- Üdv a honlapon
- Trouble in Paradise
- Hammer tutorial videók
- Zászlók mindenhol
- Interstellar Warefare
- DE_rats303
Üdvözlök mindenkit a honlapomon!
Üdvözlök mindenkit, itt a saját fejlesztésű honlapomon. A nevem Csernay Attila, alias „GodWan4”. A honlap célja eredetileg egy portfólió lett volna, de mivel a képeim/munkáim mellett rengeteg szabadidőmben készített dolgot is összegyűjtöttem, így már csak egy amolyan mindenes honlap lett belőle.
Mint az a honlap dizájnján és tartalmán is látható, remekül értek a képszerkesztőkhöz, mint például az Adobe Photoshop, Gimp vagy épp Corel Painter. Ezen kívül megbirkózom még a vektor grafikákkal is, de hozzátenném, hogy nem érzek akkora szabadságot bennük, mint egy sima raszter grafikákban. (Itt jegyezném meg, hogy igen alkalom adtán meglehet keresni, ha grafikus kellene.)
Igyekszem ezeken kívül még a mod-dolással kapcsolatos tudásomat is prezentálni, illetve mások számára elérhetővé tenni tutorialok formájában is. Röviden tömören ennyi lenne a lényege a honlapnak.
Jó szórakozást a böngészéséhez :)
Trouble in Paradise pályakészítő verseny
Írta: Csernay "GodWan4" Attila
Dátum: 2013. szeptember 5.
Szóval részt veszek egy pályakészítő versenyben, amely e-pénzzel jutalmazza az első 3 helyezettet. Én egy LEGO szigettel rukkoltam elő és nagyon hálás lennék, ha minél több 10/10 szavazatot kapnék rá Gamebananán és minél több pozitív értékelést Steam Workshop-on. A linkek természetesen megtalálhatjátok lentebb :)
Reményeim szerint, hamarosan újra hírt adok magamról, egy olyan pálya mely egy leendó mod, vagy egy leendó játék első pályája lesz :) Addig is jó szórakozást mindenkinek ezen a remekművön!
Hammer tutorial videók
Írta: Csernay "GodWan4" Attila
Dátum: 2013. július 1.
Nos Youtube-on már látható, és itt is hozzá van adva 2 teljes tutorial epizód a honlaphoz, de reményeim szerint a határ a csillagos ég. Szeretnék kitérni rengeteg különböző részre, akár egyedi játék háttér, akár modellek integrálása a kedvenc játékunkba :)
Az, hogy éppen miről készül tutorial nagyban függ attól, hogy éppen mivel foglalatoskodom, de ha van valakinek kérése vagy kérdése azt nyugodtan felteheti itt, vagy a tutorial menüben is. A közeljövőben várható a Source SDK 3. része, amely a nagyon alapokat lezáró része. Utána szeretném beindítani a többi tutorialomat is melyek a GoldSource engine-re, valamint a 3ds Max-ra fog leginkább kitérni.
Köszi, hogy végigolvastátok :)
ZÁSZLÓK! Zászlók mindenhol!
Írta: Csernay "GodWan4" Attila
Dátum: 2013. június 10.
Új "GUI" széria vette kezdetét, melyben zászlókat készítek háttérnek. Ezek az animált hátterek tökéletesen mennek Counter-Strike: Source jelenlegi változataival (még akár törttel is, amennyiben az április 26 utáni változat).
Jelenleg készen van:
Magyarország, Nagy-Britannia, Németország, Oroszország, Lettország illetve az USA zászlói.
Telepítésük:
Marha egyszerűen, a .vpk fájlokat a "…\cstrike\custom" mappába kicsomagolni.
A letöltés a letöltés menü adott (értelemszerűen Counter-Strike: Source) játékából, valamint az alábbi képek segítségével is elérhető.
Ha van rá igény, akkor készülhet még ilyen gui :)
Interstellar Warfare
Írta: Csernay "GodWan4" Attila
Dátum: 2013. június 9.
Mivel nem vagyok bőbeszédű, röviden ismertetném a játékot. Tömören: Endless Space ingyenes, internetböngészős változatban. A fő szempontok ebben a játékban is a kolonizálás, fejlődés illetve a háborúzás.
A szerepem a projectben változó. Ötleteim is vannak benne, de leginkább a grafikus felületekért vagyok felelős.
Ugyan a játék messziről sincs kész, de én azért belinkelem a béta linkjét is, melyet >>>IDE<<< kattintva tekinthettek meg.
Feltöltök még egy pár képet kedvcsinálónak :)
Ha esetleg úgy látjátok, hogy a honlap nagyon hasonlít a játék egyes elemeire az nem feltétlenül a véletlen műve :)
Bemutatkozik a DE_Rats303
Írta: Csernay "GodWan4" Attila
Dátum: 2013. Április 9.
LÁSS CSODÁT! A CS 1.6-hoz mérten egész jól sikerült DE_rats304 után most itt van a már mai szinten is egész jól kinéző, egyszerű, de nagyszerű megjelenésű DE_rats303.
A hely most is valós természetesen, mert hol máshol a legjobb lövöldözni, mint azaz iskola ahova az ember éppen járt. Jelen esetben ez nem más, mint a Miskolci Egyetem E/2-es kollégiuma.
Összességében ennyi lenne, bár még belinkelek egy videót róla, és egy linket, ahol bárki letöltheti eme remeket. Remélem, élvezitek majd egymást egy a valódinál sokszor nagyobb szobában legyilkolni :)
- Kézzel rajzolt
- Képregény szerű képek
- Photoshop remekek
- Corel Painter csodái
- Háttérnek készültek
- Youtube videók
- Vektor Grafika
- 3D modellek
Bemutató:
A KÉPEK A GYORSABB MEGTEKINTÉS ÉRDEKÉBEN KICSINYÍTVE LETTEK! MAXIMÁLIS MAGASSÁGI MÉRET 512 PIXEL
Bemutató:
A KÉPEK A GYORSABB MEGTEKINTÉS ÉRDEKÉBEN KICSINYÍTVE LETTEK! MAXIMÁLIS MAGASSÁGI MÉRET 512 PIXEL
Bemutató:
A KÉPEK A GYORSABB MEGTEKINTÉS ÉRDEKÉBEN KICSINYÍTVE LETTEK! MAXIMÁLIS MAGASSÁGI MÉRET 512 PIXEL
Bemutató:
A KÉPEK A GYORSABB MEGTEKINTÉS ÉRDEKÉBEN KICSINYÍTVE LETTEK! MAXIMÁLIS MAGASSÁGI MÉRET 512 PIXEL
Bemutató:
A KÉPEK A GYORSABB MEGTEKINTÉS ÉRDEKÉBEN KICSINYÍTVE LETTEK! MAXIMÁLIS MAGASSÁGI MÉRET 512 PIXEL
Ezek a képek teljes méretben és teljes csomagban letölthetőek a deviantART-ról.
Gameplay/Preview videók:
Lego_kincses sziget build 7
Lego kicses sziget barlang teszt
Lego treasure island (test3)
Lego kincses sziget pálya
Money & rounds achievement
Bessenyei György grammer School Build 8
DE_rats303 (build36) - avagy miskolci látkép egy patkányméretű pixelbetyár szemszögéből
fy_gg_quake_3_level_17_2011
Counter-Strike Source dynamic map idea
cs_besenyei
Counter-Strike: Source
de_bsg_galactica [gameplay]
de_rats304 beta
3D modellek
Ezeket a modelleket a sketchfabon tárolom, és többségük már alacsony polínomszámú modell.
A TUTORIAL VIDEÓK CSAK MAGYAR NYELVEN ÉRHETŐEK EL!
- #1 Tutorial: Telepítés
- #2 Tutorial: Átlátszó textúrák
#1 GoldSrc tutorial: Telepítés
A Hammer editor letöltése, telepítése és konfigurálása.
#2 GoldSrc tutorial: Átlátszó textúrák
A Hammer editorban az átlátszó textúrák beállítása, törhető dolgok, valamint az üvegek beállítása.
- #1 Tutorial: Alapok
- #2 Tutorial: Modellek/Propok
- #3 Tutorial: Fények
- #4: Domborzat, Üveg, Buyzone
#1 Source SDK tutorial: Alapok
Source SDK alapjai kezdőknek. A nagyon alap dolgok bemutatása: brushok létrehozása, alapvető textúrák.
#2 Source SDK tutorial: Modellek/propok
Source SDK alapjai kezdőknek. Modellek, avagy propok kölonböző típusainak elhelyezése a pályán.
#3 Source SDK tutorial: Fények
Source SDK alapjai kezdőknek. Mindenféle fénytípus bemutatása röviden.
#4 Source SDK tutorial: Domborzat, Üveg, Buyzone
Source SDK alapjai kezdőknek. Domborzat, üveg (többfajta), buyzone bemutatása röviden.
Ha kérdésed, vagy kérésed lenne azt itt felteheted egy kommentben: