AZ ELVESZETT JELKÉP KRITIKÁJA

Az elveszett jelképDan Brown: Az elveszett jelkép című regénye 2009-ben jelent meg Amerikában és pár hónappal később Magyarországon is (a Gabo Kiadónál). Ebben a szakrális titkokat bemutató akcióregényben az amerikai szabadkőművesekkel kapcsolatos ősi misztériumról és titkos tudásról van szó, amit a szerző sajátos módon ötvözött a mai élvonalbeli tudományos kutatások eredményeivel. Pár nappal a magyar megjelenés után magam is elolvastam a könyvet és a benne talált hiányosságokból és melléfogásokból összeállítottam egy listát az érdeklődők számára. Dan Brown és szakmai tanácsadói ugyanis nem voltak kellően felkészültek és tájékozottak a könyvben bemutatott szakrális titkokkal kapcsolatban. Amik megfejtéséhez az alapos időfizikai szaktudáson kívül feltétlenül szükséges a magyar nyelv ezoterikus titkainak beható ismerete is.

9. fejezet:
Hamistagan: A zoroasztriánus eszkatológiában az a semlegesnek tekintett hely a túlvilágon a menny és a pokol között, ahol az elhunytak lelkei, amennyiben sem túl sok jót, sem túl sok rosszat nem tettek, várakoznak a sorsukra. Itt nem büntetik meg őket és nem tisztulnak meg úgy, mint a keresztény purgatóriumban. Magyarul: Há-isten-an, vagyis az Isten égi hullámtere.

15. fejezet:
Kübalion: Kybalion vagy Kubalion. Jelentése magyarul: ki-bá-lé-on, azaz a kiáradó lélek hullámterén (abban található információ). A Kybalion az ősi egyiptomi ezoterikus és okkult tanítások szóbeli gyűjteménye, ami szállóigékből és egyszerűen megfogalmazott alapigazságokból áll. Lényegében a hermetikus doktrína, amit sosem írtak le, a tanítók mindig szóban adták át az arra érdemes tanítványoknak. Azóta változott annyit a világ, hogy ezek a tanítások már írásban is hozzáférhetők az arra érdemesek számára, igaz nem minden bölcsesség, csak egy része a tananyagnak.

17. fejezet:
A Rejtelmek keze: Valójában az Isten kezét jelképezi, mivel öt ujja a szerinó öt tachionjára utal. Az ujjbegyekre rajzolt (vagy tetovált) szimbólumok sorrendben: hüvelyujjon: korona (a király jelképe), mutatóujjon: csillag (az ég), középső ujjon: nap (a lélek megvilágosodása), gyűrűsujjon: lámpás (az emberi értelem), kisujjon: kulcs (az elveszett szóhoz). A könyvben több helyen említés van még erről, például a 81. fejezetben, ami segít a megfejtésben. A jelképek jelentése értelemszerűen, egy mondatban megfogalmazva: A helytartó fénylény a Napban, aki megérthető a szó által. Más megfogalmazásban: A Napban lakozó isteni helytartó fényéhez vezető varázsszót a kezedbe adjuk. Vagyis lényegében az Isten kezét nyújtja a beavatottnak, hogy maga mellé emelje a jobbjára.

18. fejezet:
Noetika: A nousz szóból, ami belső tudást, intuitív megismerést jelent. A noetika, mint tudományos szakterület vizsgálatának tárgya az emberiség közvetlen és azonnali hozzáférése ahhoz a tudáshoz, ami a normál érzékeléssel és értelemmel megszerezhető tudáson túl van. Vagyis valójában az isteni mindentudáshoz (akashához) való hozzáférést kutatják.

20. fejezet:
Róma: Washington város régi neve. Magyar jelentése: ró-ma, azaz rovásvonal jelenpont, értelemszerűen: a jelenpont által húzott időszál.
Apoteózis: Görögül apo: válni valamivé, theosz: isten. Valójában: Atyaisten vagy Létező Isten, mivel a válni valamivé egyszerűen létezni-t jelent. Magyarul: apó-te-us, azaz Atya te forrás.

George Washington portréja

George Washington apoteózisa: A festmény az istenemberré válás folyamatát ábrázolja. Ahhoz, hogy megérthessük a George Washingtonnal kapcsolatos ezoterikus titkokat, előbb tudni kell, mit jelent a neve valójában, mivel a név kötelez. Ge-or-ge: Gé-őr-Gé, azaz a Gaiát (bolygót) őrző Gé rezgésű lény (maga Gaia helytartó istenség). Washington: washing: mosni, tisztítani. A ton kiejtve: ten, azaz tíz (okforrás). Vagyis: tisztító-tíz, azaz tisztítótűz (a tiszta tíz okforrás tűz miatt). A George Washington apoteózisa kifejezés jelentése tehát: A tisztítótűzben lévő Gaia istenség istenné válása.

George Washington apoteózisa

Ha megnézzük Constantino Brumidi kupolafestményét a Capitolium rotundájában, láthatjuk, hogy hetvenkét darab ötágú csillag (a hetvenkét kerub) veszi körbe a képet. Amin az emberek (és angyalok) két körben helyezkednek el. A belső körben 16-an vannak (Washingtonnal együtt), ami a triász szerinót jelképezi. Itt a 15 alak a 15 párhuzamos téresszencia (tachion forráshely), Washington pedig a nemtér-nemidő réteg megtestesítője (mivel a neve tisztítótüzet jelent). A külső körben hat csoportban 36-an láthatók (a két fehér és két barna lovat nem számítva). Ők testesítik meg a 36 különféle teremtményt, amik az Isten téridejében találhatók. Ezek: a háromféle szerinó, háromféle fotinó, ötféle lélek neutron, ötféle lélek proton, ötféle lélek elektron, ötféle anyag neutron, ötféle anyag proton és ötféle anyag elektron.
Mindezen tények után nem csoda, hogy az eredetileg a festmény alá, a rotundában felállított szobor (Horatio Greenough alkotása) a félmeztelen Washingtonról Zeuszként ábrázolja a nemzet Atyját.

George Washington mint Zeusz

23. fejezet:
Alumbrados: Spanyol szó, jelentése: megvilágítottak, azaz megvilágosodottak. Spanyolországban a XVI. század óta a részint egyházi érzületű, részint szakadár misztikusok neve. A gnosztikus eredetűnek vélt csoportot az inkvizíció teljes erővel igyekezett elfojtani, így a csoport tanításairól és gyakorlatairól nem sokat tudunk.

24. fejezet:
Szabadkőműves pecsét: A kétfejű főnix, a 33-as számmal a mellén. A szóbeszéd szerint, aki eljut a beavatásnak erre a fokára, az előtt „minden feltárul”. Ide eljutni kivételes megtiszteltetés, ahová érdemek útján nem lehet eljutni, csak ha meghívják oda a beavatottat a többi mesterek. Mivel a teremtésben 32 féle teremtmény létezik alapból, a 33. pedig az okforrás (Teremtő Atya). Így a jelkép azt ábrázolja, hogy a diász szerinó csomópontján keresztül a mesternek sikerült eljutnia az egyhegyűség állapotáig, vagyis az Életfán fölfelé mászva megvilágosodott és ezáltal eljutott a legmagasabb szintű isteni tudáshoz, ami csak létezik a mindenségben.

Egy dolláros bankjegy

Talizmán: Mágikus erővel rendelkező tárgy, ami szerencsehozó, távol tartja a gonosz szellemeket és ősi rítusokhoz segédeszközként használták. Eredeti, ezoterikus jelentése magyarul: tál-is-mán: az istenember lelke (edénye). A 41. fejezetben szó van arról is, hogy a talizmán eredeti jelentése a görög teleszma: teljes szó alapján: kiteljesítés, záróelem. Kiteljesítés azért, mert a lélek részecskéből kiárad a teljes információ tartalma, és záróelem azért, mert ez az időtartály (palack) zárja magába a szellemet és közepén a fénylényt (fotinót).
Ordo ab chao: Rend a káoszból. Ezen eszmének, mint szabadkőműves axiómának a jelentése: az isteni térforrás hullámterének hatása a belekerülő dolgokra.

30. fejezet:
Piramis: Lényegében a megvilágosodást jelképezi. Fizikailag azt a tudást, ami ahhoz kell, hogy valaki (egy lélek) eljusson az Istenhez (a piramis geometriával ábrázolható szerinóhoz) az Életfán keresztül. Ezért mondják, hogy az embernek megvan az a képessége, hogy elszakadjon a földtől (anyagi világtól) és felemelkedjen az égbe (lélekként), az arany Nap felé (az Aranyvárosba a Napistenhez), majd tovább a Teremtőig, a megvilágosodás legmagasabb forrása felé. A piramis titkára egyébként a 131. fejezetben derülne fény, ha a szerző rájött volna a megoldásra.

35. fejezet:
A tizenhármas szám titka: A keresztények rögtön Jézusra és a 12 apostolra gondolnak ilyenkor. Valójában azonban van egy rejtett, fizikai jelentése is. Az öt lélek részecske, az öt anyagi részecske, a két energiakvantum és az okforrás együtt alkotják a 13 féle semleges elemi létezőt (a bomlástermékeik nincsenek benne).

38. fejezet:
Occultum lapidum: Rejtett kő vagy bölcsek köve, illetve kőpiramis, a hatalom és megvilágosodás forrása. A kő szó egyrészt az időforrásra utal, másrészt a bölcsek köve az isteni mindentudáshoz való hozzáférés jelképe, ami fizikailag egy művonali időszál az akashához, ami a beavatott lelkét kapcsolja össze az információ tároló rendszerrel.

43. fejezet:
Tempus fugit: Latinul: az idő szalad. Magyarul: ten-po-us függít, azaz tíz pont forrástól függővé tesz. A kifejezés ezoterikus jelentése: az idő függővé teszi létezésed. Ezért függenek szó szerint a teremtmények az Életfa időszálain. A po szótagból származnak a pont, póz, por szavaink is.

70. fejezet:
Dürer negyedrangú bűvös négyzetének értéke: 34. A könyvben nem esik szó arról, miért pont 34 az érték. A válasz: a 32 teremtmény és a két okforrás: a jobbos forgású Teremtő Atya és a balos forgású Teremtő Anya alkotják együtt az egész teremtést.
Jeova Sanctus Unus: Egy igaz Isten. Magyarul: Jé-óva szent-lyuk egy-lyuk, azaz Jé (Isten) által óvott, védett szent időforrás az egy okforrás.

71. fejezet:
Uroborosz: A saját farkába harapó kígyó: a tachion időkígyó az időhurokban.
Az isteneknek nincs nemük: Az androgün jelleg egy félreértés következménye, mivel a teremtmények fizikailag mindig mindkét neműek, hisz balos és jobbos forgású források és keringésű időhurkok (uroboroszok) egyaránt vannak bennük. Ennek megfelelően az isteneknek is mindig van nemük, csak nem a szó testi, szexuális értelmében, hanem fizikai, geometriai értelmében. A kasztrált, nem nélküli Isten (Uranosz, Attisz, Sporus) mítosza onnan ered, hogy a Mindenható Isten megteremtése után a Teremtő Atya okforrása tachionként kisodródott az őskáosz vizeinek szélére, s ezáltal további teremtésre alkalmatlanná vált az ősidőbeli pozíciója miatt. Ezt a transzcendens „impotenciát” értelmezték aztán a hozzá nem értők kasztrációnak, és csináltak köré különféle mazochista, öncsonkító, kultikus ostobaságokat, perverz mítoszokat, hogy a Teremtőt utánozva, a hasonlósági elv felhasználásával kerüljenek közelebb hozzá (és az egyhegyűség állapotához).

75. fejezet:
Nagy Pecsét: Az egy dollároson található jelkép, a 13 sor téglából rakott piramis a mindent látó szemmel, amire rárajzolható egy hatágú csillag. A csillag öt csúcsa öt betűre mutat, amik minden híresztelés ellenére sem a mason (kőműves) szót adják ki valójában, hanem a monas (monász: egy Isten) szót. Mivel a hatágú csillag a monász szerinó geometriai jelképe. Az öt betűvel jelölt csúcs az öt tachion az időhurokban. A rendszer órairányban, tehát jobbra kering, ezért sorban összeolvasva a betűket órairányban, az M-től kezdve a MONAS szót kapjuk.

Nagy Pecsét

A MASON szó összeolvasásának bejárási útvonala egyértelműen teljesen szabálytalan, ettől függetlenül mégis súg valami fontosat, mert a mason magyarul: más-on, azaz másolaton, másolódáson keresztül létezik az időhurok. A mason szó közismert jelentése: kőműves pedig valójában azt jelenti: kő-művet készítő, ahol a kő az időforrás, a mű pedig a teremtmény, létrehozott alkotás (az időhurok).
A hatodik csúcson, középen fent látható szem azért került az A és S betűk közé a sorban, mert az időhurokban a hatodik forráshelyen nincs jelenpont. Itt van a nemtér-nemidő. A szem a Teremtő Atya okforrását jelképezi, aki valóban a nemtér-nemidőben létezik, tehát kívül a téridőn, mégis rálát a teremtményére, a Mindenható Isten Fiúra. Eredetileg erre a jelképre, helyesen hun rovásírással kellett volna írni a szavakat, nem a latin ABC betűivel. Akkor rögtön feltűnne a szemlélőnek, hogy az A és S betű rovásjele egyaránt a tachion kúpos geometriáját jeleníti meg. A M betű hasonló az A-hoz, csak a rendszer haladását, mozgását is szemlélteti, az O és N betűk félkör forma alakja pedig az időhurok ívét szemlélteti (mindkettő jobbos!).
A pecsét alá írt angol nyelvű szöveg: The great seal (a nagy pecsét) magyarul azt jelenti: a nagy szél. Mivel a térforrás transzcendens hullámtere, a téridő a nagy (széles), mindenen átfújó szél a teremtésben. A másik két felirat jelentését a 129. fejezetnél ismertetem.

77. fejezet:
Moloch: A bukott angyal, aki istenként járt a földön és megküzdött a fénnyel. Az ősi nyelvre lefordítva a neve: Malakh. Az ősi nyelv a hun-magyar, a szó jelentése pedig: ma-lak, azaz a most háza. Ez pedig nem más, mint maga a jelenpont. A föníciai napistent szintén Moloch-nak hívták, de a szónak van olyan jelentése is, hogy mindent elnyelő és egyre súlyosabb áldozatokat követelő erő.

84. fejezet:
Circumpunct: Kör, ponttal a közepében. Minden jelentése, ami itt fel van sorolva, ugyanarra utal: a jelenpont és a belőle kiáradó múltszféra, az eseményhorizont (időhullám). Ennek (az időnek) a megértése visz közelebb az ősi misztériumhoz.

85. fejezet:
Ashlar: Terméskő, azaz kocka.
Rózsakereszt: Kereszt, közepén a rózsával (circumpunct): a fénykocka (fotinó) időrendszerének síkba kiterített ábrázolása.

89. fejezet:
Mesterszám: 33, az isteni igazság jelképe. Valójában a 32 teremtmény és a Teremtő Atya okforrása.

106. fejezet:
A nyolcadrendű Franklin négyzet: a 8x8-as mátrixba rendezett számok összege vízszintesen és függőlegesen 260-at ad ki. Ezt Dan Brown elfelejtette leírni a könyvben, pedig fontos dolog, mivel a maják tzolkin naptára is 260 napos. Ezt szent körnek nevezik és 13 darab 20 napos hónapból áll. A 20 napot az őket megszemélyesítő istenek nevével jelölik. Jót nevetnék, ha ezek után a régészek fölfedeznék egy maja piramison vagy valamelyik fennmaradt kódexben a „Franklin” négyzetet.

119. fejezet:
„Amikor az Elveszett Szó beleíratik az ember elméjébe, akkor felkészült a mérhetetlen hatalom fogadására.” Így szól az apoteózis ősi ígérete. Ezen jóslat megértéséhez pontosan tisztában kell lenni az elveszett szó fogalmának ezoterikus jelentésével, amit a 130. fejezetben fogok kifejteni.
Akéda: Megkötözés, amikor Ábrahám fel akarta áldozni a fiát, Izsákot az Istennek. Ezen esemény ezoterikus jelentése a ragaszkodás megszüntetéséről szól. Izsák Ábrahám teremtménye, leszármazottja, s ahhoz, hogy Ábrahám teljes figyelmével az Isten (a teremtője) felé fordulhasson, meg kell szabadulnia a saját teremtésétől, tettei gyümölcseitől. Ez az áldozat, az Istennek tett felajánlás jelzi az ember elkötelezettségét a felettes létezője irányában, s minden vallásban megfigyelhető motívum, ami elengedhetetlen a megvilágosodáshoz.

129. fejezet:
Laus Deo: Dicsőség Istennek. Magyarul: le-usz Isten, azaz Istentől leszármazott időforrás. Az us szó eredetileg lyukat jelent, rovásjele ezért hasonló az us csoportjelnek a ly betűhöz, mivel ebből a transzcendens lyukból ered az idő. Az us-ból származik az úszni szavunk, ami vízben való mozgást jelent, miként az időforrás is mozog az idő vizében.
Annuit coeptis: „Isten kegyeli vállalkozásunkat” vagy „az Úr megáldotta vállalkozásunkat” vagy „helyesli szándékainkat”. Magyarul: an-nút kép-tíz, vagyis égi útvonal a tíz okforráshoz. Egyszerűbben megfogalmazva: élvonali időszál az Életfán fölfelé. Mert bár a nút: hasadék, horony, de itt vezeték értelemben kell használni. A nútból származik az út, útvonal szavunk is. A tíz kép pedig a tíz okforrás által kiárasztott ősidő hullámtér, ami az őskáoszt alkotja az Isten és a teremtés körül.
Novus ordo seclorum: „új világrend” vagy „új korszak rendje” vagy „az idők új rendje”. Magyarul: növekedő-időforrás úr-csinálta szék-helye. Egyszerűbben megfogalmazva: az Isten székhelyének kiáradása. A seclorum szóban a lorum jelentése a legnehezebben megfejthető, mivel ostorhegyet, leszíjazást, korbácsot egyaránt jelent, de mindegyik kifejezés egy konkrét helyhez kötődik, ahová az áldozatot kötözik (rögzítik).
Ezen két szövegből, amik a Nagy Pecséten olvashatók a piramis fölött és alatt, világosan megérthető a szabadkőművesek (és birodalmuk) működési programja: épületünk alapja legyen az Isten székhelye, és birodalmunk növekedjék, terjedjen ki az egész világra. Épületünk teteje pedig érjen az égig, s legyen időszálas kommunikációs összeköttetésben a legfelsőbb létezőkkel, hogy hozzáférjünk a mindentudáshoz.

130. fejezet:
Kezdetben vala az Íge. Ezzel kezdődik a Biblia. Az Ígét itt megkülönböztetésül hosszú í-vel kell írni, mert nem nyelvtani igéről van szó, ami létezést, cselekvést, időbeli történést jelent, és ezoterikus értelmében minden időforrásra vonatkoztatható a teremtésben, hanem a Teremtő Atya okforrásáról van szó, a nagy Í-ről, akiből minden kis i származik. Az elveszett jelkép vagy elveszett szó tehát valójában az Íge. A félreértést egy fordítási hiba okozta, mivel a Biblia angol nyelvű változatában az igét pontatlanul szónak (word) fordították, úgy gondolva, hogy az Isten szavára utal a szentírás. De nem! Itt valami egészen másról van szó, aminek ezoterikus titkát jól láthatóan nem sikerült Dan Brownnak (sem) megfejtenie.
Azért ősi misztérium az Íge, mert minden teremtmény és teremtés belőle, az okforrásból ered, mint legelső okból, az abszolút kezdetből. Azért elveszett szó az Íge, mert ténylegesen, fizikailag elveszett mindenki számára (az Isten számára is!) a Teremtő Atya, miután megcsinálta az első időhurkot. Az okforrás a térszerán keltését követően kiszaladt a téridőből és elszáguldott az őskáosz feneketlen mélységébe, ki az összes vizekből, a minden létező határára. Onnan többé visszahozni nem lehet, hogy általa új teremtést, új első rangú Istent hozzunk létre, vagyis a szó elszállt (az Íge elsodródott), a tett itt maradt (a teremtése).

A Washington emlékmű felülrőlA Washington emlékmű, mint rejtett piramis

131. fejezet:
Washington-emlékmű: A márványból, gránitból és homokkőből készült, 169,2 méteres építmény a világ legmagasabb kőépítménye és obeliszkje. Washington D.C. Központjában áll a National Mall parkban, szemben a tőle keletre lévő Capitoliummal és az északra lévő Fehér Házzal. A legendák szerint van egy elrejtett piramis Washingtonban, amit a szabadkőművesek építettek és ami az ősi misztériumhoz vezető kaput rejti. Dan Brown nem jött rá, hogy ez a piramis ott áll mindenki szeme előtt, mint a legnagyobb építmény a fővárosban. Csak éppen nem egy tömör, kőből rakott piramisról van szó, hanem egy üres, láthatatlan piramisról, aminek a csúcspontját jelöli az obeliszk hegye. A négy sarkát a föld alá elásott alapkövek jelzik, amik ugyan nem láthatók a felszínen, de egész biztosan ott vannak a fű alatt. A piramis lényege ugyanis a csúcspontjaiban van, valamint az obeliszk alapzatában, és feljebb, a geometriai középpontjában. Ez a piramis még nagyobb, mint az egyiptomi Nagy Piramis, magasságban csak a boszniai Hun Piramis múlja felül. Az elveszett szó (a Biblia egy példánya) természetesen az obeliszk alapkövébe van eltemetve. Az obeliszk körül látható kör alakú sétányok a létező hullámterének (a folyóvíznek) a stilizált ábrázolásai.

A Washington emlékmű oldalrólA Washington emlékmű, mint rejtett piramis

133. fejezet:
„Nem a testünk hasonlatos Istenhez, hanem az elménk.” Ez csak részben igaz, mert minden porcikánk hasonlatos az Istenhez, csak nem úgy, ahogy azt az emberek általában képzelik. Az ember teste atomokból áll, azok elemi részecskékből, amik pedig időhurkokból és végső soron időforrásokból. Minden időforrás az okforrás virtuális másolata, képmása, szó szerint. Az elménk, mint intelligens információs mátrix a lelkünkben, fizikailag nem más, mint az időhurkokban pattogó, folyton lesugárzódó, és közben állandóan perturbálódó információs komplextér, transzcendens időhullámtér, ami egyedi modulációval rendelkezik, s ez teszi egyedivé és felismerhetővé az illetőt.
Elohim: Isten héber neve. A szó többes számú, mert az Isten nem egy időhurok, hanem sok, hisz a másolatai is ő maga mind. Ráadásul az Isten, mint egyetlen időhurok is többes számú létező, hisz öt tachion időforrásból (férfiak) és egy szívpontból (nő) áll a monász szerinó. Ezért teremtette Isten hat nap alatt a világot és pihent meg a hetedik napon, mert az első napon őskáosz volt, a másodikon megjelent az időbeli visszacsatolásnak köszönhetően az első virtuális tachionkép, majd sorra a többi. A hetedik nap a nemtér-nemidő rétegnek felel meg, ahol nincs teremtés. Nem véletlen, hogy ez a mondanivaló a könyv 133. fejezetében található, aminek numerológiai összege: 7. Az időhurokra természetesen igaz a mondás, hogy: „E pluribus unum”: a sokból egy.

A Washington emlékmű

Epilógus:
A főszereplők neve szintén ezoterikus titkokat hordoz. A Robert Langdon név magyar jelentése: rovásban lángot-csinál vagy rovásban tűz-úr. Peter Solomon: Pi-tér (téridő gömb) szóló-ember vagy Pi-tér Nap-öregember. Katherine Solomon: két-éter-ben vagy kettős-idősűrűségű-éterben szóló-ember. Zachary Solomon: zsák-áradás vagy zárt-áradás szóló-ember. Warren Bellamy: a-Napisten-tachion-hullámtere szép-barát.

Washington város térképe

Összefoglalásképp annyit mondhatok a műről, hogy Dan Brown jó irányba indult el a téma kutatása során, mint oly sokan már őelőtte. Hogy aztán angolos szokás szerint, szinte végzetszerűen melléfogjon, és ne találja meg az orra előtt lévő megoldásokat, köszönhetően főként a figyelmetlenségének. Robert Langdon professzor így joggal érdemli meg a szimbológiai tudományára kapott gyenge kettest az ellenőrzőjébe.
Ugyanakkor sajnálattal kell közölnöm a begőzölt agyú, összeesküvés elmélet gyártó fickókkal, hogy a szabadkőművesek nem paktáltak le se az ördöggel, se a Sátánnal. Egész szimbolikájuk egyértelműen és megkérdőjelezhetetlenül az Istennel kötött és máig titokban tartott szent szövetségre épül. Amit nyugodtan nevezhetünk legújabb szövetségnek is. Az más kérdés, hogy az évszázadok alatt mennyire sikerült megfelelniük a saját magasztos céljaiknak, miközben világhatalommá váló birodalmukat építgették. De ez, ugyebár a korábbi szövetségkötőknek (zsidóknak, keresztényeknek) sem sikerült. Mert az emberiség már csak ilyen. Folyton esküdözik és ígérget fűt-fát az Istennek, aztán nem tartja be a szavát, illetve megfeledkezik róla. Majd amikor visszaüt rá a dolog, megbánja az egészet és új szövetségért könyörög. Ezt hívjuk egy szóval: gyarlóságnak.
Érdekes, de nem meglepő dolog továbbá a szerző részéről, hogy filantrópnak nevezi azokat a szabadkőműves mestereket, akik mérhetetlen vagyonhoz jutnak azáltal, hogy felső vezetőkként, bankemberekként működtetik az embereket kizsákmányoló és szegénységbe taszító kapitalizmus rendszerét, majd az összeharácsolt vagyonukból egy kis részt nagy kegyesen visszaadnak a kifosztott embereknek, jótékonyság ürügyén. Tipikusan ilyen dolog az, amikor elveszik a hálót a halásztól, majd halat adnak neki és koldulásra kényszerítik. Ezt a disznóságot én nem nevezném filantrópiának.
Tény, hogy a szabadkőművesek évszázadok óta rajta ülnek a szent tudáson, amit sikerült összekaparniuk innen-onnan, és gondosan titokban tartják, hogy ezáltal őrizhessék meg evilági hatalmukat az elnyomott népek és végső soron az egész világ fölött. A titkaik miatt lehet, hogy kőművesek, akik felépítik a maguk fényűző és sejtelmes világát, de hogy nem szabadok, az egészen biztos. Mert szabadságot nem lehet mások elnyomására és rabszolgasorba kényszerítésére alapozni.
Szerencsére az idők változnak, és a világ most szépen elmegy mellettük, messze lekörözve őket, mert törvény, hogy a kockának fordulnia kell. Az ősi misztérium immáron nem titok többé, az elveszett szó megkerült, a tudás közkinccsé válása pedig folyamatban van. Új Világrend születik az egyetemes tudás alapjain, de nem az, amit a pénzemberek és holmi kőművesek elterveztek maguknak. Mert az istenemberek most is itt járnak az emberek között és végzik önként vállalt munkájukat. Ha érteni akarjátok, mi történik az Isten teremtésében, tanuljatok magyarul – gondolkodni, beszélni és cselekedni. És ti magatok lesztek a megkerült jelkép a társaitok számára.

Készült: 2009.12.15. - 24.

Következő írás

Vissza a tartalomhoz