Kezdőoldal
bmw1.jpg, 125kB bmw3.jpg, 117kB bmw5.jpg, 7kB bmw6.jpeg, 3,1kB bmw7.jpg, 40kB bmw8.jpg, 65kB bmwx.gif, 123kB bmwz.jpg, 6,7kB bmwm.jpg, 30kB
1-es sorozat 3-as sorozat 5-ös sorozat 6-os sorozat 7-es sorozat 8-as sorozat X sorozat Z sorozat M sorozat

8-as sorozat

e31.jpg, 112kB E31

A 8-as sorozatú BMW-ből 1989 és 1999 között több mint 30 000 darabot gyártottak, nyolc vagy tizenkét hengeres motorral, 250 km/órás végsebességgel. A Ferrari-gyilkos 550 lóerős BMW M8 sosem valósult meg, az egyetlen prototípust már azóta megsemmisítették. Az M8-asba tervezett motort viszont továbbfejlesztették, ez a 6,1 literes V12-es került 1993-tól a McLaren F1 sportautókba.

bmw8.jpg, 117kB Concept CS

A BMW-nél bemutatták azt négyajtós luxus sportkupé tanulmányt, mely jelenleg Concept CS néven fut, és várhatóan az évekkel ezelőtt beszüntetett 8-as sorozat nyomdokaiba léphet. A jelenlegi legnagyobb BMW-t is meghazudtoló méretű luxuskupé a Porsche Panamera-val és az Aston Martin Rapide-dal karöltve új kategóriát készülnek meghonosítani a luxusautók piacán. Várhatóan a négyajtós kupét a BMW M5-M6-ból megismert V10-es felerősített változata fogja hajtani, de lesz belőle sportos kivitel is M8 név alatt. Autós szaklapok szerint a tanulmány ebben a formában alkalmatlan a megvalósításra, inkább csak a jövő BMW-iből ad egy kis formai ízelítőt; az mindenesetre biztos, hogy tervezőasztalon van a 6-ös BMW négyajtós változata, az új 7-es BMW és a 8-as sorozat is, melyek előbb vagy utóbb napvilágot látnak majd.
Vissza a kezdőoldalra