A TÉR FIZIKAI SZERKEZETE

7. A SZEPARÁTOROK

„A szeparátor egy transzcendens tűzfal.”

A párhuzamos térszeleteket nem úgy kell elképzelni, mint valami könyv lapjait egymáson, mert akkor együttesen (a három pont tétel miatt) az öt 4D-s téresszencia együtt egy 5D-s rendszert alkotna (igaz, elég laposat). Ráadásul az őket elválasztó szeparátoroknak is úgymond 4D-s kiterjedésű zónáknak kellene lenniük, ilyenek azonban nem léteznek a természetben. Mivel nincs külön szeparátorkeltő rendszer a téridőkeltő rendszer mellett.
A valóságban a térszeletek teljesen egymásba simulnak, mivel közös a forrásrendszerük (de nem a forrásuk!), mégis teljesen elszigetelődnek egymástól fizikailag. Ha tehát egyszerre akarjuk őket ábrázolni, akkor a síkmetszeti képük ugyan egymásra fekszik, fizikailag mégsem egymásban léteznek, hanem szigorúan külön-külön. Ez egy olyan ellentmondás, igazi „isteni bolondság”, amire a hétköznapi ember által megfigyelhető természetben nincs szemléletes példa, ezért rendkívül nehéz róla beszélni és még nehezebb megérteni. Az alábbiakban mégis kísérletet teszünk a jelenség körülírására, mert nagyon fontos hatásmechanizmusról van szó, ami nélkül nem érthető meg a téridő működése.
Korábban már kifejtettük, hogy az időhurok pályagörbéjén minden tachion csak az előtte haladó tachion hullámterét látja. A magáét és a mögötte haladóét nem, valamint az előtte haladó előtt haladókét sem. Így a belőle keletkező másolati időhurkok számára is csak az a hullámtér fog létezni és alfatérként szolgálni, amibe belekerülnek. Ez pedig a keltő tachioné. A kijelentés ellentmondásnak tűnhet, ha nem vesszük figyelembe a szubjektív szemléletmódokból következő furcsaságokat. Minden tachion az előtte haladó tachionból kiszakadó másolati időhurkokat szálszerű jelenségnek látja, amik előtte ágaznak ki a szülő tachionból. Ezek a szálak pedig a szülő tachion hullámterében vezetnek a későbbiekben a leszármazottakhoz. Ahol az újabb önkeltési ciklusok során a téridőben látni fogja őket a szülő.
A térszerán számára egyszerre látható minden teremtménye az öt téresszenciájában, és mindenki ott, ahová keletkezett. Kivéve, ha onnan térváltással eltávozik máshová, de ezzel most ne foglalkozzunk. A szerinó az öt tachionjával belelát az öt térszeletébe, de mindegyik tachionjával csak abba, amelyiket azzal keltett. Ez megint ellentmondásnak tűnik, mert korábban arról volt szó, hogy egyik tachion sem látja a saját hullámterét, mivel a forrása folyamatosan kiszalad belőle. Csakhogy a belelátás nem azonos azzal, hogy a saját hullámterét látja. Ehelyett arról van szó, hogy az adott hullámterében lévő teremtményeket az azt keltő tachionjával látja, mivel a teremtmények hullámterei csak azon a tachionon haladnak át a terjedésük közben. A többi tachion olyan a számukra, mintha az őskáoszban lenne (ami igaz is).
Másként megfogalmazva a dolgot, a térszerán forrásai felől szemlélve, az időhurokban minden tachion a sorban előtte haladó tachiont látja ugyan (és ezzel együtt a hullámterét is), mégsem lát bele a téresszenciájába térbeli élményként, mivel az előtte haladó tachion mindig kívül van még a téridőn. Ne feledjük: a térforrás nincs benne a téridőben, amit magából kelt. Tehát a sorban előtte haladó tachion (amiből az időszálak kivezetni látszódnak a leszármazottai felé) gyakorlatilag folyamatosan az idősemmiben látszódik szaladni.
Ez okozza azt, hogy az egyes téresszenciákban létező teremtmények sem látják a felettes létezőjük (a térszerán) többi tachionját, csak azt az egyet, amelyik keltette őket. Misztikusan megfogalmazva: mindenki csak a Mi Atyánkat látja, a párhuzamos univerzumok Atyáit nem. Ebből következően pedig nem láthatják a párhuzamos univerzumok teremtményeit sem, mivel azok időhurkai a párhuzamos térszeletek taszítási vektorainak megfelelően mozogva (szitálva) léteznek. De nem másik frekvencián és nem másfajta modulációban. Tehát nem a már ismert modulációs formákról van szó a párhuzamos világok működése esetében, hanem valami új dologról, amire sem szavunk, se képünk nincsen egyelőre. Sajnos ezt nem tudjuk ennél jobban megfogalmazni jelenleg.
Ha ábrázolni próbáljuk a párhuzamos térszeleteket, például síkban egymásra vetítve, akkor azonnal feltűnik az egyes téresszencia hullámrétegek taszítási vektorainak egyedi állásszöge. Ez abból adódik, hogy egy önkeltési ciklus során a térszerán minden tachionja más és más mozgásvektorok mentén mozog a hurok körívén egymáshoz képest, egy adott pillanatban. Vagyis a kibocsátott térrétegek pozitív és negatív vektorai is egyedi irányúak lesznek egy adott pontján az ábrázolásnak, és a nagyságuk és eredő irányuk is egyedi lesz. Vagyis ha belehelyeznénk ebbe a hullámtérbe egy olyan teremtményt, amelyik mindegyik térszeletet látja, mindben létezik, akkor az időhurkát érő erőhatások öt különböző eredő irányba taszítanák az időforrásait, ami könnyen széttéphetné a rendszert. Ami természetesen az áldozat annihilációját jelentené egy ciklusidő alatt.
Ez a fajta modellezés azonban fizikailag teljesen hibás, mivel az ábrázolás azt jelenti, hogy egy közös térben helyezzük el a párhuzamos térszeleteket a rajzlapon (ami ekkor alfatérként funkcionál). A gyakorlatban azonban ezek nem valamiféle térben, hanem az idősemmiben helyezkednek el, így nincs köztük tényleges átfedés. Mindezt azért nehéz megérteni, mert képileg nehezen ragadható meg, hiszen a jelenség térben nem ábrázolható hűen. Emiatt van nehéz dolga a párhuzamos terek között átjáró sámánoknak is, amikor elmondani vagy lerajzolni próbálják a tapasztalataikat. Mégis, az ismertetőik nagyon pontosan egybeesnek az időfizikai modellekkel és független forrásokként megerősítik annak érvényességét.
Az igazlátó sámánok és varázslók elmondásai szerint a párhuzamos világok úgy néznek ki a lelki látás számára, mintha egymás mellett vagy fölött helyezkednének el, valamekkora távolságra. Egyszerre mindig csak két szomszédos világ látható, és mivel mindegyik tartalma (földrajza) egyedi, összességében megállapítható (némi utánajárással), hogy öt darab van belőlük egyszerre. Amikor a sámán olyan rezgésállapotba hozza a lélek részecskéjét, hogy elkezd kilógni az adott térszeletből (az indián varázslóknál: beigazulásból), akkor megjelenik mellette a kilógási irányba eső szomszédos térszelet látványa. Ezt a perspektíva szokatlansága miatt sokszor úgy írják le, hogy fölötte, fejjel lefelé látható a párhuzamos földi táj.
A két világ közötti tartományban rossz érzés tartózkodni, ezért célszerű mielőbb tovább menni belőle. Ezt az okozza, hogy a határzónában a lélek időhurkait mindkét téresszencia taszítási vektorai egyszerre próbálják sodorni, de különböző irányokba, ami erőteljes deformációt okoz rajtuk. Az ilyen érzésre mondjuk azt találóan, hogy „nyomott hangulat”. A párhuzamos világok között átjáró sámánok így gyorsan, ugrásszerűen közlekednek és kerülik a köztes állapotot. A testük pusztulásakor szabaddá váló lelkek számára a halál angyalai pont azért nyitnak térablakot a szeparátoron keresztül, hogy megkönnyítsék az átjutást a túlvilágra (a 4D-s túltérbe) a tapasztalatlan lelkeknek. Ez a fénylő alagút tulajdonképpen egy lokális téranomália, mert rajta keresztül bevilágít a 3D-s altérbe a 4D-s téridőre jellemző fényözön. A téma részletes ismertetésével később külön írásokban foglalkozunk.
A fizikusok számára ismerős fogalmakkal kifejezve tehát a térszeletek olyan zónák a teremtmények számára, amik egyfajta potenciálvölgyként működnek és magukban tartják őket, míg a szeparátor területe, az átmeneti zóna potenciálhegyként működik. A szeparáció ugyanis egy folyamatos elsodró hatást jelent az időforrások számára, ami úgymond az adott térszelet belsejében tartja őket, mint valami transzcendens hullámtéri csapda (kényszertér).
Mivel a párhuzamos térszeletek lényei nem látják egymást, gyakorlatilag nem léteznek egymás számára. Ez azt jelenti, hogy a szeparátoron nem mennek át az időhullámok, sem a rádióhullámok, gondolathullámok vagy gravitációs hullámok. Vagyis nem csupán fizikai valójukban különíti el a dolgokat (fénykvantumokat, lélek és anyagi részecskéket, illetve bolygókat, csillagokat, galaxisokat, univerzumokat), hanem egyben információs szigetelőként, afféle transzcendens tűzfalként is funkcionál. Tehát hagyományos módszerekkel gyakorlatilag sérthetetlen a szeparátor, mint valami védőpajzs, amit a sámánok terembúrának is neveznek emiatt. A térbúrán nem ütnek rést még az atomrobbantások sem vagy más drasztikus események. Viszont akadnak a természetben olyan téranomáliák, amik átmenetileg megnyithatják az utat a szomszédos térszeletek között, de ezekkel egy későbbi fejezetben foglalkozunk részletesen.
A szeparátor leküzdését, a párhuzamos térszeletek közötti szándékos átjárást nevezzük térváltásnak. A térváltás teszi lehetővé a nemtér-nemidőbe való kiugrást is, ami a térugrás végrehajtásának közege. Ennek folyamata szintén a téresszenciák taszítási vektorainak működésén keresztül érthető meg, amivel külön írásokban fogunk részletesen foglalkozni a térugrásos űrhajózás fizikája kapcsán.

8. fejezet

Vissza a tartalomhoz