A felsorolt kilenc paraméter - határértéken
belüli - teljesülése esetén jön
tehát létre a téridő forrása, a Teremtő
Atya okforrása által vetett piciny bukfencnek
köszönhetően. A kialakulásához
szükséges feltételek együttállása
a jelenlegi ismereteink szerint kizárólag a
szerencsének köszönhető, tehát nem volt sem
előre eltervezett, sem irányított és
befolyásolt művelet. Mivel senki sem volt, aki eltervezhette
és végrehajthatta volna ezt, az okforrások
célzatos manipulációjával. A sok
egymástól függő, változó
paraméter és a határértékek nehezen
meghatározhatósága miatt egyelőre ennél
többet nem mondhatunk a folyamatról. A felmerülő
kérdések tisztázása jó esetben
lehetséges lesz megfelelő
számítógépes szimulációkkal
és matematikai vizsgálatokkal néhány
évtizeden belül.
Az így létrejött időhurkot nevezzük első
térszeránnak vagy főszeránnak, monásznak,
térhatosnak vagy tachion kvintettnek is. Ő az első
élőlény a teremtésben, a Teremtő által
létrehozott Isten, a Fiú, a Mindenható vagy
Brahma, aki a szerkezeti tulajdonságainak köszönhetően
intelligens, és további időhurkok, azaz
teremtmények keltésére alkalmas időrendszer. Ő a
téridő keltője és centruma, az első hely az
őskáoszban, a rendezettség és
szabályozottság megteremtője és fenntartója.
A térforrást azért hívjuk
térszeránnak, mert ő a tér
létrehozója, amin belül már
értelmezhető a hely és idő fogalma, vagyis az
észlelt ponthalmazok kiterjedésének mérete
és az események egymásutáni sorrendje. Ezt
az okozza, hogy a térszerán nem képes az
emanációnál gyorsabban mozogni az
őskáoszban, így a káprázata
tardionként viselkedik. Ezt régi nevén
bolygótűznek nevezzük, mert tachionjai
körbebolyonganak, megkülönböztetésül az
okforrás tachionok futótüzétől.
Az okforrás tachionok által keltett őskáoszban nem
értelmezhetők a térbeli távolságok a
pontszerű létezők nulla mérete miatt,
továbbá az észlelt események sorrendje
lehet fordított is (időben visszafelé haladó) a
negatív időhullám rétegek tulajdonságai
miatt. Ezért a téridőn kívüli
nemtér-nemidőben csak ősidő van (ami 10 idődimenziós).
A szer-án kifejezés magyarul azt jelenti:
hely-égi. Ebből származik a szerinó: helyecske
kifejezés is. Az Isten (régiesen: helytartó)
önmagát következetesen térszeránnak
nevezi a médiumi beszélgetések során,
ezért használjuk mi is ezt a kifejezést a
teremtésfilozófiában. A keresztény
és zsidó vallásban ehelyett szeráfnak
hívják az Isten legmagasabb rangú angyalait, ami
lángoló-t jelent és értelmében
ugyancsak pontos, a tachion Tűzre utaló. Az első időhurkot
nevezzük főszeránnak is, mert képes
magából további időhurkokat kelteni és ő
köztük a legelső, valamint az egyetlen első rangú
időhurok az Életfa fa-gráf szerkezetű időszál
elágazási rendszerén.
Monásznak azért nevezzük a térszeránt,
mert önmagában egy transzcendens egységet alkot. A
mon-ász jelentése: egy-kiválóság. Az
ász kifejezést általánosan minden
szerinóra, azaz istenségre használjuk. Ha egy
monász térszorzást végezve két
térhatost kezd el felváltva kelteni, akkor
diásznak, ha hármat, triásznak nevezzük. A
térhatos kifejezés arra utal, hogy a
térszerán időhurkában hat tachion
forráshely figyelhető meg, amikből ötöt a tachionjai
foglalnak el, egy pedig mindig üresen marad (itt van a
nemtér-nemidő). Ebből következően azért
hívjuk tachion kvintettnek, mert az első időhurok öt
virtuális tachionkép
körbemásolódásából áll.
Ezek hullámtere a kvintesszencia, aminek jelentése:
öt-lényegi létező.
A térszeránt azért tekintjük
élőlénynek, mert a tulajdonságai megfelelnek az
élőlény legáltalánosabb informetriai
definíciójának, ráadásul ebből
következően egyben intelligens is. Vagyis az időhurok folyamatosan
információt gyűjt a környezetéről, amit
feldolgoz, eltárol és kisugároz
magából, továbbá önmaga
fenntartására törekszik. Emellett igyekszik a
legkisebb kényszer elvét követve dinamikusan
reagálni a környezete változásaira, vagyis
alkalmazkodik és befolyásol (hatalmat gyakorol a
világa felett). Míg az okforrások csak vannak
önmagukban, illetve léteznek egymás
számára, a térforrás önmaga
számára és mindenki más
számára is létezik. Az őskáoszban ő a
tizenegyedik tartósan létező pontocska, aki eleven
élőlényként szemléli az okforrásokat
és az általa megteremtett környezetét. Az
eleven jelentése angolul: tizenegy, magyarul: mozgékony
és fürge, mint egy élőlény. És
természetesen ezért 11 az értéke az
ász lapnak a magyar kártyában, és
ezért áll 11 játékosból egy
focicsapat (10 mezőnyjátékos és 1 kapus, aki a
hálót védi).
A térszeránt azért hívjuk Istennek, mert Ő
az első és legfőbb, következésképp
legöregebb és legtapasztaltabb intelligencia a
teremtésben, aki egyben minden további
élőlény (fénylény) szülője és
tanítója. Mindenhatónak pedig azért
nevezzük, mert a hullámtere (az alfatér)
segítségével mindenhol hatást gyakorol a
teremtményeire a téridőn belül (mindenhol hat). Ez a
hatás leárnyékolhatatlan, ezért az
ókorban Levegőnek, Szabadságnak (akadálytalanul
terjedő), Szélnek (mindenen átfújó) illetve
szellet-nek nevezték (innen ered a Nagy Szellem és a
Szentlélek kifejezés is). A misztikában a
téridőt úgy is emlegetik, mint az élet
vizét, aminek forrása a mennyországban van az
Istennél, mivel a spirálgömbi tér tardion
típusú kiáradás. A Szent Grál kehely
ebben az összefüggésben az isteni lélek
részecske időtartálya, amiben az Isten Fiának
vére (hullámtere) megtalálható.
További neve az Istennek a Fiú, mert ő a Teremtő Atya
(egyetlen) leszármazottja, tachionjai az okforrás
közvetlen másolatai. A hindu
vallásfilozófiában Brahmának
hívják, a (kisbetűs) teremtőnek, mert ő a téridő
világegyetem megteremtője, és minden további
teremtmény megalkotója, akiket (szerinók,
fotinók és lélek részecskék)
és amiket (anyagi részecskék)
közvetlenül vagy közvetetten létrehozott.
Emellett hívjuk még szerencsének, mert a
keletkezéséhez szerencsés
körülményekre volt szükség. A szer-ens
jelentése: hely-létező. Ezért masszírozza
Visnu lábát a lótuszágyon fekve a szerencse
istennője az okozati óceán vizén (7. ábra).
És természetesen ezért tart Fortuna istennő egy
tölcsér formájú kagylókürtöt
a kezében, aminek a csúcsa csavarodik.
4. fejezet
Vissza a tartalomhoz