1. Bevezető
Ez az iromány
remélhetőleg választ ad az aurát körülölelő számtalan kérdés többségére és
szétoszlatja az aurával kapcsolatos tévhiteket. Megtudhatod mi is az aura,
hogyan néz ki, mire jó, ha képes vagy érzékelni, és természetesen legfőként azt,
hogy hogyan tanulhatja meg bárki az aura látását. Az aura látása nem olyan
nehéz, mint ahogy azt elsőre gondolnád - mármint ha megfelelően gyakorlod. Ez
egy nagyon egyszerű és közérthető edzőprogram, amely lépésről lépésre elmagyaráz
minden lényeges dolgot, amit az auráról tudni kell. Az elején fogjuk kezdeni,
először a legkönnyebben látható aurákkal, azaz a színek aurájával, hogy végül
majd áttérjünk a jóval bonyolultabb emberi aurára is.
Az aura a látható része azoknak
a finomenergia folyamatoknak, amelyek minden fizikai dolog belsejében zajlanak.
Minden anyagnak van valamilyen aurája - még egy egyszerű kőnek is - bár
összehasonlítva a szivárvány színeiben pompázó emberi aurával az egyszerű
tárgyak aurái elég silánynak tűnhetnek. Aura vesz körül minden fizikai dolgot,
életerőt, színt, és természetesen minden más energiaforrást.
Az első fejezetek
megismertetnek bennünket azzal a kevéssé ismert ténnyel, hogy magunknak a
színeknek is van aurájuk. Minden színnek egyedi aurája van. Ez az aura teljesen
más színű, mint az eredeti szín. Azok az aurák, amelyeket erős, elsődleges
színek sugároznak ki, sokkal erősebbek és könnyebb is őket látni mint más
auratípusokat. A színek auráit használva segítségként, a legtöbben általában
rögtön az első alkalommal képeseket az aurát látni.
Én már évek óta látom az aurát.
Nem születtem ezzel a képességgel, hanem megtanultam látni - a nehezebb utat
jártam végig. Néhány évbe belekerült mire eléggé tisztán láttam ahhoz, hogy a
gyakorlatban is hasznosítani tudjam ezt a képességet. Ismerem az aurikus látás
kifejlesztésével járó problémákat, ezért ezt az edzőprogramot úgy állítottam
össze, hogy segítsen elkerülni és legyőzni a gyakorlás közben jelentkező
akadályokat.
2. Hogyan Működik Az
Aurikus Látás?
Az én elméletem a következő:
A fény mindenképp szükséges ahhoz, hogy a szemöldök csakra
ráhangolódjon és odafókuszáljon az aurikus energiára. Az aura valójában ennek az
aurikus energiának a vizuális képe, amelyet az agy látóközpontja idéz elő. Ez
lehet az egyetlen logikus magyarázat az aurikus látásra.
Az aurikus látás - mint a tisztánlátás egyéb formái is - a szemek
és a normális optikai látási folyamatok működésétől is függ. A fizikai és
nem-fizikai látás nagyon közeli kapcsolatban vannak egymással. Mindkettő az
érzékelés egy formája, amely lehetővé teszi az agy számára, hogy különböző fajta
energiákat érzékeljen, amit aztán képként jelenik meg előttünk.
Normális látás
A szemek fényt érzékelnek - a fény formájában lévő energiát. A szemek a
fényenergiát a fényérzékeny idegszövetekre fókuszálják, a szem hátsó részében,
amely az optikai idegekkel van kapcsolatban. Leegyszerűsítve tehát, ez a
fényérzékeny idegszövet a fókuszált fényenergiát bonyolult elektromos
jelfolyamokká alakítja át. Ezek a jelek áthaladnak az optikai idegeken, és az
agy látóközpontjába érkeznek. Az agy értelmezi ezeket az elektromos
jelfolyamokat és létrehoz egy színekben és formákban gazdag vizuális képet,
tehát azt a képet, amelyet mi látásként érzékelünk.
Aurikus látás
A szemöldök csakra (harmadik szem, szemöldökközpont) jóval finomabb energiákat
érzékel, mint amilyen fényenergia. Ezeket az energiákat a szemöldök csakra
csakis akkor tudja érzékelni, amikor aktív és rá van hangolva arra, hogy fogadja
ezt a fajta energiatípust. A szemöldök csakra a szemek között (szemöldökök
között) helyezkedik el, és közvetlen összeköttetésben áll a normális optikai
látással. A szemöldök csakra által érzékelt energia, elektromos jelek
formájában, szintén áthalad az agy látóközpontján - ugyanúgy mint normális látás
esetében. Az agy értelmezi ezeket a jeleket is - bármit amit érzékel - és egy
vizuális képet állít elő belőle. Tehát az aurikus energiából is vizuális képet
alkot - színes fényfoltokként alkotja meg az aurikus energiát, amelyek
körbeveszik a szemlélt dolgot, és ezt nevezzük mi aurának.
Mindkét szerv ugyanabban a körzetben helyezkedik el. Az elhelyezkedésük miatt,
azt feltételezhetjük, hogy hasonlóak a funkcióik mindkét szervnek, és közeli
kapcsolatban állnak egymással (a szemek, a szemöldökközpont, és az agy
látóközpontja össze vannak kötve egymással). A kutatásaim a következőket
látszanak alátámasztani: A nem-fizikai látás minden formája közeli kapcsolatban
áll a normál optikai látás folyamatával. Bár közeli kapcsolat van az optikai
látás és a szemöldökközpont között - az aura nem a fény valamely típusa. Néhány
ember azt hiszi, hogy az aura még a fény egy formája, csak magasabb
frekvenciájú, mint a normál fény - és ez csak a tisztánlátók számára látható. Ha
ez igaz lenne, akkor képesek lennénk érzékelni és megmérni ezt a fényt a ma
használatos bonyolult elektronikus műszerekkel. Vannak olyan tudományos műszerek
(például kamerák, stb.), amelyeket rá lehet hangolni a fényspektrum bármely
tartományára és így érzékelni is - mindegy mennyire finom az a fény. Például: Az
infravörös, ultraibolya, x-sugarakat, gamma-sugarakat, stb. ezek a műszerek
mind-mind képesek érzékelni, de az aurát nem. Ezért hát logikusnak tűnik arra
következtetni, hogy az aura nem a fény valamely formája.
A normál látás bonyolultsága
Az aurikus látás folyamata talán nagyon bonyolultnak hangzik, de egyáltalán nem
az, sőt nagyon egyszerű, amikor összehasonlítod a normális optikai látással - az
aurikus látás egy egyszerű vizuális dolog, amelyet mind annyian megkapunk
születésünkkor. Nézz körbe a szobában, ahol most vagy, nézz ki az ablakon - mit
látsz? Gondolkodj el, hogy hány millió szín, árnyalatot és formát látsz - és
mindet egyszerre - lenyűgöző háromdimenziós formában. És mindegy milyen gyorsan
fordulsz a látómeződdel, az agyad átmenet nélkül lefordítja neked ezeket a
fantasztikusan bonyolult képeket, amelyeket látsz. A szemed hihetetlen
mennyiségű információval bombázza az agyadat, de ő azonnal értelmezi és
megjeleníti azt. A normál optikai látás egy lenyűgözően bonyolult és erőteljes
képesség. Hasonlítsd az imént látott képet, az aura néhány színárnyalatával,
amelyet látsz. Nem számit mennyire gyönyörűnek és bonyolultnak látszik az aura,
ez akkor is egy sokkal egyszerűbb kép. Nem is lehetne összehasonlítani a kettőt
- a normál látás sokkal bonyolultabb és sokkal több erőkifejtést igényel az
agytól, mint az aurikus látás.
Összefoglalva a fentieket:
Az aurikus látás össze van kapcsolva és függ a normál látástól. Amit
látsz és auraként érzékelsz, az valójában az agy által létrehozott képe illetve
megfelelője annak az energiának, amely az élettelen és élő dolgokból sugárzik. A
fizikai szemeidet használod arra, hogy ráhangold és ráfókuszáld a
szemöldökközpontodat erre az aurikus energiára. Miután, az a kép amit látsz,
elektromos jelek formájában megérkeznek a látóközpontba, az agy lefordítja és
értelmezi őket. Ennek köszönhetően az agy színes fényfoltokként jeleníti meg az
aurát, amely körbeveszi a megfigyelt dolgot.
3. Auraérzékelő Kamerák
Léteznek olyan kamerák, amelyek
képesek lefényképezni az emberi aurát? Manapság már bizony, még a saját aurádról
is kaphatsz fényképet egy pszichikus vásárban. Hogyan lehetséges ez?
Nos, ezek az úgynevezett auraérzékelő kamerák nem az aura aktuális képét
mutatják, ezek nem képesek látni az aurát. Az ilyen kamerák csupán előállítják
az aura illúzióját egy filmen.
Hogyan működnek az aura kamerák?
1. Érzékelőket helyeznek el a bőrön, vagy beépítik őket a székbe, amelyre
leül a páciens, és így érintkeznek vele. Ezek az érzékelők érzékelik a bőr
elektromos ellenállását (galvanikus bőr feleletet). A bőr elektromos ellenállása
változik, attól függően, hogy milyen a só- és nedvességtartalma. Ezeket sok
minden befolyásolja - diéta, folyadékok, egészség, hőmérséklet, érzelmek,
hangulat, aktivitások, izzadás, stb.
2. Ezeket az érzékelt jeleket (információkat) bevezetik egy elektronikus
processzorba, amely egy kamerához (általában egy kis fekete doboz) van kötve, és
amely értelmezi őket. Ez a processzor aztán elektronikus jelmintákat generál
ezekből a beérkező információkból attól függően, hogy hogyan van beprogramozva.
3. Ezeket a jelmintákat aztán egy speciálisan módosított kamerába
vezetik. A kamera belsejében, egy optikai színező készülék különböző színes
fénymintákat állít elő, és rávetíti ezt arra a képre, amelyet a kamera vesz. Ez
adja a pácienst körülvevő színes aura illúzióját - az aura képe tehát attól
függ, hogy milyen jelek érkeztek a személytől.
Ezért, mivel ezek a kamerák így működnek, csak ritkán mutatják a valódi aurát.
Ez a színminták sokféle lehetséges variációja miatt van, amelyet a némileg
eltérő jelek, miatt érzékel így - ha már csak egy kicsit megváltozik a jel,
egész másként fest az aura a fényképen. Nagyon nehezen lehetne találni két
ugyanolyan szenzoros leolvasást, amelyet egy személyről készítettek, és ebből
következően két azonos fényképet, amely ugyanarról a személyről egyazon napon
készült. Az aura fénykép valójában a kamera tervezőjének az elképzelése arról,
hogy hogyan kellene kinéznie az aurádnak, a kutatásai szerint. Ezeket a
kutatásokat tisztánlátók segítségével végzik és összekapcsolják a látott aurát a
bőr aktuális galvanikus ellenállásával, s így következtetik ki, hogy mikor
milyennek kellene lennie. A tervezők minden galvanikus értékhez hozzárendelnek
egy-egy színárnyalatot. Az aura fénykép tehát egy elektronikus úton előállított
illúzió, nem pedig az aura aktuális és valódi képe.
4. A Fény És Az Aura
A fény mindenképpen szükséges
ahhoz, hogy bárminek is láthassuk a fő auráját. Az élő aura reagál a fény
jelenlétére - kiterjeszkedik és megerősödik. Ez a reakció leginkább akkor vehető
észre, amikor egy élő aurát közvetlen napfénynek teszünk ki. Azt is mondhatnánk,
hogy az aura fényérzékeny. Alapos megfigyeléseket végeztem ezzel a
fényreakcióval kapcsolatban. Megfigyeltem emberek auráját bent a házban, és
aztán kint a napsütötte szabadban is. Az emberek élő aurája megnövekedik,
szétterjeszkedik a napfényben és sokkal erősebb és tisztábban ragyogó lesz. Az
élő aurák tisztán ragyognak, életerőtől duzzadnak, ha közvetlen napfénynek
tesszük ki őket. Láttam aurákat, amelyek a normál méretük többszörösére nőttek a
napfény hatására. Egy másik érdekes megfigyelés, hogy bár az aura nem fény, de
szükség van fényre az aurikus látás működéséhez. A fő aurát nem lehet teljes
sötétségben látni. Ha az aura nem fény, akkor miért van szükség fényre, hogy
láthassuk? Ez azt mutatja, hogy a fény és az optikai látás, fontos része az
aurikus látásnak is.
Teljes sötétségben is lehetséges látni valamiféle gyenge aktivitást az
energiatest körül, közel a bőrhöz. Ez majdnem láthatatlan, úgy néz ki, mint
sok-sok nagyon apró, nagyon gyenge kék színű szikrák. Ezek nagyon haloványak és
leginkább az ujjhegyeid körül láthatóak, amikor a két kezed ujjhegyeit
összetolod és összeérinted magad előtt. Lehetséges látni apró de intenzív
fénypontokat is, amelyek a teljesen aktív energiaközpontokból (csakrákból)
áramlanak kifelé. A csakráknak nagyon aktívnak kell lenniük ahhoz, hogy ezek a
fénypontok láthatóak legyenek, és erősen a célszemélyre kell fókuszálni. Ez sok
gyakorlást igényel, és a célszemélynek szellemileg fejlettnek kell lennie, ahhoz
hogy ezt megláthassuk. Sokkal könnyebb ezt látni, ha van egy kis fény is a
szobában - még ha csak annyi is, hogy legalább elmosódott árnyékokat láthassunk,
mert így van mire fókuszálni.
Ahhoz, hogy sötétben is megfigyelhessük az energia test valamely részét, a
memória alapú vizualizációt használjuk arra, hogy a szemöldökközpontot a
célpontra fókuszáljuk. Tudni kell azt is pontosan, hogy hol helyezkedik el a
célszemély (teljes sötétség esetén), képesnek kell lenni megsaccolni a
távolságát, alakját és helyzetét, és tisztán látni az elmédben. A fentiek miatt,
azt gondolom, hogy mind az asztrális látás, mind pedig tisztánlátás szerepet
játszik azoknál, akik képesek az energiaaktivitást teljes sötétségben is
érzékelni. Ez tűnik az egyetlen logikus magyarázatnak erre a jelenségre.
Megjegyzés: Fényre nincs szükség a tisztánlátás, és az asztrális látás
működéshez, de a szemek és a fókuszáló képességük még ez esetben is használva
vannak, csak ilyenkor memória alapú fókuszálás és vizualizáció van használva a
normális fény alapú fókuszálás helyett. Az asztrális látás és a tisztánlátás
lehetővé teszi, hogy ugyanolyan tökéletesen láss teljes sötétségben is, mint
fényes nappal.
5. A Színek Aurája
A tárgy színe |
|
|
A tárgy aurikus színe |
Piros |
|
|
Zöld |
Narancs |
|
|
Halványzöld |
Sárga |
|
|
Halványkék |
Zöld |
|
|
Narancs |
Kék |
|
|
Sárga |
Indigó |
|
|
Arany |
Lila |
|
|
Halványarany |
Rózsaszín |
|
|
Irizáló Zöld |
1.Táblázat - néhány normál
fizikai szín által kibocsátott aurikus szín
A fizikai színek aurájának pontos
színárnyalata és erőssége nagyban változhat a szemlélt fizikai szín árnyalatától
és erősségétől függően. Az aurára kihatással van a háttér színe is, amely a
szemlélt tárgy mögött van, amikor az auráját figyeled.
6. Az Utóképek
Az aurikus színek kinézetükben
nagyon hasonlítanak az utóképekre. Az utóképek akkor jelentkeznek, ha mondjuk 20
másodpercig vagy még tovább bámulunk egy erősen megvilágított színre, és aztán
gyorsan becsukjuk a szemünket vagy másfelé nézünk. Sűrűn azt gondolják, hogy az
utóképeket a szemben található pálcikák és csapok színvesztesége okozza, amelyet
az idéz elő. hogy túl sokáig bámulunk egyetlen színre. Ez generálja a negatív
vagy komplementer színét annak a színnek, amelyet nézünk. Az utókép mindaddig
ott marad a látómezőnkben, amíg ezt a színveszteséget nem korrigálja a szem, és
vissza nem tér normál állapotába. Én nem egyezek ezzel az elmélettel, és erre
nyomós okom is van. Az utóképek akkor jelentkeznek, ha hosszú ideig bámulunk egy
színes tárgyra - 20-30 másodpercig vagy még tovább. Ez az, amiért nem egyezek
ezzel az elmélettel. Amikor az aurikus látás már fejlettebb, a színek auráját
szinte azonnal tisztán lehet látni, amint az aurikus látásunkat ráfókuszáltuk a
színes tárgyra. Nincs szükség hosszabb idejű bámulásra ahhoz, hogy az aura
láthatóvá váljon. Most, miközben ezt írom, elvégeztem egy tesztet. A szobámban,
úgy 7 lépésnyire tőlem, egy szék van. Rajta egy világoskék színű mez lóg. Ma még
nem csináltam gyakorlatokat az aurikus látásom stimulálására. Kora reggel van, 6
óra körül, nemrég keltem fel. Egy tiszta, erős sárga aura jelenik meg 4
másodperc alatt a mez körül (lemértem). Ez biztosan túl kevés idő az utókép
megjelenéséhez. Sokszor megismétlem ezt, és egyre gyorsabban és könnyebben
sikerül, és az aura is egyre erősebben látszik, minél többször ránézek. Most,
azt mondhatod, hogy a szememet elárasztotta a kék szín, mivel sokszor
megismételtem a műveletet, s ezért könnyebben generálja a szemem ezt a sárga
aurát. De, most megfordulok és a kampón lógó piros mezt nézem, amely a
szoba másik sarkában lóg. Ezúttal egy tiszta és erős világoszöld aura jelenik
meg mindössze 5 másodperc alatt. Ez szintén túl kevés az utókép megjelenéséhez.
Amikor már elég fejlett vagy, akkor a színek aurái szinte azonnal megjelennek,
akár egyetlen másodperc alatt. Nincs észlelhető különbség, rögtön megjelenik,
kiáradva a színekből, amint ránézel.
Az aurák, amiket látok a színek és az emberek körül is, egy kissé beégnek a
szemembe, így hozva létre egyfajta utóképet, ha túl sokáig nézem őket. Azonban
ez az aura utóképe. Ez hasonló a normális utóképekhez, amelyek hozzákapcsolódnak
és a látómezőmmel együtt mozognak. Amikor egy ember auráját nézem, megkérem,
hogy vegye le bizonyos ruháit. Ez így sokkal tisztább képet ad az auráról, és
nem zavarnak be a ruha színei. Ilyenkor tiszta és erős színeket látok ezekben az
aurákban, amelyek a meztelen bőrből sugárzódnak ki. A meztelen bőrnek nincs
színe, így nem lenne képes semmiféle színes utóképet létrehozni. Hogy őszinte
legyek, az aurikus színek, amelyeket a színek és az emberek körül látok, még
azután is ott vannak a látómezőmben, amikor már másfelé nézek vagy becsukom a
szemeimet. Ez egy színes utókép - de ezt az aura színeire való bámulás hozza
létre. Ez tehát az aura utóképe.
Egy másik érdekes dolog: Az aura utóképének a színei, amelyek az élő
emberi aura megfigyelésekor a szemembe égnek, ugyanolyan színűek, mint az aura
színei, tehát nem az aura komplementer színei, hanem az aura eredeti színei.
Ha tehát, a szemben található
pálcikák és csapok színvesztesége okozza az utóképeket, akkor ez hogyan
történhet meg?
Egy szerintem jobb módja a komplementer színek utókép-hatásának a
megmagyarázására a " lassú aurikus színek"
fogalom bevezetése. Ha erősen bámulsz egy színre, az aurikus színe lassan
bevésődik az agy látóközpontjába. Nem a szemek azok, amelyek kimerülnek a
színekből, hanem az aurikus szín nyomódik bele az agy látóközpontjába. Az
utóképek, amelyek megjelennek, amikor az elsődleges színekre bámulsz, ugyanazok,
mint azok az aurikus színek, amelyeket ezek a színek generálnak. Az e színek
közti hasonlóság szintén támogatja ezt az elméletemet. Miért is lennének
különbözőek? Az auralátás kezdeti szakaszaiban erős utókép-hatásokat fogsz
tapasztalni. Ezek az utóképek rátapadnak és követik a látómeződet, és látni
fogod őket akkor is, amikor behunyod a szemeidet vagy másfelé nézel. Ezt nevezem
én "lassú aurikus képhatásnak"
- ezt a jelenséget a hosszú ideig egy dologra történő intenzív bámulás
idézi elő, miközben próbálod elsajátítani az auralátás alapjait.
Az utókép-hatások csökkenni fognak a későbbiekben. Miután az alaptechnikát
elsajátítottad, a legtöbb utókép-hatás el fog tűnni. Aztán, ahogy a
szemöldökközpont fejlődik és stimulálva lesz a használata folyamán, még tovább
csökkennek az utókép-hatások, amíg végül már csak igen nehezen lehet majd őket
észrevenni. De egy nagyon halovány utókép-hatás mindig jelentkezni fog, ha
erősen tanulmányozod az aurát. Ez elkerülhetetlen, amikor feszülten figyeled az
aurát, megpróbálván rájönni a titkaira. Az aurikus látás természete és a normál
optikai látási folyamatnak a belekeverése miatt, mindig jelentkezni fog gyenge
utókép-hatás. Ez még akkor is megtörténik, amikor az auralátás egy fejlettebb
szakaszába érkezel.
Néhány végső megjegyzés az utóképekről:
Az aura megjelenésének a módja teljesen más, mint ahogyan az utókép jelenik meg.
A meztelen bőrből épül ki és ott gomolyog - nem halványodik el lassan a
látómeződben, mint ahogy az utókép -, a szemed előtt növekszik. Az élő aura
színei nem holmi halovány árnyékként kezdenek megjelenni, lassan belekúszni a
látómeződbe és aztán egyre mélyülni és erősebbre növekedni. Ez egyetlen sűrű
szín, már az első megjelenésekor, olyan mint egy vékony fénycsík a bőr peremén -
amely az éterikus aurát jelzi, és amely közel van a bőrhöz, s teljes méretében
akár 2-3 lépésnyire is kiterjedhet. De az aura nem csak egy halvány körvonal a
bőr körül, hanem egy nagy ragyogó színfelhő egyedi sűrűséggel és mélységgel. És
végül, ha miközben az aura megjelenik, lassan fókuszt váltasz vagy pislantasz,
azonnal eltűnik - és csak néhány másodperc múltán jelentkezik újra - míg egy
utókép nem tűnik el.
7. Periférikus
Látás
Az aurát a periférikus
látásunkkal láthatjuk és ha direkt az aurára fókuszálunk, akkor az aura nem lesz
látható. Ahhoz, hogy láthasd az aurát, egy kicsit a szemlélt tárgy mögé és mellé
kell nézned. A periférikus látómező nagyon érzékeny a mozgásra, sokkal jobban
mint a fókuszált központi látómező. Képes érzékelni az olyan finom és rendkívül
gyors mozgásokat is, amelyet a központi fókuszált látómező nem. A periférikus
látás rendkívül érzékeny a különböző finomenergiákra is, amelyek körülvesznek
bennünket.
A legtöbb emberrel már történt olyan, hogy valamilyen mozgást láttak a szemük
sarkából, de mikor odanéztek és ráfókuszáltak, már semmi sem volt ott.
Mi történt?
-
Egy tárgy auráját látták megjelenni.
-
Egy szellemi entitást láttak manifesztálódni a közelükben, és érzékelték az
energiáját a sokkal érzékenyebb periférikus látómezejükkel.
8. Dr. Kilner
Egy angol orvos, Dr. Walter J.
Kilner 1911-ben, különböző színeket használt arra, hogy stimulálja az aurikus
látását. Dr. Kilner arra használta az aurikus látást, hogy megkönnyítse vele a
páciensei egészségi állapotának a felmérését. Ehhez dicyanin képernyőt használt.
A dicyanin, a szénkátrányból nyert festékanyag. Ezek a képernyők két üveglapból
álltak, amelyek közé beszorította ezt a dycianin festéket. Úgy találta, hogy
ezen képernyők használatával - ő aura szemüvegeknek hívta őket - fejleszteni és
stimulálni tudja az aura látásának a képességét. E képernyőkön keresztül nézett
néhány percig egy erős fényforrást. Aztán, amikor ránézett a pácienseire, látta
az aurájukat. Ekkor lejegyzett minden változást és abnormalitást az aurájukban
és összehasonlította az egészséges emberektől vett auraképekkel. Ez segített
neki diagnosztizálni a betegségeket még a nagyon korai szakaszokban is, mielőtt
még az aktuális tünetek fizikai szinten jelentkeztek volna. Dr. Kilner néhány
különböző színű képernyőt használt, valamint azok kombinációit. A különböző
színű képernyők az aura különböző rétegeit mutatták meg számára. Ezenkívül
használt még erős fénnyel megvilágított színes ruhaanyagokat is. Egyik ilyen
ruhaanyagra meredt rá, miután felkészítette a szemeit a képernyői segítségével.
Ezek a ruhadarabok egy fantomdarabot hoztak létre, más színnel, amely megjelent
a látómezejében. Olyan voltak ezek a látómezejében megjelenő fantom ruhaanyagok
(utóképek), mint kis ablakok, amelyeket mozgatni lehetett a tekintet
mozgatásával, és így ki tudta emelni a célszemély aurájának különböző pontjait.
Ez egy másfajta nézetet (megfigyelési lehetőséget) biztosított az aura azon
pontjában, amelyre figyelni kívánt.
Hogyan működik ez?
Azzal, hogy ezeken a képernyőkön át figyelt egy erős fényforrásra, Kilner
elárasztotta a szemeit a képernyő színének a komplementer színeivel. Ez
szuperérzékennyé tette a szemeit arra a bizonyos színre, és lehetővé tette
számára, hogy azt a színt láthassa a páciensei aurájában is. A különböző színű
képernyők különböző színeket engedtek látni az aurában. A színes
ruhaanyag-darabok lehetővé tették számára, hogy láthasson egy új színárnyalatot
az aurában (a színes ruhadarabok negatív színeiből kivonva a képernyő eredeti
színét. Ez a kis fantomablak mozgatható volt a páciens körül, a tekintet
változtatásával, miközben megvilágította a megfigyelni kívánt aurarészt.
Az érdekes az volt Dr. Kilner munkájával kapcsolatban, hogy néhány hónapnyi
használat után, úgy találta, hogy egyre kevésbé van szüksége a képernyőkre.
Miközben folyamatosan nézte az aura-szemüvegével az aurát, stimulálta a
szemöldökközpontját és tökéletesítette azt a vizuális technikát, amely az aura
látásához szükséges. Végülis teljes aurikus látást szerzett és többé már nem
volt szüksége aurikus szemüvegekre ahhoz, hogy láthassa az aurát.
Megjegyzés: Én nem tudom leellenőrizni az eredeti aura szemüveg
hatásosságát, mivel soha nem láttam egyet sem. De kísérleteztem egyel, amit én
magam csináltam néhány évvel ezelőtt. Két üvegdarabot használtam, közéjük
mélykék festéket öntve, és az üveg széleit elreteszelve szélfogó tömítővel.
Követtem Kilner utasításait, egy erős fénybe néztem ezen az üvegen keresztül,
stb. Úgy találtam, hogy a szemeim túlságosan is érzékenyek lettek tőle, ezért
abbahagytam a használatukat. Viszont azt kellett észrevennem, hogy ezek valóban
működnek, mert tapasztaltam néhány érdekes aurikus hatást. De úgy láttam, hogy
ez a gyakorlat nem túl egészséges. Fájdalmas égető érzést okozott a szememben,
így azt a következtetést vontam le, hogy akár károsíthatja is a szemeimet.
Könyvében, Kilner külön fel is hívja a figyelmet erre kellemetlen mellékhatásra
- az égő, túlérzékeny szemekre.
9. Az Emberi
Aura
Az emberi aura egy energiamező,
amely körbeveszi az emberi testet, és visszatükrözi a finom életerő-energiákat,
amelyek benne és körülötte működnek. Olyan ez, mint a mágneses mező, amely
körbevesz egy egyszerű mágnest. Mint a mágneses mező is, az aura is a fizikai
anyagon belül generálódik, de kihatással van rá a környezet is. Az auránkon
árfolyó energiák tesznek bennünket olyanná, amilyenek most vagyunk, és az aurára
kihatással van az életstílusunk, a környezetünk, és az életkörülményeink is. Az
aura visszatükrözi a szervek működését, egészségi állapotunkat, mentális
aktivitásunkat, és érzelmi állapotunkat. Jelzi a betegségeket - jóval azelőtt,
mielőtt még a tünetek fizikai szinten is jelentkeznének. Az aura ereje és
tulajdonságai attól függnek, hogy mennyi és milyen minőségű energia folyik át
rajta.
A fő aura
A fő emberi aura a test körül helyezkedik el, rétegszerűen. Képzelj el egy
személyt vékony színes fénykarikákkal maga körül és már meg is van, hogyan néz
ki az aura. A fő aura az elsődleges energiaközpontokból (csakrákból) sugárzódik
ki. A különálló színrétegeket nehéz látni anélkül, hogy kifejlesztenéd a
magasszintű aurikus látásodat, és nem árt, ha az aura látásához szükséges
ideális körülmények is mind jelen vannak.
Az éterikus aura
Közel a bőrhöz van az éterikus aura. Ezt sokszor egészséghűvelynek is nevezik.
Ez úgy néz ki (aurikus látással nézve), mint egy halvány és keskeny fénycsík,
közel a bőrhöz, a test vonalait követve. Ez általában nem vastagabb fél inchnél
- a személy egészségi állapotától függően. Olyan, mint egy sűrű, halvány
füstszerű valami, ami a bőrhöz tapad. Ez a az energiatest látható része
összezsugorodott állapotában. Alvás közben az éterikus aura kinyílik és kitágul
(nagyobb és finomabb lesz), azért, hogy vitalitást szívjon magába és aztán
tárolja azt (univerzális energia). Alvás után az energiatest becsukódik és sűrű
burkot képez a fizikai test körül, közel a bőrhöz. Ez tárolja mindazt az
energiát, ami a fizikai életbenmaradáshoz kell. Az energiatest végeredményben
olyan, mint egy élő, tárolásra szolgáló akkumulátor. Alvás közben automatikusan
feltöltésre kapcsol, és kicseréli az elhasználódott energiákat.
10. Az Energiaközpontok
(Csakrák)
Az elsődleges energiaközpontok
(csakrák) az energiatest nem-fizikai szervei. Legalább hét elsődleges
energiaközpont van, és 300 másodlagos- és mellékközpont, szétszórva az egész
emberi testben. Ezek együtt adják a nem-fizikai energiaszervek bonyolult
hálózatát. Ezek mind össze vannak kapcsolva egymással az energiacsatornák vagy
meridiánok segítségével. Ezek a központok és csatornák (meridiánok) már fel
lettek térképezve a kínaiak és más keleti népek által, évezredekkel ezelőtt. E
energia-térképek modern verzióit még ma is széles körben alkalmazzák az olyan
alternatív gyógyászati eljárásokban, mint az akupunktúra és a reflexológia. Az
elsődleges energiaközpontok össze vannak kapcsolva a fő belső szervekkel,
mirigyekkel, idegekkel és a gerincoszloppal. A másodlagos és mellékcsakrák össze
vannak kötve az izületekkel, mirigy- és idegfürtökkel az egész testben. Vannak
aktív energiaközpontok, amelyek átalakítják és szolgáltatják az energiát, így
táplálva a többi energiaközpontot, és így gondoskodnak az életfolyamatokról - a
fizikai és a nem-fizikai életfolyamatokról is. Vannak tárolóközpontok,
kommunikációs központok, és a az energia befogadására szolgáló központok is,
amelyek az energiatestbe szívják az energiát a körülöttünk lévő
energiaforrásokból.
Néhány energiaforrás: Az
élelem, víz, oxigén, napfény, bolygó-energia, kozmikus energia, szeretet, szex,
zene, stb. Ezek az energiaforrások közül néhány nagyon finom és nehezen
érzékelhető, de mind-mind szükséges a kiegyensúlyozott élethez.
Az energiaközpontok láthatatlanok a csupasz szem számára, de eléggé erősen lehet
érezni őket, amikor aktívak (pulzáló monoton érzéklet). Amikor az energiát
tudatosan elmozdítod egyik központból a másikba, ezt többféleképpen érzékelheted:
- gyorsan áramló vízfolyam-érzet, egyre terjedő melegségérzet, egy
bizsergő-csiklandó érzés, vagy ezek kombinációja. Az energiaközpontok láthatóak
is - aurikus vagy tisztánlátó látással - mint intenzív színes fényekből álló
forgó örvény.
Minden energiaközpontnak külön feladata van az energiatestben. Ezek összhangban
dolgoznak a többi fő- és mellékcsakrával is. Minden központ egyedi, de szerves
része az energiatestnek. Mind együtt dolgoznak az egész energiatest érdekében,
mint ahogy a fizikai szervek- az agy, szív, tüdő, vesék, mirigyek, stb. - a
fizikai test egészségéért. Az energiatest nagyon bonyolult. Valamilyen módon
hasonlít egy elektromos szerkezethez. Energia folyik be az elektromos
szerkezetbe a meridiánokon keresztül, amelyek hozzá vannak kötve az áramkörhöz.
Ezek a vezetékek szállítják az energiát az összes elektromos alkatrészhez (csakrákhoz):
diódákhoz, ellenállásokhoz, kondenzátorokhoz., stb. Az energia közben állandóan
átalakul, megnövekszik vagy áttranszformálódik,
ezeknek a részeknek a segítségével - azért hogy megfeleljenek azoknak az
igényeknek, amelyeket az a szerkezet megkövetel, s hogy így az egész egység
megfelelően működjön. Egy egyszerű energiaközpont olyan, mint egy egyszerű
elektronikai alkatrész. Felveszi az energiát a környező alkatrészektől és
megváltoztatja az értékét. Megnöveli az energiát, változtatja valamilyen módon,
átalakítja valami mássá, amelyre a teljes egységnek szüksége van. Minden
energiaközpont felveszi a számára megfelelő energiát az energiatest más
központjaitól és egy teljesen más típusú energiát generál belőle - más értékűt
és színűt - attól függően, hogy mire van szükség. Minden energiaközpont ereje és
hatékonysága az egyes személyekben, a személy életvitelétől függ - a
természetétől, egészségétől és életstílusától, szellemi, morális és pszichikai
fejlettségétől. A csakrák által generált energia az aurába sugárzódik ki,
összekeveredik és ez okozza az aura domináns árnyalatát. Ez a domináns árnyalat
az, amelyet aurikus látással leggyakrabban látunk.
A 7 fő energiaközpont:
Csakrák |
Elhelyezkedése |
Színe |
1. Alap |
A gerincoszlop alapjánál (az
ánusz és a külső nemi szervek között) |
|
Piros |
2. Lép |
A köldök övezetében |
|
Narancs |
3. Solar Plexus |
A szegycsont alapjánál
(kezdeténél) |
|
Sárga |
4. Szív |
A szívközpontban |
|
Zöld |
5. Torok |
A torok alapjánál, épp afölött
ahol a mellkashoz csatlakozik |
|
Kék |
6. Szemöldök |
Pontosan a homlok közepén (a
szemek között) |
|
Lila |
7. Korona |
Az egész fejtetőn |
|
Arany |
Néhány megjegyzés a csakrákról:
-
Minden elsődleges csakra nagyjából tenyérnyi nagyságú
-
Minden elsődleges csakrának több funkciója is van (szirma)
-
Az, hogy az aktív elsődleges csakrákat pontosan hol érzékeljük, változhat
kissé - attól függően, hogy az energiaközpont épp melyik része (szirma) aktív.
Például a lépközpont általában a gyomorszáj és a szeméremvonal között érezhető.
A szemöldökközpont pedig a szemöldökök között nem pedig az aktuális szemöldökön.
11.
Az Emberi Aura És A Színek
Az emberi aura nagyon érzékeny
a színekre. Reagál a ruhánk és a környezet színeire is. A színek befolyásolják
az energiatest finomenergiáit. Emiatt van az is, hogy bizonyos színeket jobban
szeretünk, másokat meg kevésbé, és ez határozza meg azt is, hogy milyen ruhákat
veszünk fel szívesen, és milyen környezetet alakítunk ki magunknak. Ez az
érzékenység minden embernél más, attól függően, hogy mennyire érzékeny az
aurájuk és ők maguk. A nők általában sokkal finomabb és érzékenyebb aurával
rendelkeznek, mint a férfiak. Ezért a színekre is sokkal érzékenyebbek, Egy
nagyon érzékeny személyre nagyon erős hatással lehetnek a színek. Ha ilyen
emberek olyan színű ruhákat hordanak, amelyek túlságosan ütköznek az aurájukkal.
akkor akár fizikailag is megbetegedhetnek ettől. A színek az érzelmekre is
kihatnak. A falak a modern kórházakban és egyéb egészségügyi intézményekben
olyan színűre vannak festve, hogy nyugtatólag hassanak az izgatott és zavarodott
emberekre. A lágy pasztell árnyalatokat, a kéket és a rózsaszínt használják
legsűrűbben, mivel ezek nyugtató hatása közismert.
Az alap színárnyalatok
Az aura alapvető színárnyalatát nevezzük az aura domináns színének. Ez a
leginkább látható szín, ezt a csakrák által generált színek egyvelege alkotja.
Természetesen a domináns színen kívül, még sokféle más szín is van egy személy
aurájában, de ez az ami általában elsőre látható.
Sok ember úgy gondolja, hogy az embereket kategorizálni lehet az aurájuk
domináns színe alapján.
Például:
Piros - érzékenység, egészség, vitalitás, nyers energia
Narancs - érzelem
Sárga - személyes vonzerő, mentális erő, intellektus, erős személyiség
Zöld - szellemiség, lelkiség, szeretet, természetes gyógyító, közeli kapcsolat a
természettel
Kék - magasan fejlett szellemiség, vallásos, természetes tanár, gyógyító
Lila - nagyon magas fejlettségű szellemiség, pszichikus, tisztánlátó, vallásos,
tanító és gyógyító
Arany - talán a legmagasabb fejlettségű szellemiség és pszichikus képességek -
szakértő
Én úgy találtam, hogy ez a fajta kategorizálás nem igazságos és teljesen
félrevezető lehet. Az egyéni színek jelentése jól ismert. Úgy találtam, hogy az
emberi aura egy olyan bonyolult és állandóan változó szerkezet, hogy lehetetlen
ilyen egyszerűen kategorizálni az alapján valakit. Elmondom mire gondolok.
Például: Adott egy személy akinek a kék a domináns szín az aurájában, de
jelenleg épp érzelmi krízist él át ezért az aurája el lesz árasztva nagy
narancssárga foltokkal. Ez egy időleges állapot, és mikor a krízis megszűnik, az
aurája ismét vissza lesz állítva természetes kékre. De ha ilyenkor nézi valaki,
akkor könnye azt hiheti, hogy a narancs az aurájának a domináns színe.
Nagyon sok dolog van, ami
időlegesen megváltoztathatja az aura megjelenését - néha csak egy órára, máskor
meg többre. Az áhítatos imádkozás például, magas szellemi gondolatokat és mély
szellemi szeretetet generál. Egy instabil, érzelmektől túlfűtött domináns és
erőszakos személy, akinek mondjuk az aurája természetesen állapotában piros és
narancs, fekete sávokkal benne, most szintén képes generálni magas szellemi
színeket az imádkozás alatt. Ez időlegesen elönti az aurát, és olyan kinézetet
kölcsönöz az aurájának, mintha ez a személy egy magasan fejlett spirituális
ember lenne - pedig csak az imádkozás hatására elrejti az igazi színeit és igazi
természetét.
Példák az aura domináns színének az időleges megváltozására:
Jock esete:
Jock egy általam néhány évvel ezelőtt megismert fiatalember. Ő egy nagyon
egészséges és érzékeny ember volt, de nagyon érzelmileg nagyon instabil, sok
problémával. Jock mély gondolkodó volt, sokszor elbeszélgettünk az élet
értelméről és az univerzum természetéről. Ilyenkor sűrűn láttam az auráját egy
szeretettel teli szellemi kéknek. Aztán amikor egyszer Jock megivott pár italt
(alkoholt), nagyon agresszív lett és veszélyes. Ilyenkor az aurája dramatikusan
megváltozott, pillanatok alatt, egy erős dühös pirosra, nagy narancs foltokkal
és fekete sávokkal. Még csak nyoma sem maradt az eredeti kék aurájának. Ez a
piros, narancs, és fekete szín egész addig megmaradt, amíg teljesen le nem
nyugodott és ki nem józanodott.
Dan esete:
Dan egy barátom volt, természetesen zöld aurával
rendelkezett. Amikor Dannak valamilyen problémája volt, sokat rágódott rajta, és
az elméje túlhajszolta magát, miközben megoldást próbált találni a problémájára.
Ilyenkor az aurája átváltott erős sárgára, nagymértékben elárasztva az auráját.
És mikor megtalálta a probléma megoldását, az aurája azonnal visszaváltott az
eredeti zöldre. Sokszor megfigyeltem ezt, miközben sakkoztunk. Mindig amikor
nehéz helyzetbe került, az aurája sárgává változott.
Kertészkedés
Amikor kertészkedtem - és sok fizikai kontaktusban voltam a növényekkel - a
kezem és az alkarom körüli aura szeretettel teli zöld színűvé vált. Ez a zöld
néhány óra múlva aztán eltűnt. A növényekkel való közeli kapcsolat, úgy tűnik
kihatással van az energiatestre. Lehet, hogy innen ered az a mondás, amelyet a
kertészkedni szerető emberekre mondanak: "Zöld ujjai
vannak."
Ezek a példák jól mutatják az emberi aura változékony természetét. Az aura a
változó visszatükröződése az emberben végbemenő energiaaktivitásoknak. Ezt a
visszatükröződést a szemöldökközpont érzékeli, majd pedig a látóközpont
értelmezi, és létrehoz egy színekben gazdag aurát. Az egészség, hangulat, erős
gondolatok, érzelmek, kábítószerek, és más behatások, stimulálják az
energiamintázatokat az elsődleges és másodlagos energiaközpontokban. Ezek a
különböző mintázatok megváltoztatják a teljes minőségét az aurában
visszatükröződő energiának. Ez sok különböző színt generál - amelyek
megváltoztathatják az aura domináns színét is.
Ruházkodás
Ruhán keresztül lehetetlen az aurát tisztán látni. A színes ruhák által generált
aurikus színek hatással vannak a személy aurájára. Ez interferenciát okoz, amely
blokkolja és megváltoztatja az aurában áramló energiákat természetes folyamát.
Például: Egy kék póló elárasztja a viselője auráját sárgával - megváltoztatva az
aura kinézetét. Még a semleges színek is blokkolják és elhomályosítják az aurát
- tompává és nehezen láthatóvá teszik azt. Például, ha egy piros pólós személyt
figyelsz, akkor az aurája nagy része zöld lesz. Ez mutatja, hogy miért is a
legjobb meztelen bőrű embereknél figyelni az aurát - az sokkal tisztább képet
ad. Amikor egy színes anyagot viselsz, a közvetlen közelében megfigyelhető
színek azok a negatív aurikus színei. Az aura igazi színei e színek körül
jelennek meg. A negatív aurikus színe az anyagnak és az igazi élő aura hatnak
egymásra, és együtt megváltoztatják az aura természetes színét.
12.
Betegségek
Betegség
Ez sokféleképpen jelentkezhet az aurában, néha már hetekkel vagy vagy hónapokkal
a fizikai tünetek megjelenése előtt. Egy fülfertőzés például úgy jelenik meg az
aurában, mint egy fokozatosan vastagodó (nagyobbodó) árnyék a fül fölött, a fej
mellett. Ezt már néhány nappal azelőtt látni lehet, mielőtt bármilyen fizikai
tünet megjelenne. Ez az árnyék egy halványszürke foltként indul, de aztán egyre
nagyobbodik és sötétedik. Ez végül egy sötétzöld, tenyérnagyságú folttá fog
átalakulni. Ahogy a fertőzés súlyosbodik, a foltban piros és narancs csíkok
(sávok) jelennek meg, esetleg pöttyök és szikrák. Az árnyék az aurában az első
figyelmeztető jele lehet bármiféle közeledő egészségügyi problémának. A
sötétzöld szín, piros és narancs csíkokkal, esetleg pöttyökkel és szikrákkal,
fertőzésre utal.
Halál
Amikor egy személy haldoklik, az aurája drasztikusan megváltozik. Megfigyeltem
olyan emberek auráját, akik a rák végső fázisaiban és más halálos betegségekben
szenvedtek, és már csak néhány hetük volt hátra. Az első észrevehető változás,
amikor az aura egyre gyengébb és halványabb lesz. A következő (a hosszú
lefolyású betegségeknél) úgy egy héttel a fizikai halál előtt, az aura elkezd
szétterjedni és változni. Átváltozik gyönyörű (nagyon halvány) tejszerű kékké,
és halvány apró ezüst és fehér szikrákkal lesz teli. Ezek a szikrák fellobbannak
és csillámlanak a beteg egész környezetében. Minden szikra csak a másodperc egy
töredékéig látható.
Megjegyzés: Egy haldokló aurája nagyon halvány tej-kék. Ez nagyon halvány
és gyenge, nagyon nehéz látni. Előfordul, hogy egy személy körül halványkék
aurát látunk és ő mégis egészséges A halványkék aura tehát nem feltétlenül
jelenti azt, hogy az illető meg fog halni. Egy haldokló aurája egészen
különbözik egy normális egészséges halványkék aurától. Egy haldokló aurája
egyetlen színből áll, ás sokkal nagyobb, mint a normális aura, és nagyon
tejszerű és halvány.
Amikor már közelebb van a halálhoz, az aura elkezd pulzálni, összevissza
kitágulni és összehúzódni. Néha akkora, hogy az egész szobát betölti, és inkább
már atmoszféraszerű lesz, mintsem auraszerű. Máskor meg annyira összeszűkül,
hogy szinte láthatatlan lesz az aurikus látás számára. Napról napra egyre
halványabb és finomabb lesz, és az apró ezüst és fehér szikrák is egyre
finomodna és növelik a frekvenciájukat. Ilyenkor erős aktivitás van az összes
energiaközpontban. Az energiatest felkészíti önmagát a végső elválásra - a
fizikai test elválását a nem-fizikai testtől (szellem). Ilyenkor néha gyenge
színhullámzás és halvány színes szikrák, mint holmi pasztell-szökőkutak,
hullámzanak és áramlanak ki az elsődleges csakrákból. A csakrák ilyenkor
rázkódnak és elkezdenek egy sokkal magasabbszintű és sokkal finomabb energiát
generálni. Ez jelzi a rövidesen bekövetkező végső elválasztódást, amikoris a
szellem elválik a fizikai testtől - amit mi halálnak nevezünk.
A fent leírtakat nem szabad összekeverni a normális halványkék aurával és
szikrákkal, amelyeket az egészséges aurában lehet látni. A fent leírtak nem
láthatóak bármely normál fejlettségű aurikus látással, hanem szükség van egy
bizonyos fokú tisztánlátásra is, a képességre, hogy láthassuk az elme szeme
által érzékelt víziókat. Néha (ez változó), a fizikai halál előtt, az aura
majdhogynem láthatatlanná válik az aurikus látás számára. Csak egy nagyon
gyenge, nagyon halvány fény lesz látható, közel a bőrhöz. Ez a megmaradó
éterikus anyag, amely a fizikai testhez kapcsolódik. De ettől függetlenül, még
ilyenkor is állandóan intenzív aktivitás folyik az energiatestben, csak ez már
nem látható a a normális aurikus látással. Az aura most már egy sokkal
magasabbszintű valóságba sugározza ki önmagát - egy másik dimenzióba.
Tisztánlátó és asztrális látás szükséges ahhoz, hogy ezeket az
energiaaktivitásokat képesek legyünk végigkövetni a halál utolsó folyamataiban
is. A halál pontos pillanatában, ha közelről szemléled, látni fogsz egy nagyon
gyenge és halvány ködszerű, páraszerű valamit kiemelkedni a testből és gyorsan
eltűnni. Ez, a szellem, amint épp elhagyja a fizikai testet. Ez a halvány
ködszerű pára a visszamaradt éterikus anyag, amely a szellemi testhez
kapcsolódik, amint az lecsatlakozik. Az, hogy ezek a változások az aurában mikor
kezdenek észlelhetővé válni, nagyban függ a betegség fajtájától, a lefolyási
idejétől és a haldokló személy életerejétől. Ezek együtt felelősek a halál
lezajlásának a gyorsaságáért. Néhány feltétel meglétével, ez az egész folyamat
nagyon gyorsan is lefolyhat, sokszor néhány óra alatt. Más feltételek esetén,
néhány napig vagy akár hónapokig is eltarthat.
13. Szellemi Energia
Mindig sok szellemi energia és
aktivitás veszi körül a haldokló személyeket, napokkal vagy hetekkel a haláluk
előtt. A szellemi aktivitás mennyisége úgy tűnik nagyban függ az adott személy
hitrendszerétől. és a morális, spirituális és pszichikai fejlettségétől. A
legerősebb ilyen aktivitás, amit valaha is éreztem - magasszintű szellemi
energia és aktivitás -, a haldokló gyermekek körül van. A gyermekek úgy tűnik,
hogy sokkal inkább tisztában vannak azzal, hogy ők valójában szellemi lények,
mint az őket nevelő szüleik. Mi, felnőttek, úgy tűnik, hogy egyre többet
vesztünk ebből a tudatosságból - a szellemi és isteni természetünkből - ahogy
öregszünk. Sok haldokló gyermek mellett voltam ott az utolsó perceiben. Meg sem
tudom fogalmazni, milyen érzés volt ott lenni mellettük az utolsó
pillanataikban, mintha egy szent jelenlétében lettem volna - ez a dolog jóval
túlnyúlik az én szegényes felfogóképességemen a valóságról. A gyermekek
különleges bölcsességet és magasszintű szellemi megértést birtokolnak, tesznek
magukévá ilyenkor - és nem félnek a haláltól. Soha nem tudtam megfigyelni egy
haldokló auráját, aki épp akkor szenvedett valamilyen balesetet vagy
szerencsétlenséget, ezért a halál e fajtájáról nem tudok mit mondani.
Túl korai halál
Ismertem olyan egészséges embereket, akik hirtelen haltak meg, szélütéstől,
szívinfarktustól, vagy agy aneurizmától. Megfigyeltem őket néhány nappal vagy
héttel a korai haláluk bekövetkezte előtt. Észrevettem néhány hasonló változást
a haldokló személyekkel kapcsolatban. Nagy tejszerű halványkék kitágult aura,
ezüst és fehér szikrák, és sok spirituális energia és aktivitás volt körülöttük.
Ezek az emberek nem voltak betegek. Mindannyian egészségesek, vitálisak voltak,
de mégis valami érezhető volt körülöttük - egy megfogalmazhatatlan atmoszféra
lengte körül őket. Minden esetben úgy tűnt, hogy intuitív módon (de nem
tudatosan) tisztában voltak vele, hogy az idejük ezen a világon lejárt.
Megtettek minden szükséges dolgot, rendezték, rendbe hozták a kapcsolataikat.
vagy valamilyen módon megfelelő irányba terelték a dolgokat, néhány nappal vagy
héttel a bekövetkezett esemény azaz halál előtt.
14.
Miért Nem Képes Sok Ember Látni Az Aurát, Vagyis Hol Rontják El?
A legfőbb oka ennek az, hogy az
emberek azonnal az emberi aurát akarják látni. Az emberi aura nem jó
gyakorlóterep egy kezdő számára.
Általában a következő történik:
Egy önkéntes nyugodtan ül és vár hosszabb ideig, amíg te erőlködve bámulod, hogy
megpillanthasd végre az auráját. Próbálsz relaxálni és koncentrálni - és
tökéletesíteni egy trükkös vizuális technikát - mindezt egyszerre. A
tudatalattid közben azon aggódik, hogy vajon mit gondolnak mások rólad. Vajon
unalmas számukra? Türelmetlenek? Talán azt hiszik, hogy bolond vagy, vagy hogy
nem vagy képes rá? Vagy mindkettőt egyszerre? Ezek a feszültségek, finom gátakat
alakítanak ki benned és megakadályozzák a relaxált állapot elérését, amely az
aura látásához kell. Eredmények elérése ilyesfajta nyomás alatt, kezdőként,
majdhogynem lehetetlen.
Itt egy e-mail egy fiatalembertől. Ez bemutatja a legtöbb félreértést, amelyet
az aura első megpillantásakor tapasztalnak.
David: Közgazdaságtanon ültem, amikor egy halvány fehér fényt láttam az
előadó feje körül (nem igazán tudom ezt leírni), körbevette a fejét oldalról.
Ezután egy hasonlót láttam, amely az egyik tanulóból jött, amely a tanár előtt
ült, de a tanuló körül kékes színű volt. Tovább nézelődtem, és akkor erős sárga
fény jelent meg a feje körül. De aztán láttam, hogy a számítógép monitorjából is
hasonló fehér fény jön ki. Elsőre azt reméltem, hogy az aurát látom, de amikor a
monitorok körül is láttam, kétségeim támadtak.
Robert Bruce: Minden élő és élettelen dolognak
van aurája, beleértve a monitorokat is. Az oka annak, hogy láttad az aurát,
valószínűleg az volt, hogy unatkoztál, fáradt voltál, nagyon relaxált, amolyan
holdkóros állapotban voltál. A szemeid fáradtak voltak, nehezek, alig bírtad
nyitva tartani őket? Ezek a tökéletes feltételek az aura látásához.
David: Igen, pontosan így volt, az óra tananyaga egyáltalán nem érdekelt.
Csodálkoztam, hogy azt mondod, hogy az aurát láttam. Otthon megpróbáltam a tükör
elé állni és a saját aurámat látni, a barátaimét is megpróbáltam, de semmit sem
láttam. Azóta sem láttam az aurát, és ennek már vagy két hete. De van néhány
kérdésem. Kíváncsi vagyok milyen színű aurát adnak ki az élettelen dolgok. Talán
fehéret? Miért volt az aura erősebb a fejük körül?
Robert Bruce: Márpedig az aurát láttad. Az
élettelen dolgok által kibocsátott aura a tárgy színétől függően változik, de az
élettelen dolgoknak általában egyszerű, halvány krémszínű aurájuk van. Az aura,
amelyet az emberek feje körül láttál, az éterikus aura volt, amely halvány
krémszínű szín, általában halványkék árnyalattal.
Az emberi aura erősebb a fejnél két okból:
1. A ruha gátolja az aurát.
2. A fejrész általában meztelen (nincs ruha) és ez az a hely, ahol a sárga
intellektus szín a legaktívabb, amelyet nagyon könnyű látni. Ez a sárga változik
intenzitásában, a mentális aktivitástól függően, amely épp akkor zajlik a
megfigyelt személyben. A mentális aktivitás erősíti ezt a sárga szint. Lehet,
hogy azok a tanulók, akiket figyeltél, épp nagyon odafigyeltek az órára és
erősen gondolkodtak?
A levél lényege: David elkezdte látni az aurát, amikor fáradt volt és nem akarta
látni. Nagyon fáradt volt, unatkozott, és nagyon relaxált volt, alvajáró
állapotban volt kicsit. David próbált ébren maradni, és nyitva tartani a
szemeit. Szemének az erőltetett nyitva tartásával, erős mentális nyitóakciót
végzett a szemöldökközpont helyén - a szemek között. Ez stimulálta a
szemöldökközpontot és ezzel a relaxált, nem-fókuszált tekintettel egybekötve egy
spontán auralátást eredményezett nála. Amikor David később megpróbálta látni az
aurát, nem sikerült neki, mert túl éber volt és tudatosan próbálkozott, nem volt
relaxált állapotban, így nem működhetett az aurikus látás. Tartsd ezt észben,
miközben az első auralátással próbálkozol.
15.
Hogyan láthatjuk az aurát?
Ugyanazt az alapmódszert
használjuk a színek aurájánál is, mint minden más auratípus esetében, beleértve
az emberi aurát is. Ez a módszer része a teljes tisztánlátásnak is. Ezért is
olyan remek ötlet a színek aurájával kezdeni, mert ez jó alapot ad az emberi
aura látásához is. A színek aurája sokkal sűrűbb és ezért könnyebb látni, mint
az emberekét. Ez elősegíti az auralátó technika megtanulását, sokkal könnyebbé
és gyorsabbá téve a fejlődést, hogy később aztán a sokkal nehezebben látható
emberi aurán is elkezdhessünk gyakorolni. Ahhoz, hogy láthasd az aurát, képesnek
kell lenned relaxálni és koncentrálni egyazon időben, és el kell sajátítanod a
szemek fókuszálásának egy különleges, trükkös módját is.
Az aurán át kell bámulni - nem szabad közvetlenül ránézni!
Fény
Először is egy kis jófajta lágy fényre lesz szükséged a gyakorláshoz. Nem sűrű
füsthöz, hanem lágy fényhez. Nagyon fontos, hogy semmiféle erős fény ne
tükröződjön a szemeidben. A legjobb ha a fény mögüled vagy fölüled jön. Ha
például egy ablak van a szobádban, ami elönti a látómeződet és az egész szobát
miközben az aurát nézed, akkor az valószínűleg meg fog zavarni, és nagyon
megnehezíti majd az aura látását. Egy 100 wattos égő, amely fölüled és mögüled
árasztja fényét, tökéletesen megfelel.
1.lépés
Szerezz egy könyvet és borítsd be a külsejét egy erős elsődleges kék vagy piros
színű papírral. Állítsd fel ezt a beborított könyvet mondjuk egy asztalon, úgy
6-7 lépésnyire magadtól (kb. 2 méternyire). Kísérletezz a helyes távolsággal,
amíg meg nem találod a számodra megfelelő távolságot, de a minimum távolság 4
lépés kell, hogy legyen (1.2 méter). Győződj meg arról, hogy a háttér valamilyen
sima semleges színű fal. A háttér semmiképp ne legyen erős élénk színű fal, vagy
valamilyen rikító színű tapéta. Ha a fal színe nem megfelelő, akkor helyezz egy
semleges színű papírlapot vagy ruhát (lepedőt) a könyved mögé. Ezek közül
bármelyik tökéletesen megfelel e célra.
Megjegyzés:
-
A könyv csak támaszként szolgál a színes papírhoz, vagyis te a színes papír
auráját fogod látni, nem pedig a könyvét. Ha mondjuk egy téglát használsz a
könyv helyett, az is tökéletesen meg fog felelni, ahogy az is ha egy színes
papírdarabot függesztesz fel egy semleges színű fal előtt.
-
A piros és kék szín aurája a legkönnyebben látható, mert nagyon erős és élénk.
-
Az aura színének az erőssége és árnyalata a papír színének az árnyalatától és
erősségétől függően változik, ezért elsősorban, elsődleges erős színeket
használj.
-
Bármilyen erős színű tárgyat használhatsz erre: ruhákat, konyhai dobozokat,
játékokat, vagy négyzet alakú kivágott színes papírokat amelyeket a falra
akasztasz.
2.lépés
-
Csukd be a szemeidet, vegyél néhány mély levegőt és relaxálj. Amikor már elég
nyugodt vagy, nézz rá a könyvre. A szemeiddel ne fókuszálj semmire, egy kicsit a
könyvnek oldalt és mögé nézz. Olyan ez, mintha csak néznéd, de nem fókuszálnál a
mögötte lévő falra.
-
Az egész lényege az, hogy
teljesen relaxáld a szemeid fókuszát, és a tárgyat a periférikus vagy oldalsó
látómeződdel szemléld. Oldalsó látómező alatt a normális fókuszált látómező
szélét értem (néhány inchnyi csupán), nem pedig a szemed sarkán is túli részt. -
Lágyan tartsd meg ezt a tekintetet és relaxáld a szemeidet. Csak használd ezt a
relaxált fókuszt és ne próbáld erőltetni, megfeszíteni a szemeidet vagy a
homlokodat közben. Koncentrálj. Egy intenzív, de nagyon relaxált, nyugodt
tekintetre van szükséged, olyan tekintetre. mint mikor napközben révetegen
álmodozol.
Pislogás
Amikor pislantanod kell, pislants nyugodtan, mert különben a szemeidben
feszültség lép fel, és égni és könnyezni kezd. Pislants normálisan, a fókuszod
megváltoztatása nélkül, és ne legyél szórakozott. A pislantás hatására az aura
el fog tűnni- 1-2 másodpercre, de aztán gyorsan megjelenik ismét - ha nyugodt és
relaxáltan fókuszált maradsz. Megtanulni megtartani a fókuszodat, miközben
normálisan pislogsz, nagyon fontos része az aurikus látás elsajátításának.
A szemöldökközpont megnyitása
Mindenképp szükséges valamilyen szemöldökközpont-aktivizáló gyakorlat, hogy
stimulálni tudd a szemöldökközpontodat, hogy az érzékelni kezdjen. Ez teszi
lehetővé, hogy érzékeld a célszemélyt körülvevő energiákat - az aurikus
látásoddal. A színek auráját lehetséges látni enélkül is, de az élő dolgok
auráját elég nehéz - anélkül, hogy stimulálnád és megnyitnád a
szemöldökközpontodat.
Nagyon figyelj arra, ami most következik!
-
Emlékszel milyen érzés nagyon-nagyon fáradtnak,
teljesen kimerültnek lenni? Emlékszel milyen
érzés, amikor nem aludtál már napok óta, és nagyon nehezen tudod nyitva tartani
a szemeidet?
-
Emlékszel milyen érzés, amikor a szemeid állandóan maguktól le akarnak
csukódni? Milyen érzés küzdeni a szemeiddel azért, hogy nyitva maradjanak?
-
Ha visszaemlékezel és jobban megfigyeled milyen volt, észreveszed, hogy ez
egyfajta különleges érzettel párosul: olyan mintha egy
nehéz, homályos fátylat próbálnál fellebbenteni a szemeid mögött. Amikor ez
történik, a szemizmok nem reagálnak túl jól, ezért ez a cselekmény majdnem
teljesen mentálissá válik.
-
Ebben a pillanatban állj meg és emlékezz, milyen érzés ez.
-
A fáradt szemek küzdelme a nyitva maradásért egy erős mentális nyitóakciót hoz
létre a szemöldökközpont helyén - és így stimulálva lesz a harmadik szem.
Hogyan működik ez?
-
Ez a mentális nyitóakció a teljes testi tudatosságodat a szemöldökközpont
helyére fókuszálja.
-
Amikor a testi tudatosságod a test egyetlen pontjára összpontosul, és azt a
részt az elméddel manipulálod, akkor valójában az energiatestet stimulálod azon
a helyen - egyfajta dinamikus formában.
-
Ha ez a mentális nyitóakció elég hosszú ideig folytatódik, és elég mentális
erőkifejtés van mögötte, akkor a szemöldökközpontod (harmadik szem) elkezd
megnyílni.
-
Ha akkor csinálod ezt a mentális nyitóakciót, amikor relaxált vagy, és a
célszemély a látómeződben van - és nem nézel közvetlenül a célszemélyre - akkor
egy spontán auralátás fog megtörténni.
-
Ez a mentális nyitóakció hasonló - csak sokkal erősebb és hatásosabb - mint a
vizualizáció alapú csakra-megnyitó módszerek, amelyet a legtöbb szellemi
fejlődéssel és energiamunkával foglalkozó tanár tanít. A vizualizáció alapú
energiamunka a maga módján elég gyenge és korlátolt, és nehéz elsajátítani és
használni.
Most térjünk vissza a színes beborított könyvhöz!
Miközben folyamatosan, relaxált fókusszal nézed a kék vagy piros könyvet -
használd ugyanazt a mentális nyitóakciót,
amit fent ismertettem. Összpontosítsd a testi tudatosságodat a szemeid közé.
Érezd ezt a helyet az elméddel - koncentrálj minden érzékeddel, a teljes testi
tudatosságoddal erre az egyetlen területre.
Néhány hasznos tanács:
-
Gyengéden dörzsöld meg az ujjvégeiddel a szemeid közötti bőrfelületet, és
kicsit fölötte is, a szemöldökközpontodnál. Ez segít érezned azt a helyet, és
arra a pontra fókuszálnod a testi tudatosságodat.
-
Váltsd át a teljes testi tudatosságodat a szemeid közti területre -
koncentrálj oda, hogy tudatában legyél annak a területnek.
-
Mentálisan emeld fel azt az egész területet - mintha a szemeidet
kényszerítenéd, hogy nyíljanak ki - de ne engedd a fizikai izmaidnak, hogy
megfeszüljenek vagy bármi más módon reagáljanak erre a nyitóakcióra ( hisz ez
mind mentális cselekvés).
-
Különítsd el azt a mentális parancsot, amely a szemhéjaid felemelkedéséért
felelős. Szemléld magad közelről. Képzeld azt, hogy a szemeid nagyon nehezek, ás
engedd őket lecsukódni és kinyitódni őket párszor egymásután. Figyeld meg, hogy
mely izmok működtetik ezt a folyamatot. Most használd ugyanezt a mentális
parancsot - az elme alapú testi tudatosságot azon a területen - de anélkül, hogy
a szemhéjizmaid engedelmeskednének.
-
Csináld ezt újra és újra - emeld, emeld, emeld - mintha egy nehéz árnyas
fátyolt emelnél fel a szemeid mögött, a harmadik szemed elől.
-
Ismételd ezt a nyitóakciót újra és újra, de ne engedd meg magadnak - vagy
bármely izmodnak - hogy megfeszüljön vagy válaszoljon. Ez eleinte egy kicsit
trükkösnek tűnik, de kis gyakorlással könnyen elsajátítható.
-
Ez a mentális nyitóakció nagyon fontos. Ez az első lépés, ahhoz, hogy
megtanuld irányítani a szemöldökközpontodat és később akár az energiatestedet
többi részét - ha úgy döntesz, hogy ki szeretnéd fejleszteni a teljes
tisztánlátó és pszichikus képességeidet.
-
A kezdeti szakaszban úgy érezheted, hogy túl nagy területet emelsz meg a
homlokodnál. Még ha akár egy nagyobb területet is emelsz mentálisan - mert nem
tudsz pont a harmadik szem helyére koncentrálni -, akkor is lesz bizonyos
mértékű nyitó hatása a szemöldökközpontra nézve. Gyakorlással, képes leszel ezt
a mentális nyitóakciót csipán a szemöldökközpont területére szűkíteni.
-
Ha csinálod ezt a mentális nyitóakciót, stimulálni fogod vele a
szemöldökközpontodat - és aktivizálásra kényszeríted. A folyamatos relaxált
fókuszálás a megfigyelni kívánt személyre, ráhangolja a szemöldökközpontot a
személy által kisugárzott finomenergiákra. Ezek az energiák elektromos jelek
formájában az agy látóközpontjába jutnak, ahol értelmezve lesznek és mi a
személyt körülvevő színes fényburokként fogjuk érzékelni, azaz auraként.
-
Ha már elkülönítetted a megfelelő mentális nyitóakciót, és meg tudod
mentálisan csinálni, észre fogod venni, hogy a fátyol egyik oldalát könnyebb
lesz felemelni, mint a másikat - általában a jobboldalit könnyebb. Ezt az érzést
az agy két féltekéje okozza - egyiket könnyebb használni, mint a másikat. Ha ezt
a problémád tapasztalod, akkor alkalmazz az óramutató járásával megegyező
mentális forgó mozgást a szemöldökközpontod helyén, és így stimuláld. Ezt az
óramutató járásával megegyező forgó mozgást úgy értem, hogy ez egy belül a
szemöldökközpontod helyén lévő forgó mozgás. Használd ugyanazt a mentális
izomparancsot, mint a harmadik szem megnyitásánál, de most forgasd, mintha
mondjuk mentálisan izgatnád egy ceruzával.
-
A legjobb, ha váltogatsz a két módszer között - tehát a fő mentális nyitóakció
és a forgó mozgás között - amikor aktivizálni próbálod a szemöldökközpontodat. A
fő nyitóakcióra mindenképp szükség van azért, hogy ráhangolja a
szemöldökközpontodat az aurára.
Megjegyzés:
-
Emlékezz, hogy mindezek az energiastimuláló gyakorlatok a lokalizált testi
tudatosságodtól függnek, pontosabban a lokalizált felületi tudatosságodtól a
bőrödön. Képesnek kell lenned érezni ezeket a mentális akciókat megtörténni
ahhoz, hogy hatásosak legyenek.
Az első aura megpillantása:
-
Miközben a fent leírtakat csinálod, türelmesen tarts
fent a relaxált tekintetedet is, egy kicsit mellé és mögé nézz a könyvnek. Egy
idő után (néhány másodperctől pár percig terjedő idő alatt - a korai szakaszban)
látni fogsz valamilyen halvány csillogó jelenséget a levegőben, a könyv körül.
Aztán észreveszel egy halvány keskeny fénycsíkot kiépülni közel a könyv
pereméhez. Ez a könyv éterikus aurája.
-
Maradj relaxált továbbra is!
-
Ne válts fókuszt - semmiképp!
-
Ne nézz rá közvetlenül!
-
Pislants ha kell - az aura gyorsan vissza fog jönni!
-
Nemsokára egy világossárga (kék könyv) vagy egy világoszöld aura (piros könyv)
fog megjelenni, a halvány éterikus aura körül. Ha fókuszt váltasz, megfeszülsz,
vagy direkt ránézel az aurára, az aura azonnal el fog tűnni.
-
Az aurát a periférikus
látással tehát az oldalsó látómezővel kell nézni.
-
Ha valami történik és az aura eltűnik, ne izgasd fel magad. Csak figyeld
tovább, nyugodtan, és türelmesen, amíg vissza nem tér.
-
A korai szakaszokban az aura sokszor hajlamos teljesen eltűnni. Ez teljesen
normális. Tarts ki és egyre kevesebbszer fordul majd elő, ahogy egyre inkább
elsajátítod ezt a nézőtechnikát.
3. lépés - Az aurikus színek hatása egymásra
-
Miután elvégezted az első lépéseket, gyűjts össze néhány könyvet és borítsd be
őket, mindegyiket különböző elsődleges színekkel.
-
Minél erősebb a szín, annál jobb - annál erősebb lesz az aura is, és így
könnyebb lesz látni is.
-
Tanulmányozd ezeket a színes könyveket, egyszerre egyet, és írd le milyen
színeket látsz körülöttük.
-
Figyeld a könyveket, most kettőt egyszerre, és figyeld meg, hogy az aurikus
színek hogyan hatnak egymásra.
-
Mozgasd őket, keverd őket, helyezd a könyveket egymásra, mindenféle módon
figyeld meg őket.
4. lépés - Kisebb növények aurája
-
Szerezz egy növényt vagy friss virágokat és tanulmányozd az aurájukat. Az
aura, amit körülöttük fogsz látni, élő aura. Tartsd észben, hogy a levelekből és
szirmokból aurikus színek áramolnak ki. A narancs árnyalat, amit látni fogsz a
zöld részek körül (törzs, levelek) a zöld szín aurikus színéből jön - ez olyan
mintha egy zöld könyvet néznél. Néhány más szín, a virágoknál a szirmok színéből
származik majd.
-
Egy sokkal világosabb és jobban kivehető éterikus aurát és egy erősebben
csillogó, optikai jelenséget látsz majd a növények körül.
-
Az élő aurák sokkal finomabbak, ezért nehezebb őket látni, mint egy sima
színek auráját. Gyakorlással, a növények auráját is egyre könnyebb lesz látni.
5. lépés - A fák aurája
-
Figyeld meg egy fa auráját. Válassz ki egy szép nagy termetű fát, amelyet az
éggel a háttérben tudsz tanulmányozni. A legjobb, ha úgy figyeled, hogy a Nap
mögötted van - kora reggel vagy késő délután. Ha napfény, vagy bármely más erős
fény árasztja el a látómeződet, akkor nagyon nehéz lesz meglátnod az aurát.
-
A fa körüli csillogás sokkal kivehetőbb és erősebb, intenzívebb lesz, mint egy
kis növény esetében. A fa aurájának a színe, szintén megváltozik, nemcsak a
levelek és az ágak színeinek a hatására, hanem még az ég színének a hatására is.
Egy napsütéses napon, a fa aurája a kék egy árnyalatában tündököl, egy felhős
napon viszont krémszürke színű lesz.
-
Nézési távolság: Kísérletezz ezzel, ez a fa méretétől függ. Győződj meg róla,
hogy látod az egész tetejét a fának a látómeződben. Valószínűleg háromszor
messzebb kell, hogy állj, mint amilyen magas a fa, vagy talán még messzebb.
-
Egy fa aurája nagyon nagy lehet, a fa méreteitől és életerejétől függően. A fa
tetején néha látni lehet egy szökőkútra hasonlító jelenséget - mintha a fa
lassan fújná ki magából az aurát. Nem vagyok biztos abban, hogy mi okozza ezt,
mert nem minden fánál láttam ilyet. Néhány ember azt mondja, hogy ez a fa
szelleme, vagy egy természeti szellem, amely a fában él, és ez okozza. Néhány
fának úgy tűnik, hogy valamiféle saját tudata van, szóval lehet, hogy igaz ez az
elmélet.
6. lépés - Állatok aurája
-
Következő lépésként használj egy állatot. Lehet bármilyen állat: kutya,
macska, kenguru, teve, elefánt, oroszlán, tigris, stb. - ha hozzáférhetsz
ilyenekhez. Próbáld akkor szemlélni őket, amikor pihennek. Az állatok aurája nem
olyan színdús, mint az embereké, de gyakorlásképpen nagyon megfelel ez is.
Tartsd észben, hogy az állatok auráját megváltoztatja a bundájuk, bőrük színe.
-
A betegségeket is észre lehet venni az állatok aurájában, ugyanúgy, mint az
embereknél. Ez egy nagyon jó gyakorlási lehetőség - diagnosztizálni a betegségek
korai jeleit az állatok aurában.
7. lépés - A saját aurád
-
Figyeld a saját aurádat. Ezt
kint is lehet végezni (a Nap mögötted legyen), vagy odabenn a szobában egy
semleges háttér előtt. Nyújtsd ki a kezed magad elé, és tanulmányozd a
kézfejedet és az alkarodat. Le is feküdhetsz és így akár a lábaidat is
tanulmányozhatod.
8. lépés - Az emberi aura
1. fázis
-
A megfigyelni kívánt személy viseljen színes mezt,
pulóvert vagy kabátot - vagy bármilyen más színes ruha is megteszi. Bármilyen
színt használhatsz, kivéve a kéket - mert ez elárasztja és elrejti a sárga
intellektust, amely a legsűrűbben látott szín a fej körül.
-
Győződj meg arról, hogy a nyak felső része meztelen. Figyeld a vállai
övezetét, használd ugyanazt a technikát, mint a könyveknél. Látni fogod a
pulóver aurikus színét kiépülni könnyedén, a váll részeinél.
-
Közben csináld folyamatosan a mentális nyitóakciót is.
-
Amikor a pulóver aurája már tisztán látszik a váll körül, váltsd a fókuszodat
óvatosan egy kicsit magasabbra - tehát most a meztelen nyakát nézd a személynek.
Tartsd meg a pulóver auráját is a látómeződben. Figyeld meg, hogy milyen
színeket veszel észre a meztelen nyak körül kiépülni.
-
Ennél a gyakorlatnál fontos, hogy a szemöldökközpont és a szemek együtt
dolgozzanak, mint ahogy a könyv esetében is.
-
Ne fókuszálj közvetlenül a célszemély nyakára. Az aurát a periférikus látással
kell nézni, tehát át kell bámulni rajta, nem pedig direkt ráfókuszálni.
-
Elkezdesz majd látni egy kicsit más színt, a pulóver tetejének a közelében a
pulóver aurikus színének a pereméből kiépülni - a meztelen nyaknál és
fejrésznél.
-
Most váltsd a a tekintetedet még egy kicsit magasabbra, hogy a látómeződ a
fejjel legyen egy szintben. Tartsd a tekintetedet relaxáltan és ne változtass
semmin. Ekkor egy kis sárga színt láthatsz ezen a területen.
-
Amikor már látod ezt a sárga színt, kérd meg a célszemélyt, hogy számoljon
kicsit fejben, vagy gondoljon erősen valamire. Figyeld meg, hogy erősödik-e az
aurája ennek a hatására.
2.fázis
-
Kérd meg az önkéntest, hogy vesse le a felsőteste ruháit. Tanulmányozd a
meztelen bőrrészt, a semleges háttér előtt - ugyanúgy, mint a könyvnél. A felkar
és a vállrész a legjobb hely a tanulmányozás megkezdésére.
-
Meztelen bőrrel, az első dolog, amit látni fogsz egy gyenge csillámló
effektus, egy homályosság a levegőben a bőrhöz közel. Következőre az éterikus
aurát látod majd kiépülni a bőrből. Ez egy krémszerű halványkék füst, amely a
bőrhöz tapad. Ez eléggé kivehető és normálisan fél inchnyi szélességű.
-
Tartsd meg a fókuszodat és az aura fő színei is elkezdenek megjelenni, az
éterikus aura peremén. Elsőként egy vékony színes fénycsík jelenik meg az
éterikus aura körül. Ez hol megjelenik, hol újra eltűnik, vastagszik és
keskenyedik egy kissé. Ez a rész nagyon idegesítő, de tarts ki és egyre könnyebb
lesz. Ez a szín lassan növekedni fog és vastagabb lesz és sokkal jobban
kivehető. Tartsd meg továbbra is a fókuszodat és néhány inchnyire vagy még
vastagabbra növekszik. A fő aura eltűnhet és újra megjelenhet néhányszor, ahogy
mondtam is, miközben lassan megjelenik. Ezt a pislogás és a szem
pillanat-fókuszváltásai okozzák, és ez ellen nem tehetsz semmit.
Tipp: Egy személy aurájának az erőssége nagyban függ a hangulatától és az
érzelmi állapotától. Ha boldog és teli van élettel, az aurája sokkal erősebb
lesz, nagyobb és világosabb. Próbáld neki lejátszani a kedvenc zenéjét,
elmondani pár viccet, hogy egy jót nevessen. Ez segít energetizálni az aurát, és
ezáltal könnyebb lesz látni is.
16. Gyakorlás És Idő
Az emberi aura látása gyakorlást igényel, szóval ne legyél csalódott, ha az első
pár alkalommal nem sikerül vagy csak alig látsz valamit belőle. Ha sikerült
látnod az eredeti kék könyv auráját, akkor meg tudod tanulni az emberi aurát is
látni. Használd a szemöldökközpont-nyitó módszert, amely a szemöldökközpontot
stimulálja, és amely a felelős a nem-fizikai látásért. A használatával növekedni
fog az ereje és az aura látása folyamatosan egyre könnyebbé válik. Ha gyenge
természetes képességed van ehhez, akkor néhány hétig eltarthat, mielőtt az első
aurát megpillanthatod - de gyakorlással te is képes leszel látni. Azt ajánlom,
gyakorlod a mentális nyitó és stimuláló gyakorlatokat, és figyeld az aurát
legalább néhány percig minden nap. Ez stimulálni fogja a szemöldökközpontodat és
gyorsabban fejlődsz.
Spontán aurikus látás
Észre fogod venni, hogy lesznek olyan napok, amikor az aurát csak nagyon nehezen
leszel képes látni. Észreveszed majd azt is, hogy a szemöldökközpontod néha
nagyon aktív lesz valamilyen különös oknál fogva. Előfordulhat, hogy csak ülsz
és beszélgetsz valakivel, és akkor hirtelen meglátod az auráját, vagy a ruhája
auráját - mindenféle erőlködés nélkül. Az erős spontán aurikus látás jelenetei
rendszeresen ismétlődnek majd, miután elkezdted stimulálni és fejleszteni a
szemöldökközpontodat, az auralátás gyakorlásán és az aura megfigyelésén
keresztül.
A következő levél jól bemutatja ezt:
Erik: "Naponta gyakoroltam ezt a módszert, egy hónapja kezdtem, de nem
volt különösebb sikerem az emberi aura látásában, egész a mai napig. Most már
sűrűn látom a színes növények és állatok auráját, és a saját aurámat is jól
látom. Eddig csak a színek auráját és az emberek körüli torz foltokat láttam,
amikor az aurát próbáltam látni. Tegnap épp a számítógépemen dolgoztam, amikor a
barátnőm bejött a szobába. Épp akkor tusolt le, és épp öltözött. Csak ránéztem
és ekkor BUMM, hirtelen egy hatalmas aurát láttam körülötte. Gyönyörű és
egyszerű kinézete volt. Főleg zöld szín volt a teste körül, egy sárga fénnyel a
fej körül. És volt néhány piros és narancs folt a csípője és a gyomra körül. Nem
próbáltam látni az aurát. Csak be akartam fejezni a munkámat, és nagyon fáradt
voltam, a jövő heti vizsgák miatt. És az aura csak úgy megjelent, mint valami
varázslat. Hogyan történt ez, hogyan láthattam próbálkozás nélkül? Megpróbáltam
másnap is, de akkor már nem láttam. Mi történt?
Robert Bruce: Brávó Erik! Nagyon jól csináltad. Amit láttál az a barátnőd
élő aurája volt. Meztelen volt, amikor láttad? Ez segíthetett abban, hogy
tisztábban lásd az auráját. Ez egy spontán aurikus látás volt, amelyet a
rendszeres gyakorlás idézett elő - az auralátó gyakorlatok. Ez egyre
rendszeresebben fordul majd elő ezentúl. Csak úgy megtörténik,
időről időre, amikor a szemöldökközpontod nagyon aktív valamilyen okból.
Ez annak a jele, hogy a szemöldökközpontod jól reagál a gyakorlatokra, és szépen
fejlődik. Az álmaid is megsokasodnak majd és sokkal élethűbbek lesznek, sok
tudatos álommal, stb. Ez egy másik jellemző jele a szemöldökközpont
fejlődésének.
A fenti levél jó példa a spontán aurikus látásra. Erik fáradt volt és relaxált,
amikor először megtörtént - a tökéletes állapot az aura látására. Néhány hétig
gyakorolta az aurikus gyakorlatokat. Ez stimulálta a szemöldökközpontját, és
spontán aurikus látás idézett elő nála. Erik elég szerencsés volt ahhoz, hogy
egy meztelen célszemélyt lásson elsőként aurikusan, és nem zavartak be a ruhák,
stb. Erikkel ezután rendszeresen történtek ilyen spontán auralátások, szinte
minden héten úgy egy éven keresztül. Egyre sűrűbben, átlagban hetente egyszer.
Néha csupán egy-egy színfolt jelentkezett néhány pillanatra, máskor meg az egész
aurát látta. Miután Erik átélte az első spontán auralátását, sokkal könnyebben
látta az emberi aurát, amikor szándékosan próbálta. Még mindig nem képes látni a
teljes aurát - amikor akarja -, bár sokszor látja spontánul. Most már olyan
színfoltokat és csíkokat lát az emberek aurájában, amit azelőtt nem volt képes
látni.
Az aura első alkalommal való megpillantása:
Itt egy másik e-mail. Ez jól bemutatja az aurának egy igen szokatlan módon
megtörtént első megpillantását.
Rick: Szeretnék elmondani egy szokatlan eseményt, amely tegnap történt
velem. A templomban ültem, a kórusra bámultam, amikor egy lenyűgöző fehér
árnyékszerű fényt láttam, és a kórus három tagja kilőtte ezt a fehér fényt a
mennyezet felé, amely kékké és zölddé változott. Úgy nézett ki, mint egy erős és
világos többszínű x-sugár. Döbbenetes élmény volt, Végigfutott a hideg a
gerincemen és azt gondoltam: "Váo!"
Mikor pislantottam egyet, eltűnt. Mi a franc volt ez? Talán az aurát láttam?
Robert Bruce: Te - ahogy leírtad - nagyon
relaxált állapotban lehettél, máshol járhattál lélekben, és emelkedett
hangulatban voltál a kórus énekének hatására. Ez stimulálhatta az
energiatestedet és a szemöldökközpontodat, egy spontán auralátást okozva ezzel,
és ilymódon észrevehetted a kórus auráját, amint kitört és kiszélesedett. Amit
láttál az az emberi aura kitörése volt, egy izgatott állapotban. Ez egy ritka és
nagyon ritkán látható esemény. Én csupán egyszer láttam ilyet. A kórus
aurakitörését az okozta, hogy emelkedett, áhítatos vallási atmoszféra volt a
templomban, és az a dal is hozzájárulhatott, amelyet a kórus énekelt abban a
pillanatban. Ez így együtt mély spirituális érzelmeket hozott létre és
emelkedett hangulatba hozta a tagokat. A fehér, kék és zöld, változó és növekvő
aura, amit láttál, a torok és a szívcsakrájukból jött elő. Ezek a magasszintű
spirituális színek, amelyek spirituális érzelmek és a szeretet által jelennek
meg.
17. Utószó
Sok embert tanítottam meg látni
az aurát ezzel a módszerrel. A kezdeti szakaszokban elért gyors eredmények kellő
önbizalmat adnak és segítenek fenntartani az érdeklődést. Ez biztosítja, hogy
elég munkát és gyakorlást áldozzanak a tanulók az elérni kívánt cél elérésére -
az emberi aura látását. Miután sikerült meglátnod az első emberi aurádat, ezzel
megtetted az első lépést egy sokkal színesebb és gazdagabb világ felé. Ha eleget
gyakorolsz és fejleszted a látásodat, akkor egyre fejlettebbé vélik majd a
szemöldökközpontod is, és ennek köszönhetően egyre tisztábban látod majd az
aurát. A következő lépés a tisztánlátás kifejlesztése lehet. E képesség
segítségével képes leszel a világ sokkal finomabb energiáit is észlelni. Képesek
leszünk érzékelni a karmikus hatásokat, az életkörülményeket, a múltbéli
cselekedeteink eredményeit, a jövő eseményeit és lehetőségeit ezen energiák
segítségével - plusz még egy csomó más lenyűgöző és érdekes dolgot. Ezeket az
energiákat tisztánlátással szimbólumokban gazdag metaforikus képekként
érzékeljük. Ezek a látomások jelentkezhetnek egyszerű állóképek vagy akár
színdús mozgóképek formájában is.
|
Tartalom:
1.
Bevezető
2. Hogyan
működik
az aurikus látás?
3.
Auraérzékelő
kamerák
4. A
fény és az aura
5. A
színek aurája
6.
Az utóképek
7.
Periférikus látás
8. Dr. Kilner
9. Az emberi
aura
10. Az
energiaközpontok
11. Az emberi
aura és a
színek
12. Betegségek
13. Szellemi
Energia
14. Miért nem
látom?
15. Hogyan
láthatjuk az
aurát?
16. Gyakorlás
és idő
17. Utószó
|