A mai napon a Codemasters bejelentette az új, 2015-ös Formula 1-es játékot, ami az F1-2015 címet viseli.
Hivatalosan is felkonferálták tehát a játékot, aminek mi, F1-rajongók igazán örülünk. Idén, júniustól száguldozhatunk a virtuális aszfaltokon kedvenc pilótánk bőrébe bújva. Pontos megjelenési dátummal még sajnos nem szolgálhatok, az azonban biztos, hogy a játék csak idei generációs konzolokra (azaz Xbox One-ra és PlayStation 4-re), valamint PC-re érkezik majd.
“Az idei Forma-1-es szezon drámai kezdetét követően, épp a második verseny, a Maláj Nagydíj előtt, az a megtiszteltetés ért minket, hogy néhány részletet megoszthatunk Veled a 2015-ös Forma-1-es világbajnokság hivatalos játékáról.” – Codemasters
FRISSÍTÉS: a játszható játékmódok a következők: Championship Season, Pro Season, Quick Race, Multiplayer. PS4-en és Xbox One-on működni fog a hangalapú vezérlés is. A Codemasters közben azt is közölte, hogy egy teljesen más érzés lesz játszani a 2015-ös F1 játékkal, mint elődjeivel, és a játékosokhoz még közelebb kerül a nagydíji életérzés. Ettől persze – szerintem – nem kell szimulátorként tekinteni a játékra.
FRISSÍTÉS: az F1-2015 június 12.-én érkezik, PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re! A játékban a Mexikói Nagydíj is helyet kap majd.
Amint ismeretes, az F1-2014 még maradt a gyökereknél, és számottevő fejlesztés nem történt alatta, egy-két új animációtól eltekintve. A készítők most azt is elárulták, hogy a 2015-tel egy teljesen új szintre léptek, mind fizika, mind pedig látványvilág szintjén. A Codemastersesek úgy fogalmaztak, “ez a játék lélegzetelállító és igazán realisztikus látványt hoz majd”. Nem kevesebb mint 20 területen történtek változtatások (ide értendő a látvány és fizika), mindemellett az aerodinamika, gumikopás, sebességváltó is nagy ráncfelvarráson esett át.
Egyelőre ennyit tudunk, amint valamire fény derül, ebbe a cikkbe – frissítés formájában – fogom beleszerkeszteni.