
A SZENT KORONA, A MÁGIKUS
PECSÉT KRITIKÁJA
Dr. Tóth Judit: Szent Korona, a mágikus pecsét (Az
apostolfeliratok titkos üzenete) című könyvét
2009-ben jelentette meg az Imagent Kft. Mivel az Eseményhorizont
szerkesztőjeként kaptam belőle egy dedikált
példányt, hamar elolvastam és úgy
döntöttem, érdemes írni róla. És
nem csak azért, mert a műben több helyen idézetek
szerepelnek az Eseményhorizonton olvasható
különféle írásokból, hanem mert
nagyon érdekfeszítő témákat boncolgat ez a
szakmunka. Az alábbiakban a könyvben talált
legfontosabb hibákat szeretném röviden ismertetni,
amik főként időfizikai jellegűek.
1. A MÁGIKUS PECSÉTEK
A 114. oldalon lévő fejezet címe: Az Ak Asztana Baba
mágikus pecsétjei. Itt két mandalaszerű
ábráról van szó, amik így
néznek ki: 1. ábra.
Az üzbég kutatók
értelmezése ezek jelentésével kapcsolatban
csupán néhány dologban elfogadható, ahogy a
szerző elemzése is. Vagyis nem a világrend
meghatározott verziójáról van szó,
yin és yang típusú mandalákról, de
nem is a Föld pályaívének két
gyújtópontjáról. Az ugyan igaz, hogy a bal
oldali kép szalagja balra csavarodik (lásd a
szalagológiai szabályokat), a jobb oldali pedig jobbra,
de a rendszer ennél mégis összetettebb, ha alaposan
megnézzük. A témáról
egyébként itt található angol nyelvű
régészeti elemzés:
http://www.transoxiana.org/11/kamoliddin-samanids.html

Az alábbi
ábrákon kiszíneztem a két
pecsét geometriai részeit, hogy könnyebb legyen
beszélni róla, mit láthatunk rajtuk. A bal oldali
pecsét (2. ábra) centrumában
sárgával jelölt spirál bentről kifelé
balra csavarodik. Körülötte a piros színű
hét szarv mindegyike bentről kifelé balra keringő
mozgást mutat. Köröttük a zöld
végtelen szalag (ami balra csavarodik) megfelel egy olyan
hét ágú csillagnak, ahol körbelépkedve
minden harmadik csúcspont van összekötve
egymással (3. ábra). Így a teljes
körüljáráshoz (egy ciklushoz) három
kört kell megtenni rajta. A kék színű
spirálok bentről kifelé balra csavarodnak, a narancs
színű mintázat pedig valószínűleg csak
díszítő jellegű, bár ennél is megfigyelhető
a balos keringési irány.
Ez a kép egyértelműen egy antifotinót
ábrázol, síkba kiterítve. A hetes
szám ismétlődése a hét balra keringő
tachionnak felel meg (piros és kék), a belső
spirál (sárga) a rendszer időhullámterének
csavarodási irányát mutatja, a szalag (zöld)
pedig a tachionok egymásba fonódottságát,
egymástól való függőségét, azt,
hogy egymást tartják létben. Ez az ábra a
klasszikus, nyolc ágú fénycsillag (4. ábra)
logikai párja abból a szempontból, hogy itt a
fény forrásainak másolódási
sorrendjét látjuk, míg a nyolc ágú
változatnál a forráshelyek
kapcsolódási sorrendjét. Akit mélyebben
érdekel a téma, olvassa el az Eseményhorizont
2007-es létfilozófiai anyagai között: Az
energiakvantumok geometriája című írást.
Plusz ajánlom még az ezoterikus anyagok közt: A
menóra titkát.


A jobb oldali
pecsét (5. ábra) centrumában
sárgával jelölt spirál bentről kifelé
balra csavarodik. Szelvényeinek külső oldala mentén
apró pontok sorakoznak (24 darab), amik akár
fénymagok (jelenpontok) is lehetnek, ahogy a szerző véli,
de ezt nem lehet egyértelműen megállapítani a rajz
életlensége miatt. A piros színű
„fogaskerék” szintén balra csavarodó tachionokat
mutat, a zöld szalag viszont ezzel ellentétesen, jobbra
csavarodik. Ez megfelel egy olyan hét ágú
csillagnak, ahol körbelépkedve szintén minden
harmadik csúcspont van összekötve egymással. A
narancs színű mintázat csak díszítő
jellegű, ami nem mutat csavarodási irányt.
Ez a kép valószínűleg egy fotinót
ábrázol, síkba kiterítve. Azért nem
egyértelműen, mert valami okból, talán mert a
pecsét készítője nem volt kellő szinten beavatott,
de rossz irányba véste a téglafalba a sárga
és piros motívumot. Logikailag ugyanis a két
pecsét ellentét párja egymásnak, ahogy a
fizikai fény és antifény is.
Még annyit tennék hozzá a pecsétek
elemzéséhez, hogy mit jelent magyarul az „Ak Asztana
Baba” kifejezés. Ak: önmagában lehet a vagy az
értelmű. Asztana: ász-tana, vagyis az Isten
tanítása. Baba: Atya. Tehát ez az Atya Isten
tanítása a fény szerkezetéről. Ha
egybeolvassuk az első két szót: „akasztana”,
szintén választ kapunk egy fontos titokra. Akasztani azon
dolgokat szoktuk, amiknek függeniük kell valamiért
(kabátot vagy elítéltet). Fizikailag a fény
egy halandó teremtmény a téridőben, ami
időszálra akasztva lóg a felettes
létezőjén, végső soron az Istenen. Tehát mi
emberek, mint fénylények szó szerint az Istentől
függünk.
2. A KORONÁZÁSI JOGAR TETEJÉN LÉVŐ
MÁGIKUS FONAT

A 119. oldalon
látható egy nagy méretű
fekete-fehér kép a koronázási jogar
tetejéről. Ennek színes változatán jobban
kivehetők a részletek, ezért tettem be ide ezt a
képet: 6. ábra. A 131. oldalon a „
4. Mágikus
fonat” című fejezetben arról van szó, hogy
a fonat
belső része egy háromdimenziós kocka
ábrázolására hasonlít. Nos, lehet,
hogy hasonlít, de hogy biztosan nem az, az egyértelmű. Ez
a mágikus fonat (7. ábra) ugyanis magának az
időforrásnak a szimbóluma, miként a
közepén található lyuk is. A fonat
három részből, egymásba font szalagból
áll. Két lapos ellipszisből és egy
négyzetből, melyek jobbra csavarodó módon vannak
egymásba fonva a szalagológiai szabályok
alapján. Ez tehát egy jobbos időforrás,
pontosabban a Teremtő Atya okforrásának
időtopológiai ábrázolása. A két
ellipszis a Bindu (két Möbius-szalag), a négyzet
pedig egy kibocsátott időhullám réteg
(Tetrás-szalag).
A fonat körül lévő tíz szirmú
virág valóban a tíz okforrást
jeleníti meg, melyek közül az egyik (a képen a
jobb oldali) felel meg a Teremtőnek, az eltérő belső
díszítése, geometriai szerkezete miatt.
Akire-amire tehát rámutat ezzel a jogarral
(varázspálcával) a megfelelően beavatott
szakrális (mágus) király, az a legfelső
létezővel néz szembe és annak minden
hatalmával, amit az eszköz közvetíteni
képes.

A 135. oldalon
szó van még arról, hogy a
mágikus fonat lehet a túltér, azaz a
hipertér jelképes ábrája is. Nos, erről
szó sincs. A túltér a 4 térdimenziós
téridőt jelenti, a hipertér pedig a
térforrás által térszorzással
keltett további párhuzamos térszeleteket jelenti,
amik szintén lehetnek 4D-sek is.
A 136. oldalon említés történik arról,
hogy a Vadzsra (Gyémántjogar) megjeleníti a
hiperteret, vagyis aki ezt az eszközt a kezében tartja,
annak léteznie és hatnia is kell tudni ebben a
térben. Ez így nem egészen igaz, mert a Vadzsra a
diász szerinó geometriai szobra,
ábrázolása, tehát a mi
térszeleteinket és a hipertéri
térszeleteket felváltva keltő térforrásnak
felel meg. Az viszont igaz, hogy aki a Gyémántjogar
útján halad, annak egy romolhatatlan testet kell
birtokolnia, hogy a rettentő erőket kibírja. Csak ez sem
úgy igaz, ahogy azt ma gondolják a misztikusok. A
romolhatatlan test itt azt jelenti, hogy halhatatlannak kell lennie
annak, aki ilyenné akar válni fizikailag, mint amit a
jogar ábrázol. Tehát isteni lénynek,
monász szerinónak kell lennie, mert abból
válik térszorzással (speciális
csavarodási műveletek révén)
diásszá, saját
térhatos-hipertérhatos keltővé.
3. TOVÁBBI HIBÁK
A 129. oldalon van egy apró fordítási hiba ebben a
(Fülöp evangéliumából vett) mondatban:
„
Hárman voltak, akik mindig az
Úrral mentek:
Mária, az édesanyja, nővére, valamint
Magdaléna, az a személy, akit a társának
neveztek. Nővére, édesanyja, és az ő társa
egy-egy Mária volt.” Nos, ha jól tudom,
Jézus
szűznemzéssel jött a világra, vagyis az
anyjának ő volt az első gyermeke. Így tehát nem
lehetett neki nővére, legfeljebb mostoha nővére. Lehetett
viszont húga, meg öccse.
A 139. oldalon szerepel ez a mondat: „
A
higáb
szó az arab
hagaba igéből származik, melynek jelentése:
elrejt, leplez.” Ehhez csupán annyit fűznék
hozzá,
hogy a higáb eredetileg egy magyar szó, aminek
jelentése: igáz. Amit leigázunk, azt magunk
alá rendeljük, úgymond a védőleplünk
alá vonjuk. Innen ered a leplez szavunk jelentése:
elrejt, titkol. Ne feledjük, a higáb a kopt templomokban
található kellék (szentképfal, illetve
papírdarab), vagyis nem származhat a neve az arab,
iszlám kultúrából.
A 156. oldalon szó van arról, hogy mi a kapcsolat
Krisztus és a párduc között.: „
József
családjának vezetékneve PÁRDUC volt.”
Más
forrásokból tudjuk, hogy Jézus nem
zsidó volt, hanem párthus. Így már
érthető a két szó közti kapcsolat, mivel a
párthus nép vezetője annak idején egy
fénypárduc volt.
A 159. oldalon olvasható szövegre nekem is lenne egy
megfejtésem: IDŐS ISTEN-ÉN KRISZTUS A KÖRÖN
LÉPKED. Ezt mai nyelvre inkább így
fordítanám: Az Isten időforrása
körbejár az időhurokban. Tehát a körön
lépked kifejezés nem a Naprendszer köreire utal,
mert az Isten teremtése jóval nagyobb annál. Ne
feledjük, hogy ez a felirat a Pantokrátor képen, egy
olyan korona csúcsán olvasható, amelynek
zárt a felsőrésze (keresztpánttal), tehát
nincs följebbvalója. Ő a csúcs (az első időhurok),
szó szerint.
A 160. oldalon egy klasszikus elírás olvasható
ebben a mondatban: „
Azért,
mert a fizikai világban, az
anyagi síkon a Földbolygó az, amely a
legmélyebb szintre süllyedt.” Nos,
pontosítanám: az anyagi térben az, mivel nem egy
síkuniverzumban élünk.
A 184. oldal alján olvasható mondatot: „
Idős Pál
Ős és Nap Ős a kőszikla.” én inkább
így
fordítanám: A Pál és Nap okforrások
a lét alapjai.
Végezetül a 205. oldalon található harmadik
mondat: „
Ulu társa
Mária, Lómása,
sárderes.” fordítása mai nyelvre ez
lehetne:
Élő társuk az Anya, akinek másolatai az anyagi
részecskék. Tehát a Szent Koronán elrejtett
üzenetnek a szerző által felfedett elsődleges
jelentése mellett, mögött van egy még
rejtettebb, még ezoterikusabb (időfizikai) mondanivalója
is.:
Az
Isten időforrása körbejár az időhurokban.
A Pál és Nap
okforrások a lét alapjai.
Élő társuk az Anya,
akinek másolatai az anyagi
részecskék.
Készült: 2009.06.25.
Következő írás
Vissza a tartalomhoz