Átszínezett kocsi berakás
1. Debuggal elintázzük a szükséges dolgokat, és a savedpositons.txt-t megnyissuk, itt megállunk!
2. Most látunk sokmindent a kocsiról de minket csak 2 érték érdekeljen, az utolsó 2.
Itt 1 minta hogy mit kell ahhoz átírni:
AddStaticVehicle(550,-799.3062,1518.1556,26.7488,88.5295,53,53); //
Na ezt a 2 értéket kell átírni. Mind1 ik kocsival megcsinálható ez! Valahol 2 színűt is lehet: pl.: banshee, bulett, nrg500
Itt a lista hogy milyen színek vannak:
Innen beírhatod amelyik szimpatikus szín neked.
Ha nem értenéd hogy mit kellene akkor leírom, minta:
Régi:
AddStaticVehicle(550,-799.3062,1518.1556,26.7488,88.5295,53,53); //
Új:
AddStaticVehicle(550,-799.3062,1518.1556,26.7488,88.5295,0,0); //
Amit most leírtam nézd meg a színeknél, és ottvan hogy 1 fekete kocsit csináltam.
Tunnolt kocsi berakás
1. Ugyanaz a debuggal, és megint megállunk a savedpositions.txt-nél!
2. Most el kell majd neveznünk a kocsinkat. De elöbb át kell alakítani.
Minta:
AddStaticVehicle(567,2135.8757,1408.4512,10.6867,180.4562,90,96); //
helyett
tunned_car = CreateVehicle(567,2135.8757,1408.4512,10.6867,180.4562,90,96,-1); //
a tunned_car = helyett mást kell írnod, mert csak 1 minta.
Ha eddig kész vagy most jön a komponens rárakása, itt 1 link az összeshez:
A tunnolt komponensek ID jeihez kattints ide!
Ha kiválasztottál 1 jó komponenset akkor most itt 1 minta hogy kell megcsinálni hogy a kocsiba legyen:
tunned_car = CreateVehicle(567,2135.8757,1408.4512,10.6867,180.4562,90,96,-1); //
AddVehicleComponent(tunned_car,1010);
és ha lehet paintjobozni a kocsit...
ChangeVehiclePaintjob(tunned_car,0);
Utánna kell 1 new parancs! A pawno első soraiba írj hasonlót, a new-t írd de a név ugyanaz legyen mint a savedpositons.txt-ben. az = jel leött!
Minta:
new tunned_car;
Néhány kisebb módosítási lehetőséged: a ChangeVehiclePaintjob(tunned_car,0); a 0 helyére 0-2-ig van paintjob, a 3 leszedi! A kocsit a componenses parancsal a kocsikhoz kell rakni!
És most kész lennénk a tunnolással, sajnos ha felrobban akkor nem fog újra nitrózni, de van rá megoldás:
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
if(vehicleid == tunned_car)
{
AddVehicleComponent(tunned_car,1010);
ChangeVehiclePaintjob(tunned_car,0);
return 1;
}
return 1;
}