt összeadódik, egymásra
vetül és ez megnehezíti a folyamat
értelmezését a szemlélő intelligencia
számára.
Ha a másik végéről nézzük az
időszálat, akkor egy alantas létező tachionjai
számára a felettes létezőjének tachionja az
élvonali időszálán keresztül fog
látszódni. Amely tachionból kiszalad
fölfelé az élvonal, annak számára a
felettes tachion két pontnyi távolságra fog
látszódni, míg az időhurokban mögötte
haladó tachion számára tényleges
időszálnak fog látszódni az élvonal a
nemtér-nemidőben (vagy nemfény-nemidőben). Ami
mindkét látványban közös, hogy az
alantas nem az egész felettesét látja, hanem csak
azt a tachionját, amelyikből az ő időhurka leágazott.
Amely teremtmény élvonali időszála pedig megszakad
valami okból, az nyomban eltűnik a felettese
számára az Életfáról
(számkivetettként a halál fia lesz).
Mindezen törvényszerűségeknek köszönhető,
hogy bár a teremtményeket összekötő
időszálak a nemtér-nemidőben látszódnak
kinyúlni az időhurkokból, mégis
valójában a téridőbeli hullámtéren
keresztül vezetnek közöttük. De ezt csak a
külső szemlélők látják így.
Tehát két időhurok között csak egy harmadik
időhurok számára látható az időszál,
mint virtuális és megfoghatatlan,
befolyásolhatatlan látszatjelenség. A
sámánok és varázslók pontosan ezt a
látványt írják le, amikor az
igazlátásukkal a világegyetemet szemlélik.
Számukra az egész teremtés egyetlen hatalmas,
komplex fényszövedék (lásd: Don Juan
tanításait), ami minden létezőt összeköt
egymással, és az egész szálrendszer
kiindulópontja az Isten elsőrangú főszeránja,
illetve fölötte a két Teremtő okforrás.
Mivel az időszál szakaszok belső szerkezete a
végükön lévő időhurkok forrásainak
számától és működési
paramétereitől (mozgásaitól) függ,
ezért mindegyiknek eltérő a pontsűrűsége,
modulációja és információ tartalma.
Ezen egyediséget képes a lélek
részecskében működő szellem frekvenciák
szerint osztályozni és jelzőszínekkel
ellátni szoftveresen, a feldolgozás során, vagyis
emiatt beszélnek a varázslók
különféle színű szálakról. Holott
fizikailag az egész időszál univerzum szigorúan
monokróm, pontosabban színtelen jelenség, mivel a
transzcendens időhullámoknak (magának a
létezésnek) nincs színe. Ugyanez a szoftveres
színezési reakció történik a
lélekben a térbeli hullámrétegek
(gravitációs hullámok) észlelése
során is, aminek fő célja a szemlélő tudat
számára emészthetőbbé,
vizuálisabbá tenni a rendkívül bonyolult
látványt.
A téridőbeli látvány, régi nevén a
látótér némileg eltér a
száluniverzum világlátásától.
Egy felettes létező tachionjai számára minden
tőle, belőle leszármazott teremtmény
látható körülötte, amennyiben az
időhullámai elérik őt. Ez viszont csak akkor
lehetséges, ha az időhurok valamelyik
téresszenciájában vagy
fényesszenciájában tartózkodik, mivel a
nemtér-nemidő (vagy nemfény-nemidő)
rétegében lévő teremtmények nem
léteznek a tachionjai számára. Ugyanez
visszafelé is érvényes, tehát egy alantas
létező tachionjai számára csak akkor
látszódik a felettes létezője, ha benne van a
hullámterében, annak valamely szeletében. A
felettes nem látható a nemtér-nemidő (vagy
nemfény-nemidő) rétegében, annak ellenére,
hogy a tachionjai gyakorlatilag abban keringenek és
léteznek. Belépve a felettes bármely
térszeletébe (vagy fényszeletébe), a
leszármazott nem az egész feljebbvalóját
látja, hanem csak azt a tachiont, amelyik az adott szeletet
kelti magából. Vagyis a felettes egy
körpályán keringő, ciklikusan megszűnő és
újrakeletkező tachionnak fog látszódni.
Fordítva viszont, a felettes számára a
hullámterében lévő alantasai, és minden
más időhurok is teljes egészében
látszódik (az összes tachionja).
Az egymással alá-fölé rendeltségi
viszonyban lévő időhurkok között lehetőség van
helycserére, azaz a hullámtérbeli
beágyazási sorrend
megváltoztatására. Tehát egy
másodrangú szerinó
térváltással beugorhat az egyik
leszármazottja, egy harmad vagy alacsonyabb rangú
időhurok hullámterébe, vagyis úgy
csinálhat, mintha annak egy teremtménye lenne. Ez
természetesen csak látszat, ami nem változtatja
meg az időszálas felfűzési viszonyt, és csak az
alfatéren belüli bétatéri teremtmények
között működik. Az alfateret generáló
elsőrangú főszerán ugyanis nem képes erre, mivel
nem tud sem teret váltani, sem térugrást
végezni önmagához képest (hisz folyamatosan
az őskáoszban tartózkodik). Ezért mondjuk azt,
hogy az Isten felülmúlhatatlan. A teremtmények
közti helycserék tehát a másik
felülmúlásáról, illetve
alulmúlásáról szólnak, az
egymáshoz képesti helyezkedésről az
alfatéren belül.
Ennek köszönhetően pedig nem csak az alárendeltek
tűnhetnek el a felettesük szeme elől az ő nemtér-nemidő
(vagy nemfény-nemidő) rétegébe kiugorva, de
ugyanezt a felettesük is megteheti. De mielőtt ennek
következményeit tárgyalni kezdenénk, előbb
még vessünk egy pillantást a felettes létező
körpályán keringő magányos tachionjára.
4. AZ IDŐKIFLI
„Az
időhurok káprázata az egyetlen, amin nem fog az idő.”
Egy jelenpont csak egy pontban érintheti meg egyszerre a rajta
áthaladó gömbszerű időhullám réteget.
Mivel az időhullámok akadálytalanul áthaladnak
egymáson és az időforrásokon is, egy jelenponton
egyszerre tetszőleges számú időhullám haladhat
át. Egy időhurok több jelenpontja viszont több pontban
érintheti meg ugyanazt a hullámréteget. Az
időhurok spirálgömbszerűen csavarodó
hullámrétegei a tachionok mozgásától
függően különbözőképp metszhetik
egymást, többszörös idősűrűségű
zónákat hozva létre. Az ezeket megérintő,
rajtuk áthaladó jelenpontok tehát több helyen
és több időpontban láthatják ugyanazt a
jelenpontot, a hullámtér szerkezetének megfelelően.
Mindebből következik, hogy a teremtmények a
teremtésben nem egy eszményi időpontjában
látják a többi teremtményt, hanem egy
rövidebb-hosszabb időtartományukban
széthúzódva (5. ábra). Ezen időszakaszon
belül a megfigyelt időhurok egyes pontjai folyamatosan mozogni
látszanak a sajátidejükben előre-hátra,
miközben az egész szakasz rugalmasan mozogva halad előre a
saját idejében. Fontos, hogy amikor az idő telési
sebességét és irányát
vizsgáljuk, ne keverjük össze a szemlélő
sajátidejét a szemlélt rendszerek
sajátidejeivel. Mert a szemlélő jelenpontja a
sajátidejében mindig előrefelé halad, egyenletes
(abszolút) sebességgel, ugyanakkor a szemlélő
időhurka (több jelenpontja) a sajátidejében
előre-hátra-előre halad, változó (relatív)
sebességgel. Ettől függetlenül a szemlélt
jelenpontok és időhurkok szintén előre-hátra-előre
látszódnak mozogni a sajátidejükben,
egymástól függetlenül, ami egy folyamatosan
összekeveredő és változó időfolyamot
eredményez. A fizikai világban tehát a
különféle időhurkok mind egy rugalmasan
változó vastagságú jelenszakaszt elfoglalva
haladnak előre a sajátidejükkel, amit a környezet
hullámterének sodró hatásai folyamatosan
perturbálnak.
A több időhurokból álló komplex rendszerek
(időtartályok) a méretük miatt még jobban
szétmosódnak a jelenükben, a szemlélő
sugárvonalán mért vastagságuknak
megfelelően. Mivel egy tárgy hozzám legközelebb
lévő pontjának a fiatalabb múltját
látom, a legtávolabbi pontjának pedig a
régebbi múltját. Egészében
tehát az egész szemlélt univerzum egy időben
széthúzott, eredő látványosság lesz,
aminek képe a távolsággal arányosan
visszanyúlik a régmúltba, millió, sőt
milliárd évekre hozzám képest.
Visszatérve az időhurokban körív mentén
keringő tachion látványára, ennek időbeli
és térbeli mozgása egy szemlélő
számára több paramétertől is függ.
Egyrészt attól, milyen a körív geometriai
szerkezete (alakja, mérete,
térdimenziószáma), másrészt
attól, honnan nézi a szemlélő a
beágyazási környezetben az időhurkot.
Harmadrészt pedig a tachion sebessége, sebesség
változásai, és megszűnése, újra
felvillanása is befolyásolja a látványt,
minden önkeltési ciklus során. A folyamat
megértéséhez használjunk egy
egyszerűsített modellt, amiben a körív egy 2D-s
síkban fekvő szabályos körvonal, amely mentén
a tachion egyenletes sebességgel köröz
(megszűnés és újrakeletkezés
nélkül), és nem fordul el, valamint nem mozog a 3D-s
beágyazási környezetében (6. ábra).
Csak a szemlélőpont mozoghat körülötte,
alapvetően három fő pozíciót véve fel a
körvonalhoz képest. Rajta lehet a körvonal
síkján vagy a tachion keringési tengelyén
(a síkra merőlegesen), illetve a kettő között
tetszőlegesen bárhol. A körbeszaladó tachion
hullámtere a keringési tengelyre nézve
forgásszimmetrikus, így modellünkben nincs
jelentősége a keringési iránynak, a
szemlélő tachiontól való
távolságának, valamint a sík két
oldalához képesti elhelyezkedésnek sem (felül
vagy alul).
Azt tudjuk, hogy a tachion hullámtere a rétegek
átfedései miatt kétszeres vagy háromszoros
idősűrűségű is lehet helyenként. Vagyis egy
szemlélő számára ennyi helyen fog egyszerre
látszódni ugyanaz a jelenpont a köríven, a
különböző saját pillanataiban. Mivel azonban a
hullámtér szerkezete a tachion keringése miatt
irányfüggően változik a beágyazási
környezetében, nem mindegy, hogy a szemlélő a
fentebb vázolt három pozíció
közül melyikből nézi azt. Vegyük sorra a
lehetőségeket.
Ha a szemlélő rajta van a körív
síkján, azaz éléről nézi a keringő
tachion pályáját (amit egy szakasznak lát),
akkor egy pont jelenik meg középen, ami
kettészakadva két irányba szétszalad, majd
egy távolságot (a kör
átmérőjét) elérve lelassul és
megáll, hogy némi tétovázás
után visszaforduljon és újra egyesüljön.
A jelen tehát egy pontnak látszik a körvonal
szemlélőhöz legközelebbi és legtávolabbi
pontján, ami a közelponton kettéhasad, a
távolponton pedig újra egyesül
önmagával. Ha a tachion órairányban (jobbra)
kering a körvonalon, akkor felülről nézve a
kettéhasadás során a balra szaladó
képe az időben előrefelé mozog, a jobbra szaladó
pedig hátra. Amikor egyesülnek a távolpontban, a
pont eltűnik, majd valamekkora késedelemmel újra feltűnni
látszik a közelpontban és a ciklus
megismétlődik.
Ezt az okozza, hogy a körpályán a szemlélő
felé közeledő tachion nem látható, mivel
gyorsabban jön, mint amennyivel az időhullámai kiterjednek
belőle. Tehát csak azután látható, mikor
már elment és a körív távolodó
oldalán szalad tovább. Ekkor viszont, a negatív
időnek köszönhetően a sajátidejében
hátrafelé mozogni látszik a körív
közeledő oldalán. A tachion kettős idősűrűségű
hullámterének köszönhetően tehát a
szemlélő egyszerre látja két külön
pillanatában a jelent, két külön helyen. Amikor
pedig a spirálgömbi tér háromszoros, esetleg
speciális esetben négyszeres idősűrűségűvé
válik, újabb jelenpontok villannak fel a szakaszon egy
rövid időre, majd eltűnnek.
Ha a tachion keringési tengelyének bármely
pontján tartózkodik a szemlélő, akkor a jelent egy
pontnak látja egyenletes sebességgel keringeni a
körvonalon. Tehát a tengely mentén csak egyszeres a
tachion hullámterének idősűrűsége.
Ha a szemlélő valahol a két speciális
pozíció között helyezkedik el, tehát
mintegy oldalról, ferdén lát rá a
körpályára, akkor hasonlóan a síkbeli
látványhoz, egy ciklikusan kettészakadó
és két irányba szétszaladó tachiont
lát, amik a körvonal szemlélőhöz
legközelebbi pontján jelennek meg és a
legtávolabbin tűnnek el. A síkkal bezárt
szögtől függően azonban a pontok mozgási
sebessége némileg megváltozik, felgyorsul.
Alaposabban megfigyelve a jelenséget észrevehető, hogy a
két jelenkép nem egyszerre, szimmetrikusan szalad
szét a közelpontból, hanem a körvonal
átmérőjétől és a tachion
sebességétől függően kisebb-nagyobb
eltéréssel. Ez viszont a szemlélő
helyzetétől függ a körvonal körül, hogy
mekkora és melyik jelenpont szalad ki előbb és gyorsabban
a közelpontból.
Ha mindkét jelenpontra úgy tekintünk, mint
önálló tachionokra a körvonalon, akkor a
hullámterüket ábrázolva egy U betűre vagy
holdsarlóra emlékeztető formát kapunk, ami
ciklikusan felvillan és eltűnik a szemlélő
számára. Ezt a virtuális látványt
nevezzük az időfizikában időkiflinek (7. ábra). A
természetben erre emlékeztetnek a hím
állatok fején található szarvak és
agancsok, valamint a különféle népcsoportok
harcosainak kétszarvú, tülkös sisakjai is (8. -
9. ábrák).
Az olyan ezoterikus szimbólumoknál pedig (lásd:
szárnyaskerék), ahol egy madár így tartja a
szárnyait, biztosak lehetünk benne, hogy
valójában az időhurokban keringő tachionról van
szó. Jó példa erre az egyiptomi Ízisz
anyaistennő, akit nem csupán kitárt, felfelé
görbülő szárnyakkal szokás
ábrázolni, de ráadásul még egy
Napkorongot is a fejére tesznek, amit két
tehénszarv között tart meg (10. ábra). Ha a
korongban egy pentagramma is látható, akkor
vitathatatlan, miről van szó (11. ábra).
5. A LÁTHATATLANSÁG
„Az
igazi szélhámos képes még a
térrétegeket is igába fogni.”
Amikor egy teremtmény kiugrik a felettes létezője
hullámterének valamely térszeletéből annak
nemtér-nemidő zónájába, akkor a
térbeli képe láthatatlanná válik a
felettes számára, és a többi, abban a
térszeletben lévő teremtmény
számára. Ha csupán teret vált, azaz
átlép egy másik, párhuzamos
térszeletbe, akkor csak a teremtmények elől tűnik el. A
térváltás tehát a legkönnyebb
és leggyorsabb módja a mások elől való
eltűnésnek. Technikailag ez nem más, mint a
tökéletes láthatatlanná válás,
ami egészen más, mint a különféle
optikai láthatatlanná válási
eljárások, amiken a kutatók jelenleg dolgoznak a
Föld több pontján.
A másik térszeletben vagy a nemtér-nemidőben
tartózkodó lélek vagy űrhajó szó
szerint nem létezik a megfigyelők számára, vagyis
sem optikailag, sem radarokkal vagy gravitációs
távérzékelőkkel nem deríthető fel. Ennek
köszönhetően szabadon odalopakodhat bárhová,
bemehet zárt helyekre, átmehet bármilyen falon,
tárgyon vagy erőtérpajzson, majd visszaugorva megjelenhet
szó szerint a semmiből. Ez a teleportáció
legegyszerűbben megvalósítható formája,
csak nem így hívjuk, hanem térugrásnak, ami
sokkal kifejezőbb és többet elárul a folyamat
mikéntjéről.
Az egymásba ágyazott bétaterek szerkezete azt is
lehetővé teszi, hogy egy tárgy úgy váljon
láthatatlanná egy időhurok (szemlélő)
számára, hogy közben nem tűnik el más
szemlélők elől, tehát a felsőbb
téresszenciában megmaradva szelektíven
látható marad. A tibeti szerzetesek között
állítólag vannak olyan mesterek, akik ismerik ezt
a technikát és képesek a nyílt utcán
egyes személyek számára
láthatatlanná válni egy időre. Így
már érthető, miért és hogyan. Az
indián varázslók ezt a folyamatot a gyűjtőpont
eltolásával és egy másféle
beigazulás összeállításával
magyarázzák (lásd: Don Juan
tanításait), amely során átmehetnek a
párhuzamos univerzumokba is. Természetesen a 3D-s
Földnek a miénken kívül még négy
másik párhuzamos változata létezik a
varázslók szerint az öt
téresszenciában.
A testen kívül közlekedő lelkek számára
alapvető tudnivaló, hogyan lehet teret váltani és
bétatéri térugrást végezni a
Földön, valamint a Naprendszerben vagy akár
csillagközi távolságokra. A
különféle terekben való sikeres
navigációt szintén tanulni kell, ahogy a
térdimenziószintek közti
átjárást is, fel a magasabb dimenziókba. Az
efféle közlekedés persze számtalan
veszéllyel jár az illető számára, amikkel
fontos tisztában lenni. Ezen témákkal azonban majd
a későbbi írásainkban foglalkozunk
részletesen.
Készült: 2003.02.24. - 2009.09.22.
Következő írás
Vissza a tartalomhoz