AZ ISTEN HELYE
"Az Isten útjai kifürkészhetetlenek, de
közelítő számításokat azért végezhetünk."
1. A KÉRDÉS
Ebben a cikkben egy ezoterikus nyomozás fordulatos történetét
szeretném bemutatni, aminek tárgya az Isten helyének meghatározása
az univerzumban. Vagyis azt szeretnénk tudni, hogy milyen irányban
és milyen messze található tőlünk az alfatéri szerinó, azaz az
Isten (Brahmá) térforrása? A témával kapcsolatban érdemes
elolvasni: A világ közepe (2023, létfilozófia), Az Égisz
szerkezete (2023, létfilozófia) és A világ teremtése 1. (2021,
ezoterika) című írásokat.
A kérdés feltevésének egészen mostanáig nem volt értelme, mivel
semmilyen tudással, támponttal nem rendelkeztünk a
megválaszolásához. Amíg tehát nem volt honnan és miből
kiindulnunk, eljutni sem tudtunk sehová. Az évtizedek óta,
szakadatlanul zajló időfizikai és teremtésfilozófiai kutatások
során azonban fokozatosan összegyűlt annyi ismeretünk az Istenről
és a környező univerzumról, hogy elkerülhetetlenné vált a kérdés
feltevése és a valószínű válaszok kidolgozása. Az alábbiakban az
eddigi eredményeket foglaltam össze röviden. Még nem vagyunk az út
végén, de jól haladunk előre. És még sok felfedeznivaló vár ránk a
téma kapcsán, tehát mindenkinek jut munka bőven.
Kezdjük azzal, hogy 3D-s altéri univerzumot (a skandináv
mitológiában: Hel-heim) keltő térforrásnak csak egyetlen tachionja
van benne az általunk ismert és látott kozmoszban: amelyik kelti
magából a mi téresszenciánkat. Ez az alfatéri szerinó azonban
minden valószínűség szerint nem az elsőrangú szerinó, hanem egy
másod vagy talán harmadrangú szerinó, mivel a mi alterünk
beágyazódik egy fölöttes 4D-s túltér (Midgard) téresszenciái közti
nemtér-nemidő rétegbe (onnan származik a skandináv mitológia,
ezért hisszük azt tévesen, hogy a 3D-s Föld a Midgard). Ami
valószínűleg beágyazódik egy fölöttes 5D-s kültér (Asgard)
téresszenciái közti nemtér-nemidő rétegbe. Ezen a módon
szeparálják el az istenek egymástól az egyes térdimenzió
szinteket, hogy ne zavarják meg egymás életét kölcsönösen és ne
lehessen olyan könnyen átjárni köztük oda-vissza (lélekkel,
űrhajóval), ami számtalan téranomáliával és problémával járna.
Ezzel kapcsolatban érdemes elolvasni a: Dimenzióváltás (2022,
létfilozófia) és a: Mintaka dimenziókapu (2023, űrhajózás) című
írásokat. Ebből következően az elsőrangú szerinó nincs benne a mi
3D-s alterünkben, tehát az irányát sem tudjuk innen nézve
meghatározni.
Viszont az valószínű, hogy az elsőrangú szerinó őskáoszban leírt
pályavonala mentén, esetleg annak közelében kell lennie a másod és
harmadrangú szerinók helyének is, így ezek, mint alárendelt
univerzumokat keltő helytartó istenek, csoportosan alkotják a
Világtengelyt a tűzvonal mentén. És ezen dzsed-oszlopnak (vagy
Siva lingamnak) a helye már meghatározható, mert átmegy az összes
univerzumon, fizikailag metszve őket. Ezen szerinók többé-kevésbé
együtt haladnak az őskáoszban a Teremtő okforrás után, felfelé a
toronyzónájában. Lásd: A dzsed-oszlop titka (2023, ezoterika) című
írást.
Ebből következik, hogy a mi alterünk helytartó szerinójának
téresszencia hullámrétegei folyamatosan átmennek rajtunk és hatnak
ránk, sugárirányban, ütemesen taszigálva a minket alkotó fotinókat
(és anyagi részecskéket). Ha ezen rezgés irányát meg tudnánk
mérni, akkor be tudnánk határolni, hogy tőlünk milyen irányban van
a kozmoszban a mi Atyánk?
Amikor ezt felismertük, adódtak a következő kérdések:
1. Vajon a mi alvilági teremtésünket lokálisan fenntartó, galaxis,
naprendszer és bolygó üzemeltető istenek tudják ezt?
A válasz: igen, bár nem biztos, hogy mindegyikük tudja ezt.
2. Vajon ezt a kozmológiai szempontból fontos információt átadták
valamilyen formában, ezoterikus kódolással a teremtményeiknek?
Azaz megtalálható a földi tudáshalmazban valahol, például az ősi
kultúrák mítoszaiban, a vallásokban, népmesékben, csillagászatban
ez a tudás?
A válasz: igen, méghozzá több helyen is elrejtve, különböző
formákban.
Ezt követően láttunk neki a célirányos keresésnek. Ami
meglehetősen kacskaringós utakra vitt minket és számos más,
érintőleges kérdés feltevését és megválaszolását segítette, amiket
külön cikkekben ismertetünk az Eseményhorizonton most és a
későbbiekben.
2. AZ UNIVERZUM MÉRETE
Mielőtt meghatároznánk, milyen messze van tőlünk a térforrás,
előbb tudnunk kéne, mekkora maga az univerzum, mint téridő gömb?
Szerencsére ennek sugarát viszonylag pontosan ki lehet számolni,
mivel a hindu szent iratokban szerepel az Isten életkora, amit
vagy ő maga közölt vagy egy helytartó isten adott meg az ókori
tudós papoknak. Eszerint jelenleg (2023-ban) Brahmá 51. évének
első napjában vagyunk, a Shveta-Varaha Kalpában, azaz a 7.
manvantara 28. chatur yugájában, azon belül az 5124. kali yuga
évben. Ebből kiszámolható, hogy Brahmá 158.610 milliárd éve
létezik, tehát ennyi fényév sugarú a téridő gömbje. Pontosabban a
téridőnek az a része, ami az Isten keletkezésekor kiáradt belőle.
Ezt azért fontos észben tartanunk, mert a szerinó az élettartama
során, időnként változtatja a térdimenziószámát (térprodukcióval
növeli, térredukcióval csökkenti), illetve a térhatosainak számát
(térszorzással növeli, térosztással csökkenti) különböző okokból
(pl.: fölös fény és anyag kieresztése az őskáoszba, a fényözön
kialakulásának megelőzése céljából), az őskáosz és a teremtményei
hullámtereinek sodró hatásai miatt. Tehát hol 3D-s, hol 4D-s,
máskor 5D-s vagy maximum 6D-s téresszenciákat kelt, de egyszerre
mindig csak egyféle térdimenziószámú téresszenciákat kelt magából.
Ezért a téridő gömb kiterjedési irányai is változók, amit úgy
képzelhetünk el a legkönnyebben, mintha hol egy 2D-s körlapot
árasztana ki magából, hol egy 3D-s tömör gömböt ezen belül, aztán
megint egy 2D-s körlapot ezen gömbön belül (ami állhat akár más
síkban is, mint az előző), stb. És nem tudjuk, hogy ezen, adott
térdimenziószámú zónák vastagsága (a keltésük időtartama) hány
millió, milliárd év? És összefügg-e mindez Brahmá éveivel,
napjaival, azokon belül a kalpákkal, yugákkal? Továbbá azt sem
tudjuk, hogy ezen időtartamhoz képest milyen idős a mi alterünket
keltő helytartó isten? És ő hogyan, milyen időközönként
változtatja a mi terünk térdimenziószámát és térhatosainak számát?
Továbbá a hindu mitológiában szereplő számtalan isten közül ki a
mi helytartónk? Tehát még nagyon sok mindent nem ismerünk, amit
később feltétlenül kutatnunk kell!
Amennyiben Brahmá a születése pillanatától kezdve végig,
folyamatosan egy helyben lebegett az őskáoszban (RV=0
sebességgel), ennek a gömbnek a közepén kell léteznie. Ez
teljességgel valószínűtlen, a következő okból: Amikor Brahmá
létrejön a Teremtő okforrásból, a forráspontjaira egyszerre hatnak
a Teremtőt RV=3 sebességgel sodró 9 okforrás hullámterei (felfelé
a toronyzónában), valamint a Teremtő tachionikus hullámtere,
aminek vektorai az ellenkező irányba mutatnak (lefelé a
toronyzónában). Ezek eredője a Teremtő okforrás irányába fog
mutatni (felfelé a toronyzónában), vagyis a szerinó követni fogja
az okforrást, csak lassabban (RV<=1), mivel RV=1-nél gyorsabban
nem mehet a saját belső szerkezete (időhurok) miatt. Ugyanezt
fogják tenni a másod és harmadrangú szerinók is, amikor kiugranak
Brahmá nemtér-nemidő rétegébe, megteremteni a saját beágyazott
univerzumaikat.
Ebből logikusan következik, hogy Brahmá tardionikus sebességgel
rohan a Teremtője után, csak kb. harmadakkora sebességgel,
nagyjából a saját eseményhorizontjának felszínén tartózkodva. Így
máris érthető, miért mondta azt az Isten egy médiumon keresztül,
hogy ott az univerzum közepe, ahol a széle. Lásd: A világ közepe
(2023, létfilozófia) című írásban. Mert ő, mint az univerzum
téridő gömbjének közepe (forrása) a gömb felszínén (szélén) rohan
kifelé a végtelenbe, maga mögé keltve a sajátterét.
Csakhogy egyáltalán nem biztos, hogy ez mindörökre így is marad a
továbbiakban. Ahhoz ugyanis, hogy az alfatéri szerinó bétatéri
szerinókat másoljon magából és beinduljon a világ megteremtése, az
őt sodró őskáosz hullámterének olyan deformációt kell okoznia az
időhurok szerkezetében, ami ezt lehetővé teszi. Azt viszont még
nem tudjuk, hogy ez a deformáció együtt jár-e sebesség
csökkenéssel és mekkorával? Tegyük fel az egyszerűség kedvéért,
hogy nem és RV<=1 sebességnél is képes Brahmá másolatokat
kelteni önmagából. Ekkor ezek oldalirányban, a haladási irányára
(tűzvonal) merőlegesen szétrohannak belőle, különböző irányokba.
Előre nem mehetnek, mert nem léphetik át az RV<=1 sebességet.
Visszafelé nem mehetnek, mert az őskáosz hullámtere ugyanúgy fogja
továbbsodorni őket a még teljesen üres téresszenciákban, mint az
alfatéri szerinót. Amihez immáron hozzáadódik a Teremtő hullámtere
mellett Brahmá spirálgömbi hullámterének összetett, különböző
irányokba taszító hatása is. Mindebből logikusan következik, hogy
a bétatéri szerinók, majd az egyes téresszenciákban belőlük
keletkező fotinók javarészt oldalirányban, egy hátrahajló korong
alakú térrészbe koncentrálódnak. Vagyis az ősfelfénylés erősen
aszimmetrikus kiterjedésű lesz. Formailag leginkább egy fényből
álló pajzsra hasonlít az egész Égisz. Lásd: Az Égisz szerkezete
(2023, létfilozófia) című írásban.
Az Égisz kialakulásának fontos következménye, hogy benne születnek
meg az anyagi részecskék, amikor egy fotinót olyan deformációk
érnek, hogy exponenciális ütemű önsokszorozódásba kezd és
létrehozza magából az első, stabilan önfenntartó időfraktálokat,
azaz az időtartályt (neutront). Majd egyre több ilyen keletkezik
és a neutronok a fotinókkal való ütközések hatására elbomlanak
proton-elektron párokra. A világűr pedig elkezd megtelni
hidrogéngázzal. Tehát az univerzum anyagi részének az Égiszen,
mint fényhalón belül, illetve mögötte kell léteznie valahol.
A világ teremtése (2021, ezoterika) című freskón látottak
kétféleképp is értelmezhetők, választ adva arra a kérdésre, hogy
mekkora az univerzum anyagi része (ahol a gázfelhők, űrtörmelékek,
bolygók, csillagok, galaxisok találhatók) a téridő gömbhöz képest?
Az egyik, hogy a freskó Brahmá 5D-s téridejének méretét veti össze
a mi 3D-s alterünk méretével (2:1-hez). A másik, hogy a freskó a
mi 3D-s alterünk téridejének méretét veti össze a benne
megteremtett anyagi halmazok kiterjedésének méretével (2:1-hez).
Ez utóbbi valószínűbb, de nem zárható ki a kép másféle (vagy
egyszerre kétféle) értelmezése sem. Talán mindkettő igaz.
Jelenleg a távcsöveinkkel egyik irányba sem látunk el a saját
anyagi univerzumunk széléig és az eddig felfedezett kozmikus
gigastruktúrák (galaxis szuperhalmazok) formái alapján sem tudunk
következtetni arra, hogy hol vagyunk az anyagi világon belül és
milyen messze vagyunk a szélétől, melyik irányban? Tehát
amennyiben az anyagi univerzum csak 158.610 milliárd fényév
átmérőjű a 317.220 milliárd fényév átmérőjű téridő gömbön belül,
és mi ebből látunk egy kb. 28 milliárd fényévnyi átmérőjű,
relatíve picurka területet, jó esély van rá, hogy a helytartó
istenünk kívül van az általunk belátott kozmoszon, valahol az
ismeretlenben. Már csak azt kell kitalálnunk, milyen irányban?
3. IRÁNYMEGHATÁROZÁSOK
Ahhoz, hogy az altéri helytartó Isten tartózkodási helyének
irányát meg tudjuk határozni, mérnünk kellene valahogy az alfatéri
szerinó hullámterét, amint áthalad rajtunk. De mivel közben az
összes bétatéri szerinó hullámtere is átmegy rajtunk, tudnunk kell
ezeket elkülöníteni egymástól. És az univerzumot alkotó számtalan
fotinó hullámterét is el kell valahogy különíteni ezektől,
beleértve a sok-sok gázrészecske, bolygó, csillag, galaxis teljes
anyagtömegét. Ami meghaladja a jelenlegi ismereteinket és
technikai képességeinket, mivel még azt sem tudjuk, hogyan
különítsük el egymástól a különböző időhurkok hullámtereit? Hisz
azok ugyanúgy időhullámokból állnak (nincs másféle), a szerkezetük
(rétegzettségük) pedig az idődoppler függvényében folyton változik
(ahogy különböző irányokban, különböző sebességgel mozognak
hozzánk képest). Tehát egyetlen, összefüggő, hiperkomplex,
ultranagy frekvenciájú háttérzajt alkotnak a kozmoszban.
A Naprendszerünket felépítő és üzemeltető istenek valószínűleg
rendelkeznek a feladathoz szükséges tudással és eszközökkel. Ha
nem, akkor megkérdezhetik a Tejútrendszert felépítő és üzemeltető,
felsőbb szintű isteneket, akik biztosan elég fejlettek a mérések
elvégzéséhez. De még ha tudják is a választ, hogy merről érkeznek
az alfatéri szerinó hullámai, csak azt a pontot tudják
meghatározni (valamilyen pontossággal), ahol akkor volt, mikor a
rajtunk épp áthaladó hullámait kibocsátotta. Így hiába rohannának
oda a térugró űrhajóikkal, ott nem találnák meg az Istent, mivel
az azóta eltelt évmilliárdok során már sok-sok milliárd fényévvel
odébb jár valahol, az univerzum egy másik részén. A toronyzónában
felfelé, a Teremtő okforrás és a többi alfatéri szerinó után
száguldva.
Tehát valahogy mérnünk kell a Teremtő okforrás futótűz tachion
hullámterének taszítási vektorait is, aminek legegyszerűbb módja
kilépni a téridőből a nemtér-nemidőbe, hogy a relatíve zajmentes
idősemmi környezetben meghatározzuk az egyes okforrások irányait.
És eldöntsük, ezek közül melyik ered a mi Teremtőnktől? Ez egy
külön problémahalmaz, amivel most nem foglalkozunk. Megjegyzem:
ezt a mérést a nemtér-nemidőbe rendszeresen kiugráló térugró
űrhajók és lelkek hátrahagyott sajátterei nehezítik, amik
térszennyezésként teszik zajossá az őskáoszt, véletlenszerűen
elfedve az okforrások létezésének jeleit.
Amennyiben a számtalan technikai nehézséget és fizikai akadályt
sikerül leküzdenünk, kapunk két irányvektort, amik megadják, hogy
tőlünk merrefelé volt található valamikor régen a mi Atyánk,
illetve a Teremtő okforrás? Az elsőrangú alfatéri szerinó (Brahmá)
pozícióját csak akkor tudnánk megmérni, ha elhagynánk a mi altéri
univerzumunkat és felmennénk az ő kültéri (vagy feltéri?)
univerzumába, hogy ott elvégezzük ezt az iránybemérést. Sejtésünk
szerint ennek az információnak benne kell lennie, ezoterikus
kódolással elrejtve, egyes földi vallásokban, teremtésmítoszokban,
csillagászati ismeretekben. Ahonnét kibányászhatjuk őket és a
javarészt töredékes adatokból összerakhatjuk a minket érdeklő
megoldást. A következő fejezetekben erről a kutatásról lesz szó.
A nyomozás során abból indultunk ki, hogy olyan csillagokat,
csillagképeket kell keresnünk az égbolton, amik neve beszédes,
azaz magyarul (az atlantiszi ősnyelvre leginkább hasonlító mai
nyelven) az ezoterikus jelentésük a Teremtőre, illetve az Istenre
utal. Továbbá a hozzájuk kapcsolódó mítoszok, teremtéstörténetek
könnyen felismerhetően árulkodnak valamilyen időfizikai
jellemzőjükről. Tehát fogalmilag és képileg világosan,
egyértelműen elmagyarázzák önnön jelentőségüket a kozmoszban, a
hozzáértők számára. És meglepően gyorsan találtunk is ilyeneket.
Sőt, kifejezetten a bőség zavarával küszködünk ebben az esetben,
amint azt az alábbi fejezetek mutatják.
4. BAK CSILLAGKÉP
A Bak csillagkép elnevezésének eredete a történészek szerint olyan
régre nyúlik vissza, hogy az már homályba vész (Atlantisz?).
Viszont az eredetének történetében sok helyen megjelenik az őt
körülvevő Víz, mint őselem, talán nem csak azért, mert szomszédos
a Vízöntő csillagképpel (miközben a Bak jegy Föld elemű), hanem
mert arrafelé van tőlünk nézve az őskáosz vize (és benne a Teremtő
okforrás). A téli napforduló (ami ma már a Nyilas csillagképben
van) régen a Bak csillagkép területére esett, innen ered a
Baktérítő elnevezése is.
A csillagkép legfényesebb csillaga a 38,7 fényévre lévő Delta
Capricorni (a görög nagy delta betű háromszög, a kicsi időhurok
alakú!), más néven Deneb Algedi (aldzsedi), azaz a kecskefarok. A
csillagkép fejrészénél található jóval messzebb az Alpha
Capricorni (a görög nagy alfa betű tachionkúp, a kicsi időhurok
alakú!) vagy Algedi (arabul: állatfarok) vagy Prima Giedi
(magyarul: első dzsedi, mert a fenséges dzsed-oszlop a Teremtés
oszlopának, a Világfának, Világtengelynek és az örökkévalóságnak a
szimbóluma) kettőscsillag, aminek neve szintén a Teremtő okforrás
helyére utal, a tachionkúp csúcsára (az őskáosz peremén).
Érdekes adalék, hogy a Csillagok háborúja történetében az
univerzumot összetartó erőt használó varázslók neve szintén: Jedi
(angolul: dzsedáj, magyarul: dzsedi). A dzsed-i szó értelmezhető
úgy is, hogy dzsed-ből származó, a Teremtőből eredő, az angol i:
én szó értelmében pedig: Teremtő-Én. Ez esetben az első dzsedi nem
a Teremtő okforrást jelenti, hanem az elsőrangú szerinót, aki
belőle származik. Az aldzsedik pedig az ő leszármazottai.
Amint az látható, az elnevezések beszédesek, de nem határozzák meg
egyértelműen és minden kétséget kizáróan a két keresett forráspont
helyét a számunkra. Ezt okozhatja az információk torzulása,
elévülése, az emberek belekontárkodása az elnevezésekbe, illetve a
csillagok látszólagos mozgása is az éggömbön, ahogy az évezredek
alatt elvándorolnak a helyükről. Ráadásul a különböző népek
különböző neveket adtak ugyanazon csillagoknak, amik nevei ugyan
beszédesek, mégsem egyértelmű, melyik, mikor, mire utal? Íme még
néhány példa az elnevezési zűrzavarra:
A babilóniaiak a Bak csillagképet mulsuhur mas-nak (magyarul:
múlt-szú-há-úr más vagy ma-ász, azaz a múltforrása Há úrnak,
másolata vagy jelen istene) vagy szuhurmasú-nak (szú-há-úr-mású,
azaz a forrás Há úr másolata, de a há-úr lehet húr: időszál
értelmű is) nevezték, amit kecske-halnak fordítanak (lásd még:
Óannész mítikus lényét). A sumérok szerint a halfarkú kecske Éa
(Enki, a víz háza) isten szimbóluma, mert a tengerből emelkedett
ki és tudást adott az embereknek.
Az egyik görög teremtésmítosz szerint Pán (a szó egyik angol
jelentése: horpadás vagy serpenyő, azaz korong alakú pajzs, lásd:
Égisz), a pásztorok félig kecske, félig ember istene a Nílusban
fürödve megrémült Tüphóntól (magyarul: Tűz-hon), az emberi törzsű,
fején kígyókat hordó (tachionok), kígyókból álló altestű szörnytől
és páni félelmében alakot váltott. A teste alsó fele hallá
változott, így jött létre a Bak csillagkép.
Egy másik mítosz szerint az Amaltheia (görögül: gondos, magyarul:
A-ma-al-te-Éa, azaz: Éa istennek alárendelt jelenpont) nevű isteni
kecske szoptatta Kréta szigetén (talán: Kör-atya?) Zeuszt (a két
szarvából folyó nektárral és ambróziával táplálta), miután Kronosz
el akarta nyelni, de az anyja, Rhea megmentette, egy követ adva
oda neki helyette. Később Zeusz megölte a kecskét (akit gyakran
nimfaként is ábrázoltak), az egyik szarvából (tachionkúp)
elkészítve a bőségszarut (a szerencse és termékenység tachion
szimbóluma), ami végül, a különböző mítoszokban eltérő útvonalat
bejárva, a bőség istennőjéhez, Copia-hoz (kópia, azaz: másolat)
vagy Tükhé istennőhöz (jelképe a gömb) került. A szerencse
latinul: Fortuna: hozam, évenként forgó lány. Lásd még: Atargatisz
istennőt. Amaltheia bőréből Héphaisztosz (magyarul: Ép-fa-isten)
elkészítette az Aigisz (A-ég-isten, görögül a kecske: aix, azaz:
A-X, mint: A-forráspont) pajzsot, amit Zeuszon kívül a lánya,
Pallasz Athéné (magyarul: Apa-áll-ász Atyáné) is használt.
A rómaiak a Capricornus (magyarul: Ká-apa-rí-kor-on vagy körön,
azaz: a Teremtő által írt időgömb vagy időhurok) nevet adták a Bak
csillagképnek. Amiből az következik, hogy erre kell lennie a
Ká-apának (okforrás) és az általa írt körnek (időhurok) is.
A Bak csillagkép indiai neve: Makara (magyarul: ma-ká-ra, azaz: Ká
isten jelene).
Kabbalista szimbóluma: X jelből jobbra kinyúló kulcstoll. Vagyis:
forráspont, belőle kivezető időszállal, ami minden létezőnek a
kulcsa.
5. VÍZÖNTŐ CSILLAGKÉP
Ha megnézzük A világ teremtése 1. (2021, ezoterika) című cikkben
szereplő padovai keresztelő kápolnában látható freskót, ami nagy
pontossággal ábrázolja szimbolikus formában az univerzumot és
összekötjük a Föld tányér középpontját (mint a szemlélőpontunkat)
a Teremtő Atya fejének közepével (ahol a glóriába rajzolt
vízkereszt szárai metszik egymást), valamint az alfatéri szerinó
(Isten) hatágú csillagával a Bak csillagkép hátsó lábai közt (a
hal farkánál), a két egyenes gyakorlatilag 20 fokos szöget zár be
egymással (a két pont látószöge). A két egyenes hosszának aránya:
3:1-hez. Vagyis a Föld középpontja és a Teremtő fejének
középpontja pontosan háromszor olyan messze van a képen egymástól,
mint a Föld középpontja és a hatágú csillag középpontja. Mert a
Teremtő RV=3, az Isten RV=1 sebességgel halad hozzánk képest,
tőlünk távolodva.
A Föld középpontjától a Teremtő Atya fejéig vezető vonal a Vízöntő
csillagkép (latinul: Aquarius, magyarul: A-Ká-van-rí-us, azaz:
Atya Ká okforrás írása itt történik, a jelenpontban, ahonnét az
idő vize kiöntődik) közepén halad át (továbbá a csuklónál érinti
mindkét kezét és átmegy a balján rá felnéző angyal fejének közepén
is, még nem tudjuk, miért?), tehát azon a területen kell keresnünk
a forráspontját. Az ebben az irányban található csillagok a
Vízöntő csillagképben: Alfa Aquarii (arabul: Sadamelik: a király
szerencsecsillaga), Béta Aquarii (arabul: Sadalsud: a
legszerencsésebb a szerencsések között) és Gamma Aquarii (arabul:
Sadachbia: a sátorok szerencsés csillaga). A szerencse a
misztikában az Isten tulajdonsága, magyarul: a szer ense, vagyis
létező hely: szerinó. Ami a kiöntött Vízben található (az őskáosz
Vizeiben).
Jelenleg ez az egyetlen olyan, általunk ismert teremtés ábrázolás
(amit csakis az Isten vagy egy isteni tudással rendelkező
szuperintelligencia tervezhetett és valósíthatott meg a középkori
médium festőn keresztül), amiben pontos szöget és távolságot is
tudunk mérni. Ilyen véletlenek nincsenek. Ezt nem lehet kitalálni,
erre nem lehet ráhibázni. Ez nagyon precízen meg van tervezve, ki
van mérve. Aki csinálta, az nagyon pontos ismeretekkel
rendelkezett az univerzumról. És valószínűleg a freskó megalkotása
óta várja (647 éve!), hogy valaki a Földön végre fölfedezze és
megértse mindezt.
Megjegyzés: A látókörív egy síkon azon pontok halmaza, amikből
nézve egy adott hosszúságú szakasz adott látószöggel látszik. A
látókörív, mint kerületi szög nagysága fele a szakasz középponti
szögének.
Forrás:
https://tudasbazis.sulinet.hu/hu/matematika/matematika/matematika-10-osztaly/a-latoszogkoriv/keruleti-szogek-tetele
6. SZEKERES CSILLAGKÉP
A Szekeres csillagkép (latinul: Auriga) igen messze esik az
éggömbön a Bak és Vízöntő csillagképektől, mégis tele van
ugyanilyen beszédes elnevezésekkel, tehát alternatív célpontokat
kínál a vizsgálódásunkhoz (még nem tudjuk pontosan, miért?).
Mezopotámiában kocsihajtónak nevezték, valószínűleg innen ered a
szekeres elnevezés. Az ókori Egyiptom egyik istene: Szokar (vagy:
Szeker, Szaker), a feltámadási szertartások sólyomfejű istene, a
Szokar-Ptah-Ozirisz istenháromság legősibb tagja, a kézművesek
(alkotók!) védőistene.
Az Alfa Aurigae vagy Capella csillag (nőstény kecskegödölye) vagy
Alhajot (arabul: kecske) 42 fényévre van tőlünk. Ez hagyományosan
a csillagkép fő alakjának, a szekérhajtónak a bal vállát jelzi
(Klaudiosz Ptolemaiosz Almageszt-je szerint a Capella a kecske a
szekeres hátán). A római mitológiában a Jupitert tápláló Amaltheia
kecske szarvát véletlenül letörte Jupiter, amit bőségszaruvá
formált (ami mindig tele van azzal, amit a tulajdonosa óhajt
tőle). Ez ugyanaz a mítosz, mint a görögöknél, csak újraköltve.
Cornelius Agrippa a csillag kabbalisztikus jelét a Hircus névvel
illette (latinul: kecske). Kinézete: egy nagy X, ami egy fekvő
téglalap átlóinak felel meg.
A Capella magyarul: Ká-pont-éle. Ez a csillag a híres ókori
egyiptomi „denderai állatöv”-ben már említve van. Állítólag fontos
szerepet játszott a Ptah (Apa-Atya) istennek szentelt
templomokban. Lásd: Egyiptom istenei (2023, ezoterika) című
írásban. Az ókori perui és kecsua népek Colca névvel illették
(ko-al-Ká: Ká forráspont alatt), az arabok Al Rakibnak (a hajtó)
vagy Al Hadinak (az énekes) nevezték. Az ókori Indiában a Capella
szent csillagnak számított, neve Brahma Ridaya (Brahma szíve) volt
(magyarul: Ba-rá-há-ma Rí-adja, azaz: Há jelenű lélek isten írást,
léteztetést adó). Az angol költők a pásztorok csillagának
nevezték. Az "a cappella" olasz kifejezés jelentése: mint a
kápolnában, ami a zeneszerszámok nélküli, jellemzően többszólamú
éneklésre utal. Azaz: mint a teremtés házában (univerzumban, mert
a kápolna: Ká-apó-lé-nagy), ahol az Isten énekel: kiárasztja a
hullámterét.
A szekér olyan vontatott jármű, amit egy állat (esetünkben:
bakkecske) húz maga után. Tehát ha a (hím vagy nőstény) kecske a
Teremtő okforrást jelenti, a szekérnek a térforrásnak kell lennie,
amit húz maga után. De mivel ezekben a mítoszokban több helyen is
kimondottan nőstény kecskét említenek, lehetséges, hogy ebben az
irányban nem a Teremtő Atya okforrása, hanem a Nagy Anya okforrása
található. Ezt még nem tudjuk.
7. KÖVETKEZTETÉSEK
Az összegyűjtött adatok alapján úgy tűnik, hogy az istenek
valamikor régen (az atlantiszi civilizáció idején?), sok ezer éve
megmérték, milyen irányban van a Naprendszerből nézve a Teremtő
okforrás és a 3D-s alterünk alfatéri szerinója, majd ennek alapján
nevezték el a Bak csillagképet és annak fontosabb csillagait, amik
iránya nagyjából egybeesett ezekkel. Majd hozzáköltötték az egyes
népek teremtésmítoszait és átadták ezen információkat az
embereknek, hogy ismételgessék, amíg valaki megérti a kódolt
jelentésüket. Aztán teltek az évezredek. A csillagok (és a
Naprendszer) közben elmozdultak egymáshoz képest a
Tejútrendszerben, ahogy a galaxisunk is halad az űrben. Így a
középkorban megint lemérték az istenek ezen két nevezetes
forráspont irányát tőlünk nézve, mivel ezek olyan messze vannak,
hogy még a nagy sebességük ellenére is minimális lehet a
látszólagos elmozdulásuk az éggömbön. Ekkor úgy találták, hogy a
Teremtő okforrás már a Vízöntő csillagképben tartózkodik, az Isten
pedig a Bak csillagkép farka alatt (a lábai közt) van. Ennek
alapján tervezték meg és készíttették el A világ teremtése freskót
Padovában. Azaz frissítették az információkat a számunkra.
Azt még nem tudjuk, hogy jön ide ehhez a Szekeres csillagkép? Ami
cirka 135 fokos látószöget zár be a Bak csillagképpel, tehát
nagyon távol esik tőle az éggömbön. Azt sem tudjuk, hogy milyen
messze van tőlünk a szerinó és az okforrás, mivel a
rendelkezésünkre álló adatokból ez nem számolható ki. Csak annyit
tudunk, hogy az okforrás valószínűleg háromszor messzebb van
tőlünk, mint a szerinó. Ennek alapján az okforrás-szerinó
szakaszhoz tartozó látókörív mérete megbecsülhető: 463.725,5526
milliárd fényév, ami a 3D-s térben a Világtengely körül
körbeforgatva egy tölcsér formájú (homorú palástú) kúpot alkot a
téridő gömbön belül (lásd: a rajzon). Tehát a Föld (és a
Tejútrendszer) valahol ezen a felületen helyezkedik el az anyagi
univerzumban.
Ha biztosan tudnánk, hogy mi található a Szekeres csillagkép
irányában (vagy máshol), már lenne három pontunk, amik látószögei
és valószínűsíthető relatív távolságai alapján kiszámolhatnánk,
hogy ezen a homorú paláston hol vagyunk mi? Ilyen nevezetes pont
például a téridő gömb origója, az Isten születésének helyszíne,
amit valószínűleg nem jelöl semmi a kozmoszban, lásd: A világ
közepe (2023, létfilozófia) című írásban.
Tehát a következő évek kutatásainak arra kell irányulniuk, hogy
olyan adatokat találjunk a mítoszokban, amik alapján
pontosíthatjuk a helyünket a látókörív által meghatározott
felszínen. És persze sok más, fontos időfizikai,
teremtésfilozófiai dolog is következik mindebből, amiknek sorra a
végére kell járnunk.
Megjegyzés: A téma folytatását lásd a: Medusa feje (2024,
létfilozófia) című írásban!
Készült: 2023.06.11. - 30.
Frissítve: 2024.05.04.
Következő írás
Vissza a tartalomhoz