LELKI ISMERETEK
5. A FELSZÍN
A lélek részecske felszíne meglehetősen bonyolult
struktúrájú, mégis sokban hasonló az
anyagi részecskékéhez. Ez sejtésünk
szerint a legkülső lélekcella sorból
(gömbfelszínből) nő ki, aminek centrális
szerinói vagy fotinói nem korlátozott
számban másolnak magukból időhurkokat. Vagyis a
belőlük induló időfraktálok szabadon
elburjánzanak kifelé haladva, míg
sűrűségük el nem éri azt a szintet, hogy THZ-ik
összefüggő réteget képeznek
fölöttük. Ez az időtartály külső burkolata,
a leleon transzcendens páncélzata, ami a komplex
hullámterével egyrészt védi a rendszert a
külső hatásoktól, másrészt
összetartja az alatta meghúzódó
cellákat. Az anyagokhoz hasonlóan szintén egy
legömbölyített ikozaéderre hasonlít
formailag, de a hegyek és völgyek közti csekély
magasság különbségek miatt inkább
gömbszerűnek tűnik a külső szemlélő
számára (7. ábra).
A burkolati rész sokkal sűrűbb, mint a lélekcellák
ritkás, habszerű képződményei, ezért a
lélek tömegjelensége ide
koncentrálódik. A leleonok esetében azonban nem
beszélhetünk tömegtehetetlenségről, mivel a
lelkek nem tehetetlenek. Képesek önállóan,
akaratuk szerint mozogni, amivel a 7. fejezetben foglalkozunk
részletesen.
A lélek burkolata számos funkciót ellát.
Egyrészt a fátylaival távol tartja a
belecsapódó fénykvantumokat és anyagi
részecskéket, hogy a torlódási frontjaik
minél kisebb deformációt okozzanak a belső,
információ tároló rendszerében.
Vagyis gondoskodik a zajvédelemről. Másrészt
meghatározott pontjain rések vannak a THZ csoportok
közt, amiken keresztül az időfraktálok tovább
növekedhetnek kifelé. Ezekből bimbóznak le a
lélek fajára jellemző típusú anyagi
részecskék, bibircsókszerűen megduzzadva.
Mivel a különféle lelkeknek más és
más a komplex hullámterük, s ezáltal a
körülöttük megnyilvánuló
szinkrodinamizmusaik, a belőlük elburjánzó
részecske szemölcsök is különbözők
lesznek. Tehát az ötféle lélek
ötféle anyagi részecskét fog gyártani
magából, a hardveres beállításainak
megfelelően eltérő számban és sebességgel.
Azokat a zónákat, ahol ezek az időbuborékok
kinőnek a lélek páncélzatából,
szemléletesen részecske mirigyeknek vagy
csöcsöknek nevezzük (csak a hasonlat miatt, míg
jobb szót nem találunk rájuk).
A labda lélekből óriás neutronok bimbóznak,
az isteni lélekből nagy neutronok, az emberi lélekből
normál neutronok, az állati lélekből kis
neutronok, a növényi lélekből pedig törpe
neutronok. Hogy mekkora az egyes barionok közti
méretkülönbség, azt egyelőre nem tudjuk, mivel
a földi fizikusok még nem fedezték föl mindet.
A keletkező anyagi részecskék vagy leválnak a
lélek burkolatáról, és elsodródva
tőle gyarapítják az univerzum anyagát vagy egy
darabig ott maradnak rajta, ideiglenes
kitüremkedésként. Egyes misztikusok az ilyen
kitüremkedéseket nevezik barionfürtöknek vagy
lélek tüskéknek, esetleg kommunikációs
interfészeknek. Mindegyik kifejezés találó,
mivel ezeken keresztül csatolódik a
reinkarnálódott lélek a biológiai
testének idegi hálózatához (8. ábra).
Fénnyel való gerjesztés hatására a
kitüremkedő részecske (neutron) elbomlik, kieresztve
magából az elektronját. Ekkor hidrogén
társulat lesz belőle, ami társulati kötéssel
kapcsolódik az idegsejtek megfelelő receptor
molekuláihoz. Sejtésünk szerint a társulat
kétféle állapotot vehet fel, attól
függően, hogy kifelé vagy befelé
közvetíti és alakítja át az
információt. Elvileg egy társulat képes
rá, hogy felváltva (időosztással) hol
kifelé, hol befelé továbbítson jeleket, de
sejtésünk szerint a gyakorlatban inkább csak egy
irányba működik minden interfész tüske. Vagyis
egymás mellett két társulat
található, egy hidrogén molekulát alkotva.
Az egyik a kimenet, a másik a bemenet
jelátalakítója. Így a
barionfürtök folyamatos, kétirányú
kapcsolatot biztosítanak a lélek és az
idegrendszer között, ami fizikailag elágazó
szerkezetű. Tehát bentről kifelé haladva a
kommunikációs csatorna kétfelé
válik, vevő és adó oldalra (Y-szerűen).
A lélek felszínén átvezető
időszálakat a többitől való
megkülönböztetés érdekében
felezővonalaknak nevezzük. Ezeken keresztül az
információk oda-vissza áramlanak a lélek
feltudata és a barionfürtre kapcsolódó
idegsejtek között. A futballból származó
hasonlat arra utal, hogy az információ a barionfürt
csúcsán kétfelé válik (feleződik),
egy kifelé vezető és egy befelé jövő
művonalra, amik befelé haladva egyesülnek az
időszálon (ami egyszerre kétirányú).
A jelenlegi ismereteink szerint az isteni lelkek
felszínén 3D-ben 6 darab interfész
található, amik egy oktaéder csúcspontjain
helyezkednek el (9. ábra). A lélek önhasonló
felépítése miatt tehát a külseje olyan
lesz, mint a belseje (a centrális szerinó is
oktaéderes szimmetriájú). Ezért
ábrázolják Jézus Krisztust a feje
körül olyan glóriával, amiben egy
vízkereszt (görög kereszt) látható, ami
az oktaéder síkmetszetének felel meg. Az
isteneknek 4D-ben 36 darab, 5D-ben pedig 216 interfésze van. A
labda lelkek interfészeinek számát nem
ismerjük, de nyilván sokkal több ennél.

Az emberi lelkek felszínén 3D-ben 8 darab
interfész található, amik egy kocka
csúcspontjain helyezkednek el (10. ábra). Az
önhasonlóság miatt szintén úgy
néz ki kívül, mint belül (a centrális
fotinó is kocka szimmetriájú). Ezért
hívják a tanult emberfőket kockafejűeknek a szlengben,
ami eredetileg nem becsmérlés, hanem
ténymegállapítás volt. Az embereknek
(és állatoknak, növényeknek) 4D-ben 64 darab,
5D-ben pedig 512 interfésze van.
Amikor a reinkarnálódás érdekében
lekonvertálják a lelkeket 5D-ből 4D-be vagy 3D-be, a
kilapítás több vetület mentén
történhet, amely során más és
más barionfürtök szelektálódnak le a
burkolatról. Amik megmaradnak, azok kerülnek
használatra az adott testben. Sejtésünk szerint az
egyes interfészek nem teljesen egyformák, hanem az
időfraktáljaik manipulációjával kicsit
különböző szerkezetűre vannak növesztve.
Például más az anyagi részecske
kitüremkedésének mértéke a
felszínből, illetve az egy párt alkotó neutronok
távolsága, ezt még nem tudjuk biztosan. Mindez
azért szükséges, mert a különböző
élőlények idegrendszere is eltérő, amihez
megfelelő módon kell csatlakoznia a belebújó
léleknek. Tehát attól függően, hogy milyen
testbe fog beköltözni valaki, konvertálják le a
lelkét 5D-ből, csak a szükséges interfészeket
meghagyva. Adott hardveres (és szoftveres!)
beállítás mellett a lélek így csak
az adott fajba tartozó testekhez képes
kapcsolódni. Az üzemmód váltáshoz
vissza kell konvertálódnia az eredeti, 5D-s
kiterjedésébe.
Vagyis azoknak is igazuk van, akik szerint az emberi lélek csak
emberi testbe tud reinkarnálódni, de állati,
növényi vagy nagyon más típusú
földönkívüli testbe nem. És azoknak is
igazuk van, akik szerint az emberi lélek a lelki
fejlődésétől (bűneitől, tudásától,
karmájától) függően kerülhet
később állati vagy növényi testbe, illetve
juthat feljebb a mennyei bolygókra
(földönkívüli testbe). A lélek a bonyolult
paraméterezhetősége miatt sokféleképp
működhet hosszú élete során, az
aktuális igényeknek megfelelően.
Az interfészek száma alapján sejthető, hogy az
isteni lelkeknek legalább 36 teljesen különböző
felszíni konfigurációja van 3D-ben, míg a
halandó lelkeknél ez a szám 64. Ha pedig az
összes lehetőséget számba vesszük, az
ismétlés nélküli kombinációk
mennyisége az istenek esetében eléri a 131
milliárdot, a halandóknál pedig a 332
billiárdot. Ez utóbbi nagyságrendekkel több a
Földön élő (vagy valaha élt!) összes
állat és növényfaj
számánál, ami alapján elképzelhető,
milyen sokszínű élővilág virulhat szerte a
világegyetemben.
Mindez egyben logikus magyarázatot ad a hosszú
távú lelki fejlődés módjára is, mert
az üresfejű lelkeket először növényi
létformába konvertálva futtatják a
feletteseik, míg elég tapasztalatra nem tesznek szert,
hogy állati lélekké lehessen alakítani
őket. Aztán következhet a lelki evolúció
emberi szintje. Ne feledjük: az állati
intelligenciák (például a majmoknál) nagyon
közel állnak az emberihez, vagyis nincs jól
elhatárolható, feltűnő különbség az
állati és emberi értelem között! A
konvertálások szükségképpen teljesen
megváltoztatják a leleon hardveres és szoftveres
szerkezetét is, ami információ vesztéssel
járhat. Talán ezért nem mesél
regressziós hipnózisban egyetlen ember sem olyan előző
életéről, amikor állat vagy növény
lett volna, mert technikai okokból kitörölték
belőle (vagy zárolták) az ide vonatkozó
emlékeit.
Míg a biológiai testek idegrendszerében elektromos
impulzusok futnak végig az idegsejtek között, addig a
lélek részecske belsejében modulált
időhullámok formájában tárolódik az
információ. A két rendszer nem egyforma
sebességgel működik, és nem ugyanakkora az
információ továbbító
kapacitása, valamint a kódolás módja is
különbözik. Az interfésznek ezért
át kell hidalnia a köztük lévő
különbségeket, aminek folyamatáról
még nem sokat tudunk.
Amikor a lélek információt akar kiküldeni a
periféria előfeldolgozó
memóriatárába (az agyba), akkor modulált
és erősített időhullámok sorozatát
sugározza ki a megfelelő interfész irányába
magából. Ezek taszítási vektorai
megrázzák, rezgésre kényszerítik a
társulat magját, vagyis a burkolatból
kitüremkedő protont. Aminek mozgásállapot
változása azonnal kihat a körülötte
szitáló elektronjára, módosítva
annak pályáját. Ez elektromos impulzusként
jelentkezik a hozzá kapcsolódó molekulákon,
amik aztán továbbítják a jelet az
idegszálakon keresztül.
Amikor a memóriatárból jönnek befelé
adatok a lélekbe, az elektromos impulzusok a
barionfürtöt elérve meglökdösik a
hidrogén molekula másik tagját. Amelyik a maga
elektronját nem kifelé bocsátja ki a
protonjából, hanem befelé, a lélek
burkolata alá. Tehát ez az elektron a THZ-k résein
keresztül beugrik a lélekbe, valószínűleg egy
előre kialakított fogadóhelyre az interfész alatt.
A kívül maradó proton így
védtelenül marad az őt érő pofozó
hatásokkal szemben. Amely ütemben meglökdösik az
idegsejtek elektromos impulzusai ezt a protont, olyan tempóban
fog szitálni az elektronja a lélek bőre alatt,
lesugározva modulált gravitációs
hullámterét. Ez az immáron transzcendens
információ kerül aztán be a feltudat
megfelelő (fogadókész) tárcelláiba
és a szentélybe, ahol a tudati fókuszon
átszaladva feldolgozásra kerül.
Az információ haladási iránya azért
mindig a protontól vezet az elektron felé, mert a
mozgásállapot változás
mértéke a két részecske
tömegének különbsége miatt aszimmetrikus.
A könnyű elektron szitálása alig
módosítja a nehéz proton állapotát.
Ez a jelenség nem csak a térbeli
kölcsönhatásukban, hanem a köztük vezető
időszálakon átvitt információk
kiolvashatóságában is megmutatkozik, amivel
már foglalkoztunk korábban, ezért nem
részletezzük újra.
A lélek burkolata alatt kisebb üregek
találhatók, ahol nincsenek lélekcellák.
Sejtésünk szerint ezekből 3D-ben 20 darab van, az
ikozaéderszerű kis gömböc lapközéppontjai
alatt (11. ábra). Az üres hézagokban a hardveres
beállításoktól függően további,
rejtett interfészek kerülhetnek kialakításra.
Például különféle elemi
részecskék (protonok, elektronok) helyezhetők el
bennük, amik párja más lelkekbe kerül.
Így két lélek a távolságtól
függetlenül folyamatos időszálas kapcsolatban lehet
egymással, információkat cserélve. Azt nem
tudjuk, hány ilyen csatolásnak van hely a
különböző lélek fajokban és pontosan
milyen szabályok, igények szerint kerülnek eme
művonalak felhasználásra. De valószínűleg
ezt a módszert használják például a
csoportlélek vezérléssel rendelkező
biológiai testek irányítására.
A rajban élő rovarok és a növények nem egyedi
lélekkel rendelkező élőlények, hanem egy adott
csoportnak van egy lelke. A módszert
állítólag fejlettebb testű lényeknél
is alkalmazni lehet a földönkívüliektől kapott
információk szerint. Más bolygókon
például élnek olyan hüllők, emlősök,
akik csoportlélekkel bírnak. Tehát
két-három vagy akár tizenöt-húsz
testet irányít egy lélek, aki az egyik testben
tartózkodik, a többit pedig
távirányítással vezérli
(valószínűleg időosztásos módban). Ezek
között előfordulnak értelmes lények is, akik
feltűnő jellegzetessége a viszonylagos lassúság,
megnövelt reakcióidő, mivel a nagy mennyiségű adat
feldolgozása időigényes feladat.
Továbbá azt is elképzelhetőnek tartjuk, hogy az
ilyen burkolat alatti üregekben olyan lélekcellákat
helyeznek el az adminisztrátor istenek, amik THZ-i
közé fotinókat zárnak be. Az
időkapszulában pattogó fénykvantumot
szintén információ átvitelre lehet
használni, a fényágon felfelé vezető
élvonala és a lefelé vezető időszálai
mentén továbbítva a jeleket. Ennek a
módszernek azonban hátránya, hogy sokkal
gyengébb jelet ad (leheletfinom sugallat
formájában), mint a jóval nagyobb elemi
részecskék. Viszont előnye, hogy tisztább
(visszhang mentesebb), zajmentesebb (ha jól van
beállítva) és gyorsabb
(fénysebességű) átvitelt tesz lehetővé,
mivel egy fotinó esetében nem lép fel
időcsúszás (mint a proton-elektron párhuzamos
időszálai között) és nem korlátozza a
moduláció finomságát a
tömegtehetetlenség (csak a gyorsulási
tehetetlenség).
Az, hogy egy lélek milyen színűnek látszik a
külső szemlélő számára, optikai
szempontból a burkolatáról visszaverődő
fotinók deformáltságától függ.
Amit a fátylak fortyogása (perturbációja)
és a leleon körül kialakuló szinkrodinamizmusok
(a lélekzet szerkezete) befolyásolnak. A dolgot
bonyolítja, hogy a lélek képes
magából fényt is lesugározni, mivel a
burkolatának résein kiszabaduló
időfraktálok bizonyos esetekben (paraméterezéstől
függően) nem elemi részecskéket gerjesztenek
kifelé, hanem sima fotinókat gyártanak és
eregetnek a környezetbe. Vagyis aprócska
lámpák módjára világítanak,
mint egy fényszóró.
Sejtésünk szerint az egyes lélek csoportok
színe azért eltérő, mert más a
domináns alaprezgésük, ami az őket
gyártó istenség védjegyeként
kerül rájuk, beléjük ültetve.
Ezáltal különböztethetők meg
egymástól könnyen a különféle
gyártmányok, mivel a hullámterük egyedi
modulációja aktívan befolyásolja a
visszavert és lesugárzott fénykvantumok
színfrekvenciáját. Emellett ráadásul
az adott lélek aktuális információ tartalma
is rászuperponálódik erre a komplex
hullámtérre, elkerülhetetlenül.
Összességében tehát minden léleknek a
teremtésben teljesen egyedi, és idővel folyamatosan
(valamekkora sebességgel) változó
hullámképe van, ami alapján
azonosítható. Olyan ez, mint az ember arca, ujjlenyomata
vagy DNS-e, csak transzcendens időhullámok
formájában. És ezzel el is érkeztünk a
következő témánkhoz, a lélekben
kavargó szellem titkaihoz.
6. fejezet
Vissza a tartalomhoz